خداحافظی با هری پاتر روی طولانی‌ترین فرش قرمز دنیا


خداحافظی با هری پاتر روی طولانی‌ترین فرش قرمز دنیا

بی بی سی : طرفداران هری پاتر یک بار دیگر چشم به پرده سینما می دوزند برای تماشای آخرین فیلم این مجموعه. دیروز طولانی ترین فرش قرمز جهان برای ستاره های فیلم در مرکز لندن پهن شد. آن طور که سعیده هاشمی در گزارشش می گوید جمعیتی که دیروز در مراسم نمایش شب اول این فیلم شرکت کردند از موفقیت فیلم در جذب مخاطب در طول یک دهه حکایت می کرد.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=w3IExLW7rAw

لینک دانلود مدیافایر


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=GC9V4aBYXAU

لینک دانلود مدیافایر

khosh bavar - ایران - یزد
دیر خداحافظی کرد ! 1 میلیارد دلار به جیب زد و ما را با این داستانش که نه سر داشت و نه ته, جادو کرد ! پس افرین بر این نویسنده اش که باعث بازار کار در درجه اول برای خودش و بقیه مسئولان پخش و نشر این صنعت " جادوگری " شد و از طرفی باعث نزدیکی فرهنگها و مردم شد ! ولی برایم فقط " علامت تعجب و سوال " باقی گذاشت !
شنبه 18 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ساختن فیلمهای پرخرج فانتزی برای سرگرم کردن آدمها با رویا و دور نگه داشتن جوانان از رخدادهای امروزی جهان، بویژه رکود اقتصادی، بیکاری و کم شدن درآمدها و بالا رفتن هزینه ها. بزرگسالانی هستند که تنها هری پاتر میخوانند، آنهم نه یک بار و دوبار، که همیشه و چندین و چند بار.
یکشنبه 19 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
داستانهای هری پاتر جزو شیرین ترین خاطرات نوجوانی من هست ..یادش بخیر .وقتی هر کتاب جدیدش میومد چقدر ذوق و شوق داشتم ..حالا هم هر وقت داستانهای هری پاتر رو میخونم ..فکر میکنم به اون دوران برگشتم ..
یکشنبه 19 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
من مطمئنم که خانم رولینگ مارو زیاد تو خماری نمیذاره،و با قلم توانا و قدرت نویسندگی منحصر به فردی که داره،،باز یک شاهکاره دیگه خلق می‌کنه.توی این دنیا با این همه اتفاقت تلخ،خبر‌های بد و فشار‌هایی‌ که روی مردم هست،،،،بد نیست آدم گاهی به تخیل و رویا بپردازه،تا واسه چند ساعاتی هم که شده از فکر این مصیبتها بیرون بیاد.
یکشنبه 19 تیر 1390

homeless - انگلستان - لندن
خدا رو شکر که تمام شد!!! خدا رو شکر که تمام شد !!! هیچ وقت فکر کردید که اگر این مردم گوسفند سفت که از ۴ شب قبل برای دیدن اینها امدند اینجا نبودند، هیچ وقت این چنین درآمد و کاسبیهایئی ایجاد نمیشود؟؟؟ تمام این سروت ، شهرت، محبوبیت و قدرت رو ما مردم هستیم که به این افراد میدیم!!!
دوشنبه 20 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.