تصاویری کمیاب و دیده نشده از جنگ جهانی دوم ۳


تصاویری کمیاب و دیده نشده از جنگ جهانی دوم 3


ezatdf - ایران - تهران
تاریخ وقتی کثیف می شه که در قسمتی از دنیا قدرت به دست احمقها می افته دقیقا مثل امروز ایران
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

romano - ایران - تهران
تصاویر نادانی ملتی که با تمام منطق معروف آلمانی اش با همه فلاسفه بزرگش پشت حرف یکنفر بیسواد می‌افتند و نتیجه‌اش تا 20 سال قبل لکه ننگ بصورت آلمان شرقی غربی بر صورتشان باقی می‌ماند. زیاد بر سر ایرانیها نزنیم ملتهای بزرگ از خاک بر می‌خیزند ولی قبل از بلند شدن مانند شخصی که پایش خواب رفته می‌باشند. تنها یک زلزله دیگر آخوندها را تا ابد محو خواهد کرد. منتظر باشید.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

armin53 - انگلیس - لیدز
خاک بر سر هر چی آدم احمقه.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

mahkam - المان - کلن
لعنت به هر چی المانیه
جمعه 24 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
موسولینی:::قمپزه,بی خطر.فقط ادعا .طبل تو خالی
جمعه 24 تیر 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
Romano ایران تهران دوست عزیز باهات موافقم.
جمعه 24 تیر 1390

potatis - سوئد - مالمو
کامنت قشنگی نوشتی ،فکر کنم انیشتین بعد از ملاقات با این آلمانیها این جمله را گفت که حماقت انسان بی پایان است ،اما هیتلر خواستار سربلندی ملت آلمان بود و به بقیه ظلم کرد ،اما سران مملکت ما خواستار سرافکندگی ایرانیها هستند و هنوز خیلی از ما ایرانیها طرف دارشون هستیم !این نوابغ و نخبگان هستند که جامعه را هدایت میکنند نه مردم عامی ،برای همین هم است که نخبگان ما یا فراریند یا در زندانها هستند و این درس را خوب به ملا ها یاد داده اند که برای حفظ حکومت چه کسانی باید حذف شوند.
جمعه 24 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
هولناکه! حماقت این دسته از آدمها برخاسته از توهم ذهنی و اصرار بر درستی باورهای بی پایه آنهاست . نتیجه این نوع تراوش های فکری, تصاویر واقعیت تاریخی هولناک از ویرانه های غرق در خون و دود.
جمعه 24 تیر 1390

بابک خرم دین - المان - هامبورگ
از دوستان خواهش میکنم قبل از قضاوتهای سریع برن اول مطالعه کنند . در جنایتکار و نژادپرست بودن هیتلر شکی نیست ولی علت شروع جنگ جهانی دوم فقط نژاد پرستی هیتلر نبود . چرا جنگ دوم جهانی رخ داد . وچرا انگلیسها میخواستند و تمام خسارت جنگ جهانی اول را روی دوش آلمان بیندازند . وچرا نمیخواستند حتی آلمان حتی یک کارخانه داشته باشد .
جمعه 24 تیر 1390

همه فن حریف - ایران - ایران
mahkam-المان-کلن. قرصای قرمزتو به موقع بخور.
شنبه 25 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
شماها که تند میرید حتما چیزی که از تاریخ میدونین همون چیزاییه که مستندای آمریکایی و انگلیسی دیدین،حتما چیزی از عهدنامه ی ورسای و جنایات متفقین نمی دونین
سه‌شنبه 28 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.