پسر خانواده ثروتمند سارق آموزشگاه موسیقی بود


پسر خانواده ثروتمند سارق آموزشگاه موسیقی بود

چندی پیش مسوولان آموزشگاه تخصصی موسیقی و هنرهای تجسمی در مرکز تهران در جریان دزدی‌هایی قرار گرفتند که از هنرجوها صورت می‌گرفت و زمانی که آنان مشغول آموزش و از وسایل شخصی خود غافل بودند .
 
دزدی با مهارت زیاد دست به سرقت کیف پول، موبایل، لپ‌تاپ و گاهی ادوات موسیقی آنها می‌زد.

در حالی‌که هیچ‌کس اطلاعی از چگونگی سرقت‌ها نداشت شکایتی در دادسرای خارک پیش روی بازپرس قرار گرفت. پسر 20 ساله‌یی به نام «قادر» وقتی قرار شد درباره سرقت لپ‌تاپش حرف بزند گفت: «من در این گالری نقاشی کار می‌کنم و گاهی برای اینکه از نمونه‌یی نقاشی کنیم داخل سالن می‌رویم که کاملا ساکت است.

معمولا وسایل شخصی‌مان در کلاس می‌ماند، بویژه موبایل‌هایمان، من روز سرقت لپ‌تاپم را آورده بودم، وقتی از سالن برگشتیم دیدیم کیف‌هایمان به هم ریخته، حدود 10 موبایل به سرقت رفته است و از من فقط لپ‌تاپم دزدیده شده بود و جالب اینکه دزد، موبایلم را نبرده بود.»

وی افزود: «هیچ کدام از بچه‌های کلاس به تنهایی از سالن خارج نشده بود و ما به یکدیگر شک نداریم این دزد از کلاس‌های دیگر یا یک نفوذی به آموزشگاه بوده است.» با دستور بازپرس پرونده، تیمی از پلیس وارد عمل شد و ماموران در بررسی آموزشگاه پی بردند که هیچ دوربین مداربسته‌یی در آنجا وجود ندارد.

همزمان با تحقیقات پلیسی، مسوولان آموزشگاه با دزدی مشابه دیگری روبرو شدند که در آن دانش‌آموزان کلاس موسیقی نیز وقتی وسایل‌شان را در کلاس گذاشته بودند با سرقت وسایل باارزش، کیف‌های پول و موبایل‌هایشان مواجه شدند. جزییات سرقت نشان می‌داد که دزد تک‌رو است و به کمین کلاس‌های خالی می‌نشیند، مسوولان آموزشگاه که می‌دیدند امنیت گالری و کلاس‌هایشان به خطر افتاده است با آموزش پلیس به صورت غیرمحسوس دوربین مداربسته کار گذاشتند و همین ترفند در کمتر از 24 ساعت کارساز شد.

وقتی پلیس شنید که باز دزدی‌ای صورت گرفته بلافاصله فیلم دوربین‌ها را بازبینی کرد و دید پسر شیک‌پوشی با خونسردی و بدون اطلاع از وجود دوربین مخفی این سرقت‌ها را انجام داده است. مسوولان آموزشگاه با دیدن عکس «بابک» که جوانی 23 ساله بود، باور نمی‌کردند وی دزد باشد چرا که پدر پولدارش را می‌شناختند و می‌دانستند «بابک» یکی از ولخرج‌ترین هنرجوهای آنان است، «بابک» از سوی پلیس بازداشت شد.

این پسر که پدرش نیز در جلسه بازجویی‌اش حضور داشت در حالی‌که وی ادعا می‌کرد بابک نمی‌تواند دزد باشد سربه‌زیر انداخت و پذیرفت دزد آموزشگاه بوده است. تحقیقات از جوان موسیقیدان نشان داد که وی بخاطر اختلاف با پدرش پول توجیبی‌های زیادی که قبلا در اختیار داشت را دیگر نمی‌گرفت و برای اینکه پول داشته باشد نقشه سرقت‌ها را می‌کشید و با این دزدی‌ها و فروش‌ لوازم سرقتی پول توجیبی‌هایش را تامین می‌کرد.

porharfi - هلند - آرنم
ناراحت نباش !..به اصطلاح آهنگساز که شدی !!..یه آهنگ برای دزد و بی پولی . بساز ..خوب میگیره ...$پولدار$میشی!!....
جمعه 31 تیر 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
دست طبیعت من بهش اعتقاد خاصی دارم نون دزدی داده دزد به بار امده حالا پدر هر کی میخواد باشه ریشه خانواده خرابه خیلی ها محتاج میشن اما دست به کار غیراخلاقی نمی زنند ولی کسی را میشناسم از کولیهای فرانسه اموال دزدی میخرد و میفروشد حالا در جامعه ادم بسیار خوبی می باشد ولی خلق را میتوان فریب داد ولی با دست طبیعت چه خواهد کرد ? البته جامعه ایرانیان بلژیک .
جمعه 31 تیر 1390

ghost_rider - ایران - اصفهان
هر چیزی که بدون اصل و ریشه باشه اینطور میشه ، پولدار ،تحصیلکرده ، زیبا و.. بودن، دلیلی بر انسان بودن نیست
جمعه 31 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ghost_rider - ایران - اصفهان..باشما موافقم..حافظ عیه الرحمه میگه ::به عمل کوش که حشمت نه به اصل ونصب است...دولت مصطفوی را لهب وبولهب ست
جمعه 31 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.