عکس‌های اختصاصی مردمک از پگاه آهنگرانی در زندان زنان


عکس‌های اختصاصی مردمک از پگاه آهنگرانی در زندان زنان

ده سال از تولید فیلم سینمایی «زندان زنان» به کارگردانی منیژه حکمت با بازی پگاه آهنگرانی، رویا تیموریان و رویا نونهالی می‌گذرد.

پگاه آهنگرانی فرزند منیژه حکمت که در این فیلم در سه نقش بازی کرده است، نوزدهم تیر ماه از سوی نیروهای امنیتی به دلایل نامشخصی بازداشت شد. مقام‌های امنیتی و قضائی کشور هنوز درباره بازداشت خانم آهنگرانی توضیحی نداده‌اند.

این بازیگر و کارگردان سینمای ایران در حالی در بازداشت به سر می‌برد، که دو فیلم، «ورود آقایان ممنوع» و «آقا یوسف»، را بر پرده سینماها دارد. او که خود به موضوعات اجتماعی علاقمند است، پیش از این مستندهای «تماشاخانه»، «محاکات» (درباره غزاله علیزاده، شاعر) و «ده‌نمکی‌ها» را ساخته است.

lover_screensaver - ایران - کرج
خوبه اون موقع ها به این فیلم مجوز اکران دادن!!!!!!!!!
شنبه 25 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
تصویرآخر خنده داره چون آقا داماد بیچاره را هم حجاب کردن بسرش، ..☺ کمدی الهی اسلامیه دیگه ،بیش از این انتظاری ازش نیست.
یکشنبه 26 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
چه کثافتیه این نظام مقدس خامنه ای!!! تهوع آور، کریه، هولناک، .. هر چی بهمش میزنی بوی تعفنش بیشتر میشه. ساندیس خورها هم خفه بشند تا این بوی تعفن در این سایت کمتر پخش بشه.
یکشنبه 26 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
حکومت زورگو همینه دیگه به کسی رحم نمیکنه
یکشنبه 26 تیر 1390

romano - ایران - تهران
pelle - سوئد - استکهلم واقعا در عجبم درکت از یک همچین صحنه پر مفهومی در همین حده. حالا کاری به اسلام ندارم یکمی تو سوئد بری موزه ببینی کتاب بخونی بد نیستا بابا جان یکمی هم روی هر چیز دوثانیه فکر کنی بد نیست!؟!!؟؟؟ حتما هم در دوثانیه به فلسفه مشکل مسلمان بودن ایرانیها پی بردی و تمام دردها رو در این یافتی درد اجتماع و گوشه گیری روشنفکرانت کشتت تو سوئد پشت مانیتور. هه هه عجب عجب
یکشنبه 26 تیر 1390

shahab46 - المان - هانوفر
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت . اگر میگفتی چه کثافتیه این نظام مقدس خمینی بی شرف بهتر بود
یکشنبه 26 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
. romano - ایران - تهران -ظاهرا شما هم در عرض دو ثانیه با عصبانیت شروع بنوشتن این کامنت کردی .اینکه شما درکتون!! و سوادتون!! خیلی زیاده که هیچ شکی نیست، ولی لطفا بمن بیسواد هم اجازه بدید احساسی که با دیدن این تصویر را داشتم بنویسم. عزیز جان منظور من این بود که کارگردان و دست اندرکاران یک فیلم در جمهوری اسلامی بقدری دست و پاشون بسته و در محدودیت هستند که بطور مثال وقتی از یکدختر هم برای نقش مرد استفاده میکنند مجبورند سرش حجاب کنند و یا وقتی صحنه خوابیدن و به رختخواب رفتن یکزن را نشان میدهند زن با حجاب کامل درست مانند زمانی که میخواهد بیرون برود لباس و حجاب دارد، این انتقاد من از رژیم است نه سازندگان و بازیگران فیلم ،چون این محدودیتها به کیفیت فیلم لطمه میزند. اگر کامنت من شما را بخشم آورده واقعا متاسف و متعجبم .من هم چون شما از باداشت این ستاره سینما واقعا متاسفم ولی خشمت را چرا سرمن خالی میکنی ،کامنت من هیچ ربطی به بی ارزش کردن این فیلم و بازیگری این هنرمند گرامی نداشت . عزیز روشنفکر موزه رفته ،کتاب خوان برایت آرزوی آرامش میکنم .
یکشنبه 26 تیر 1390

felora - ایران - تهران
پگاه عزیز دوباره کفشهای کتانی" ر و بپوش! اولین بار که پوشیدی به دنبال عشق" دوره نوجوانی خیابونهای تهران و بالا وپایین میکردی و حالا باز بایدبه دنبال عشقت راه های دشوار تر و طولانیتری رو طی کنی... زنده باشی وسربلند
یکشنبه 26 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
shahab46 - المان - هانوفر این هم برای شما هموطن عزیز. چه کثافتیه این نظام مقدس خمینی بی شرف !!! .. امری ، فرمایشی در این زمینه ها داشتی کوتاهی نکن هموطن. شاد باشی
یکشنبه 26 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
romano - ایران - تهران/ حتماْ شما بعد از ۱۴۰۰ سال تجاوز و جنایت و خونخواری هنوز به این نتیجه نرسیدی که تنها عامل بدبختی ایران و ایرانی اسلام عزیز توست.?!
دوشنبه 27 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
pelle : دانیال جان با درود و سلام بشما, دوست گرامی, فکر کنم دوستمان دچار لغزش فکری شدند که نظر ایشان به سوتفاهمی ختم شده که اینطور نحیفانه نظر دادند, زیرا اسم ایشان romano هست که باعث اظهار نظر ساندیسی ها به ایشان هست که چرا دارای چنین اسم کاربریست با توجه به اینکه ایشان حرف منطقی را میزند, همانند ایشان که با کنایه از " اروپایی بودن شما و روشنفکری " شما انتقاد کردند ! یک سوال دردناک و واقعی از همه کاربران سایت و ان اینکه, اگر روزی بچه های زیر شکنجه در زندان ایران, از زندان ازاد بشونند, چون انها در زندان تشریف داشتند, حرف, منطق و نظر سیاسی انها بر حرف, منطق و نظر افراد تحصیل " خارج " از کشور اولویت دارد ?! و ایا او اجازه چنین ترور عقیدتی را دارد ? پس فکر دوستمان romano اشتباه بود که از این کانال وارد بحث شده ! پس تا بعد دوست خوبم .
دوشنبه 27 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
khosh bavar - ایران - یزد- فرهاد عزیزم ، با تشکراز شما که به موضوع بسیار خوبی اشاره کردید. یک وطن پرست واقعی همیشه نگران سرزمینش و مردمش است و فرقی نمیکند اگر از سرزمینش بدور افتاده باشد چون همواره قلب وروحش در سرزمینش سیر میکند و این خیلی ظالمانه است که عشق او را نسبت بوطنش بجرم دور بودنش منکر شویم .اینجا وقتی دو نفر در موضوعی با هم اختلاف داشته باشند نه بهمدیگر توهین میکنند و نه فکر میکند طرف مقابلش بیسواد است چون مثل او فکر نمیکند و فقط میگویند نظر ما در این مورد با هم فرق میکند ،ولی در ایران زود تعداد کتابهایی را که طرف خوانده برخ میکشد و از روشنفکریش رجزخوانی میکند که بنظر من کمی مضحک است.فرهاد خوب و هوشیارم برایت همواره سعادت و بهترینها را آرزو دارم.
دوشنبه 27 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دارمت دانیال جان, پس تا همواره شاد و هوشیار باشیم .
دوشنبه 27 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.