علی دایی:سرم را خم می کردم حالا سرمربی تیم ملی بودم


علی دایی:سرم را خم می کردم حالا سرمربی تیم ملی بودم

پرسپولیس مبارک آقایان باشد

خبر آنلاین : می گوید از این به بعد فقط در مورد راه آهن حرف می زند و چیز دیگری در مورد پرسپولیس نمی گوید.


علی دایی پس از قبول هدایت تیم راه آهن امروز رودرروی خبرنگاران نشست تا به سوالات آنها پاسخ دهد.علاوه بر آن اتفاق جالبی که در ابتدای این کنفرانس رخ داد شنیدن حرف های علی دایی و پاسخ هایی که او به خبرنگاران داد خالی از لطف نخواهد بود.

دایی وقتی با سوال یکی از خبرنگاران که پرسید،شما وقتی به تیمی می روید در ابتدا از مدیران و شرایط آن تیم راضی هستید اما درپایان فصل اتفاقات دیگری می افتد و با ناراحتی تیم را ترک می کنید،گفت:«این سوال شما همراه با حاشیه و البته کمی هم بو دار است.به نظر من این سوالات کمکی به وضعیت فوتبال نمی کند.من کجا و کی گفتم که مسئولان فعلی پرسپولیس فوتبالی بوده اند؟من کجا گفتم رییس فدراسیون فوتبال،فردی فوتبالی است ؟من همیشه همانی را که بوده را گفته ام اما چون حق و حقوق من را نداند آن مشکلات به وجود آمد.
من همیشه دنبال حق بوده ام و هیچگاه مقابل کسی سر تعظیم فرود نیاورده ام که اگر این طور بود حالا سرمربی تیم ملی بودم.
این آقایانی را هم که می گویید فصل قبل با من به مشکل خوردند دلیل دارد.ما هیچ مشکلی نداشتیم و صادقانه کارمان را می کردیم اما پس از اینکه رفتارها تغییر کرد من هم واکنش نشان دادم.مشکل شما سن کمتان است و اینکه هیچ وقت فوتبالیست نبوده اید..»
دایی این را می گوید و در پاسخ به سوالی دیگر که در مورد رویارویی با پرسپولیس است می گوید:«من فقط در مورد تیم خودم حرف می زنم.ضمن اینکه بازی با پرسپولیس اواخر نیم فصل است.بنده به عنوان یک هوادار دوست دارم پرسپولیس موفق شود.پرسپولیس مبارک آقایان باشد.من از هواداران پرسپولیس طلب حلالیت کرده ام و آنها باید بدانند که همیشه عاشق این تیم بوده و هستم.شاید در زمین مقابل پرسپولیس قرار بگیرم اما در خارج از زمین هرگز مقابل این تیم و هوادارانش نمی ایستم.»

سرمربی راه آهن در مورد ریسک تازه اش و اینکه چرا هدایت تیمی مثل راه آهن را قبول کرده است می گوید:«ابتدا باید بگویم که من از همه بازیکنانی که به خاطر من صبر کردند و علیرغم پیشنهاد های زیاد به تیم های دیگر نرفتند تشکر کنم.من عاشق کار کردن با این تیم ها هستم و برای کاری که انجام می دهم تلاش می کنم.با این تیم ها کار می کنم تا بتوانم خودم را نشان بدهم و خیلی از چیزها را به خیلی ها ثابت کنم.مگر من زمانی که در سایپا بودم این تیم چند بازیکن ملی پوش داشت؟اما من تیم را درست کردم و چند ملی پوش تحویل تیم ملی دادم.دوست دارم با کسانی کار کنم که واقعا کار بلد هستند.آقای انصاری فرد خودش فوتبالیست بوده و به همین دلیل من کار کردن در راه آهن را دوست دارم.»
دایی در پایان در مورد اینکه چرا به جای مربیگری به فکر گرفتن یک کرسی در فوتبال آسیا نیستید گفت:« این هدفی است که من به تنهایی نمی توانم آن را انجام بدهم.همه باید تلاش کنند تا دایی بتواند به چنین افتخاری برسد.»

اتفاق عجیب در کنفرانس مطبوعاتی سرمربی راه آهن :
آقای دایی از من تست می گیری؟می خواهم در تیمت بازی کنم!

یک فرد ناشناس که ادعا می کرد فوتبالیست است از دایی خواست تا برای پیوستن به راه آهن از او تست فنی بگیرد.

امروز و در کنفرانس مطبوعاتی علی دایی اتفاق جالبی افتاد.در حالیکه خبرنگاران منتظر بودند تا به نوبت از سرمربی جدید راه آهن سوالات خود را بپرسند یک فرد ناشناس پشت میکروفن قرار گرفت و گفت:«آقای دایی من خودم بازیکن فوتبال هستم،با توجه به  اینکه شما زیاد زمان ندارید و دست های پشت پرده هم اجازه نمی دهند بازیکنان به تیم ها بروند،شما در تیمتان تست می گیرید؟اصلا اجازه بدهید که من رک و راست با شما حرف بزنم.من فوتبالیست هستم و آیا می توانم برای پیوستن به تیم شما تست بدهم؟!»

این اتفاق عجیب در حالی افتاد که علی دایی بلافاصله جواب این فرد ناشناس را داد و گفت:«این کنفرانس برای پرسش و پاسخ فراهم شده تا خبرنگاران سوالاتشان را بپرسند.در ضمن همانطور که خودتان گفتید ما زیاد زمان نداریم و الان شرایطی نیست که من از بازیکنان تست بگیرم.»

zoroye iran - اتریش - وین
هر جا که باشی دوست داریم و باعث افتخاری
یکشنبه 26 تیر 1390

jengir - کره - سئول
تو حالا خیلی مونده تا راه و رسم شهر نشینی رو یاد بگیری ..علی دایی ,فقط تمام تیم یاری میکردن جنابعالی هم با سر میزذی در صورتی که تو عمرت یه گل با پا نتونستی بزنی ,اونوقت اسم خودت رو هم میزاری فوتبالست هه هه در صورتی که جنابعالی ار کسبه فوتبال بودید نه چیز دیگه ایی تو عمر ورزشیت هیچ کس از اون اخلاق گ ن د ت راضی نبود البته تقصیر هم نداری زمین فوتبال رو با رمین کشاورزی اشتباه گرفتی از اول .محبوب نشدی فقط مشهور شدی اونم بیشتر چون دنبال تجارت ورزشی بودی تا روحیه ورزشی .
یکشنبه 26 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
بشین بابا حال نداری بازبکنی مثل علی کریمی زمان باصطلاح مربیگریت در تیم ملی دعوت نشد فقط بخاطر حسادت به تکنیک بالاش,هی گفتی هر وقت احساس کمبود کنم اینکار را میکنم اخر بازیها هم عین مرده دراز شدی رو نیمکت گویا تازه حالیت شده بود.از سال 52 یا53 جام تخت جمشید را با پرسپولیس دنبال میکردم فقط زمان بازیکنی و مربیگری تو بی خیالش شدم چون میدونم هیچی حالیت نیست لنگه در بی عار, فقط قدت درازه
یکشنبه 26 تیر 1390

فاروق - دبى - دبى
یه بار که سر مربئ تیم ملی شدی ولی از پسش بر نیومدی و گند زدی به تیم ملی پس دیه ننه من غریبم در نیار که حنات رنگ نداره
یکشنبه 26 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
اگه پرسپولیس قهرمان لیگ میشد .. علی دایی اینقدر دادار و دودور میکرد که من تیم رو به همه جا رسوندم .. و همه باور میکردن .. اگر هم میرفت لیگ دست یک اینقدر بازم حرف میزد که بازم همه خیال میکردن او یک ذره تقصیر ندارد .. نشانه ی افراد جاه طلب و ترسو این است که نمیتوانند ضعف های خود را قبول کنند چون قادر به اصلاح اخلاق و رفتار و خصوصیات خود نیستند .. علی دایی اگر در فوتبال ایران جز بهترین ها بود اما در مربی گری با کمک احمدی نژاد و لابی آصفی (سخنگوی سابق دولت) که دایی همسر علی دایی هست .. برای مربی گری به جایی رسید . علی دایی برای تیم ملی و پرسپولیس کاری نکرد .. آن سال هم در سایپا تیم را یه فرد آلمانی چید .. بهترین بدنسازی رو انجام دادند .. بعد از 3 هفته مربی بعد از 2 باخت اخراج شد .. علی دایی اومد
یکشنبه 26 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
چقدر این بیچاره دوست داره خودشو اسطوره نشون بده..شما اول یکم اخلاق گندتو درست کن و انتقادپذیر باش بعد حس اسطوره بودن..شهرت با محبوبیت فرق داره عزیز:)امسالم به جای اینکه راه اهنو قبول میکردی میرفتی مدرکهای مربیگریو بدون پارتی بازی و واقعی میگرفتی..حتما که نباید هر سال تو فوتبال باشی:)
یکشنبه 26 تیر 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
اینم آخرش با انصاریفرد دعواش میشه چون اخلاق دوتاشون گنده:)مثل دعواش با کاشانی که دوسال پیش میگفتم آخرش دعواشون میشه وشد ولی لنگیهای کارشناش میگفتند حسودی میکنینو اینا:)
یکشنبه 26 تیر 1390

madly - سوئد - گوتنبرگ
یک بار سرمربی شدی و برای هفت پشتمون بسه. باخت تحقیر آمیز توی ورزشگاه آزادی از عربستان از یاد هیچکس نمیره . حالا هم نوبت راه آهنه که گند بزی بهش!
یکشنبه 26 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
سرمربی تیم ملی که چیزی نیست!!! اگه سرت رو خم کنی میتونی جای دکتررررر علی ابادی وزیر نفت بشی و یا جای مموتی رو بگیری!!! حداقل مثل مموتی جواب: how are you رو با yes نمیدادی.
یکشنبه 26 تیر 1390

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
jengir - کره - سئول. تو درموردعلی دایی نظر نده چون تو به حد کافی بدبخت هستی. میدانی چرا بدبخت بدبختی? چون تو یک مزدور هستی. .... مزدور عزیز همه ایرانیان میدانند که بیشتر گلهای علی دایی با پا بوده.اگرچه اکثر فوتبالدوستان عاشق گلهای علی دایی هستند که با سر زده و بالای 3 متر.مثل گل به کایزرزلاترن . البته بهترین گلهای علی دایی 2 گل به کره جنوبی است که هر دو را با پا زده. ای خدای بزرگ ایران را از شر خائنان و مزدوران نجات بده.
یکشنبه 26 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
. shahab46 - المان - هانوفر...من هم مثه شما...فقط زمان مربیگری علی اقای دایی در پرسپولیس بیخیال دیدن بازیها ونتایج تیم محبوبم شدم..دایی خیال میکنه طرفدارای پرسپولیس یادشون میره که در طول یه فصل 13 بار باخت و5 باختش هم پشت سر هم بود
یکشنبه 26 تیر 1390

pandora - آلمان - کلن
محبوبیتش از کامنتهای اینجا معلومه!
یکشنبه 26 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
jengir - کره - سئول - علی دایی با 109 گل ملی عنوان آقای گلی فوتبال جهان رو در اختیار داره. زمانی که این آمار 102 گل بود برنامه‌ی 90 این گلها رو نشون داد که الان هم در یوتوب فایلش موجوده که البته تمام 102 گل نشون داده نشده و شاید حدود 12-10 تا از اون 102 گل در این فایل تصویری موجود نیست ولی از حدود 90 گلی که در این ویدیو هست من شمردم و دایی 48 تاش رو با پا وارد دروازه‌ی حریفان تیم ملی ایران کرده یعنی بیش از نیمی از اونها رو یا در حدود نیمی از اونها رو با پا زده. ضمن این که مگه با سر گل زدن بد است یا زشت است؟! مهاجم وظیفه‌اش گل زدنه حالا چه با پا چه با سر و دایی این کار رو به خوبی انجام داده. یک نکته‌ی دیگه این که مگه تجارت کردن کار بدیه؟! چرا اینقدر بخیل هستید؟ دایی طی دوفصل برای پرسپولیس دو قهرمانی جام حذفی رو کسب کرد و یک بار هم به عنوان مربی بازیکن سایپا رو قهرمان لیگ کرد. فقط نکات منفی رو نبینید. ادامه...
دوشنبه 27 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
درسته که پرسپولیس در لیگ چهارم شد و ده باخت داشت ولی مثلا به جدول همین فصل آلمان نگاه کنید هانوفر که چهارم شده 12 باخت داشته و تیمی مثل کایزرسلاترن با سابقه‌ی قهرمانی آلمان هفتم شده و شالکه یکی از بزرگترین تیم‌های آلمان با سابقه‌ی چندین بار قهرمانی و عمر بیش از یکصد سال در این فصل چهاردهم شده و دو پله با سقوط فاصله داشته اما تماشاگران و طرفدارانشون این مسخره‌بازی‌هایی رو که ما در میاریم در نمیارن! ENSAN_ZAMIN - دایی در اون بازی معروف 4 گل به کره جنوبی زده و هر 4 تا رو هم با پا زده. ضمن این که با لباس هرتابرلین به چلسی و آث میلان هم با پا گل زده. تمام افرادی که فقط بلدند فحش بدهند کدومتون افتخار بزرگتری برای ایران کسب کردید که به خودتون اجازه میدید یک قهرمان رو تحقیر کنید؟ چه کاری برای فوتبال ایران کردید یا کجای فوتبال جهان ایستادید که راجع به دایی قضاوت می‌کنید؟ برای این که محترم باشیم لازمه که اول احترام گذاشتن رو یاد بگیریم.
دوشنبه 27 تیر 1390

ENSAN-ZAMIN - هند - پونا
hovakhshatare - ایران - تهران. طی چند سالی که کامنت ها را میخوانم متوجه شده ام که مخالفان علی دایی مزدوران و خائنان هستند. حتی بعضی از این مزدوران گاهی از علی دایی حمایت میکنند ولی به موقعش زهر خود را میریزند. امیدوارم متوجه حرفم شده باشی.
دوشنبه 27 تیر 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
با وجودی که پرسپولیس رو قهرمانه جام حذفی کرد، زیاد ازش خوشم نمیاد اونم شاید به خاطره اینه که تو اوجش از تیم ملی‌ نرفت و اصرار به بازی‌ کردن داشت. ولی‌ فقط کافیه صحبت هاشو تو آخرین برنامهٔ ۹۰ گوش کنید و با حرف‌های اون پاچه خار مظلوم نما (کاشانی) مقایسه کنین. قضاوت با شما ولی‌ از اون روزی که تو برنامهٔ ۹۰ سر تا پای کاشانی رو …. گرفت، فهمیدم که با وجود پاچه خاریش در گذشته و یا شاید الان، هنوز یه کم انسانیت و مردونگی در وجودش مونده و واسش آرزوی موفقیت می‌کنم. در ضمن خوشمون بیاد یا نه، علی‌ دایی هنوز بهترین گلزن دنیاست و افتخاریه واسه همهٔ ایرانیها. بیخودی هم نگین که به میانمار و تیم‌های دست ۴ آسیا گل زده، چون تو اروپا هم تیم دست ۳-۴ دارن (مثل جزایر فارو) که تیمهای قدر اروپا (مثل آلمان، انگلیس و و و) نتونستن بهشون زیاد گل بزنن.
دوشنبه 27 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
برای این که مشخص بشه تیم‌هایی در حد مالدیو در اروپا هم هستند به این آمار دقت کنید: تیم‌های بسیار ضعیفی مثل آندورا، سن مارینو و لیختن‌اشتاین در اروپا وجود دارند که برای مثال سن مارینو در سال 1996 در مقابل آلمان با نتیجه‌ی 13 بر صفر باخته و بهترین برد این تیم برد یک بر صفر مقابل لیختن‌اشتاین بوده که خود لیختن‌اشتاین سابقه‌ی باخت 11 بر صفر مقابل مقدونیه را دارد که تازه مقدونیه تیم قدرتمندی نیست و خود مقدونیه سابقه‌ی باخت 5 بر هیچ مقابل بلژیک را دارد که باز هم بلژیک تیم چندان مطرحی نیست اما همین بلژیک در مقابل سن مارینو با نتیجه‌ی 10 بر یک پیروز شده و زامبیای آفریقایی را نیز 9 بر صفر شکست داده! پس مطمئن باشید در همه‌جای دنیا تیم‌های ضعیف وجود دارند که با نتایج مفتضحانه شکست می‌خورند پس چرا مثلا یکی از مهاجمان بلژیک یا آلمان یا برزیل آقای گل جهان نشده؟ علی دایی طی چهار بازی که ایران با مالدیو داشته 8 گل به این تیم زده یعنی به طور متوسط دو گل در هر بازی در حالی که در بازی اول ایران با مالدیو کریم باقری هفت گل زد!
سه‌شنبه 28 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
مگه نبودی عابرومون و تو استادیوم آزادی بردی عربارو به رقص انداختی
سه‌شنبه 28 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
یه چند تا آمار جالب دیگه هم اضافه کنم: زامبیا یک باخت 10 بر یک رو هم در مقابل جمهوری کنگو داشته اما همین زامبیا یک برد 9 بر صفر مقابل کنیا داشته حالا شما قدرت کنیا رو محاسبه کنید! کنیا یک باخت 13 بر صفر هم مقابل غنا داشته اون‌وقت جالبه که همین کنیا خودش با نتیجه‌ی 13 بر صفر زنجبار رو شکست داده!! حالا دیگه خودتون حدس بزنید زنجبار دیگه چه تیمیه!! حالا همین زنجبار در سال 2009 بوروندی رو 4 بر صفر برده! بوروندی هم رواندا رو 6 بر 2 شکست داده!! اونوقت رواندا در سال 2007 با نتیجه‌ی 9 بر صفر جیبوتی رو شکست داده!!! حالا قدرت جیبوتی رو محاسبه کنید که از کیسه‌ترین تیم‌ها 9 تا می‌خوره! حالا همین جیبوتی 4 بر یک یمن جنوبی رو برده!!! و این داستان ادامه دارد...!! تیم‌های ضعیف‌تر از مالدیو هم زیاد هستند پس بیخودی افتخارات کسی رو کوچیک نکنید.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
این آمار برای خود من هم جالب شد پس چند تا دیگه هم بشنوید: یمن جنوبی بهترین نتیجه‌اش تا حالا برد 2 بر صفر مقابل موریتانی بوده که موریتانی سابقه‌ی باخت 14 بر صفر مقابل گینه رو داره! جیبوتی سابقه‌ی باخت 10 بر یک مقابل اوگاندا رو هم داره که تازه اوگاندا دو باخت 6 بر صفر مقابل مصر و تونس داره، مصر یک باخت 11 بر 3 مقابل ایتالیا و یک برد 15 بر صفر مقابل لائوس داشته! اوگاندا یک بار هم 7 بر صفر سومالی رو برده و سومالی هم 14 بر صفر به کره‌ی جنوبی باخته! به جز کره‌ی جنوبی در آسیا ژاپن هم سابقه‌ی برد 15 بر صفر مقابل فیلیپین رو داره. و جالبه بدونید ساموا در سال 2001 با نتیجه‌ی 31 بر صفر به استرالیا باخته!!! از این نتایج در فوتبال جهان زیاده اما گلزنان هیچ‌کدوم از این کشورها آقای گل جهان نیستند.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

gholiof - ایران - تهران
آقای ناشناس تو کنفرانس خبری :علی دایی که میگفت وقت نداره تست بگیره،دیروز دوشنبه 27.04.90 ساعت 18:00 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی راه آهن در شهرک اکباتان از حدود 40 بازیکن تست گرفت که اکثرا توسط دوستانش معرفی شده بودند.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
. gholiof - ایران - تهران . //آقای ناشناس تو کنفرانس خبری :علی دایی که میگفت وقت نداره تست بگیره،دیروز دوشنبه 27.04.90 ساعت 18:00 به وقت تهران در ورزشگاه اختصاصی راه آهن در شهرک اکباتان از حدود 40 بازیکن تست گرفت که اکثرا توسط دوستانش معرفی شده بودند. //. //دوست عزیز متن رو دوباره بخون//. //این اتفاق عجیب در حالی افتاد که علی دایی بلافاصله جواب این فرد ناشناس را داد و گفت:«این کنفرانس برای پرسش و پاسخ فراهم شده تا خبرنگاران سوالاتشان را بپرسند.در ضمن همانطور که خودتان گفتید ما زیاد زمان نداریم و الان شرایطی نیست که من از بازیکنان تست بگیرم.»//.
چهار‌شنبه 29 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.