سرقت از داخل خودرو با شیوه‌ای جدید


سرقت از داخل خودرو با شیوه‌ای جدید

فرمانده انتظامی کرج گفت: فردی که با پرسه زدن در کوچه‌های خلوت با استفاده از 17 عدد ریموت دزدگیر به سرقت لوازم داخل خودرو می‌پرداخت از سوی ماموران انتظامی شهرستان کرج دستگیر شد.

به گزارش فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، ناصر اصلانی در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 21 مهرشهر هنگام گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود به یک دستگاه پیکان وانت سفید رنگ که به صورت مشکوک در کوچه‌های خلوت در حال پرسه‌زنی بود مشکوک شدند که بلافاصله جهت پیگیری موضوع به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

مأموران طی بازرسی از خودروی مذکور تعداد شش عدد پنل با مارک‌های مختلف، چهار عدد تلفن همراه، 17 عدد ریموت و 18 عدد گیت دزدگیر خودرو کشف کردند و راننده خودرو به نام «رامین . خ» دستگیر و جهت ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد .

اصلانی خاطرنشان ساخت: متهم در بازجویی‌های اولیه در ابتدا منکر سرقت شد ولی در ادامه بازجویی‌ها به دلیل ضد و نقیض گویی‌ها و دلایل و شواهد موجود، به سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کرد.

متهم درباره شیوه سرقت‌ها اذعان داشت که با تهیه 17 عدد ریموت از خودروهای مختلف و پرسه زدن در کوچه‌های خلوت و امتحان کردن تمام ریموت‌ها از خودروهای پارک شده در کنار خیابان، خودروهایی را که با ریموت باز می‌شد، محتویات داخل آن را به سرقت برده و متواری می‌شدم.

اصلانی افزود: متهم در ادامه بازجویی‌ها به چند فقره سرقت داخل خودرو در دو روز گذشته اعتراف کرد و تلاش برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

گفتنی است، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان به شهروندان هشدار داد که خودروهای خود را در صورت امکان در پارکینگ‌ها پارک کرده و از قرار دادن مدارک و اشیای قیمتی در داخل خودرو خودداری کنند.

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
فکر کنم برنامه حرفه ایها رو زیاد دیده!!!
شنبه 18 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
کشور شده مدرسه اجباری برای جنایات و رذالت, به هر طریق ممکن . و جو سیاسی اجتماعی و اقتصادی مملکت جنایتکارانی که در مجامع و دانشگاهای اسلامی پرورش داده شده اند وادار میکنه دانش و توانایشون رو به کار بندازند و که بتونن ادامه حیات بدند. شرمش باد باعث و بانی این نابسامانیای مملکتمون.
شنبه 18 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
بابا ای ول .همه چیز مدرن شده .حتی ماشین دزدی.پیشنهاد مبکنم این شخص .شخیص را به بیت رهبری و احمدی معرفی کنند .
یکشنبه 19 تیر 1390

jengir - کره - سئول
یه چند سال دیگه این اخوندا بمونن فکر کنم ایران از لحاظ دزدی های مدرن بزنه رو دست هندی ها و پاکستانی ها و کم کم به جهان سارقین فوق دیجیتال صادر کنه ........
یکشنبه 19 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.