نسخه طولانی تر مصاحبه با بابک داد در پارازیت


نسخه طولانی تر مصاحبه با بابک داد در پارازیت


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=6ILVdWn-o-o

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
سپاس از درج مصاحبه کامل کامبیز با آقای بابک داد. با نکته نظرات واقع بینانه آقای داد موافقم(در مورد شرکت در انتخابات=انتصابات نمایندگان مجلس و پر کردن فضای مجازی سایت ها با ناسزاگویی و تهمت ودروغ بدون ارائه مدرک یا استدلال منطقی به هدف تضعیف و جلو گیری از همبستگی اپوزیسیون در خارج از ایران) این بدان معنا نیست که حقایق مسکوت بماند اما شیوه ی بیان و نقد برای افکار عموم جامعه ایرانیان-درون و خارج از ایران بسیار اهمیت است. هر نوع اخلال در اصول بیان نقد و نقادی سبب تحریف و انحراف مخالفان از مسیر اصلی -انگیزه جنبش و حرکت در مردم ایجاد کردن. ناگفته نماند که فعالیت برخی از فعالین در تمام احزاب بدون استثنا (گاه ندانسته من هم دچار این لغزش ها می شم) چنان اغراق آمیز است که متاسفانه مجالی برای بیان نقد و گفتن حقایق مستدل نیز باقی نمی گذارد. همزمان فعالانی اگاه و منطقی در تمام احزاب مخالف هستند که از این تفرقه افکنی ها و بت سازی ها ناراحتند و همچنان سعی دارند با فعالیت آگاهانه اذهان را به مسیر درست رسیدن به آزادی و تحقق خواسته ی مردم راهنمایی کنند ."به امید پیروزی نور بر تاریکی". پاینده ایران آزاد
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
توجیه و تفسیر روح دمکراسی قابل توجه kianyamanashi و saitama و monairan ! که درک غلطی از ازادی بیان و دمکراسی دارند ! قابل ذکر است که قصد برچسب زدن بشماها را ندارم که جاسوس / خرابکار و یا ساندیسخورید, بلکه شماها " الفبای " دمکراسی را بلد نیستید : https://iranianuk.com/article.php?id=65187 و https://iranianuk.com/article.php?id=65272 ! شاد و شجاع باشیم .
دوشنبه 20 تیر 1390

Arash Aazad - آلمان - هامبورگ
آقای کامبیز خان ، لطفا زیاد وارد جزییات خطرناک نشوید، لازم نیست سر نخ به رژیم داده بشه و جان افرادی که در ایران به فرار افراد کمک میکنند و یا طریق فرار محو بشود! پرسیدن اینکه کسی چگونه از ایران خارج شده یا از دست وزارت اطلاعات مخفی شده فقط کمکی است به رژیم!. موفق و آزاد باشید!. آقای داد بسیار خردمندانه و با شکیبایی پاسخ و تحلیل ارایه کردند. امیدوارم موفق و بدور از هر گزندی باشند ! ایران به متفکرین آزاد و شجاع بسیار احتیاج دارد .
دوشنبه 20 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
نکات جالبی در حرفهای اقای داد وجود داره مخصوصا در مورد شگرد اررررتش سایبری ولی وقیح که سعی میکنه مخالفها رو به هر شکلی خراب کنه. خوشبختانه در این سایت دست ساندیس خورها برای دوستان آزادیخواه رو شده و امثال چابهاری ها و .. نمیتونند جولان بدهند.
دوشنبه 20 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
SarayeAzadi - انگلیس - لندن -نظر شما برای من با ارزش است .ایا میتوانم از انتقاد ارزشمند شما بهره مند شوم .همه ما اشتباه داریم و گاه بجای دفاع از راستی به مسائل شخصی میپردازیم .
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.