رکورد جایزه یورو لاتاری با ۱۸۵ میلیون یورو شکسته شد


رکورد جایزه یورو لاتاری با ۱۸۵ میلیون یورو شکسته شد

به گفته شرکت برگزار کننده قرعه کشی بخت آزمایی «یورو لاتاری»، روز سه شنبه، دوازدهم ژوئیه، یک شهروند بریتانیا با بردن جایزه ۱۸۵ میلیون یورویی رکورد جوایز این قرعه کشی هفتگی را شکست.

به گزارش خبرگزاری فرانسه رکورد قبلی این بخت آزمایی نیز متعلق به یک بریتانیایی است که در اکتبر سال ۲۰۱۰ رقم ۱۸۱ میلیون یورو برنده شد.

قرعه کشی بخت آزمایی «یورو لاتاری» از سال ۲۰۰۴ آغاز شد و اکنون ۹ کشور اروپایی از جمله بریتانیا، بلژیک، اتریش، فرانسه، ایرلند، لوکزامبورگ، پرتغال، اسپانیا و سوئیس عضو آن هستند.

هنوز برنده این جایزه بی سابقه مشخص نشده است و شبکه خبری بی بی سی گزارش داد که معلوم نیست یک فرد صاحب این بلیط برنده بود و یا یک گروه متشکل از افراد مختلف که به صورت سندیکایی در این قرعه کشی های بخت آزمایی شرکت می کنند این جایزه را برده اند.

این رقم بی سابقه محصول انباشت جایزه در طول چندین هفته از این قرعه کشی بود که برنده ای نداشت. در سیستم قرعه کشی و اعطای جوایز «یورو لاتاری» اگر هر هفته کسی برنده نشود مبلغ جایزه روی هم انباشت می شود تا بالاخره یک برنده خوش شانس تمام صندوق (جک پات) را صاحب شود.

اگر یک فرد برنده این جایزه ۱۸۵ میلیون یورویی شده باشد با احتساب این ثروت، به مقام ۴۳۰ در فهرست ثروتمندترین افراد بریتانیا پرتاب خواهد شد.

ثروت برنده یا برندگان این جایزه از خوانندگان مشهوری مثل «رینگو استار» عضو گروه «بیتل ها» و «تام جونز» و یا ورزشکاران میلیونری مثل «دیوید بکهام» بیشتر خواهد بود.

مسئولان شرکت «کملوت» که قرعه کشی جوایز «یورو لاتاری» را برگزار می کند، اوایل روز چهارشنبه اعلام کردند که تاکنون کسی یا گروهی خود را به عنوان برنده این جایزه معرفی نکرده است.

معمولا طبق قانون در صورت تمایل برنده، هویت و نام آنها اعلام نمی شود. در هر صورت این برنده یا برندگان خوشبخت در آغاز راه ثروت اندوزی بیشتر هستند. با یک چنین مبلغی از پول نقد، فقط از محل پس انداز این پول آنها می توانند سالانه بیش از پنج میلیون یورو سود دریافت کند.
siamaktg - ایران - تهران
خوش به حال ما
جمعه 24 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
پول من وچند تااازدوستان هم جزوه همین جایزه ناقابل هستش.البته ما به یک درصد هم قانع هستیم.اما دریغ از یک پنس
جمعه 24 تیر 1390

ezatdf - ایران - تهران
یه زن و شوهر چاق اسکاتلندی به نام Colin Weir- wife Chris برنده شدند
جمعه 24 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
مبارکشون باشه !
شنبه 25 تیر 1390

amir-amir - کانادا - تورنتو
اینجا که دولت دکان باز کرده کلى بلیط لاتارى مى فروشند پس از کسر بودجه لازم براى دولت مابقى را به عنوان جایزه ممتاز به برنده مى دهند
شنبه 25 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.