بیماری دو توله شیر در باغ وحش تهران

بیماری دو توله شیر در باغ وحش تهران

بی بی سی : باز هم از باغ وحش تهران خبر بیماری می رسد. اینبار دو توله شیر، مشمشمه گرفته اند، همان بیماری ای که چند ماه قبل، یک ببر روسی را در این باغ وحش تلف کرد و در پی اش، مسوولان ۹ شیر ساکن این باغ وحش را به دلیل احتمال ابتلایشان به این بیماری معدوم کردند.علی همدانی گزارش می‌دهد.

jengir - کره - سئول
سید علی بابا و چهل دزد بغداد و ایران سرشان سلامت دیگه تا وقت واسه تاراج ایران مونده کی دیگه حواسشو میده به این حیوانات بیچاره......ای وا ا ا ا ا ا ا ا ی ی ی ی ی ی ی.
شنبه 25 تیر 1390

parniyan_215 - ایران - اصفهان
چقدر غم انگیز
شنبه 25 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
حالم گرفته شد ...بابا جان اینها تخصص در مدیریت چاه جمکران و جنگیری و رمالی دارند نه مدیریت باغ وحش. بیچاره توله شیرها. حالا به محض نشر خبر با کمال پررویی میآن تکذیب می کنند. آخر سر هم بجای بررسی و تلاش برای حفظ جان حیوانات از این نوع بیماری مهلک, دو توله شیر رو تیرباران می کنند!
شنبه 25 تیر 1390

mehr47 - ایران - تهران
شیر اصلی و بزرگ ایران را که مرض ململه (مرض مربوط به ملایان) از بین برد این طوله شیر ها هم که وضعیتشون معلومه. کلا ملاها به جز شتر و الاغ که دلبستگی فراوانی به آنها دارند از بقیه حیوانات بدشان میاید.
شنبه 25 تیر 1390

bache shapoor - سوئد - یوسدال
تف به قبر اخوندهای بیسواد.
شنبه 25 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
حالا یه شیری کشتن ،اسمون که به زمین نیومد.جون یه شیر با جون یه بچه قورباقه چه تفاوتی داره؟چون هیکل شیر بزرگتره بیشتر از یه بچه قورباقه درد میکشه؟. این خبر شما مترادفه با این خبر:امروز در باغ وحش ایران یک بچه قورباغه ی یتیم مریض معدوم شد. پنجاه شصت نفر هم میخونن میگن :اخی ،طفلکی،خدا باعث وبانیش رو لعنت کنه.
شنبه 25 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
چرا این بیماری به جون رژیم نمی افته...?
شنبه 25 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
الانه که نیروی انتظامی بیاد مصادره شون کنه.
شنبه 25 تیر 1390

siamakk - المان - بن
ببرن شون بیت بقل مموتی
شنبه 25 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه ارزش این توله شیرها از بیت(طویله) رهبری ولی وقیح خامنه ای و تمام اراذل و اوباشش بیشتره. برای همین هم مردم نگران هستند. اگه خبر سقط شدن خامنه ای و مزدورانش چاپ بشه هیچکس ناراحت نمیشه که هیچ، همه جشن هم میگیرند. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
شنبه 25 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه :عمو حال تو خیلی خرابه تو بهت ساندیس نمیسازه وهذیان میگی.....راستی فعلن تنها پاچه خار سایت هستی.شانست زده,,کلی اضافه کاری میتونی انجام بدی..به جان رهبر مفنگیت قسم که تو ناخوشی....
شنبه 25 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.