جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی مجری زن سیما از سطح تهران


جمع‌آوری بیلبورد‌های تبلیغاتی مجری زن سیما از سطح تهران

مدیر‌کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمع‌آوری تمامی بیلبورد‌های تبلیغاتی که در سطح شهر تهران اقدام به تبلیغ یکی از مارک‌های لوازم خانگی با تصویر مجری زن صدا و سیما کرده است، خبر داد.



علیرضا کریمی در گفت‌وگو با فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: در طرح ابتدایی که از سوی یکی از کانون‌های تبلیغاتی برای تبلیغ محصولات یکی از مارک‌های لوازم خانگی ارائه شده بوده، از چهره یکی از مجریان زن صدا و سیما به صورت کوچک استفاده شده بود.

وی افزود: اما متاسفانه این شرکت با تخلف از طرح اولیه، اقدام به چاپ بیل‌برد‌های تبلیغاتی خود برای این محصول همراه با تصویر بزرگی از چهره این مجری زن کرده است.

کریمی خاطرنشان کرد: به دلیل ارتکاب به این تخلف آشکار، شرکت مذکور از سوی دفتر تبلیغات ملزم به جمع‌آوری تمامی این بیل‌برد‌های تبلیغاتی شده است.

مدیر‌کل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متذکر شد: تا اطلاع‌ ‌ثانوی به این شرکت متخلف، اجازه هیچ نوع تبلیغی داده نخواهد شد.
khosh bavar - ایران - یزد
حالا که مخالف " صورت زن " در tv اسلامی هستید, پس بهتره از این به بعد با صورتهای همجنسگرایان تبلیغ بفرمایید که ترس اخوندان از انان گرفته شود که انها هم ایرانی و هم انسان هستند ! شاد و tolerant باشیم .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

marka - گرگان - ایران
بیشرفهای عوضی بخاطر منافع خودشون از این مجری که بسیار محجبه هست دارن ایراد میگیرن بگو بابا سهمتو بیشتر میخواستی بهت میدادن یا خواسته بودی عکس یکی از فامیلاتو بزارن که نزاشتن تو هم گازت گرفته به این بهونه میخوای جبران کنی خیلی بدبخت و امل ، عقب افتاده تشریف دارین
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

ayoobirani - ایران - رشت
اگه میگن استفاده ابــــــزاری از زن برای تبلیغات کار نا پسند و توهیــــــن به زنــــــه....... پــــــس چــــــرا خــــــدا برای تبلیغ بهشتــــــش از زن (حوری) استفاده میــــــکنه.....؟
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
ayoobirani - ایران - رشت- دمت گرم که زدی تو خال .
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا الکی شلوغش کردن...خوبه در اکثر تبلیغات آگهی در صدا و سیما زنها بیشتر از مردها هستند ..حالا گیر دادن به یه عکس در بیلبورد!!
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

anty mola - عراق - اربیل
ایران -رشت . شما کالا درست و به جا میفرمایید ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
نه اقا برای تبلیغ بهشت از لغمان هم استفاده شده ! به به چه عذر باحالی نه? ادم شرمش میاد, حتی از خودش خجالت میکشه که در یک خونواده مسلمون بدنیا اومده !!!
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

naslesookhteh - ایران - تهران
ayoobirani - ایران - رشت حرف حسابت جواب نداره. دمت گرم!
شنبه 25 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.