محمد دایی مربی تیم فوتبال راه‌آهن شد


محمد دایی مربی تیم فوتبال راه‌آهن شد

برادر سرمربی تیم فوتبال راه آهن با عقد قراردادی یکساله به عنوان دستیار علی دایی در این تیم معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از انکه علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال راه آهن معرفی شد، محمد دایی برادر وی نیز با موافقت محمدحسن انصاریفرد به عنوان مربی به کادر فنی این تیم تهرانی اضافه شد.

محمد دایی که فصل گذشته صحبت هایی مبنی بر حضورش در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شد و حرف و حدیث های فراوانی را نیز به دنبال داشت سابقه مربیگری در تیم های دسته اولی داماش، کاوه و نساجی را دارد و امروز شنبه با قراردادی یکساله به عنوان مربی تیم راه اهن معرفی شد.

یحیی گل محمدی و بهزاد غلامپور نیز قبل از این از سوی علی دایی به عنوان اعضای کادر فنی تیم فوتبال راه آهن معرفی شده بود. راه آهن در فصل یازدهم لیگ برتر زیر نظر بخش خصوصی فعالیت خواهد کرد.

oghab - فنلاند - هلسینکی
حتمی مادرش هم اشپز تیم . پدرش هم باغبان تیم . خواهرانش منشی های تیم .و.....
سه‌شنبه 28 تیر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
oghab - فنلاند - هلسینکی هموطن یادمون نباید بره که دائی با گلهایش ساعات خوشی را برای ماها افرید.بنابراین درست نیست که به خانوادهااش توهین کنیم.بخوصوص مادر.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

erfan@122 - انگلستان - برایتن
پدرش هم فوت شده
سه‌شنبه 28 تیر 1390

TOURAJ PANAHI - امارات - فجیره
یکی از خصوصیات گند ما ایرانیها اینه که بدی را رو سنگ مینویسیم خوبیها را رو ماسه من هیچوقت یادم نمیره که علی دایی با سر زخمی و باندپیچی شده گل زد و کل ایران را خوشحال کرد...هرکجا هست خدایا به سلامت دارش
سه‌شنبه 28 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
از خصوصیات گند ما ایرانیان . اول مرده پرستی . و دهان بینی .خودخواهی .گوسفندی زندگی کردن .نشناختن زمان و مکان .پارتی بازی و خویشاوند گرائی ووووووو. هنر نزد ایرانیست و بسسسسسسسسس
سه‌شنبه 28 تیر 1390

arsene lupin - ایران - تهران
باز دستش درد نکنه رفته چندتا تیم مربیگری کرده بعد اومده دستیار شده. علی دایی به نظر من ادم حرفه ای هستش فقط تو 1 چیز ضعیفه. اونم دور کردن حاشیه از تیم. البته 3 سال مربیگری 3 تا جام رکورد هستش.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
علی دایی نقش آب داره و تیم ها نقش چوب .. بعد از یه مدتی راه آهن با انصاری فردش از هم میپاشن!!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.