انواع و اقسام حجاب


انواع و اقسام حجاب

ItsMeWT - آلمان - کلن
حجاب یعنی زن فقط برای میل جنسی مردان ساخته شده. لعنت به ابداع کننده حجاب
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
چقدر خوش حال و خوش شانسم که خوش باور هستم که مجبور نیستم حجاب داشته باشم !
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
چادر پوشش بیشتر زنان ایرانی؟؟؟ آرزو بر احمقان عیب نیست
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اخری از همه با حال تره و خیلی هم سکسی اسلامیست.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
اگر هر کسی دوست دارد و از روی منطق و دید مذهبیش مجنون حجاب و از این قبیل تظاهرات هست, مسئله و مشکلی با او ندارم, زیرا بمن " ربطی " ندارد که برای کسی کسب تکلیف کنم و بدینجهت هم محجبه ها نباید بخودشان اجازه دخالت و فضولی را بدهند, که چه بپوشم و چطور فکر کنم و نباید این حماقتشان به این حد رشد کند که بخودشان اجازه بدهند, دختر 13 ساله را که بهمراه مادرش هست, ربوده و او را شلاق بزنند و امثالی مانند Yas Abi در این لینک : https://iranianuk.com/article.php?id=65357 به اعتراضات این مادر و دختر برچسب " عقده ای " بزند و به انها پیشنهاد خروج از اب و خاکش را بدهد ! وای بر ما, منطق و فرهنگ ما !.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
واعظ ، من عبای زُهدِ تو سر نکنم -- یک نقطه ز مکتوبِ تو باور نکنم )( رو مرجع ِ تقلید ددان یاب که من -- انسانم و تقلید چو عنتر نکنم )( افشا کنم این مکتبِ عشّاق فریب -- سرتاسر ِ عمر کارِ دیگر نکنم )( تسبیح ِ تو مادرم به جامی بفروخت -- من ناخلفم اگر چو مادر نکنم . (م.آذر).
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
ظهور دوباره حکومت طالبان بر ملت در خواب ایران مبارک باد
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
انواع حجاب انواع عقب افتادگی انواع خودکم بینی انواع ضدیت با شیک پوشی انواع لباس کلفتی انواع تسلیم شدگان به جامعه مرد سالار انواع تعطیلی مغز و اطاعت کور کورانه از نیاکان انواع فرار از جامعه انواع ترس انواع مطرح نبودن قادر نبودن وابسته و پارازیت بودن انواع زندانهای خود ساخته انواع ضدیت با زیبایی و مد انواع اعلام مساوی مرد نبودن انواع عوامل جهان سومی شدن کشور بدبختمون
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
شیلا از همشون قشنگتره..شاید چون اون خانوم خوشگل بود لباسش هم به نظرم قشنگ اومد..شاید هم چون قیافه اش به نظرم آشنا بود ..به هر حال من از شیلا خوشم اومد لوول..
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
مرده شور حجاب و هرکسی که ازش سخن و گفت و اختراعش کرد !
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

shayaan - آلمان - کلن
جالبه همه کسایی‌ که دم از آزادی اندیشه و دمکراسی میزنن اینجا میان بد‌ترین توهین‌ها رو به اینها می‌کنن واقعا اینجاست که خیلی‌ راحت می‌شه فهمید چرا این گروه از مسلمانها هیچ گونه اعتمادی به این روشنفکران متحجر ندارند و در برابر جبهه میگیرن..........
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
من حالم از این برقع بهم میخوره. یکبار توی ایران دیدم و یکبار هم توی آلمان. تهوع آوره.
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

پهلوون مفرد - آلمان - کلن
عکس اول از پایین چرا اینقدر شبیه ولی وقیحه؟....
جمعه 24 تیر 1390

دختر ابادان - المان - دوسلدورف
مسخره ها حجاب توهین به خانم هاست
جمعه 24 تیر 1390

saljog - ایران - خوی
چون مردان طالبان اندیش بیشتر قسمتهای بدن زن را شبیه الات تناسلی تصور می کند و با دیدن انها تحریک میشوند قوانین پوشش بیشتر قسمتهای زنان را وضع کرده اند
جمعه 24 تیر 1390

tabeshesahar - ایران - تهران
حجاب ظاهری یعنی بلوغ زودرس چه برای زن چه برای مرد.حجاب ظاهری سلاحیست برای به شهوت کشیدن جنس مخالف.حجاب ظاهری یعنی عقب افتادگی کشورهای اسلامی نسبت به دیگر کشورها.حجاب ظاهری یعنی مقایسه جستجوی کلمه سکس در اینترنت کشورهای اسلامی نسبت به دیگر کشورها.حجاب ظاهری یعنی به جای تمرکز فکر روی مسائل اساسی توجه و دقت به سکس وشهوت.
جمعه 24 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
مساله‌ی حجاب باید اختیاری باشه. من به شخصه از حجاب متنفرم و اون رو توهینی به شخصیت زن می‌دونم چون این معنی رو می‌رسونه که زن فقط از جنبه‌ی جنسی اهمیت داره ولی با برداشتن حجاب به زرو هم مخالفم یا با قوانینی که یعضی از کشورها وضع می‌کنند که در ادارات یا آموزشگاه‌ها استفاده از حجاب ممنوع است. انتخاب نوع پوشش باید آزاد باشه (البته تا جایی که به عرف یک جامعه‌ی انسانی خدشه وارد نکنه) و اجبار به داشتن حجاب نقض آزادی است همون‌طور که اجبار به برداشتن حجاب نقض آزادی است.
جمعه 24 تیر 1390

amir1361 - ایران - مهاباد
به رخ کشیدن اندام چیزی متداول در میان زنان غالب اروپایی و آمریکایی می باشد خوب این بیانگر کمبود زنان و جلب توجه جنس مخالف هستش خانم یا آقای Itsmwt که لعنت فرستادید زنان فقط به خاطر اینکه ازشون در خیالشون استفاده می شه خودشونو لخت و بد و و یا بی حجاب می کنند پس مرد یا اسلام یا هز چیزی دیگر حجاب رو تعیین نکرده این خود زنه که انتخاب کننده اصلی هستش
جمعه 24 تیر 1390

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
ابداع انواع مدل حجاب مبارک زنانی باشد که می پسندند! به نظرم در کل از حجاب بیزارم ...اسم حجاب که میآد احساس خفگی بهم دست میده.
جمعه 24 تیر 1390

DADA_ST - هلند - آمستردام
بیشتر مرد‌ها با دیدن اندام زیبای زن تحریک میشند، نه با دیدن موی سر و جالب این جاست که بیشتر این حجاب برای پوش موی سر طراحی شده ، و در کلّ آدم‌های ضعیف با این دیدن سطحی تحریک میشند ، پس نتیجه ، طرف داران حجاب آدم‌های ضعیف نفسی‌ هستند که قدرت کنترل شهوت خود رو ندارند و حتی با دیدن یک تار موی سرِ زن از خود بیخود میشوند . به جای ترویج حجاب زوری به فکر تقویت قدرت کنترل خود باشید ( بد بخت‌ها ، برو آب بکش ، این مرز ها، درمون داره برو آب بکش « رضا مارمولک »)
جمعه 24 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
از هر نوعش زشت و اسارت و در بند نگاه داشتنه زنان است نجابت به روسری چادر نیست.
جمعه 24 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
به قول ایرج میرزا زیر چادر, ادم مادر یا خواهرشو تشخیص نمیده. روحش قرین شادی باد.
شنبه 25 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
shayaan - آلمان - کلن . پس اسلامی بودی که کشف حجاب زمان رضا شاه تو را سوزاند بسوز بسوز
شنبه 25 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.