انتقام زوج اسیدپاش از مرد جوان


انتقام زوج اسیدپاش از مرد جوان

زن و شوهری که در پی انتقام‌گیری از یک مرد جوان، وی را با اسید سوزانده بودند، تحت تعقیب پلیس تبریز قرار گرفتند که با دستگیری زن جوان، جستجو برای دستگیری شوهر وی ادامه دارد.

به گزارش «جام‌جم»، چند روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تبریز در استان آذربایجان شرقی تماس گرفت و از وقوع یک مورد اسیدپاشی خبر داد.

دقایقی بعد ماموران کلانتری 21 با حضور در محل حادثه که مرکز شهر بود و تحقیق از شاهدان حادثه متوجه شدند مردی مورد حمله یک زن و مرد اسیدپاش قرار گرفته است. به این ترتیب مرد مصدوم به بیمارستان منتقل شد و در حالی که با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد با تلاش پزشکان نجات یافت.

با تشکیل پرونده قضایی در این زمینه، ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل حادثه و تحقیق از شاکی متوجه شدند وی با یک زن جوان از چندی پیش اختلاف داشته است و روز حادثه نیز وی به همراه مرد غریبه‌ای راهش را سد کرده و بر سر، چهره و کمر وی اسید پاشیده‌اند.

ردپای یک زن در اسیدپاشی

با مشخص شدن هویت زن جوان ـ یکی از افراد اسیدپاش‌ـتحت تعقیب قرار گرفت و در جنوب شهر دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. زن جوان هرگونه آشنایی با شاکی ـ مرد مصدوم ـ را نپذیرفت و ادعا کرد به اشتباه دستگیر شده است.

بنابراین، شاهدان حادثه به پلیس آگاهی احضار شدند و در مواجهه حضوری با زن متهم قرار گرفتند که وی به ناچار اعتراف کرد.

اعتراف اسیدپاشی به قصد انتقام‌گیری

زن جوان در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش با مرد شاکی آشنا شده و ارتباطمان شکل گرفت. در پی اختلاف‌هایی دیگر همدیگر را ملاقات نکرده و بعد من ازدواج کردم. اما مرد جوان با اطلاع از این موضوع برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد.

متهم اضافه کرد: هر روز تهدیدهای مرد جوان بیشتر می‌شد تا این که ماجرای مزاحمت‌هایش را با شوهرم در میان گذاشتم.

وی با اشاره به ماجرای اسیدپاشی گفت: شوهرم با پی بردن به این مزاحمت‌ها درصدد انتقام از مرد غریبه بود. بنابراین قرار شد بر چهره وی اسید بپاشد تا با این کار مرد غریبه دیگر مزاحم من و زندگی‌ام نشود.

زن جوان اضافه کرد: طبق نقشه شوهرم با مرد مزاحم تماس گرفته و از وی خواستم برای ملاقات با من به یکی از میادین شهر بیاید. به محض حضور مرد مزاحم در محل قرارمان، من و شوهرم اسید را بر چهره وی پاشیده و 2 نفری فرار کردیم. بنا بر این گزارش، در پی اظهارات زن جوان، شوهر وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفت تا پس از دستگیری و تحقیق راز این اسیدپاشی برملا شود.

مرد جوان ـ شاکی ـ بر اثر اسیدپاشی دچار 25 درصد سوختگی شده است.

mashady - انگلیس - منچستر
راه حل قحطی بود ? دو تا سیلی بستش بود دیگه اسید چرا
دوشنبه 27 تیر 1390

zakarta - ایران - ایران
اینجا ایران است...
دوشنبه 27 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
بهترین پیروزی ، پیروزی بر نفس است ، ما با عوض کردن خود می توانیم تمام زندگی و گرایش های اطرافیان خود را به سادگی عوض کنیم و تجربه شانه ایست که طبیعت وقتی ما کچل میشویم, به ما می دهد! .
دوشنبه 27 تیر 1390

khonok - آلمان - برلین
شروع کنید، از همین اول این کامنت رو حذف کنید چون می‌خوام چیزایی بگم که اکثر ایرانی‌‌ها به صرف ایرانی‌ بودنشون دوست ندران! چون این خصلت ما ایرانیهاست، از نظر خیلی‌ چیزها در پایین‌ترین مرتبه قرار داریم اما خودمون رو سرور دنیا توی همه چیز میدونیم! کجای دنیا رو سراغ دارید که اسید پاشی که یکی‌ از نامردانه‌ترین کارهاست انقدر به اندازهٔ ایران رواج داشته باشه؟ کجای دنیا مردم کنار خیابان وای میستن و پلیس یه دختر جوون رو می‌زنه و هیچی‌ نمیگن؟ کجای دنیا مردم بعداز ۳۰ سال تحمل سرکوب انقلاب می‌کنن و کلی‌ کشته و زخمی میدن اما دوباره بعداز کمی‌ سرکوب همه ساکت میشن؟ کدوم ملتی‌ رو میشناسید که قاتلین نیاکانشون رو روی سرشون بزارن و ۱۴۰۰ سال بپرستند؟ ا
دوشنبه 27 تیر 1390

khonok - آلمان - برلین
این همه نامردی، این همه چشم همچشمی، این همه حسادت، این همه از پشت خنجر خوردن از رفیق...کمتر مجلسی بوده که ایرانی‌‌ها دور هم جمع بشن و کتک کاری راه نیفته! از کنسرت ابی گرفته تا جشن نوروز، همیشه دعوا راه میافته!...من هنوز به ایرانی‌ بودنم افتخار می‌کنم اما نه به خاطره اینکه با ایرانی‌ بودنم چیزی دارم که بهش ببالم، بلکه چون غیر از ایرانی‌ بودنم چیز دیگری ندارم!!!
دوشنبه 27 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
عجب ها،این زنیکه ضعیفه خودش با مرده ارطباط نامشروع داشته،حالا که شوهرش فهمیده،زده بیچاره رو ناکار کرده،اگه بکشتینش که بهتربود.
دوشنبه 27 تیر 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
برای من یک سوال پیش آمده . چطوری این ملت به این سادگی‌ اسید به دست میارن ؟؟؟ آخ ببخشید یادم نبود ایران بی‌ در و پیکر تر از این حرفهاست ، اسید که سهله به زودی ملت با بمب اتم به هم حمله می‌کنن ( خدا یا می‌شه ترمز این ملت رو بکشی کم موند برن ته دره‌ها )
دوشنبه 27 تیر 1390

mahsa_alman - المان - فرانکفورت
عجب ......چه راه حل مسخرهای!
دوشنبه 27 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
لابد به جای کوکاکولا و پپسی کولای امریکائی!!!در مغازه ها اسید اسلامی می فروشند که هر الاغی اسید پاش شده!!!!!!!
دوشنبه 27 تیر 1390

ezatdf - ایران - تهران
با توجه به استقبال گسترده هموطنان از "اسید" کم مونده ملت سر سفره هفت سین هم اسید بذارند
دوشنبه 27 تیر 1390

kian ahvaz - ایران - اهواز
khonok - آلمان - برلین:حقیقت محض....
دوشنبه 27 تیر 1390

marjan_blue - ایران - تهران
khonok المان باهات موافقم مخصوصا جمله اخرت
سه‌شنبه 28 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
کشور خراب شده ای که این دولتش باشه از ملتش هم باید انتظار چنین حماقتی داشت.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. khonok - آلمان - برلین...من هنوز به ایرانی‌ بودنم افتخار می‌کنم اما نه به خاطره اینکه با ایرانی‌ بودنم چیزی دارم که بهش ببالم، بلکه چون غیر از ایرانی‌ بودنم چیز دیگری ندارم!!!..جناب این جمله رو باید قاب گرفت..دمت گرم..حقیقت همینه که گفتی...من هم میگم هیچی نیستیم جز ملتی بی عرضه وپر ادعا!!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

lucina - ایران - تهران
khonok - آلمان - برلین= بهترین کامنتی که تو این مدت خوندم و دقیقا حرف دله خودم رو زدی مرسی از کامنتت
سه‌شنبه 28 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
ای بابا .. دیگه نشنیدن این اخبار ها عجیبه
سه‌شنبه 28 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.