۶ روش سارکوزی برای بلند قد به نظر رسیدن!


6 روش سارکوزی برای بلند قد به نظر رسیدن!

عصر ایران – یکی از سوژه های جالب درباره نیکولا سارکوزی رییس جمهور فرانسه مساله کفش های اوست .

سارکوزی قد کوتاهی دارد ولی دوست ندارد در مقابل رسانه ها قد کوتاه به نظر بیاید آن هم در میان همتایان آمریکایی و اروپایی اش که عمدتاً قد بلندند.
به همین خاطر یکی از دغدغه های همیشگی آقای رئیس جمهور ، پیدا کردن راه هایی است تا کمتر از آنی که هست قد کوتاه به نظر برسد؛ مساله ای که از دید رسانه ها مخفی نمانده و تا کنون گزارش های متعددی در این باره در رسانه ای فرانسوی و غیر فرانسوی منتشر شده است.

یکی از  راهکارهای سارکوی ،به پا کردن کفش هایی با پاشنه های بلند تر از حد معمول!
است





راهکار دیگر طرز ایستادن اوست . سارکوزی بسیار تلاش دارد تا از میلیمتر میلیمتر قد خود هم استفاده کند از این رو وی همیشه در انظار عمومی بسیار راست می ایستد و تلاش می کند دو سه سانتی را هم با صاف ایستادن و فشار به زانوهایش  جبران کند و البته در مواردی هم روش بلند شدن روی پنجه پا به ویژه در لحظات عکاسی می تواند کمک حال پرزیدنت باشد.










راهکار دیگر سارکوزی گذاشتن چهارپایه زیر پایش به هنگام انجام سخنرانی ها پشت تریبون است و بالاخره اینکه اگر با همه این ترفندها مشکل کوتاه قدی اش حل نشد باید همسرش نیز با او همکاری کند و کفش های پاشنه دار نپوشد. کارلا برونی ، همسر سارکوزی که زمانی یک مانکن بود ، قد بلندی دارد و این موضوع برای سارکوزی به ویژه در دیدارهای رسمی یک "مساله" شده است!





به نظر می رسد سارکوزی به همسر بلند قدش " کارلا برونی " توصیه کرده است تا همیشه کفش های بدون پاشنه داشته باشد تا چند سانت اختلاف قدشان با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سارکوزی جبران شود و لااقل زوج سارکوزی هم قد به نظر برسند.



و البته اگر در جایی همسرش از توصیه او تخلف کرد و کفشی پاشنه دار پوشید سارکوزی سعی می کند از او فاصله بگیرد مثلا مثل عکس زیر که سارکوزی تلاش دارد فاصله خود را با همسرش تنظیم کند تا یک پله بالاتر از او قرار بگیرد.


اما همه این ترفندها سبب نمی شود که عکاسان خبری به هنگام ورود او به محافل عمومی سریعا به کفش های رییس جمهوری فرانسه توجه نکنند و چند عکسی را نگیرند .

از این جهت به نظر می رسد سارکوزی یکی از معدود مقامات سیاسی جهان است که آرشیوی کامل از همه کفش هایی که او تا کنون به پا کرده در آرشیو عکس عکاسان خبری وجود دارد.
z.e.molla - ایران - ایران
نسبت به احمدی نژاد که مثل میخ طویله خروسه بلدتره.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
باید چند جلسه بیاد پهلوی انتری نژاد خودمون تا اعتماد بنفسش بالا بره و خودش را بلندترین مرد روئ زمین ببینه!!!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
اینهم شد خبر !! اگر اینطور است از (قامت رعنای احمدی نژاد و بلاهت روز افزونش بگوئید ) . همین قدر که سارکوزی پوشیدن بُرقع و یا روی بند را در اماکن عمومی مغایر با حقوق زنان میداند بسی جای تحسین دارد !
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

karaji - سوئد - گوتنبرگ
اگه زرنگ هستید مچ گیری سیاسی از اینها بکنید !!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
حالا این بابا یک راه حلهایی برای بلند تر بنظر رسیدن خودش پیدا کرده ظاهرش هم که خوب است, ولی بیچاره مموتی چیکار کنه با قدش ,با چین و چروک های صورتش , به صورتش چربی تزریق کرد هنوز دو ماه نشده صورتش چربی را خورد و دوباره چین وچروکها ظاهر شدن و گونه اش هم پلاسیده تر شد ,آخه این مموتی چه خاکی تو سر خودش بکند حتی هاله نور هم خوشگلترش نکرد ,حیونکی مموتی گناه داره.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
متاسفانه این تجربه تلخ شخصی من میباشد که مردهای کوتاه قد خیلی جاه طلب و ادعای بزرگنمایی دارند نسبت بمردهای هم سن و سال خودشان که گاهی اوقات این جنگ خودنمایی و عرض اندام کردن روی اعصاب ادم میره با توجه به اینکه طرف مقابل اصلا چنین فکر منفی در مورد شخص کوتاه قد را ندارد ولی یکطوری قد کوتاهها دارای چنین کمپلکسی در محیط کار و شغلی هستند ! پس همواره شاد و بزرگ منش باشیم .
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
سَکو (سکوزی)اگه خوابشو دیده بود که:بزرگ بشه رییس جمهور میشه!!.بجای. دوچرخه سواری..بسکتبال بازی میکرد!.تا امروز در اروپای غربی مُشگل قـــَد. نداشته باشه .تنها اشکال فقط و فقط میشد.."رییس جمهور دلسوز(نوکر). غیر فرانسویها بودنش!!!.....
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

sobin - انگلیس - لندن
آخی طفلکی آرزوش بوده قد بلند باشه .
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

منگوله مشهدی - ایران - مشهد
این عکاس ها رو بفرستن آزمایشگاه، 24 ساعته درمان قطعی ایدز و سرطانو کشف میکنن
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

gorgnama - ایران - تهران
چقدر خیته ادم از زنش قد کوتاه تر باشه.یحتمل محمودم اینو دیده دست به کار شده یه فکری واسه قیافه ضایش بکنه که رفته چیز میز تزریق کرده تو قیافش!!!!!!!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
میگن کوتوله ها نصفشان زیر زمینه فکر میکنم درست باشد.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
ترفند های احمد نژاد هم واسه خرتر نشون داده شدن بزارید!!!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
قابل توجه محمود خودمان.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

ali bidin - ایران - تهران
مال ما که هم زشته هم کوتوله هم دزد هم دروغگو هم بی عرضه هم عقده ای هم بی تربیت هم بی کلاس هم ...آنچه حوبان همه دارند ا ن یکجا دارد
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگ
khosh bavar جان ، پسر خاله عزیز معلوم میشه قدت بلنده ها. خوش باشی
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

new new - دانمارک - کپنهاگ
از مستر ما که بلند تره انتری نژاد
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
دخترخاله مستانه عزیز, زیاد مثل من خوش باور نباشید, هرچند شما هم مقصر نیستید که خوش باورید, زیرا ما فامیل هستیم, دارای ژن مشترک خوش باوری هستیم ! اگر منو یادت باشه, سرجوانیم خیلی " خوش " اندام بودم و الان هم خیلی " خوش " هیکلم, یعنی خیلی " خوش " قد کشیدم که بالای 180 سانتیمترم ! شما چطور, ایا شما هم دارای ژن " خوش " اندامی هستی ?!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
حالا طفلی قدش کوتاهه چه اصراری داره بلند به نظر برسه. من همیشه کفش پاشنه تخت می پوشم که قدم زیاد به چشم نیاد. کاش من و سارکوزی قدامون رو عوض می کردیم هر دومون سر راحت رو بالش بذاریم
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

Ghooloo - ایران - آبادان
بچه ها لطفا قدتون رو بگید ببینیم اینجا کی از همه قدبلندتر و کی قدکوتاه تره...اینجوری لااقل با ظاهر هم آشنا میشیم...خواهشا چاخان نکنید.....
جمعه 17 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫تمام مشکلات دنیا را خبرنگاران بیکار و فضول حل کرده اند،حالا چسبیده اند به قد و قامت امثال سارکوزی،حتما پس فردا هم مطالبی در رابطه با عضو شریف فلان خانم و یا آقای سیاستمدار خواهند نوشت!!!. خجالت بکشید و جمع کنید
جمعه 17 تیر 1390

بابک - ایران - سبزوار
به شما چه ربطی داره؟؟؟؟؟
جمعه 17 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
خوش بحاله ..ســَکو(سکوزی) که در انتخابات 2012 از ...شیــراز..خوب رای !میاره!!!....
جمعه 17 تیر 1390

مستانه شرق - المان - هایدلبرگkhosh
khosh bavar جان ، خشی عزیز، من هم هی شاید بشه اینطور گفت..پسر خاله جان....
جمعه 17 تیر 1390

masoodsi - ایران - تهران
این مرتیکه ی نادان که همه ی فکر وذکرش قدش است پس کی به ملت ومملکتش می رسد؟
جمعه 17 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.