آقای معتاد عزیز، صبر کن ویلایت حاضر شود، سرنگ هم چشم!

 
آقای معتاد عزیز، صبر کن ویلایت حاضر شود، سرنگ هم چشم!

ف.م.سخن: همه اش عجله! همه اش طلب‌کاری! همه اش زیاده خواهی! اَه...! من جای آقای خامنه ای بودم، حکومت را وِل می کردم می رفتم. چقدر این ملت طمع‌کار و چشم‌سفید هستند؛ چقدر از آدم توقع دارند.

مسئولانِ عزیزِ ما گرسنگی را در ایران ریشه‌کن کرده اند، یارانه ها را به مستحقان واقعی رسانده اند، دست غارتگران بیت المال را کوتاه کرده اند، از دهان خودشان و زن و بچه شان زده اند توی دهان ما گذاشته اند، آن وقت این آقای معتادِ بندرعباسی نشسته است جلوی دوربین از نداشتن سرنگ شکایت می کند. رو بِهِش بدهند فردا از مسئولان می خواهد خانم هم برایش ببرند. واقعا که...

عزیزم، آقای معتاد

یک کم صبر هم بد چیزی نیست. یک کم حیا هم بد چیزی نیست. شما فرصت بده، طرح اول دولت پیاده شود، به طرح دوم برسند. مگر کوری نمی بینی که می خواهند نفری هزار متر زمین بِهِتان بدهند، به جای این که یک جا جمع شوید وهمان جا بخورید و بخوابید و تزریق کنید، بروید در ویلاهای خودتان این کارها را بکنید؛ بروید در باغ شخصی تان زیر درخت و کنار جوی آب حال و حول کنید.

پدر جان

بگو با آن چهل هزار تومانی که ماه به ماه بِهِت می دهند چه می کنی؟ با این پول ویژه‌ی حلال و پاک چه می کنی؟ با پول آقا امام زمان چه می کنی؟ یعنی دویست تا تک تومنی از هدیه ی آقا امام زمان نمی توانی بگذاری کنار برای خودت سرنگ بخری؟ یعنی این پول این قدر "برکت" ندارد؟ واقعا چقدر پُر رویی تو بشر!

معتاد محترم

احمدی نژاد از بس نان و ماست خورد، مُرد. قیافه اش را نگاه کن، بدتر از قیافه ی تو شده. از بس این آدم به خاطر تو نخوابیده؛ از بس به خاطر تو غذا نخورده. ده روز که قهر کرد رفت منزل، خانم دو لقمه گذاشت دهانش، همچین آب زیر پوست اش آمد که مردم گفتند بوتاکس تزریق کرده؛ لیفتینگ کرده. آن وقت شما هِی فشار می آوری که اینو می خوام، اونو می خوام. شکایت می کنی که جایی که می خورم و می خوابم و تزریق می کنم، همان جا هم دستشویی می کنم. خب عزیزم، برو کمی آن طرف تر دستشویی کن. فکر می کنی ما که توی آپارتمان زندگی می کنیم کجا دستشویی می کنیم؟ ما هم می رویم کمی آن طرف تر دستشویی می کنیم. این هم شد خواست که تو از مسئولان کشور داری؟ یعنی مسئولان ما، باید جوابگوی دستشویی کردن تو هم باشند؟

نه! خدا آخرش به کمر ما می زند که این قدر قدرنشناس‌یم. شما رهبر معظم ما را ببین. آدم حظ می کند از شنیدن سخنان اش. آدم حظ می کند از ساده زیستی اش. بدبخت آقای حداد عادل، پدرِ عروسِ رهبر معظم، داستان ازدواج دخترش را که تعریف می کرد ما اشک از چشمان مان سرازیر شد. معمولا عروسی که به خانه پرنس می رود، یک عروسی می گیرد به چه باشکوهی؛ یک شام ناهار می دهد به چه مفصلی. یک چیزی مثل عروسی ویلیام و کیت، یا آلبرت و شارلن. آن وقت پسر رهبر ما وقتی ازدواج می کند، دختر بدبخت انگار به اسارت رفته است. رهبر می گوید من پول ندارم، خانه ندارم، خودم و پسرم در منزل اجاره ای زندگی می کنیم، عروس خانم حواس اش باشد اوضاع ما شدیداً بی ریخت است [صدای گریه ی حضار: اوهو اوهو اوهو اوهو]. خودِ رهبر هم شب عروسی چون در خانه تنها بوده، و خانم برایش شام درست نکرده گرسنه می ماند، از پاسدار چیزی برای خوردن می خواهد که او هم جز نان خشک چیزی ندارد [گریه ی شدید حضار: اوهو اوهو اوهو اوهو].

آن وقت این یارو با وقاحت تمام از وضع زندگی اش شکایت می کند و سرنگ می خواهد. فرصت هم نمی دهد که ویلایش حاضر شود بعد درخواستِ دوم اش را مطرح کند. واقعاً که!


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=k3ric3p35EM

لینک دانلود مدیافایر

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
در جواب نویسنده این مقاله باید بگم به کوته فکری شما .کلی حیرت کردم . آیا ما ایرانیان اینقدر کوتاه بین شده ایم . جناب نویسنده دادن یک سرنگ که سر ته هش به قول شما دویست تومان نیست و جلوگیری میکند که این معتاد بیماری ایذش و یا هپاتیتش را به دیگری انتقال دهد . جلوگیری از این موضوع برای من و گمانم تمامی ملت ایران حیاتی است و من و بسیاری نمیخواهیم بیماری ایذ یا هپاتیت در جامعه رواج پیدا کند . واین امر را حیاتی میدانم . باید مجانی بین اینان پخش شود یعنی من موافق هستم که به اینجور افراد سرنگ مجانی بدهند .ولی کوتاه بینی شما مرا خیلی آزرد . آیا شما حاضرید در جایی او بودید و دولت به شما سرنگ مجانی میداد . برو برای شش ملیارد دلار کمک ایران به سوریه مقاله بنوس . نه کسی که به این روز افتاده و از شما فقط تقاضایی یک سرنگ دویست تومانی دارد تا بیماری واگیردارش را به کسی ندهد .برو جانم . خدا روزیت را جایی دیگر حواله دهد بدهند .مرگ بر جمهوری اسلامی
سه‌شنبه 28 تیر 1390

iran_uk - انگلیس - لندن
سگ تو روحت خمینی که یه پاتو گزاشتی این ور اون پاتم گزاشتی اون ور و ر... تو ایران تا 100 یا 150 ساله دیگه ایران ایران نمیشه
سه‌شنبه 28 تیر 1390

انقلاب دوم - آلمان - هامبورگ
همین روزها امام زمان ظهور میکنه و با عدل و دادی که ازش سراغ داریم به امید خدا و با عنایت رهبری, سرنگ که چیزی نیست, جنس خوب هم بین همه برادرها پخش و توزیع میکنه!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
ای معتادای بدبخت،شما که میدونستید این بلا سرتون میاد چرا دنبالش رفتید؟خود کرده را تدبیر نیست،همون بهتر که دارید مثل سگ میمیرید.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
کجا نمونده که این رژیم به گند نکشیده باشه...ببینین چی به روزه جوانهایه مملکت اوردن لعنت ابدی به شما...رضا شاه کجاییییییی.که ببینی ثمره زحماتت به باد داده شد
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
طنز زیبا و تلخیست و از آن تلختر ویدیو این معتادین..!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

ParsaUK - انگلستان - منچستر
با وجود اسلام و قانون شریعت کدام توریست به بندر عباس خواهد رفت!!?
سه‌شنبه 28 تیر 1390

MIRZADEH E ESHGHI - دوسلدورف - دوسلدورف
که چی?منظور?سیاست وکشورداری به خاطر طنز جلف حضرات اونهم درباره یک عملی باید مورد بازبینی قرار بگیره?????نکنه میخواین به این منطق ابله فریبتون´استنادکنید که"همه توو ایران عملی شدن"?
سه‌شنبه 28 تیر 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
چقدر ناراحت کننده است.راست میگه،چرا به شهرهای جنوبی نمیرسن؟ بعد میگن چرا جدایی طلبی باشه! خوب وقتی همه ی دار و ندارشون رو ور میداری میبری و یک قرون خرجشون نمیکنی آخرش همین میشه دیگه!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
فقط میشه گفت: ای دل غافل
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Anti-depressive - ایران - کرمانشاه
عجب!!!!!!!!!!????????????
سه‌شنبه 28 تیر 1390

payamak - انگلیس - منچستر
بابی مثل اینکه مطلبو نگرفتی به این میگن طنز تلخ.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

venoosi - بلژیک - ورویر
بابک خرم دین..شما از مرحله خیلی پرتی هاااا توصیه می کنم یکبار دیگه این نوشته رو با دقت بخون مرگ بر جمهوری اسلامی.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

trust,no,one - انگلستان - برمینگهام
گل گفتی -ایران-ایذه
سه‌شنبه 28 تیر 1390

iSam - انگلستان - لندن
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. خود کرده نیست. اربابای تو این کثافت رو به جون بدبختها انداختند ...
سه‌شنبه 28 تیر 1390

sankari - فنلاند - هلسینکی
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. اولا که سگ موجود نازنینی است واز خیلی ادمهایی که تو را تغذیه میکنند بهتر است تو که جای خود داری.دوما این ادمها اگر راه غلط رفته اندخودشان به تنهایی مقصر نیستند بلکه سیستم و حکومت است که اینها را باسیاستهای غلطش به این راه سوق داده.سپاه پاسداران خودش یه پا قاچاقچی بین المللی است.در ضمن معتاد بیمار است نه مجرم.امیدوارم نسل شما کوته نظران وحشی از سر ما ودنیا کم شود..
سه‌شنبه 28 تیر 1390

daniall - فرانسه - نانت
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه ارمانهای نظام مقدستون باعث و بانی این فلاکت شده.ادم مثل سگ بمیره بهتره از اینکه مثل سگ زندگی کنه و دم تکون بده.تو از شهر محروم ایذه هستی که مردمش از بیکاری و فشار اقتصادی تو اهواز منتظر بار کشی و بنایی و کار تو نونوایی هستن چی امثال شماهارو اینقدر ..بار اورده که انسانیت و وجدانتون رو بابتش فروختید و ولایت کسی که باعث و بانیه این همه ظلم به این مردم زجر کشیده شده رو بهش ترجیح میدید.قبل از اینکه به این بیچاره ها توهین کنی انصاف و وجدانت رو در نظر بگیر .
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Ali ghasemi - انگلستان - لندن
اعتیاد در ایران داره بیداد میکنه انوقت احمدی و امثالش سر جاه و مقام دعوا میکنند احمدیه نکبت به جای این چرندیات برو فکری به حال جوانها کن اینا خودشون موادو وارد میکنند که هیچ جوانی نتونه جلوی اونهارو بگیره مملکت وبه گند کشیدن
سه‌شنبه 28 تیر 1390

lover_screensaver - ایران - کرج
عجب رویی دارنا! قصد ندارن ترک کنن ، تازه میگن 4 تا سرنگ مجانی هم بیارید :-D
سه‌شنبه 28 تیر 1390

ehsan_14 - اتریش - وین
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. یکم مغزه فندوقیتو بکار بنداز و عامل اینکار را جستجو کن.هی مثل منگلها دریوری ننویس
سه‌شنبه 28 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
trust,قابل نداشت عزیز.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
باز توی سایت بو گند ساندیس میاد که!!! بابا برید کار کنید و پول مزدوری اررررررتش سایبری رو نخورید. پول خون ملت خوردن نداره که!!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه . بدبخت توئی که علت/ ملا و اسلامت// را نمی بینی به معلول///چاقوکشان کم سن وسال روسپیان و معتادان و و// بند می کنی تا جنایت خمینی گور بگور شده ی را کمرنگ کنی خودتی..باز هم خودتی
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
شماها چقدر ساده هستید جمهوری آشغالی از خداشه همه جوانان ایران معتاد بشن کاری به حکومت و سیاست نداشته باشند بیخود نیست که سپاه چهارپایان اجازه قاچاق دارند, هر چی خمار تر و بیحال تر به نفع لا شخور ها.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
مرگ بر مرگ بر اسرائیل
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
اقایان دعوا نکنید !!! یک صلوات بفرستید !!! بر شیره ناب محمدی صلوات
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

soheil_alman - المان - فرانکفورت
نویسنده عزیز بجای اینکه از یک بیمار که باعث بدبختیش این رژیم اشغاله بپرسی با 40000 تومانش چکار کرده برو از اون جنایتکاران دزد رزل بپرس با میلیاردها دزدیهاشون چکار میکنن....واقعا متاسفم ...بهتره بری بقل همانها جای نگارش.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
کشور من جائیست که برای خریدن پاسور باید بری پیش مواد فروشها!!!!!!!!!!!یه بار برای خریدن پاسور 5ساعت وقت گذاشتم و30 هزارتومان ازمن پول گرفتند....پاسوری که اینجا فقط 1000تومانه
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.