ایران برای تقویت اقتصاد سوریه شش میلیارد دلار به آن کشور کمک می کند


ایران برای تقویت اقتصاد سوریه شش میلیارد دلار به آن کشور کمک می کند

به نوشته‌ی نشریه‌ای فرانسوی، ایران قصد دارد برای تقویت اقتصاد سوریه شش میلیارد دلار به آن کشور کمک کند.

روزنامه‌ی فرانسوی لزکو (Les Echos) در شماره‌ی روز جمعه با اشاره به گزارشی که در مرکز تحقیقات استراتژیک ایران تهیه شده، نوشته است که آیت‌الله خامنه‌ای با پیشنهاد کمک حدود شش میلیارد دلاری به سوریه موافقت کرده است.

به نوشته‌ی لزکو، از کمک پنج میلیارد و هشتصد میلیون دلاری، یک و نیم میلیارد دلار آن وام سه ماهه خواهد بود. همچنین از ماه آینده‌ی میلادی ایران ۲۹۰ هزار بشکه نفت در روز در اختیار سوریه خواهد گذاشت.

تایید گزارش این روزنامه‌ی فرانسوی به طور مستقل امکان‌پذیر نیست.

Jacki55 - انکلستان - لندن
خرج ثو یروون.ملت خادمان نان شب نداوة این بی ناممسهای خدا نشناس به فکر جا یکاه فرار خودند.
شنبه 25 تیر 1390

daneshjoo - ایران - بوشهر
پول یا مفت مملکته.....دلم میسوزه خیلیا تو سیر کردن شکمشون موندن...اونوقت.....
شنبه 25 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
باور نکردنی و غیرقابل تصور ! امیدوارم دروغ باشد, هرچند میدانم که حقیقت دارد ! 7.200.000.000.000 = 1200 * 6.000.000.000 تومان خواهد شد ! بلد نیستم حتی انرا بخوانم ! این چه خبری بود که " یکهو " این مبلغ نجومی را تحویلمان دادید !? ایکاش, این عدد را کوچکترش میکردید و تحویلمان میدادید که بتوانیم مثل " همیشه " با وجدان راحت بخوابیم ! ضربان قلب ضعیفم با این دیدن این صفرها شدیدتر شد, پس بهتر است احمقی نژاد همین الان خبر مرگشان تشریف بیاورد و این صفرها را حذف کند !
شنبه 25 تیر 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
اشغالهای بی ناموس کثافتها به چه حقی پول بدبخت مردم را میبخشید به کشورهای دیگر در صورتیکه هزاران تنگدست.فقیر.بیخانمان.گرسنه.و....وجود داره?اخه لجنها خودتان لااقل به گفته های دینتان عمل کنید که میگوید..چراغی که بخانه رواست بمسجد حرام است.خیلی بیشرفید که بداد ملت خودتان نمیرسید و پول همین ملت نیازمند رابه عربها میدهید?کثافتها مگر این پولها ارثیه پدر پدرسوختهتان است?نه خیر وطنفروشان.این سرمایه های ملی است که باید خرج ملت ایران بشود.تف بشرف نداشته شما که بداد و بدرد ملت خوب ایران نمیرسید.
شنبه 25 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
مال مفت و دل بی رحم
شنبه 25 تیر 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
مگر ارث باباى گور به گوریتان است که مى بخشید
شنبه 25 تیر 1390

خانه به دوش - سوئد - استکهلم
مرتیکه چلقوز تحریمها را دور میزند.رد گم کردنه این بذل و بخششها فقط برای تروریستهای.حزب ا..فتح.حماس است.انشاءا..کوفت بخورید عربهای بزدل نامرد
شنبه 25 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
آدم باید خیلی ساده باشد که این موضوع را باور کند. کمک به بیماری که در حال مرگ است؟ نخیر!!! اینها یعنی خامنه ای و همدستانش این مبلغ پول را بالا کشیدند و به عنوان کمک به سوریه در حسابهای خودشان ریختند. هیچکس هم نمیتواند اعتراض بکند. چون این پول به اسم کمک به سوریه از کشور خارج شده و رفته. وقتی هم که پولی از ایران خارج شد, دیگر در اختیار ادارات و کنترل ایران نیست و اسکناسها هم که زبان ندارند چیزی بگویند. در واقع ثروت ایران به دست دزدان عمامه به سر و بنام اسلام در چپاول قرار گرفته و باج و خراج شکست جنگ قادصیه هنوز ادامه دارد.
شنبه 25 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
اونوقت به مردم ریاضت اقتصادی میدن کثافتها خاک بر سر بسیج و سپاه که بخاطر چندرغاز دارن نوکری این رژیم را می کنن در حالیکه اگر حکومت مردمی راس کار بود این پول و پولهای مشابه خرج کل مردم ایران می شد . یک روز با تریلی شمش طلا. می برن ترکیه یک روز با کیسه میلیارد دلار میدن به افغانستان یک روز حماس و فلسطبن. ولبنان یک روز بولیوی بک روز هگو چاوز ...روسیه و چین وحسن نصرالله ونوری المالکی. پای ثابت بخور بخورن حالا هم سوریه البته خیلی احتمال داره اخوند های کثافت خامنه. ای بی شرف و پسرهاش احمدی نژاد و دولت فاسدش برادران بی شرف لاریجانی. و البته فرماندهان متجاوز سپاه و بسبج و ارتش تحت عنوان کمک به ا قتصاد کشورهای. دیگه پول را به حساب شخصی خودشون در خارج از کشور واریز کنن. یکی هم نیست بگه چرا ? پست فطرت ها . ایران تهران
شنبه 25 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
با این مبلغ میشد حدود 100000 (صد هزار) خانه به قیمت هر خانه ای 70 میلیون تومان ساخت که بابت آن حدود 400 هزار کارکر برای 9 ماه کار میکردند. و اقتصاد خانه سازی و مواد خانه سازی رونق میگرفت. با این پول میشد تمام تولیدات کارگاه های راکد و کارخانه های راکد ایران را راه اندازی کرد. با این پول میشد 20000000 (بیست میلیون) بیکار ایران را به مدت شش سال با ماهی پانصد هزار تومان استخدام کرد. با این پول میشد کشاورزی کل ایران را مدرنیزه کرد و از کشاورزان ورشکسته ایران, کشاورزان قدرتمندی ساخت که میتوانستند تولیدات مازادشان را به خارج از ایران صادر کنند. با این پول میشد دریاچه خشک شده رضائیه را سه بار پر از آب کرد تا فردا باران نمک به آذربائیجان واطرافش نبارد. با این پول میشد میلیونها کامیون خاک بر سر ایران ریخت تا ما ایرانیها برای همیشه از صفحه تاریخ محو میشدیم و مانند گاو نمی ایستادیم که ببینیم که این قشر خائن عمامه به سر, چه اوضائی به سر ایران و ایرانیان میآورند.
شنبه 25 تیر 1390

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.حکومت سوریه یک دوست استراتژیک ریشه ای برای حکومت ج.ا است و بود و نبود هریک از این دو حکومت به هم وابستگی کامل دارد.دوستان بسنجند و محاسبه کنند که ج.ا برای ماندن بر اریکه قدرت چقد حاضر است هزینه کند و باید به همان اندازه برای ادامه حکومت اسد در سوریه هزینه کند.بنابراین متوجه خواهید شد که شش میلیارد دلار رقمی نیست.اگر زمانی متوجه اثار برافتادن حکومت خانواده اسد در سوریه شدید ، میتوان آن را نشانی قاطع از شروع برافتادن حکومت ملایان در ایران دانست.
شنبه 25 تیر 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
DKDK .دانمارک / حرف دل ما را زدید .
شنبه 25 تیر 1390

parandeh_shargh - ایران - کرمان
DKDK - دانمارک - اسلیس مثل اینکه حواستوون نیست , اینا دارن مثه دینشون عمل میکنن , اینا عربن ,ایرانی نیستن که,پولم دارن میبرن خوونشون دیگه,فقط ایراده کار اینجاست که این پول مال ایرانیاست,حالا خودشون این وسط کجان ?? واقعا بزدل ترین نسل تاریخه ایرانی ماییم,وای بر ما که با چه رویی مئخواییم تو رویه بچه هاموون نگاه کنیم
شنبه 25 تیر 1390

مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه
اونها هم ملت مسلمان هستند ، ومثل برادران ما میباشند،هر گونه کمکی به انها واجب است.من که حلالشون کردم.نوش جونتون.
شنبه 25 تیر 1390

parandeh_shargh - ایران - کرمان
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه بی سوادی تو کامنتات موج میزنه
شنبه 25 تیر 1390

farzad145 - ایران - شیراز
مرگ بر اسرائیل - ایران - ایذه. جنابعالی تو ... خندیدی مگه مال باباته
شنبه 25 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
باز هم پول بی زبان ملت رو به متحد جنایتکاری مثل خودشون میدن. البته این جماعت مست قدرت برای حفظ نظام فاسدشون لازم باشه تن به خودفروشی هم میدن. ملت هم برن با فقر و فلاکت زندگی کنن! کی به کیه؟
شنبه 25 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
تازی زاده های دزد مال مردم ایران، بیلیون بیلیون به سوریه و ترکیه شارلاتان دزد سر گردنه میبخشند، آنوقت مردم ایران در رنج و گرفتار. کی میشود این رژیم نفرین شده اسد هم وربیفتد تا دست این رژیم در حنا بماند. پولهایی که رژیمدر این سی سال به این اسد مفتخور بخشیده، اکنون در بانکهای لندن است و همسرش با انها عشق دنیا را میکند و به ریش ملاها میخندد!!!
شنبه 25 تیر 1390

آزادیخواه - ایران - تهران
Khashayarshah - ایران - تهران اگر 10 برابر این مبلغ را هم از ایران ببرند باز آب از آب هم تکان نمی خورد عامل اصلی بقا این حکومت همین بیخیالی به آمار وارقام و بی توجهی به نسل آینده وفردای این کشور از سوی همین مردم است فقط تهران وچند شهر بزرگ ایران رانبین که حداقل به مغزشان اندکی فشار می آورند ومسائل روز و عامل بدبختی این کشور را تجزیه وتحلیل میکنند ودلسوز این کشورند در اکثر شهرستانها بی خبری محض است ومردم هر چی حکومت می گوید بدون اندیشه وتفکر باور می کنند. کمتر کسی از IQ خود کار می کشد وشاید می خواهند آکبند به خورد موچه ها و حیوانت زیر خاکی در داخل قبر بدهند. انگار پودر مرگ وخاموشی در اکثر شهر های ایران ریختند واینهمه مصیبت چشم کورشان را بینا نکرده است.
شنبه 25 تیر 1390

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
این پول مردم فلک زده ایران فردا راست میره تو حساب شخصی اسد تو بانکهای اروپائی چند ماه دیگه هم حسابها توسط آمریکا و اروپائیها بسته میشه و خرج موشکها و ابزار جنگی میشه که بر علیه خانواده اسد دیکتاتور به کار گرفته خواهد شد.30 میلیارد دلار قذافی که از مردم لیبی دزدیده بود بر علیه خودش استفاده شد و الآن هم دارند باقیمانده پولها را میدهند به انقلابیون لیبی.درست همین کار تا حالا چند بار تکرار شده. البته این علی چلاق دلش که نسوخته بیل هم نزده عرق هم نریخته. پول که هیچ چی آدمکش هم برای جناب اسد فرستاده غافل از اینکه کار همه اینها تمام است و این نوشداروهای پس از مرگ درمانی نخواهد کرد.خاور میانه جدیدی در راه است و زمان طلائی دیکتاتورها و نادانی مرم به سر رسیده است.
شنبه 25 تیر 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. صحبت با آن هنوز کس یا کس‌های که طرفدار یا حمایت از عقاید و افکار این امام زمانی‌‌ها مثل احمقی نژاد که مثلا این‌ها کار و تلاش مردمی میکنه نه این‌ها تمام عوام فریبی است و سؤ استفده از احساسات پاک مردم است این متد و روش همه قدرتمندان فاشیستی بود و متاسفانه خواهد ماند از هیتلر تا صدام تا احمقی نژاد بیمار شاید جسمی‌ نه ولی‌ عقلی و روحی. طبیعئ است اگه حکومت ضدّ مردمی سوریه سقوط کنه جنوب لبنان هم بعد از آن و سلطه و ریش سیستم جمهوری اسلامی در منطقه کنده و به فنا سپرده میشه لذا با تمام قوا چه لگیستیک چه مالی چه فردی رژیم و مخصوصا این دولت کذایی و ضدّ بشری قرون وسطی به کارگردانی این اقدی احمقی نژاد از کمک دریغ نخواهد کرد. زنده با د ایرانی‌ آزاد اندیش پاینده با د ایران عزیزمان.
شنبه 25 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
...این عکـــس ِ 3نفــره در کدوم باغ وحــــش" گرفته شده؟!.
شنبه 25 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
حق گرفتنی است نه دادنی ملتی که صداش در نمیاد یکی نیست داد بزنه بگه از ما پرسیدید ایران را دارید حراج میکنید , حقشون است هرچی سرشون بیاد مردم انگار آردنخودچی تو دهنشون است میترسند دهنشون را باز کنند بپاشه بیرون برای حق کروبی و موسوی میان تو خیابان ولی برای حق خودشون خوابیدن الان باید تظاهرات بکنند و به دولت حالی بکنند که دیگه زمان بذل و بخشش گذشته حق ندارید ثروت ملت را به سوریه بدهید با این همه بدبخت وگرسنه تو ایران ................ واقعا خیلی بیعرضه هستیم.
شنبه 25 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
Royan - آلمان - آلمان . گرامی/ وضع ایران به این صورت تعدادی در باغ وحش اسلام و رژیم استخدام و به ثروتهای انچنانی دست یافته اند که خواهان بقای رژیم/ تعدادی در تلاش لقمه نانی برای سیر کردن زن و بچه/ تعدادی معتاد در تلاش مواد/ و تعدادی در حال پوسیدن در زندانها / عده ای هم زیر گور/ می ماند عده ی بسیار قلیلی ازادیخواه واقعی که در بین اینهمه دغل باز صدایشان به جائی نمی رسد/ راه نجات کجاست??وقتی اختلافات غرب هم بر محور منافع شخصی است نه دموکراسی برای ملت????
یکشنبه 26 تیر 1390

sharafYabi - انگولا - بیمبه
khashyarshah اماری که شما زحمتا مرقوم فرمودید بسیار اگاه دهنده و جای بسیار تاسف است که چرا دولتی با این همه پول بیست میلیون ایرانی را مشتغل نمیکند و داعیه اشتغال بر اجنبی را دارد!!!!
یکشنبه 26 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
RTEMIS-SW - فرانسه - پاریس میدونم شما راست میگی گاهی وقتها میگم اصلا ایران را ول کن انگار ایرانی وجود نداره زندگیت را بکن مثل بقیه , ولی هر بار که راجع به خراب کردن آثار باستانی و میراث فرهنگی و یا مثلا دریاچه ارومیه و گرسنه بودن بچه های ایران چیزی میخوانم و میشنوم گلوم ورم میکنه, اعصابم خرد میشه روزی هزار بار میگم لعنت تو روحت خمینی. باز احساس میکنم کم گفتم. شما میدونی من چی میگم.
یکشنبه 26 تیر 1390

hamed3pel - کانادا - تورنتو
دوستان اگه بخوایم خیلی کثیف به این مسله نگاه کنیم میتونیم بگیم سوریه و حزب الله الان ضمانت امنیت ایرانه. حزب الله مانند شمشیریه که جمهوری اسلامی آخته و روی گردن اسرایل گذاشته و مطمن باشید تا ایران اینارو داره جرات حمله به ایرانو ندارند. بدونید اگه دشمن حمله کنه به هیچ کس رحم نمیکنه چه مخالف نظام باشه چه موافق. به کوچیکو بزرگ و یا ناموستم رحم نمیکنه.
سه‌شنبه 28 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.