گزارشی مستند از چگونگی برکناری بنی صدر


گزارشی مستند از چگونگی برکناری بنی صدر

کودتایی خمینی در سال 1360 بر علیه ریس جمهور قانونی بنی صدر و تظاهرات سی خرداد و حمله لباس شخصی ها ی مسلح به تظاهرات مسالمت آمیز مردم


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=OkNrMYwgStA

لینک دانلود مدیافایر

ParsaUK - انگلستان - منچستر
قابل توجه سبزها!! اعدامهای دوران طلایی امام راحلتان!! ایا میخواهیم به ان زمان برگردیم!!!? یا حکومتی انسانی نه اسلامی راه چاره است!?
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

YAS ABI - بلژ - برکسل
بنی صدر خاین و عامل استعمارنبود ولی قدرت طلب و خودبزرگ بین بود(تا حدودی شبیه احمدی نژاد) و لی مهمترین خطای او همدستی با رجوی کثیف و خاین بود که کاملا از چشم افتاد. بعضی خطاها بزرگند. ضمنااو را مجلس برکنار کرد حتی اعضای نهضت ازادی هم علیه او رای دادند. بابودن او مملکت بیشتر ضربه میخورد. ازاو بیخود حمایت نکنیم. همین شغلی که الان دارد کافیست.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

iranesabz - هلند - امستردام
بنی صدر نماینده واقعی مردم ایران بود و اولین رییس جمهور که در انتخابات ازاد انتخاب شد. درود بر بنی صدر که مظلومانه مورد ظلم حکومت اسلامی واقع شد و امروز هم غریبانه در پاریس زندگی میکند و بر عکس بسیاری از افراد به اصطلاح اپوزیسیون وابسته به هیچ کشور خارجی نیست.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
چرا اخیراً شما رسانه های فارسی زبان کشور انگلستان روی موجه نشان دادن چهره بنی صدر و مجاهدین خلق کار می کنید؟ آیا دستور رسیده که این افراد را برای ایفای نقش در داخل ایران آماده کنید؟
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
شعارها برگرده به طرف امریکا. در عمل هیچی در شعار همه چی!!! هنوز هم محتاج اختراعات و اکتشافات اونها هستیم.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
متاسفم
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
هرچی بیشتر نگاه میکنم بیشتر حرصم میگیره, از همه چی شاکی میشم , از خودم بیشتر از همه چیز دیگه.!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - اریس
زیر امام جنایتکار را گرفتند و او را بر گرده ی ملت سوار کردند و برای خوش خدمتی موی زن را اشعه ای تصور کردند برای تحریک بیماران جنسی اسلامی بعد قدرت بیشتر خواستند خمینی هم یک انگشت شست نشان داد و ناگهان شدند دشمن ارواح عمه ی شان/خمینی//قطب زاده گوربگور شد و این زین العابدین هم شد مغضوب امام محبوبش و شدقهرمان برای افلیجهای اسلامی/پ
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سال 1360 و کلا دهه شصت از خونبارترین دوران بعد از ان قلاب بود. دورانی که محاکمه ای در کار نبود. دورانی که همه چیز جرم بود. بارها با مواردی برخورد کردم که فردی اشتباهی بجای دیگری تیرباران شده بود!!! تیر اندازی به ماشین عروس و داماد، بریدن لب خانمها با تیغ به جرم داشتن ماتیک، حکومت نظامی از ساعت 9 شب و .. همان دوران طلایی امام جنایتکاران!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

bavaffa - اذربیجان - باکو
این مردم غول زدن خیلی راحته البته بنی صدر با رای بالا امد ولی واقعا خائن بود همانطور که بعدا هم معلوم شد ولی متاسفانه بعد رضاخان تا حالا وطن دوست واقعی نداشتیم . یادمون نره اون از نژاد ترک بود واذربیجان یاشاسن
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
پس از اول ان قلاب نیروهای خودجوش و سربازان وحشی امام زمان وجود داشتند !!!!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
YAS ABI - بلژ - برکسل خوب شد گفتی وگرنه فکر میکردیم بنی صدر مثل خمینی کثافت عامل استعمار بوده!!! مخالفان خمینی از سلطنت طلب گرفته تا چپ و مجاهدین در یک نقطه مشترک بودند و آن هم این بود که مثل خمینی و دار و دسته اش دشمن ایران و ایرانی نبودند. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش. پاینده ایران و ایرانی های آزادیخواه.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مهرداد2538 - ایران - تهران تاریخ رو توی ایران مثل همه چیز جعل میکنند ولی نمیتوانند دستور تغییر تاریخ رو در خارج بدهند!!! حکومت ولی وقیح 30 سال به همه دنیا باج داد تا بتواند مخالفانش را در خارج محدود کند ولی تاریخ را نمیتواند دوباره بنویسد. بنی صدر و مجاهدین و سلطنت طلبها و تمام گروههای سیاسی و مذهبی جزوی از ایران و تاریخ مبارزات ایران برای رسیدن به آزادی هستند و نمیتوان حذف شان کرد. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
بنی صدر یک آزادیخواه واقعی بود و هست حتی برای گفتن طرف حق و جانب مظلوم یعنی شکنجه شدگان و زندانیان سیاسی و مردم اعتراض به تمایت خواهی . خمینی و خامنه ای و رفسنجانی طرف مظلوم یعنی مردم را گرفت و به همین خاطر کودتا گران او را سرنگون کردند . بنی صدر اگر میخواست چابلوسی کند و حق را زیرپا بگذارد بدون شک امروز رهبر ایران بود . ولی بنی صدر آزاده ماند و پا برحق مردم نگذاشت .در ظمن با تشکر از سایت ایرانیان انگلستان که بصورت اتفاقی برسرمن منت گذاشته و این فیلم را از کانال یوتوب من روی این سایت قرار دادن . در همین کانال یوتوب من فیلمهای دیگری هم از دوران کودتایی سال شصت هست . دوستان خواهش میکنم بقیه اش را هم نگاه کنید تا بشتر از آن دوران سیاه بدانید . مبارزه ملت ایران برای ازادی و دمکراسی مدت سی سال است که در جریان است سال 88 کودتایی دومی بود در این رژیم از سال 1360 تا 1390 سی سال مبارزه ملت ایران برای ازادی .و سکولاریسم و دمکراسی .
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

setareye shomal - انگلستان - لندن
از قدیم گفته اند سگ زرد برادر شغاله
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
درود بر بنی صدر . مرگ بر رضا پهلوی بی عرضه
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
raha1984 - المان - هامبورگ. از اول در قالب سازمان مجاهدین انقلاب و خلق وجود داشتن بعد حزب جمهوری اسلامی نیروهای لباس شخصی را بوجود اورد, رئیس حزب اقای بهشتی و معاونش رفسنجانی بودن, اقای میرحسین موسوی و خاتمی هم کارگزار حزب بودن, هدف سرنگونی دولت بنی صدر بهر قیمتی و گنجاندن اصل ولایت فقیه بود. در حالیکه کشور در جنگ بود وبنی صدر در جهبه ها مشغول بود, اقایان در تهران در رویای ولایت مطلقه کودتا کردن. مردم سکوت نکردن اما از طرفی ارتش عراق شهر به شهر جلو میامد, سیل جمعیت که از جنوب میگریختند ومردمی که با شعار مرگ برفراری (اخوندها میگفتند مردم نباید فرار کنند!!!) به مردم جنگ زده سنگ پرتاپ میکردن!! و خیلی مسائل دیگر باعث شد قدرت طلبان واقعی که بنی صدر را متهم به قدرت طلبی میکردن کودتا کنند.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

مهرداد2538 - ایران - تهران
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت_بنی صدر در زمان شاه فقید دست راست و سخنگوی خمینی بود و بعد از انقلاب بر سر تقسیم منابع و غارت کشور با خمینی به اختلاف برخورد. ملت بی خبر هم این وسط, آلت دست هردوتایشان شدند. هنوز هم بنی صدر در صحبتهایش حرف از مبارزه با امپریالیسم و این جور اراجیف می زند. مجاهدین خلق هم با سپاه پاسداران از لحاظ ایدئولوژی و خط فکری دو روی یک سکه هستند. درضمن, من با طرفداران پادشاهی موافقم. سوء تفاهم نشه.
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

kiyasha - المان - برلین
این مرتیکه پدر سوخته که زیر بال آخوندها را در بین قشر روشن فکر گرفت و آنها را در پایداری قدرت , کمک کرد یک جاسوس سیا بود که زمانی که هواپیماهای آمریکایی را روسها در طبس زدند تا تسلیحات برای طالبان نبرند , دستور داد هواپیماهای روی مانده امریکایها را برای از بین بردن مدارک , بمباران کند و یک از بزرگترین خائنان به مردم و مملکت ایران هست. برکنار باد حکومتی دینی ,حال آخوندی یا مجاهدیش
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

siavash1 - انگلیس - لندن
1360سال مجاهدین و نیروهای پاک انقلاب بود. ما که نبودیم ولی تاریخ است. صدای مسعود در این ویدئو شنیده می شود و همانا مسعود ناجیه ایران زمین است. ما جوانان ایران چشم انتظارتیم
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
siavash1 - انگلیس - لندن. من فکر میکنم امروزما در شرایطی هستیم که یکم فکر کنیم! کشوری که بالاترین نرخ رشد اقتصادی را با 16 درصددر سال 1978(1356) داشت, پنجمین ارتش دنیا راداشت, حدود 20 میلیارد ذخیره ارزی داشت, بهترین مدیریت وسالمترین ساختار اداری رو درطول تاریخ ایران داشت چه نیازی به انقلاب داشت. انقلابیون چه میگفتن و چه میخواستن? تقربیا همه انقلابیون با رابطه ایران با اسرائیل مخالف بودن, با امریکا ونظم غربی مخالف بودن! حمایت از ملتها مظلوم!!!! خوب مگر الان همه این اهداف به تحقق نرسیده? کمی با خود رو راست باشیم!.
جمعه 31 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.