فیلمی که ۶۰دقیقه اش سانسور و نقش کیانیان کلا حذف شد


ماجرای سانسور گسترده یک فیلم:
فیلمی که 60دقیقه اش سانسور و نقش کیانیان کلا حذف شد!

ابوالحسن داوودی کارگردان مطرح سینما به بهانه نمایش سریالش از تلویزیون گفت وگویی با هفته نامه سروش کرده و در آن حرفهای جالبی درباره سانسور عجیب و غریب یکی از فیلمهایش در تلویزیون در سالهای قبل زده است.

به گزارش پارس توریسم، آقای داوودی در این باره گفت: یکی از آثار توقیفی من برمی گردد به اوائل دهه هفتاد. فیلم ایلیا نقاش جوان است که اصلا مال خود تلویزیون است و شبکه دوم آن را تهیه کرده است. آن کار هیچ وقت و هیچ شرایطی اکران نشد در حالی که در چند جشنواره مختلف جایزه گرفته بود. بعدها شش هفت سال بعد یک نسخه از آن از طریق سیما پخش شد.

وی ادامه داد: آن فیلم ۱۲۳ دقیقه ای بود اما یک نسخه ۶۰دقیقه ای از آن به نمایش در آمد. یعنی حتی از نصف فیلم هم کمتر بود. چیزی که عجیب بود این بود که رضا کیانان شخصیت اصلی فیلم اصلا در کار حضور نداشت. باور کنید حتی یک فریم از کیانیان نبود.

punisher - ایران - شیراز
5 فیلم را به صدا و سیما بدهید و 25 فیلم اکشن / عشقولانه / کمدی و .. تحویل بگیرید. اینها تبحر خاصی در سانسور دارند.نمیدونم شما فیلم "13 یار اوشن" را دیده اید یا نه ....؟ ولی در نسخه ی دوبله ی اون اصلا چند تا از شخصیت های اصلی فیلم سانسور شده اند....
شنبه 25 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
خوب خبرو میدید ،دلیلش رو هم بگید.
شنبه 25 تیر 1390

daneshjoo - ایران - بوشهر
سانسور!! هه...فک کنم فقط تو ایران سر فیلمو سریالو اینجوری میارن. تلوزیون ایران دروغه. از اخباراش گرفته تا فیلما و سریالاشو جدیدا هم پیام بازرگانی هاش!!
شنبه 25 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
چند روز پیش اومده بودم نظام وظیفه واسه کفالت .. کیانیان رو با پسرش دیدم ...
یکشنبه 26 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.