قاتل روح الله داداشی فعلا اعدام نمی شود ,هنوز ۱۸ سالش نشده!


برنا نیوز :
قاتل داداشی قبل از مراسم چهلم و در محل قتل به دار آویخته خواهد شد!

برنا نوشت: قاتل روح‌الله داداشی قبل از مراسم چهلم و در محل قتل به دار آویخته می‌شود.

روح الله داداشی قوی‌ترین مرد ایران و جهان هفته گذشته به دست فردی و بوسیله چاقو به قتل رسید و پس از این حادثه مسوولان پیگیری های خود را آغاز کردند.

طبق اخبار رسیده، مسوولان به سرعت در حال پیگیری پرونده قتل داداشی هستند و قرار است قاتل قوی‌ترین مرد ایران و جهان قبل از برگزاری مراسم چلهم وی در همان مکانی که این اتفاق رخ داد، در ملاءعام به دار آویخته شود.

علی داداشی برادر روح الله با تایید مطلب فوق به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تمامی مسوولان در تلاش هستند تا هرچه زودتر به پرونده روح الله رسیدگی شود و من نیز از این بابت از آنها تشکر می کنم.

وی افزود: قرار است تا قبل از برگزاری مراسم چهلم برادرم، قاتلش در همان مکانی که این جنایت رخ داده، در ملاء عام به دار آویخته شود و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد. 

قاتل روح الله داداشی فعلا اعدام نمی شود ,هنوز 18 سالش نشده!

قاتل روح الله داداشی تا روز چهارم دی ماه که 18 سالش تکمیل شود اعدام نمی شود.

بر خلاف اخبار منتشر شده به نقل از علی داداشی که ادعا کرده قاتل برادرش تا قبل از مراسم چهلم به دار آویخته می شود اما این اتفاق تا اتمام 18 سالگی قاتلش نخواهد افتاد.
علیرضا ملا سلطانی قاتل مرحوم روح الله داداشی متولد 72/10/04 است و هنوز به سن قانونی 18 سال کامل نرسیده است.با توجه به این موضوع و اینکه در قوانین جمهوری اسلامی اعدام افرادی که 18 سال آن کامل نشده باشد ممنوع است او فعلا در زندان خواهد ماند و رای نهایی پس از کامل شدن 18 سالگی او صادر خواهد شد.

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
خوب اعدام کردن اون پسر چه دردی رو دوا میکنه آیا با اعدامش جون داداشی عزیز به دست می آید؟؟در ثانی نباید اعدام بشه مجازاتش باید بیشتر از اینها باشه !!
یکشنبه 2 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
ARTEMIS-SW جوابت را در همان پست طالبان دادم البته اگر مسئولین سایت منتشر کنند.
یکشنبه 2 مرداد 1390

romano - ایران - تهران
Artemis Sw یک کپی جواب هم در بخش گفتگوی آزاد برات گذاشتم.
یکشنبه 2 مرداد 1390

topol mopol - قطر - دوحه
ما نفهمیدیم این جوجه که میکن قاتل هست جند سالشه.17,20,18 به هر حال فقط به خوده داداشی نازنین بد شد وخانوادش.روحش شاد.
یکشنبه 2 مرداد 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
نه اسمی از قاتل منتشر شده و این عکس جدا جای سوال داره بیشتر به ۳ تا افقانی میخوره و در پایان خواهید دید که هیچ کس اعدام نخواهد شد و اکر بشه یک نفر را از زندان میران با صورت پوشیده و اعدام میکنند این حکومت رذل اسلامی همه کاری ازش بر میاد حتی از این قبیل قتلها !!!!
یکشنبه 2 مرداد 1390

A.ahooraei - المان - کلن
من نمیگم این بچه و یا این جوان نادان اعدام شود، اما این عمل رژیم یک نوع طبلیق واسه رسمیت دادن به اعمالش هست، چه جوره که دختر و پسرهای ١٤ و ١٥ و ١٦ ساله رو بجرم مفسد فی الارض اعدام کردند و حالا جرائم اجتماعی رو صورت رسمی میدن و ادعا دارند که پایبند قوانین انسانی هستند؟ این پسر بچه هم مانند خیلی از جوونهای دیگه دچار اشتباه ناشی از جو اجتماعی شده و میتونه در طول زمان تصحیح بشه.
یکشنبه 2 مرداد 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
علی داداشی برادر روح الله با تایید مطلب فوق به خبرنگار ورزشی برنا گفت: تمامی مسوولان در تلاش هستند تا هرچه زودتر به پرونده روح الله رسیدگی شود و من نیز از این بابت از آنها تشکر می کنم. وی افزود: قرار است تا قبل از برگزاری مراسم چهلم برادرم، قاتلش در همان مکانی که این جنایت رخ داده، در ملاء عام به دار آویخته شود و امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر رخ دهد. /////این است سمی که رژیم و دینش به جسم و روح ایرانی تزریق کرده///قاتل همان جوانی است که در رژیم کثافت شما رشد کرده/چگونه وقتی 100 جوان در 2 سال پیش پر پر شدند حتی 1 نفر هم اعدام نشد??!!
یکشنبه 2 مرداد 1390

sama128 - ایران - شیراز
اتفاقا وقتی میگن قوانین قضایی ایران آبدوخیاری هستش اینه چاقو به وفور دست هرچی بچه مزلف هستش و هر جوجه ای به جای درس خوندن و داشتن قلم متاسفانه چاقو حمل میکنه البته اونهایی که بچه آدمیزاد نیستن و حلال زاده نیستند چون بچه حلال زاده که سر سفره پدر و مادرش بزرگ شده باشه این کارها را نمی کنه از طرفی به جای اینکه سریعا به جای حتی یک نفر هر سه نفر اعدام بشن میگن چون 18 سالش نشده باید صبر کرد برای چی این چه قانونیه - یا اون کسی که در پل مدیریت دختر بیچاره را کشت باید سریع اعدام بشه با کسانی که اسید می پاشن و فردی را بدبخت می کنند باید سریع به سزای عملشون برسن این قوانینی که آخوند درست کنه بهتر از این نمیشه
یکشنبه 2 مرداد 1390

porharfi - هلند - آرنم
چرا اعدام زیر 18 سال برای مردان ممنوع ست؟؟؟در حالیکه دختران زیر 18 سال. به تعداد قابل توجه یی در ایران ِ طاعون ِ ملا زده! ..اعدام شده اند؟؟؟....
یکشنبه 2 مرداد 1390

Artosh - ایران - تهران
با اعدام کاری درست نمیشود. این ۱ میلیون بار. امثال این بچه در جامعه ما زیاد هستن و اکثریت هم مرگ و زندگی براشون تفاوت زیادی نمیکنه. رو این بچه کار روانشناسی کنید تا از مرگ داداشی های دیگر جلوگیری شود. این بچه خواسته یا ناخواسته در شرایطی قرار گرفت که داداشی رو کشته ..اما برادر ایشان در شرایطی هست که میتونه تصمیم بگیره. اول فکر کنه بعد تصمیم بگیره. با مرگ ابن پسر بچه کاری درست نمیشه. این حرف ها کلیشه ای هست اما به خدا عین واقعیته...!
یکشنبه 2 مرداد 1390

persian_aria75 - انگلستان - شفیلد
بابا با اعدام این طرف که مشکل حل نمیشود ، بهتر ریشه یابی بشود که چرا روزی 3 نفر در ایران با چاقو به قتل میرسد ، مردم سر هر موضوع پیش پا افتاده با هم درگیر میشن و روی هم چاقو میکشن ، اگر این آقا و آقای داداشی بجای فحش از همدیگرمعذرت خواهی میکردند نه داداشی الان مرده بود و نه این بابا باید منتظر چوبه دار میموند ، نمیدونم چی بگم مخم جواب نمیده
یکشنبه 2 مرداد 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
واقعا حکومت ولی وقیح بزرگواری میفرمایند که تا 18 سالگی این جوان قاتل صبر میکنند. البته این جوان شانس اورده که برچسب منافق و محارب و .. بهش نزده اند وگرنه در هر سنی که بود اعدام که هیچی، قبل از اعدام هم مورد تجاوز جنسی قرار میگرفت تا به بهشت برین نره.
یکشنبه 2 مرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
امیدوارم قبل از اینکه18 سالش بشه این حکومت سرنگون بشه و دیگه هیچ حکم اعدامی واسه کسی صادر نشه
یکشنبه 2 مرداد 1390

ویولت - مالزی - کوالالامپور
ما نفهمیدیم این بچه چطور تونست یه مرد اهنین رو بکشه.
یکشنبه 2 مرداد 1390

*fanoos* - ایران - شهمیرزاد
Artosh - ایران - تهران آفرین زیبا گفتی با شما موافقم
یکشنبه 2 مرداد 1390

rahil249 - ایران - کرج
خودشون میکشن خودشون قصاص میکنن ...عجب...حتماً ملتم میرن تماشای اعدام
یکشنبه 2 مرداد 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
بچه ها, یارو گندهه با اون Azaro که ما جوونا عقده داشتن یک لاستیکشو داریم, اینه اش رو مالید به ما و ما (پراید) را ادم حساب نکرد و یک معذرت نخواست. بریم بکمشیمش, عقدهامون هم برای حساب امروز خالی میشه و یک حالی هم کردیم. باشه بزن بریم.
یکشنبه 2 مرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
روح الله داداشی که از زیر بوته بیرون نیامده بود , پدر ومادر خواهر وبرادر دارشت که براش آرزوها داشتند و سختیها براش کشیدن شب زنده داریها و مریض داری ها کردن تا به این سن رسیداز دیدن سلامت جسمی روحی اش لذت بردن و برای هیکل برازنده اش حظ کردند,افتخار خانواده اش بوده و خیلی چیزهای دیگه شاید زن وبچه هم داشته که من نمیدونم سایه پدری از سر فرزندی کم شده و پیامدهای دیگر بعد یه بچه مزلف لات ولوت این جوان را بطور عمدی بکشه و همه بگن آخی فقط 18 ساله اش است یه لحظه خودتان را جای خانواده داغدیده بگذارید تصور کنید که شخصی کوچکترین صدمه مادی به شمازده مثلا ماشین شما را عمدی خط بندازه به همین راحتی از این عملش میگذریدباید هر کسی به مجازات عمل آگاهانه اش برسد . وگرنه یه عده مثل گرگ میافتند به جون ملت.
یکشنبه 2 مرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
پفیوزا حماقت رو به هر طریقی که بتونن تزریق میکنن تو مخ ملت, از همون بچگی توی کودکستان و مدرسه گرفته تا پیرو پاتالا توی مسجدها. ولی به محض اینکه یه بچه بی تجربه و بی مغز یه همچون کار احمقانه ای انجام میده حلقاویزش میکنن. البته خشم خانواده مقتول کاملا قابل درکه. همزمان ولی غریزه و دلیل این قتل رو جویا بشیم و نتیجه اعدام یه بجه 18 ساله رو هم مد نظر بگیریم. اونوقت میبینیم جه ریاکاریها, سیاه بازیها و چه دستای کثیفی در کار است.!!! نابود باد حماقت ملت و باعث و بانیش. امین
یکشنبه 2 مرداد 1390

khosrow60 - سوئد - سوئد
در تمام دنیا صحنه جنایت و عکس جنایت کاررا با مصاحبه ای کوتاه منتشر میکنن .ایا مشکوک نمیزند .تختی را کشتن چراکه یک روز مردم در سالون مسابقه اورا بیشتر از شاپور غلامرضای تحویل گرفتن .واقعیت کشتن دادشی چیست.
دوشنبه 3 مرداد 1390

علی محمودی نژاد - ایران - تهران
A.ahooraei - المان - کلن/ تو از کجا میدانی که این نوجوان قاتل داداشیه؟
دوشنبه 3 مرداد 1390

azadi2011 - ایران - تهران
چرا علامت تعجب گذاشتید جلو تیتر خودتان؟ یعنی باید پیش از 18 سال اعدام بشه؟ چرا؟ حالا چرا همه عجله دارند این بچه ی نفهم را اعدام کنند: چون قربانی او یک آدم قوی هیکل بوده؟ خوب اگر یک روستایی ناشناس پابرهنه ی لاغر مردنی به قتل می رسید؟>آنوقت چی؟ آقایا ن راه حل مشکل جامعه ی ما این نیست که وقتی یک نفر کشته شد» یک نفر دیگر را بکشیم که ما هم نشان بدیم در کشتن از او استاد تر هستیم. قتل محصول جامعه ی اسلامی است» قاتل اصلی جامعه ی اسلامی است.
دوشنبه 3 مرداد 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
فعلا پدر و مادرشو اعدام کنند. که یک کثافت مثل اینو به اجتماع تحویل دادند . و بعد که سن قانونی شد . هیکل کثیفش را به داربکشند.
دوشنبه 3 مرداد 1390

sajad_1963 - ایران - شیراز
حیف این دلاور که بدست آشغالی کثافت که نماینده بخشی از خانواده های فاقد. ارزش بوده که بعنوان انگل دنبال بیماری جامعه هستند بحث فرد اصلا مطرح نیست. موضوع بخشی از جامعه کنونی ایران هستند که اینچنین آشغالهایی رو تحویل جامعه. میدن اعدام این فرد بعنوان اتزجار مردم از اینچنین خانواده هایی کاملا پذیرفته شده. است قطعا تا نابودی این جور آدما خیلی کار داریم
دوشنبه 3 مرداد 1390

mohsen6730 - ایران - قزوین
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد. حاج عمو.ایکاش وقتی این اراجیف رو می بافی خودتو جای خانواده مقتول بدونی-چرا یاد گرفتی همه چی رو به مملکت بسط بدی-زده کشته نباید راست راست توو خیابون راه بره-خدایی نکرده-خدایی نکرده فکر کن خانواده خودته
دوشنبه 3 مرداد 1390

mahdieh_alen - انگلیس - لندن
من فقط یه سوال دارم، چرا قاتل مرحوم داداشی میتونه انقدر سریع دستگیر بشه، ولی قاتل این همه جوون که کشته شدن نه؟ چند تا استاد فیزیک که ترور شدن و برچسب هسته ای بهشون زدن؟؟؟
دوشنبه 3 مرداد 1390

gol andam - سویس - زوریخ
امیدوارم اعدام نشه این هم بچه اس وهم الت دست ...با مرگ یک جوون دیگه مرحوم داداشی بر نمی گرده ...و یک خانواده دیگه داغ دار .. میشه...هزار ماجرا پشت پرده ست که عقل شیطان هم بهش نمی رسه..Artosh - ایران - تهران عزیز بسیار زیبا فرمودین...مرسی
دوشنبه 3 مرداد 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
mohsen6730 - ایران - قزوین اصلا خودت متوجه شدی چی گفتی ؟یک ذره بیشتر دقت کن من گفتم اعدام مجازات کمه براش باید تو ملا عام به گردن اون چاقو بزنن فهمیدی . من در کل گفتم و کلی خواستم بر آورد کنم چه فایده حالا اگه اون پسر بخواد به هر روشی مجازات شه ولی حیف جون روح الله به دست نمیاد. بهتر بود به جای عجولانه فکر و تصمیم گرفتن یک ذره بیشترمی اندیشیدی و کامنت من با دقت میخوندی تا بدش دچار شرمندگی نشی . واقعا که متاسفم برات
دوشنبه 3 مرداد 1390

mahan87 - سوئیس - زوریخ
کشوری که توش بزهکاری بیداد می کنه.. شاید بهتره قانون رو عوض کنند شاید قبلا فکر نمی کردند کسی تو این سن بخواد جرمی انجام بده که به اعدام منجر بشه...!
دوشنبه 3 مرداد 1390

a.ahooraei - المان - کلن
آقای محمودی نژاد عزیز ، اولاً من تبلیغ رو اشتباه لپی نوشتم ، معذرت. ضمناً بنده ایشون رو متهم نکردم و مآمور تجسس و یا پیگیری این قضیه نبودم که بدونم جریان چی هست، اما اگه شما توجه بفرمایید من در کل یک همچین قضیه ای رو اینچنین می بینم و بهیچ عنوان نه تنها این جوان بلکه کسی دیگه رو هم نمیتونم قاتل بدونم اما فرضی میتونم مد نظر بگیرم و احیاناً اگر شما اجازه بدید، نظر خودم رو ابراز کنم. بازهم پوزش اگر احیاناً اشتباه دیکته ای دارم' اونم مال اینه که بیش از ٣٠ سال است که بندرت مجبور شدم فارسی بنویسم. مرسی
دوشنبه 3 مرداد 1390

damahi - ایران - بندرعباس
دست پروردهای حکومت آخوندها رذل وپست ودروغگو بهترازاین نمیشه.کجایی کوروش. کجایی رضاشاه کبیر که آخوندهای هرجایی را مانند اتاتورت بدریا بریزی تالاشه گندشون خوراک کوسه ها شود.
دوشنبه 3 مرداد 1390

ssepehr - ایران - ایران
artosh ایران_ تهران، دوست و هموطن گرامی با شما موافقم. حرف دل من رو زدید. واقیعت همین است، منتها کو گوش شنوا؟ و کجاست آن عقل سلیم؟!
سه‌شنبه 4 مرداد 1390

دستان - ایران - تهران
اینقدر قیافه حمایت از دموکراسی و حقوق بشر نگیرید که حال آدم از خوندن پیامهاتون بهم میخوره . مسخره ها اگه کسی از جفت ماشینتون رد بشه از ترس انگار جونتون میخوان بگیرن اونوقت یکی از جوانان برومند این مملکت توسط سه تا رذل وپست از حال عادی خارج به قتل رسیده به حمایت از اراذل پیام میدید. لیاقت شما همون دیوانه قاتل نروژیه.خلایق هر چه لایق
چهار‌شنبه 5 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.