مهدی خزعلی بازداشت شد


مهدی خزعلی بازداشت شد

مهدی خزعلی، نویسنده، پزشک و وبلاگ نویس منتقد دولت و فرزند آیت الله ابوالقاسم خزعلی از اعضای مجلس خبرگان بار دیگر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.

به گزارش تحول سبز، دکتر مهدی خزعلی مدیر انتشارات حیان و موسس موسسه فرهنگی انتشاراتی اباصالح عصر امروز مجددا توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت و به محل نامعلومی منتقل شده است.

وی که بر اساس تماس تلفنی از سوی بازجوی خود احضار شده بود ، پس از مراجعه به محل مقرر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شده است. ایشان در حالی دستگیر شده، که چندی پیش وثیقه ای را برای قرار صادر شده نزد مراجع قضایی سپرده بود اما مامورین امنیتی بدون در نظر گرفتن این مسئله اقدام به بازداشت وی نموده اند.

گفتنی است مهدی خزعلی، در سال‌های اخیر، انتقادات تندی علیه محمود احمدی‌نژاد در وبلاگ شخصی خود مطرح ساخت که در پاره ای اوقات بازتاب‌هایی در رسانه‌های جهانی و داخلی داشته‌است.

وی همچنین، پس از انتخابات و به اتهام انجام مصاحبه با برخی رسانه های خارجی باز داشت شده بود .

در همان زمان پدرش آیت‌الله خزعلی، در اعلامیّه‌ای از فرزندش اعلام برائت کرد. مهدی خزعلی نیز در بیانیّه‌ای که پس از انتخابات ریاست جمهوری منتشر گردید ، ضمن تأکید بر ادای احترام به پیشگاه پدر گفت: “می‌فرمایند: اگر پدر راضی نباشد روزهٔ مستحبّی حرام است” می‌گویم “بلی؛ امّا جهاد واجب را می‌شود به امر پدر ترک کرد؟ مسئلهٔ رفع ظلم و استبداد است و بر همگان واجب و اذن پدر شرط نیست.”

همچنین صلاحیّت وی به‌دلیل مطالبی که در انتقاد از دولت منتشر ساخته‌است در انتخابات مجلس شورای اسلامی و سازمان نظام پزشکی نیز رد شده بود.

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
اگه بازداشت نمیشد جای تعجب داشت. مقام عظمای وقاحت خامنه ای به بچه های خودش هم رحم نمیکنه چه برسه به پسر خزعلی. مرگ بر خامنه ای و حکومت فاسد و جنایتکارش
دوشنبه 27 تیر 1390

kafar - المان - اخن
اخوند زاده بسیار محترم و با شرف . امیدواریم که اینبار هم روی این اجنبی پرستان را کم کنی . موفق باشی
دوشنبه 27 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
حیف که یخورده گردنش کلفته،وگرنه برادرای اطلاعات میدونستن چه بلایی سرش بیارن
دوشنبه 27 تیر 1390

kafar - المان - اخن
اخوند زاده بسیار محترم و با شرف . امیدواریم که اینبار هم روی این اجنبی پرستان را کم کنی . موفق باشی
دوشنبه 27 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
نٌصیحت ایت دوالله خر علی به پسرش این اقا زاده درسشو خوب نخونده به همین خاطر های تجدید میاره پسر خوب درس چیه سیاست بازی چیه برو پول ملت را بچاپ از پسر واعظ طبسی یاد بګیر که هم شهری و فامیل بودید هر روز از حرم امام رضا کیسه کیسه پول میره به حسابش حالا تو اخمق های سیاسی بازی و قهرمان بازی از خودت در بیار !!!
دوشنبه 27 تیر 1390

hamiddoo - ایران - تهران
خدا رو شکر،شرش کم .اونوقت که بخور بخور میکرد و ضر اضافی میزد باید فکر الانشم میکرد .
سه‌شنبه 28 تیر 1390

asiai - ایران - تهران
zartush64-المان: امروز وارد نت شدم جواب بی ربط شما را در مطلب ترکمنی پلو خواندم! من یادم نمیاد با شما در مورد موضوعی وارد بحث و تبادل نظر شده باشم پس مثل نخود وارد هر اشی نشوید. با خواندن چند کامنت شما متوجه شدم شخصی که احتیاج به روانپزشک داره شما هستید نه من! اصلا متوجه نمیشم نه سر پیازی و نه ته اش, یک دفعه وسط میپری که چی بشه?
سه‌شنبه 28 تیر 1390

parandeh_shargh - ایران - کرمان
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه تو اصلا حالت خوب نیست بابا,به خودتونم میپریو خراب میکنی هم کیشاتو ,بازم بگم بی سوادی تو کامنتات موج میزنه
سه‌شنبه 28 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
مرگ بر برادرن اطلاعاتی- ایذه جدی ? چکار میکردن باهاش اگه گردنش کلفت نبود مثلا مثل کردن تو بود? به نظر میاد با تموم خصوصیات نحس و پلیدت همچون بی تجربه نیستیا, درسته? حالا بگو بینیم تو که تجربه داری با همچون کسی گه گردنش مویی باشه چی بسرش میارن?
سه‌شنبه 28 تیر 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
پسر نوح با بدان بنشست وخاندان نبوتش گم شد . سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت ومردم شد. اگر این آخوند زاده هم کیش پدر یا حکومت میشد نه پدرش اور اتکفیر می کرد ونه مأمورین اطلاعاتی دستگیرش می کردند. انسان از هر اصل ونسبی که باشد ،هر وقت از راه اشتباه وخطا برگردد قابل تقدیر است به شرطی که گذشته اش رااگر ناحقی وظلمی کرده جبران کند.همینکه دوشادوش مردم بر علیه حکومت اعتراض کرد و درراهپیماییها حضور داشت نشان می دهد که از قماش پدرش نیست.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

Gholiof - ایران - تهران
من به این آدم میگم:PSV:Pressure Safety Valve ،اینقدر ساده و سطحی نگر نباشید.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
اولا به درک که بچه آخوند دستگیر شد .. دوما چر ا؟
سه‌شنبه 28 تیر 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
این آخوند زاده مزدور مثل بعضی دیگر سعی داره بگه رفتار آخوندای فعلی اسلامی نیست و... که به مذاق بعضیا خوش نمیاد بچه جون اسلام همین که میبینی!
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

آرش نوری - ایران - کرمان
تازه این یکی از گرگ زاده هاست هنوز کره خرهای هاشمی و ناطق و خاتمی دارن سر مال مردم میچرند
پنج‌شنبه 30 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.