سورپرایز عاشقانه در پنجاهمین سالگرد ازدواج


سورپرایز عاشقانه در پنجاهمین سالگرد ازدواج

یک پیرمردامریکائی که بشدت به همسرش عشق می ورزد؛ تصمیم گرفت برای سالگرد50 مین سال ازدواجش برای همسرش یک سورپرایزاساسی ترتیب بدهد.برای این منظوربه یکی ازشرکتهای بزرگ تبلیغاتی مراجعه نموده وسفارش دادتاپیغامی به همین منظوربروی یک بیلبورددریکی ازشلوغ ترین ازادراه های شهر"سن فیلیپ"به نمایش بگزارد.اوخواست علاوه برهمسرش همه مردم شهربدانندکه چقدرهمسرش رادوست دارد.
اوبرای اینکه همسرش رامتوجه این کارکندبایکی ازدوستان پلیس هماهنگ کردکه وقتی اووهمسرش به نزدیکی تابلورسیدند؛ خودروانهارابه منظورتخلف متوقف نموده وبه بررسی مدارک انهابپردازدکه ازاین طریق همسرش قطعامتوجه این بیلبوردخواهدشد.اتفاقاهمین طورهم شدوهمسرش متوجه این قضیه شدودرهمین هنگام پیرمردقصه ماباتقدیم دسته گلی به همسرش برای 50 مین بارازاوتقاضای ازدواج نمود.
عرق سگی - ایران - تهران
خوش به حالشون که چه ازادانه فکر و عمل میکنند من که حتی با دیدن عکساش کلی حال کردم /.
دوشنبه 20 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
wow منم میخواااام :-( انشالله صد و بیست سال با هم باشید :-*
دوشنبه 20 تیر 1390

wildpiony - مجارستان - بوداپست
خدا شانس بده!!! بابا یکی از اینا هم نصبب ما کن!!!
دوشنبه 20 تیر 1390

hanivan - سوئد - مالمو
چقدر زیبا، پایدار باشید!
دوشنبه 20 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
خانومهایی که حسودی کردن و ارزوی یه همچین شوهری برای خودشون کردن، البته من نمیخوام ادم بیرحمی باشم اما،،،،،،،،،، گودلاک!!!!
دوشنبه 20 تیر 1390

big dady - انگستان - لیدز
به این میگویند عشق و عاشقی پاینده باشند تمامی عاشقان
دوشنبه 20 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
زندگی چیست ؟. اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟. اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟. اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟. اگر زندگی است چرا می میریم ؟. اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟. اگر عشق نیست چرا عاشقیم ؟. دکتر شریعتی.
دوشنبه 20 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
wildpiony - مجارستان - بوداپست-عزیزمم اااامین..ولی تواین دوره زمونه مردهاااا......هیچی :))
دوشنبه 20 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
katrina - اسکاتلند - گلاسگو -عزیز جان بین ایرانیهای متفکر و اندیشمند کم بودن کسانی که زندگی و سخنانشون سرتاسر عبرت و اموزه بوده که شما که مشخصه اهل مطالعه هستین سخنان سخیف و بدون تفکر و ناشی از بی معلوماتی شخصی مثل شریعتی رو تکرار میکنید؟ شریعتی یک انسان متوهم و خود شیفته بود که اخر عمری خودش را با تغلب و خواب دیدن مثل یک پیغمبر میدید. روی سکه های فرانسوی یک متن نوشته شده بود برابری، برادری ،مساوات. این اقا زمانیکه در فرانسه بود این رو دیده بود و وقتی که به ایران برگشت این رو بعنوان وحی از بالا بخودش عنوان میکرد. رشته تحصیلی این اقا «فلسفه اسلامی!» در تاریخی که ایشون در پاریس بوده اصلآ تدریس نمیشد که ایشون دکتراش رو داشته باشه. این اقا نه معنی زندگی رو میدونست نه مرگ رو برای هیچ سوالی جواب نداشت، در ابهامات سیر میکرد و حتا نوشته هاش ارزش بحث فلسفی رو هم نداره.حیفه که بچه های دوستدار مطالعه وقت خودشون رو با مغالطات او طلف کنن.
دوشنبه 20 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
غم انگیزه! .
دوشنبه 20 تیر 1390

wildpiony - مجارستان - بوداپست
odin - بلژیک - انتورپن عزیزم همیشه باید مثل قاشق نشسته بپری وسط؟
دوشنبه 20 تیر 1390

felora - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - منم از دوستدارن دکتز شریعتی هستم روحش شاد .. مرسی جالب بودعزیزم . . .
دوشنبه 20 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
odin - بلژیک - انتورپن/شما قطعا ادم منصفی هستید.سپاس از صداقتتان!!
دوشنبه 20 تیر 1390

Royan - المان - المان
atrina - اسکاتلند - گلاسگو فکر کنم شریعتی افسردگی داشته همچین سخن متفکرانه ای نگفته . ولی این زوج خوشبخت هنوز هم خوشگل وخوش تیپ هستند.
دوشنبه 20 تیر 1390

shahpour - انگلستان - لندن
odin - بلژیک - انتورپن . با شما صددرصد موافقم.
دوشنبه 20 تیر 1390

Sappho - ایران - اصفهان
چفدر که من از این جور لطف و محبت ها خوشم نمیاد !! سوپرایزهای بزرگ-هدیه های گران قیمت و......مخصوصا تنفر خاصی از هدیه گل(اونم رز قرمزش!!) و طلا دارم !
دوشنبه 20 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
katrina - اسکاتلند - گلاسگو قربون حرف دهنت زیبا گفتی واقعا وفا دیگه مرد !!
دوشنبه 20 تیر 1390

mehrnush-iran - ایران - شیراز
واقعا خدا شانس بده دیگه گذشت دوره این مردا من 2 ساله با یکیم خیلیم ادعاش میشه که عاشقه اما 4 روز پیش تولدم واسم 1شاخه گل هم نخرید پارسال هم همینطور.مادیش مهم نیس شعور طرف مهمه
دوشنبه 20 تیر 1390

alis431 - المان - برلین
خدا شانس بده مگه واقعا" همچین مردی وجود داره البته مردا زیاد سورپرایز میکنند ولی نه اینطوری بلکه برعکسشو............
دوشنبه 20 تیر 1390

azadandish - هند - پونا
odin - بلژیک - انتورپن عزیزم اگه می تونی یک کتاب مثل شریعتی بنویس نه!یک جمله مثل شریعتی بگو.حرف زدن و ادم ها را زیر سوال بردن خیلی راحته اگه میتونی کاری بکن و حرفی بزن که مثل شریعتی تک باشه.اگه کسی دارای میلیون ها طرفدار بود به طور قطع نمی تونه ادم کوچکی باشه پس حتما کتاب هاش رو با دقت بخون
دوشنبه 20 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
wildpionyبوداپست.اگربه دنبال چنین شانسی هستی.ادرس......شادوخوشبخت باشید.
دوشنبه 20 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . دختر خوب ??ایا می دانی شریعتی خیانتکارتر از ملایان است????او با زرنگی و با تلفیق کلمات زیبا با جنایت اسلام موج جدیدی از تثبیت این ننگ را بوجود اورد و خوراکی شد برای فرقه ی خطرناکتر از ملا //مجاهدین/// و ادامه ی ننگ 1400 ساله که اگر ملایان بگور رفتند با اسلام دیگر بنوع دیگری پدر این ملت را در اورند من حتی دیده ام جملات فلاسفه ی خارجی و حتی مهاتما گاندی را به شریعتی چسبانده اند ایا پی برده ای مفهوم کتاب معروف او را // فاطمه فاطمه است// که این فاطمه چه کار مثبتی انجام داده که نمونه ی زن ایرانی باشد//خود دانی این نظر من است/ مطالعه کن گرامی.همین
دوشنبه 20 تیر 1390

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
odin بلژیک شیفته معلوماتت شدم!!! این خزعبلات چیه؟هر چی به سرمون اومده نتیجه همین جهل مرکبیست که از قلمت فوران کرده.
دوشنبه 20 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
بااحترام به نظرشمادوستان عزیز,من فقط ازاین نوشته اقای شریعتی خوشم اومداینجا گذاشتم همراه باذکرنام نویسنده.وگرنه من هیچ علاقه ایی به اسلامگرهاندارم ./جناب odin-عزیزخان تلف درسته نه طلف ./*fanoos*وfelora-نازنینم ممنونم ازتوجه تون .
سه‌شنبه 21 تیر 1390

wildpiony - مجارستان - بوداپست
h.k - دانمارک - اودا مغز کوچیک من نتونست جاهای خالی رو به درستی پر کنه!! منظورتونو نفهمیدم!!. حالا من یه شوخی کردم! انگار مرده ی شوهرم تو 22-21 سالگی.. واللااا.. هموطنه داریم؟؟
سه‌شنبه 21 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
یعنی واقعن یه همچین زنی که لیاقت محبت رو داشته باشه وجود داره???خدا بده شانس.خوش بحال اون مرد
سه‌شنبه 21 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
شریعتی نه تنها هیچ مدرک دانشگاهی‌ای نداشت بلکه اصولا عقل و شعور هم نداشت. یکی از نامه‌های او به همسرش با این جمله شروع می‌شود: حالت بهتر شده یا هنوز سگی؟!!! یک مزدور خائن به ایران که با جمله‌های پوچ عوام‌پسند مردمی رو که حرف ملاها تو گوششون نمی‌رفت به اسلام متمایل کرد. گرگ در لباس میش. اشخاصی که هی «دکتر شریعتی» سر زبونشونه اولا مدرک دکتراش رو ثابت کنید از کجا گرفته که مثل دکترای کردان و .. گندش در نیاد دوما اگه به این گاگول می‌گید متفکر لطفا ثابت کنید که کجای دنیا به جز ایران شریعتی رو میشناسن؟ متفکر به کسانی مثل مارکس، انگلس، هابرماس، ولتر، نیچه و .. گفته میشه که همه تو دنیا می‌شناسندشون، شریعتی کجای اندیشه و فلسفه‌ی دنیا قرار داره؟؟؟
سه‌شنبه 21 تیر 1390

مهدیار - ایران - تهران
آخی ، چه با نمک
سه‌شنبه 21 تیر 1390

mehraeen - ایران - تهران
شریعتی موتور انقلاب ننگین اسلامی بود. او بود که با کتابهاش شور انقلابی به جوانان مذهبی متعصب می داد .او کاتالیزور انقلاب بود. او آدم با استعدادی بود که می توانست با کلماتش با احساسات جوانان بازی کند . او دین واقعی را دینی می دانست که قاطی سیاست باشد ( عامل بدبختی های ما ) . و در آخر بگویم او فقط یک سخنران با استعداد بود که بیشتر کتابهایش همان سخنرانی هایش هستند . برای همین بیشتر کتابهاش اینقدر باریک هستند. ولی آنچه که مهمه اینستکه کتابهای او ذره ای ارزش تحقیق ندارد و فقط شور و تعصب را در هوادارانش بر می انگیزد . کتابهای وی یا در مدح و ستایش است و یا شعارهای زیبا در متنی زیبا. خدا لعنتش کند چرا که او بنیانگذار واقعی جمهوری اسلامی بود .
سه‌شنبه 21 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
mashady - انگلیس - منچستر-چه پوستی ازت کنده شده بمیرمممم البته حقته ..///wldpiony - مجارستان - بوداپست-عزیزم بی خیال کم جنبه هستنددیگه..
سه‌شنبه 21 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
katrina - اسکاتلند - گلاسگو سلام عزیزم کجایی کم پیدایی
سه‌شنبه 21 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
زنده باشن و خوشبخت
سه‌شنبه 21 تیر 1390

wildpiony - مجارستان - بوداپست
katrina - اسکاتلند - گلاسگو آره بابااااا.. بیخیاللللل
سه‌شنبه 21 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
mashady - انگلیس - منچستر-سلام عزیزم هستم بالاسرتون ..چشم بصیرت نداری نمبینی به من چه?:))
سه‌شنبه 21 تیر 1390

gol andam - سویس - زوریخ
عشق حادثه ای است که انسان های بزرگ را متعالی و انسان های کوچک را متلاشی میکند..آنچه میخواهیم نیستیم و آنچه هستیم نمیخواهیم ٬ آنچه دوست داریم نداریم. و آنچه داریم دوست نداریم ٬ و عجیب است هنوز امیدوار به فردائی روشن هستیم . سویس زوریخ
سه‌شنبه 21 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
دوستانی که به امثال دکتر شریعتی انتقاد میکنند اول از همه باید به روشنفکرانی انتقاد کنند که چنین تاثیری رو روی جامعه ایران نگذاشتند. من طرفدار شریعتی یا گروه خاصی نیستم ولی کم کاری از طرف کسانیست که قبل از ان قلاب از روشنفکری فقط کراوات زدنش رو بلد بودند و بس!!! چرا این شریعتی ها ، کمونیستها، مجاهدین، خمینی ها و .. توی جامعه اروپا باعث دگرگونی(بقول بعضی ها خیانت) نمیشوند؟!!! چون حکومتها اجازه نمیدهند یا مردم علاقه ای ندارند؟!!! اگر اسلامگرایی و مبارزه مسلحانه در قبل از ان قلاب طرفدار داشت بخاطر کم کاری حکومت و روشنفکران در اگاهی بخشیدن به مردم بود. متاسفم که بجای ریشه یابی مشکلاب جامعه به مقصر دانستن دیگران روی اورده ایم. ما همه مقصیریم
سه‌شنبه 21 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
wildpiony بوداپست.سلام.هموطن.مگرمن جدی گفتم?ازصراحت کلامت خوشم امد,,خانم,,که درخواست کرده بودی.اتفاقا حالاازمابگذر.امادراین سن,,شانس اوردی مطلقاازدست نده.امادقت شرط لازمه.گول هرپسری رانخوری.چون اول خیلی قول میدهند.واخر,,,,,,حالابگردیم یکدختری برای زندگی انتخاب کنیم.نباشه.باارزوی خوشبختی شماوهموطنان.ضمنا ادرس خواسته بودم.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
sourena.de - آلمان - اشتوتگارت . دوست گرامی در قسمتی حق با شماست اینکه در قبل از عنقلاب با شکوه هم ملت گریزان از مطالعه و هم مسئولان مملکتی و هم روشنفکران انچنان در خواب خرگوشی بودند که متوجه یک افعی خطرناک در جامعه نبودند و انهم نفوذ این دین و ملایان کثیف در روح و روان ملت -- متاسفانه گروههای مخالف شاه خود بیشتر از او اغشته به زهر این دین بودند مجاهدین و پیروان شریعتی بدتر از ملا ---چپیها 90 در صد طرفدار جنایتکاران چپ جهان استالین و مائو و مضحک اینکه همزمان اسلامی چون گلسرخی و ال احمد و طرفداران کیانوری-روشنفکران هم- مثل احمد شاملو شاعر در سفر امریکا بجای روشنگری تمسخر کورش و داریوش و فردوسی اسطوره های باستانی ایران مدتها پیش انرا شنیدم /--1
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
--2. دوست عزیز خاکی بود که خود بر سر خود ریختیم ایا اکنون که با جنایات ملایان کمی باطن اسلام شناخته شده تعدادی برای ادامه ی روند گذشته دست بدامان شریعتی و امثال او شده اند برای سفره ی خونین دیگری پس از ملا ایا باید ساکت باشیم??? باید افشا شوند/ البته مقصودم کاترینا نیست چون او اسلامی نیست/ .من شخصا عامل اصلی فاجعه را در عدم مطالعه --فرصت طلبیهای شغلی و مادی ملت عدم تداوم در مبارزه و مخالفان دروغین می بینم / در ضمن یکی از بزرگترین اشتباهات وجود افراد نااگاه در ساواک بود که کتاب سراسر کثافت خمینی را ممنوع کرده بود بزرگترین حماقت تاریخی/شاد باشید.
چهار‌شنبه 22 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس دوست عزیزم. از اینکه مسائل رو منطقی بررسی میکنی ممنونم. متاسفانه افراط در طرفداری و یا محکوم کردن دیگران هنوز در پیکره جامعه ما موج میزنه. اگر نظرات شریعتی و یا دیگران مورد بررسی قرار بگیره و علت گرایش مردم به این نظرات معلوم بشه میتوان به اینده امیدوار بود و از تکرار خیلی اشتباه ها جلوگیری کرد در غیر اینصورت دور باطل میزنیم. شاد و سربلند باشید
پنج‌شنبه 23 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.