برخورد مرگبار تریلی‌با پل‌هوایی


برخورد مرگبار تریلی‌با پل‌هوایی

صبح امروز بر اثر برخورد قسمت بار یک دستگاه تریلی با پل هوایی در بزرگراه شهید همت مشهد، شش نفر عابر پیاده از بالای پل به پایین سقوط کردند.

به گزارش آخرین نیوز به نقل از فردا، صبح امروز یک دستگاه خودرو تریلی که در مسیر بزرگراه شهید همت مشهد در حرکت بود بدون اینکه راننده خودرو متوجه شود ، در نزدیکی پل فجر قسمت بار آن بلند شد و با یک پل عابر پیاده برخورد کرد.


بر اثر برخورد قسمت بار با پل عابر پیاده،اسب خودرو جدا شده و در 200 متر جلوتر متوقف شد،این درحالی است که در همان لحظه شش نفر عابر در حال عبور از پل بودند که بر اثر سقوط از پل دو نفر آنان جان خود را از دست داده و چهار نفر نیز مجروح شده اند که در بیمارستان بستری هستند و مداوا روی آنها ادامه دارد.

 

پرفسور - هلند - دن هاق
حالا هی بگین واسه حفاظت از جانتان از پل عابر استفاده کنید!.. این دو تا بنده خدا اگه از وسط اتوبان رد شده بودن الان سر زندگیشون بودن!.. ولی از شوخی گذشته وقتی مرگ میرسه کار نداره تو کجایی...
شنبه 18 تیر 1390

sweetboy - دانمارک - البورگ
دیگه پل هوایی هم امنیت نداره.مسئولین بهتره به فکر تونل زیر زمینی باشند.
شنبه 18 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
تعجب میکنم پل به این بلندی چطوری قسمت عقب کامیون به پل گرفته.روحشون شاد
یکشنبه 19 تیر 1390

marjan_blue - ایران - تهران
حالا این امام رضا کجا بوده که به داد اینا برسه؟
یکشنبه 19 تیر 1390

delmorde - سوئد - یوتوبوری
این رانندگان تریلی ایرانی واقع عن که باید برند شترسواری کنند. وقتی پشت فرمون تریلی میشینند انگاری دارند تو پیست مسابقه میروند. اصلا حالیشون نیست که در رانندگی با این وسیله باید احتیاط لازم و رعایت قوانین رانندگی را کرد. مردک نفهم شترسواری که نمی کنی شعور و فرهنگ رانندگی اصلا ندارند. تو جادهها وای بیچار می کنند رانندگان سواریها را. سرپیچها بقول خودشان جاده را میشکونند. بی محابه با سرعت بدون توجه به دید مقابل می پیچند. تو جاهای صاف انگاری این جاده در تصرف انهاست حالا از مقابل سواری یا اتوبوس میاد خب او باید مواظب باشه و تا منو میبینه بزنه کنار وایسه من برم. بی نهایت بعضیهاشان احمقند.
یکشنبه 19 تیر 1390

Kavkaz - ایران - تهران
delmorde - سوئد - یوتوبوری. دوست عزیز حتما خبر نداری که جاده های ایران پر است از این رانندگان ناشی و مافنگی.رانندگانی که برای درآمد بیشتر بدون استراحت در مسیرهای جاده ایی در رفت و آمد هستند و طبیعتا خسته و خواب آلوده میشوند و برای اینکه نخوابند دائما مواد مخدر مصرف میکنند.در اتوبانها رانندگی کردن در نزدیکی یک کامیون یا تریلر ریسک بزرگی است.
یکشنبه 19 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
وای چشمام چهارتا شدن!!! این راس راسکیه!!!
یکشنبه 19 تیر 1390

experthoney - بحرین - منامه
میگم مگه رو پلها ارتفاعش رو نمینویسن؟ راننده ها که میدونن ارتفاع ماشینشون چقدره مخصوصا تریلی ها چون خیلی مهمه
یکشنبه 19 تیر 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
ماشین هر چقدر بزرگ تر باشد راننده خر تر میشود.Azadikhah - هلند - تکسل:یک دستگاه خودرو تریلی که در مسیر بزرگراه شهید همت مشهد در حرکت بود بدون اینکه راننده خودرو متوجه شود ، در نزدیکی پل فجر ((قسمت بار آن بلند شد)) و با یک پل عابر پیاده برخورد کرد.یا به زبان ساده تر راننده ی احمق دکمه ی بلند شدن قسمت عقب رو زده یا اینکه به خاطر باد یا نقص فنی قسمت عقب تریلی بلند شده،امیدوارم خدا به بازمانده های حادثه صبر بده.خیلی سختههههههههههههههه به این راحتی عزیزی رو از دست دادن.
دوشنبه 20 تیر 1390

smartrun - کانادا - تورونتو
این کامیون بارشان را با هیئدرولیک خالی می کنند و طرف فراموش کرده دکمه رو بزنه پایین این تنها توی ایران نیست . تمام دنیا برای این طور کامیون و راننده اتفاق می افتد . ولی خوب جای تاسف است که نتیجه انسانی است نه مالی .!! خدا بیامرزه این ابران بد شانس !! https://youtu.be/28rKliMFmTI
دوشنبه 20 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.