معاون هیتلر نبش قبر شد


معاون هیتلر نبش قبر شد

هر سال در سالگرد مرگ رودلف هس نئونازی‌ها بر سر قبر او تجمع می‌کردند

قبر رودلف هس، معاون آدولف هیتلر برای جلوگیری از تجمع نئونازی‌هایی که برای ادای احترام بر سر قبر او حاضر می‌شدند، ویران شده است.

صبح روز چهارشنبه (۲۰ ژوییه) به دستور مقام‌های مربوط، استخوان‌های به‌جامانده از هس از داخل قبر او در شهر وونزیدل در جنوب آلمان خارج شد.

هس در سال ۱۹۴۱ و بعد از فرود در بریتانیا دستگیر و به حبس ابد محکوم شد. او در سال ۱۹۸۷ در سن ۹۳ سالگی در زندانی در برلین خودکشی کرد.

رودلف هس وصیت کرد که در شهر کوچک وونزدیل – محل دفن پدر و مادرش و جایی که تعطیلات خانوادگی شان را در آن می‌گذراندند – دفن شود.

کلیسای لوتری محلی که اداره قبرستان محل دفن هس را بر عهده داشت، در آن زمان مجوز خاک‌سپاری او را با این توجیه که نباید درخواست مرده مورد بی‌اعتنایی قرار بگیرد، صادر کرد.

اما بعد از گذشت چند سال مقام‌های کلیسا و مردم محلی از افزایش شمار اعضای گروه‌های راست افراطی که برای بازدید این مقبره در کنار آن تجمع می‌کردند، نگران شدند.

هر سال در سالگرد مرگ هس، نئونازی‌ها برای ادای احترام به او و گذاشتن حلقه‌های گل بر سر قبرش، به سوی این قبرستان راهپیمایی می کردند.

در سال ۲۰۰۵ دادگاهی در آلمان حکم به توقف برگزاری این تجمعات داد، اما این حکم تاثیر چندانی در پایان دادن به این مراسم نداشت و در پی آن کلیسا تصمیم گرفت اجاره‌نامه این آرامگاه را تمدید نکند و با نبش قبر هس موافقت کند.

رودلف هس یکی از نزدیک‌ترین دستیاران هیتلر بود که در سال ۱۹۴۱ در ماموریت خودخوانده ای برای برقراری صلح و بدون موافقت پیشوای آلمان نازی با چتر در اسکاتلند فرود آمد.

دولت بریتانیا در دوران جنگ او را به عنوان زندانی جنگی نگهداری کرد و بعد از آن در سال ۱۹۴۶ در دادگاه نورنبرگ محکوم به حبس ابد شد. رودلف هس ۴۰ سال در زندان اسپاندائو در برلین زندانی بود.

او که آخرین زندانی این زندان بود، در ماه اوت ۱۹۸۷ خود را دار زد.

khosh bavar - ایران - یزد
قابل توجه مردم ایران که مثل من خواهان سکولاریسم هستیم, زیرا تا زمانیکه قبر اخوند و اخوندزادهها در ایران است, ما و فرهنگ ایران ما درگیر این فرهنگ پوسیده قهقهرایی خواهد بود !
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

دنیای وحشی - ایران - تهران
کاملا باخوش باور موافق هستم .
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
من هم با خوش باور موافقم. درود بر تو.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
ایران-یزد-‏khosh bavar‏ من درک نمیکنم چرا بعضی ها وقتی راجع به یک چیزی نظر میدن نظرشون رو در مورد تک تک اعضای اون جنس یا اون گروه صادق میدونن.در حالی که همه چیز بد و خوب داره.برای مثال من یک دوستی دارم از یه معلمی بدش می اومد و نسبت به اون درس تنفر داشت تنفر به اون معلمش کم کم به تنفر از درس و مدرسه بدل شده.حالا دوست من از دوره ی راهنمایی تا حالا تو اون درس مردود میشه.و من هر سال بهش میگم فلانی این کتاب دیگه کتاب سال پیش نیست این معلم هم دیگه اون معلم نیست دیگه وقتشه یک نگاه واقع بینانه نسبت به این درس داشته باشی ولی میگه نمیتونم.این نزدیک ترین مثال برای شما و بقیه ی دوستان عزیزه که همه ی اخوندها یا شیخ ها یا هر چیزه دیگه رو شبیه هم نبینین.در حالی که هم بدشون هست هم خوبشون
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

لقمان - ایران - تهران
khoshbavar بیش از نود درصد ایرانیان مسلمان اندووعاشق ائمه اطهارودوستدار ولایت .فرهنگ وتمدن چندین هزارساله ماریشه دراسلام دارد.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

Matilda71 - سوئد - سوئد
khosh bavar - ایران - یزد باهات کاملا موافقم
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

bookiak - امارات - دبی
حرف حساب شنیندن داره . درودبر خوش باور
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

Ezhaq - ایران - تهران
‏khosh bavar‏ با شما موافقم.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اسلام دینی هست که بزور شمشیر به ایرانها تحمیل شد و هرګز یک خواست و انتخاب قلبی نبود و همیشه اسلام ګرایان سعی در نابود کرن فرهنګ باستانی ایران داشتند و هرګز ایرانیان ایین و رسم و رسوم خود را به نفع اسلام ترک نکردند و اګر بخشی از فرهنګ غنی ایرانی هم اکنون در ایران اعمال نمیشود فقط به دلیل زور و جبر دیکتاتور مذهبی است که بر کشور ما حیطه دارد.ــ ایران ازادت خواهیم کرد
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
@ با درود به دوستان و هم میهنان عزیزم, من وقتیکه بعد از منتشر شدن کامنتم, که بار اول فقط مورد تایید 1 کاربر ( دنیای وحشی ) قرار گرفت, باعث تعجبم شد که چرا بقیه سکوت کردند که بخودم گفتم که سکوت نشانه رضایت و خودش هم یک نوع جواب است, تا اینکه الان متوجه سیل تایید شما عزیزان شدم که متوجه این " نقطه کلیدی " در پیشرفت فرهنگی و اجتماعی ما شدید و از شما خواهان جواب منطقی به سوالم هستم که چاره کار چیست و چطور باید با این پدیده که قرنهاست ما را گریبانگیر خود کرده باید کنار امد ?! به ان کاربر که اسم دانشمند ما را لکه دار کرده و چندینبار نسبت بمن بی ادبی کرده, جوابی نخواهم داد که فکر کنم که همان مرگ بر اخوند از ایذه باشد ! بهرحال, در مورد کاربر جدیدمان ( زیرا اسم کاربریش برایم نو است ) باید خاطرنشان کنم, که ما و فرهنگ ما خسته و زخمی شده, " حوصله و فرصت و توان " این استدلالهای ارزان شما را ندارد
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): و این ایدلوژی مذهبی " هیچ تفاوتی " با ایدلوژی فاشیستی ندارد که " جهان و بشریت " را به لب پرتگاه فنا و نابودی کشانده بود ( جنگ جهانی ) و این دید فکری شما مانند اینست که از طرفی به من حق میدهید که چنین فکری داشته باشم ( طبق مثال شما: رابطه بد مابین معلم و دانش اموز ) و از طرفی شما همانند حزبهای فاشیستی کنونی در جهان اول هستید که با یک " چهره و ایده " ملایم تر و مدرنتر قصد فروش و تزریق کردن ایده فاشیستی خود را بدیگران دارید که نشانه " ترس و روراست نبودن " با این پدیده در جامعه ما هستید که صدای اعتراض و پشت کردن مردم ایران به مذهب را ندیده و نشنیده میگیرید و بر این ایدلوژی پافشاری میکنید که اسلام, اینده ایران ماست و جواب همه مسائل و مشکلات را دارد ! پروردگارا, ترا هزاران بار شکر که در این سایت ازاد, شاهد چرندیات این قشر هستیم که تبلیغ پیتزا فروشی علی را میکند و از سخن گفتن حسین در رحم مادر سخنها دارد و اقتصاد را جزو علم خر میداند و عامل زلزله را موی سر زنان ایرانی میداند و دختر بهمراه مادر که قصد خرید و گردش را دارد روانه زندان کرده,
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 3): زیرا چند تار موی ان فرشته از توسریش بیرون امده و از طرفی با پولهای نفت ایران, فاطی ساندیسی لبنانی در کنار برادرانش با مایو در سواحل دریای لبنان بهترین لذت زندگی خود را میبرد و محققی بنام زشت کلام, مقایسه تاریخی اشتباهی میکند ( سیب را با گلابی مقایسه کردن ) که تار موی محمد با ارزشتر از تار موی داریوش میباشد و ضحاک هم دستور منع کتاب را میدهد و مزدورانش را بر بام خانه ها میفرستد تا جلوی پیشرفت علم و اطلاعات مردم کشورش شود و اخوندی دیگر برای زنان مرز و حدی برای فراگیری علم و دانش معیین میکند که اگر همه این سیاستهای اجتماعی, سیاسی, اقتصادی و فرهنگی به بن‌بست بخورد, مقصر یا شیطان بزرگ است یا جن هندی ! شاد و شجاع و واقع بین باشیم و قبل از جواب دادن به من 2 بار با دقت بخوانید که درد ما چیست و اگر متوجه لپ مطلبم نشدید, من مقصر نیستم ولی برای روشن شدن شما از " اسلحه " دمکراسی استفاده میکنم که مردم ایران چشم دیدن دخالت دین در سیاست را ندارند و اگر باز خود را به کوچه علی چپ میزنید و با این مثالهای خوش باورانه تان قصد اهانت به شعور من و میلیونها انسانرا دارید, واقعا برایتان متاسفم
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 4): که چطور با مشکلات و خواسته های مردم در این " عصر جدید " برخورد میکنید که انگار ما در 1400 سال پیش در صحرای بی اب و علف زندگی میکنیم که شاهد مردم و فرهنگهای مختلف نیستیم که چطور و با چه صراحتی بدنبال سوال و جواب ان هستند, بعنوان مثال انفجار راکتور اتمی در ژاپن که بلافاصله مردم ایتالیا و المان و ژاپن خواهان تعطیل کردن ایننوع تولید انرژی مرگبار هستند و در مقایسه با دید فاشیستی اسلام که خود را برتر از دینها میبیند و خانه های مردم عزیز شمالم را با خاک یکسان میکند, و شما هنوز دم از این ایدئولوژی میزنید و تبلیغ انرا میکنید ?!
جمعه 31 تیر 1390

Shomali - ایران - لاهیجان
khosh bavar - ایران - یزد. خوشمان آمد!
جمعه 31 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
لقمان - ایران - تهران. تو ..... که فرهنگ وتمدن چندین هزارساله ما ریشه دراسلام دارد. اسلام تو در دوران سلسله هخامنشیان و دوران شکوه ایران کجا بود؟ امسال تو به مملکت که هیچی حتی به مادر خود نیز خیانت میکنید.
جمعه 31 تیر 1390

amirgabar - ترکیه - استانبول
Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان ..ما اخوند و ... نمی خواهیم..چه خوبش(مثلا خاتمی که فکر می کردیم خوبشان است,در صورتی که عمر این رژیم را زیاد کرد)و چه بدش(خمینی,خامنه ای,تمساح و بقیه)....با خوش باور موافقم
جمعه 31 تیر 1390

silversaeed - ایران - تهران
مطمعن هستم تو این ماجرا رد پایی از یهود یا صهیونیسم وجود داره...
جمعه 31 تیر 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
khosh bavar ..پسر خاله جان ، حقا که با هم فامیلیم...........
جمعه 31 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
khosh bavar - ایران - یزد ...عزیز من بارهاوبارها گفتم دید وعقاید شما را می پسندم واز شما یاد می گیرم.این بار هم مثل همیشه درود بر شما ...موااااااااااااافقم ,,,,,,
جمعه 31 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
گـــور های امامان اسلامی همچنان برقرارند!..چون .همچنان پای مــَنبر ملا مــَردُم. گریانند!..
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
با تشکر از ایران-یزد-‏khosh bavar ‎‏ به خاطر جواب به کامنتم.با مطالعه ی کامنت شما دوست عزیز چند سوال به سراغ ذهنم اومد.شما تو کامنت هات به این موضوع اشاره کردی که‎; ‎"‎باید خاطرنشان کنم, که ما و فرهنگ ما خسته و زخمی شده, " حوصله و فرصت و توان " این استدلالهای ارزان شما را ندارد‎"‎‏ خب مطلب خوبی بود واسه ی منحرف شدن از جواب اصلی سوال من حالا چند نکته در مورد همین مطلب شما.ایا فرهنگ چیزیه که هر روز صبح سر میز صبحانه به ما تحمیل میشه و از ما خواسته میشه اون رو به اجرا در بیاریم؟مسلما اینطور نیست فرهنگ ما رو من و شما می سازیم(البته این موضوع در مواردی مثل فرهنگ پوششی در شهر ها و .. صدق نمیکنه ولی اگه خوب نگاه کنی میبینی تو اکثر مسئله ها فرهنگی که ما خواستارشیم شکل گرفته)خوب وقتی که شما میگید فرهنگ ما زخمی و ناتوان این به من و تو بر میگرده و نشون دهنده ی اینه که افکار تو خسته و زخمی شده و این خیلی دلیل خوبی نداره چون احتمالا تو دلیلت واسه ی این خستگی و زخمی بودن وضعیت موجود جامعه ی ماست
جمعه 31 تیر 1390

Afshin London - انگلستان - لندن
100 در 100 با خوش باور موافقم
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت٢)در حالی که هنوز مبارزه ای برای ازادی شکل نگرفته که این حالت در تو به وجود بیاد و تو رو از پا در بیاره که حتی توان فهم استدلال های به اصطلاح ارزان من رو هم نداشته باشی.شما در ادامه ی مطلب به مذهبی بودن ایده ی من اشاره کردی که باید بگم اصلا اینطور نبود.همچنین در مورد تزریق و فروش ایده ی من به شما باید بگم شما به طوری در جایگاهت تثبیت شدی و این تثبیت پذیری رو دیلیلی بر جذبه ایده و جایگاهت میدونی که حتی حاضر نیستی به این موضوع فکرکنی که اندیشه و ایدئولوژی های دیگه ای هم هست‎ ‎که قابل قبول باشه.در مورد اینکه میگی مردم ایران به دین و مذهب پشت کردند;باید خدمتت عرض کنم شما در اشتباهی شما مثل زنبور عسلی هستی(با عرض معذرت از تشبیه)که تو یک کولونی زندگی میکنی و فقط به زنبورهای دیگه نگاه میکنی و خودت و هدفت رو با اونها یکسان میبینی و فکر میکنی چون جماعتی همرنگ تو هستند و هدفشون هم هدف توئه پس حق با شماست و دیگه بی این موضوع فکر نمیکنی که غیر از اون کولونی زنبور عسل شما(عقیدتون)جهان هستی(عقیده های متفاوت و ناهمگون) هم هست که اونها هم حق اظهار نظر دارند و نظر اونها هم ارزش احترام گذاشتن داره
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت٣)و حتی شاید حق با اونها باشه.پس یکم واقع بینانه به قضایا نگاه کنیم.دوست عزیز شما انقدر بر ایده های خود پا فشاری کردید که در ان غرق شدید و حتی ان را ایده ی برتر می پندارید و از ان در مقابل ایده های دیگران به عنوان ایده ی برتر یاد میکنید و نظرات دیگران رو چرندیاتی بیش نمیدانید.ایا از نظر شما این یک موضوع یک نوع خود برتر بینی و فاشیست بودن نیست؟در حالی که آزادی از ان همه ی انسان ها و حتی حیوانات می باشد.اما مشکل دیگر شما که از کلامتان بر می خیزد این است که شما هر که را ببینید که نظر شما را تأیید نمی کند او را متهم به طرفداری از رژیم و قوانین حاکم بر جامعه می دانید در حالی که اصلا چنین اندیشه ای در افکار انسان آزاد اندیش امروز جای ندارد که کسی که حرف تو را نمی پسندد دشمن توست.شما در جایی از کلام خود به شعار جدایی دین از سیاست اشاره کردی کاری به درستی یا نادرستی ای شعار ندارم زیرا بحثی جداگانه و وقت گیری رو می طلبد.اما سوال من از شما اینه که شما که دم از جدایی دین از سیاست میزنی پس چرا در قضاوت هات هیچ مرزی برای سیاسیون و مذهبیونی که از سیاست جدا هستند قائل نیستی؟و شدی یک زنبور بی عسل!
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت٤)شما در سخنانتان به مطالبی مثل سخن گفتن امام حسین(ع)در رحم مادر یا از عوامل زلزله را بیرون امدن موی زنان اشاره کردید راستی و دروغی داستانی که در باره ی امام حسین نقل شد را نمی دانم ولی می دانم که اگر صحت داشت زودتر از اینها مطرح میشد خب چطور شد که شما این چرندیات رو باور و دلیلی بر ناکارامدی اسلام دانستید به قصد و غرضتان که استفاده از این مطالب برای کوبیدن اسلام است بر میگردد.اگر شما مطالب را باور کردید با نام کاربری تان بی ربط نیست(خوش باور) ولی بیشتر از این سیاس بودن و مکر شما در استفاده از انچه که خود هم باوری به صحت و سقم آن ندارید توجه من رو به خود جلب کرده است.در آخر باید بگم این اسلامی که در ایران یا هر جای دیگه ی دنیا به هست اسلام واقعی نیست بلکه اسلام ایرانیه!به امید روزی که اسلام حقیقی در جای جای جهان حکم فرما شود و همه طعم آزادی را بچشیم.شاد باشید اما نه خوش باور بلکه حق باور.
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
amirgabar - ترکیه - استانبول شما چرا متوجه ی مطلب نمی شوید منظور من مقایسه بین آخوند های سیاستمدار نبود.منظور من گسترده تر از شیخ ها و آخوندها در رأس حکومت است.گفته های من بر کل جامعه دلالت میکند نه فقط بر قشر خاصی.حالا در مورد آخوند ها هم نظرم صادق است هیچ کسی شبیه هم نیست‎ ‏
جمعه 31 تیر 1390

Raha-2001 - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد 1000 آفرین به قلم، فکر و اندیشه باز شما که چقدر زیبا واقعیتهای تلخ را بیان کردید
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دنیای وحشی , delmorde , Matilda71 , bookiak , Ezhaq , Shomali , amirgabar , دختر خاله مستانه, gol andam , Afshin London , Raha-2001 : با درود بیکران بر شما دوستان گرامی و عزیز, که امیدوارم همچنان مورد تایید شما عزیزان گیرم, پس همواره شاد و باهم باشیم .
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Iran-esfahan-ario barzan : دوست گرامی, قبل از اینکه باز بمن جواب بدهید, یک نگاه دقیق به این تاپیک بندازید که چطور با مشکلات " برخورد اساسی و بنیادی " میکنند که همان راه حل زیرکانه و " جداگانه " از خود مشکل هست : https://iranianuk.com/article.php?id=65600 که همان حذف مشکل میباشد و وسیله ای را انتخاب کردند که مشکلی را ایجاد " نکند " ولی به ان " خواسته و هدف " خود هم برسند که در این مثال " حذف " خودکار و " جانشین ساختن " وسیله ای بنام مداد که " همان هدف " خودکار را در ان شرایط سخت بعمل میاورد میباشد ! دوست گرامی, از اخر کامنت شما شروع به جواب دادن میکنم که در اوایل کامنت خود منو " متهم " به متعصب بودن میکنید و در پایان کامنت تان ارزوی اسلام حقیقی در " جای جای جهان حکم فرما شود " را دارید !? ایا من متعصبم یا شما ?! من بعنوان مسلمان معمولی بسیار از اتریش و اسپانیا سپاسگزارم که جلوی پیشرفت اسلام را در اروپا را گرفتند, وگرنه شما و من بجای اینترنت, از کبوتر نامه رسان برای تبادل نظر استفاده میکردیم
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): و از پروردگار خواهان ان هستم که شاهد چنین روزی نباشم که " دنیا " فقط توسط یک ایدلوژی و انهم از نوع مذهبیش اداره شود, زیرا در طبیعت هم " تک نژادی و تک زیستی " محکوم به انقراض هست و در مقابل افات محفوظ نیست ! دوست گرامی, من بشما برچسب رژیم بودن را نزدم و صراحتا هم گفتم که از من گفتن و از شما نشیدن و قبول نکردن, ولی اینرا بدان که هستند خوش باورانی که مخالفت خود را بمدت 32 سال ابراز داشتند که این راهی که میروید به عربستان ختم خواهد شد ! در مورد شکل دادن به فرهنگ از " نقش " اساسی و بنیادی مردم یک مرز و بوم سخن گفتید که کاملا با شما موافقم, منتها شما سخت در اشتباهید که اگر انتظار شکل دادن فرهنگ ما از طرف مردم را داشته باشید, زیرا ما در جمهوری اسلامی زندگی میکنیم که " حق انتخاب " فرهنگ را نداریم, از طرز اداب و رسوم لباس پوشیدن ما تا ارایش اسلامی مو مردان ایرانی و حجاب اسلامی و یا کراوات اسلامی که بما اجازه رشد و توسعه دادن فرهنگ ما را نمیدهد, از اجازه دادن .
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 3): و فکر کردن در مورد فرهنگ و از کوچک و بی ارزش نمودن فرهنگ 2500 ساله چهارشنبه سوری بگذریم که دیگران برای ما " فکر " میکنند و تصمیم میگیرنند ! با سپاس فراوان از همکاری و همفکریتان, پس همواره شاد و برای ایران باشیم
جمعه 31 تیر 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
کارهای خلخالی را کردند.
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت ١)اول از همه باید خرسندی خودم رو از با تمدن بودن شما و طرز بیان و گفتارتون اعلام کنم که مانند برخی از دوستان بی ظرفیت سایت برای طفره از جواب یا کم اوردن در جواب دادن به زدن تهمت اقدام میکنن.خوش باور جان عزیز مکر و سیاست شما من را تحت تأثیر خود قرار داد.جهت اطلاع شما من درسته که به تازگی عضو شدم اما قریب به ١ساله که به این سایت می ایم و اخبار و کامنت ها رو مطالعه می کنم.پس با رفتار شما نا آشنا نیستم.شما در کامنت هاتون تا تونستید اسلام رو باعث و بانی تمام مشکلات دانسته و رفع این مشکلات را منوط بر رفع اسلام دانستید.در حالی که در اینجا برای به دست اوردن دل من و دیگر دوستان که نسبت به دینشان غیرت دارند خود را یک مسلمان معرفی کرده و خود را تا حدودی با ما همراه میدانید و از اسلام نهایت استفاده رو کردید که با اسلام،اسلام را بکوبید.وبا همسنگر کردن خود با ما به ما بقبولانید که شما وقتی شما می گویید اسلام متحجر است ما این نتیجه رو بگیریم و یا این نتیجه در ذهن ما القا بشه که شاید شما یه چیزهایی رو می بینید که ما نه،و به خودمون شک کنیم که نکنه مشکل از ماست و شما حق به جانبی! ‏‎
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت٢)از کجا معلوم که اگر اسلام به پیشرفت خودش تو اروپا ادامه میداد الان باید برای ایجاد ارتباط از کبوتر استفاده می شد؟دوره ی صفوی رو که فراموش نکردید؟اولین دوره ای که شیعیان در رأس حکومت قرار گرفتند.دانشمندان اون زمان کم نبودند و ایران پیشرفت های خوبی کرده بود.این پیشرفت ها و اقتدار تا دوره ی لعنتی قاجار ادامه داشت دوره ای که با ورود اندیشه های مشروطه خواهی اونم از نوع غربی و جریان های فراماسونری کشور رو به اضمحلال نهاد.این بیچارگی ناشی از تقلید بی چون و چرا از فرهنگ غرب بود درسته که مشروطه رو به دنبال داشت اما اسیب های جبران ناپذیری به کشور وارد کرد به طوری که ما تبدیل به یک کشور طعمه و یک هدف برای مکیدن سرمایه های ملیش توسط قدرت های اون زمان بودیم.به عقیده ی من اگه دوره ی قاجاری نبود و دوره ی صفوی ادامه داشت وضع ما الان این نبود و شاید به یکی از قدرت های بی چون و چرای دنیا تبدیل می شدیم ولی صد حیف از سرنوشت!در مورد حکومت موعود جهانی کسی نگفته که تو این حکومت همه به یک شکل فکر می کنند و همه مثل همند بلکه تو این جامعه همه به یک چیز معتقدند.این اعتقاد می تونه به ازادی،عدالت،برابری و...
جمعه 31 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
khosh bavar - ایران - یزد. اخ تی بلا می سر ریکا جان. همین.
جمعه 31 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان. میشه لطفا زحمت کشیده و (اسلام واقعی) را برای من بیسواد تشریح کنی?
جمعه 31 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
لقمان - ایران - تهران. لقمان الدوله عصر حاضر, از کی تا حالا اسلام ریشه چندین هزار ساله داشته و ما خبر نداشتیم? ???? هر دم از این باغ بری میرسد.!!!!!!!!!!!
جمعه 31 تیر 1390

Iran-esfahan-ario barzan - ایران - اصفهان
قسمت٣)پس حتما اینطور نیست که همه مثل هم باشن.در صورتی که در اون جامعه همه ی اشخاص در جایگاه خود و برای رسیدن به هدف نهایی که همون کمالات انسانی است تلاش می کنند.و به نظر من این مشکلی برای یک جامعه پیش نمیاره.لازم است یاد اور شوم که شما را به فرهنگ پوشش در ٣٠ سال قبل و اکنون دعوت نمایم تا ببینید که این فرهنگ تغیرات شگرفی به خود دیده و این تغیرات را نه ستگاه حاکم و نه دولت به وجود نیاوردند و حتی به گفته ی خودتان با ان نیز مخالفت داشته اند.پس حتما متوجه شدید که مردم این تغیرات رو به وجود اوردند.پس اگه بخواهیم میشود در هر زمینه ای که بخواهیم تغیر ایجاد کنیم!. ‏ پایان
جمعه 31 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
PARVANE عزیز, میگم, خوب زبان شمالی را یادت دادم ! افرین خیلی خوشم امد ! لطفا طرز تهیه شیرین تره را یاد بگیر که شاید ... ! پس تا بعد کیجا جون .
شنبه 1 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Iran-esfahan-ario barzan -: در کامنت اول مرا متهم به متعصب بودن کردید و در کامنت اخریتان مرا متهم به مکار بودن ! ایا این است منطق و شعور اسلامی شما ?! دوست گرامی, اسلام واقعی, یعنی پرت کردن همجنسگرایان از کوه ! شما به اندازه کافی شجاع نیستید و شما را مجبور به شجاع بودن نمیکنم که چطور باید با مشکلاتش کنار بیاد طبق این مثال ساده : https://iranianuk.com/article.php?id=65600 . پایان !
شنبه 1 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
Iran-esfahan-ario barzan -: راستی, به گفته حسین که امام منم هست : اگر مسلمان نیستی, ازاده باش ! ( هر چند در همین سایت, بودند کسانیکه از من خورده گرفتند و یا بمن یاداور شدند که این جمله هم از کسی دیگر گرفته / دزدیده شده و به حسین چسباندن ) . لطفا به بقیه کامنتهای من جواب ندهید, زیرا شما هم مثل بقیه کاربران قبلی فقط مغلطه کاری میکنید و برچسب میزنید و جواب مرا بی اهمیت میشمردید !
شنبه 1 مرداد 1390

Royan - المان - المان
به روز به یه آلمانی گفتم شماها هنوز در سال1941 زندگی میکنند شعورتون یه ذره افزایش پیدا نکرده هنوز هم نژاد نژاد میکنید برید خوشحال باشید که یه عده خارجی وارد کشورتون شدن که نسل بدرنگ و بی ریخت شمارا یه کمی تغییر دادن , و نسل جوانان را افزایش دادن ورگرنه خودتون هم مثل واحد. پولتون حذف میشوید بد که نیست 4 مدل غذا و چیزهای دیگه یاد گرفتید یه مشت بی سواد ، که اگه دیپلم بگیرید چند سال رو شیشه ماشین مینویسد دیپلم سال فلان, از فرهنگ چی دارید جز و تعطیلات رفتن لب ساحل و تو برق آفتاب آبجو خوردن سرخ شدن مثل لبو. حالا هس وهیتلر چه غلتی کردن که نئو نازیها بهش می نازند اینها هم مثل بچه بسیجی های کله خر اشغال هستند, فرهنگ زیر صفر.
شنبه 1 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
ما به دنیا امده ایم تا زندگی" کنیم . اما چه تعریفی از زندگی داریم! عارفان میگن: زندگی یک مبارزه است با ان مقابله کن. یک اواز است ان را بخوان . یک رویاست به ان واقعیت ببخش. یک فداکاریست ان را عرضه کن . زندگی یک عشق است از ان لذت ببر. اما در زندگی روزمره ما چی میگذره؟گذشته واینده وجود ندارن! فقط با خود اگاهی وامید"میفهمیم چه کار باید بکنیم..
شنبه 1 مرداد 1390

felora - ایران - تهران
خود اگاهی" مثل یه جرقه میمونه واز یک منبع نور الهام میگیره! امیدوارم که همه از این جرقه " کمی بسوزیم...
شنبه 1 مرداد 1390

فتنه گر ارازل - ایران - تهران
کاش میشد این خامنه ای ودارو دستش, بدون خونریزی دست از سر این مردم بیچاره بردارند. بابا ما بهشت نمیخوایم.
شنبه 1 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
khosh bavar - ایران - یزد. برار جان من یه نیمچه رگ شمالی هم دارم. شاد و ملس باشیم. X
شنبه 1 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
PARVANE جون, پس با این حساب این زبان شیرین شمالی را بمن خوب یاد بده که بدجوری دارم ابروریزی میکنم ! تی فدا اقا فرهاد .
یکشنبه 2 مرداد 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
khosh bavar - ایران - یزد. من معلم خوبی نیستم, در عوض شاگردی بی نظیرم( نه کمی غره شدم) کم نظیرم. اقا اجازه زنگ دوم کی زده میشه? X
یکشنبه 2 مرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
یکطوری خودمو خسته احساس میکنم که فکر کنم منم مثل شما به زنگ تفریح احتیاج دارم, زیرا ان ترور نروژ و این تهمت زدنها بمن تاثیر بدی رویم گذاشت, پس تا بعد پروانه مهربان و عزیز .
یکشنبه 2 مرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.