تصاویری کمیاب و دیده نشده از جنگ جهانی دوم ۲


تصاویری کمیاب و دیده نشده از جنگ جهانی دوم 2

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. متاسفانه این خاصیت و خصلت انسان هست که تا بیمار و مریض نشود قدر و ارزش سلامتی تا جنگ خرابی ویرانی کشت کشتار نشود ارزش صلح و دوستی‌ و آرامش را نمیداند. به نظر این حقیر شخصی‌ نگاه کردن اول سلامتی بعد آزادی تحت قوانین اجتماعی بالاترین ثروت و هدیه است که خدا به انسان‌ها داده ولی‌ متاسفانه در کشور‌های مثل ایران عزیزمن آزادی یا نبود یا اگه بود دوران آن کوتاه و قدر شناسی‌ از آن نشده است. زنده با د ایرانی‌ آزاد اندیش پایند با د ایران عزیزمان.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
تا حالا کسی به این مطلب فکر کرده که اگه آلمان نازی در جنگ پیروز میشد آینده ی کشور ما هم خیلی بهتر از اینی میشد که الان هست؟
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
ساندیسخوران فاشیستی المانی را ببین ! ای هیتلر احمق کجایی که ببینی, دشمن فرضی ات که همان یهود باشه, دنیا را توی چنگ دارد تا چه برسد به المان ! پس فلفل نبین چه ریزه, بشکن ببین چه تیزه ! فرقی نمیکنه یا میخواد فلفل قرمز یهودی باشه و یا فلفل سبز ایرانی ! شاد و مصمم باشیم .
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

shirzan48 - بلژیک - بروکسل
اگه اوباما و دولتهای اروپایی به اندازه ارزن شهامت هیتلر را داشتند ,خامنه ای را بخاطر نافرمانی از دستورات حقوق بشر, نابود کرده بودند گاهی اوقات واقعا وجود این دیکتاتورها برای برقراری عدالت لازم و ضروری است .
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
قیافه اون اسیره رو نگاه کنید , روزی که ورق برگرده قیافه بسیجیها همین شکلی میشه .!!! ;-))
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

$persian$ - ایران - تهران
افکار یهود ستیزانه هیتلر نابجا نبوده آیا امروز بعد گذشت این همه سال برای دنیا ثابت نشد که هیتلر در مورد یهودیان و کمونیست درست فکر می کرد؟ کاش بجای آمریکا و انگلیس امروز آلمان نازی رهبریت دنیا رو در دست داشت اطمینان داشتم دنیایی زیباتر مخصوصا برای ما ایرانیا می شد
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.