مادر رهنورد: وضعیت جسمی زهرا رهنورد و میرحسین موسوی نگران کننده است


مادر رهنورد:
وضعیت جسمی زهرا رهنورد و میرحسین موسوی نگران کننده است

احترام السادت نواب صفوی، مادر زهرا رهنورد

احترام السادت نواب صفوی، مادر زهرا رهنورد،  پس ازملاقات با  میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، نسبت به وضعیت جسمی آنها ابراز نگرانی کرده و  گفته است: «نسبت به ملاقات های اخیر، دفعه آخر متوجه رنگ پریدگی و لاغری شدید و ناگهانی دختر و دامادم شدم. تغییر ناگهانی ظاهری آنها و رنگ کاهی پوست و از دست دادن وزنشان به شدت نگران کننده است».

خانم نواب صفوی در گفت وگو با سایت «کلمه» که روز چهارشنبه منتشر شده است گفته که دو هفته پیش با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ملاقات داشته  است و روحیه آنها « خیلی خوب و قوی» و «محکم، مثل همیشه» بوده است.

با این حال، مادر زهرا رهنورد نسبت به وضعیت جسمی دختر و دامادش ابراز نگرانی کرده و گفته است: «دخترم و دامادم پیش از این سالم سالم بودند و همه هم این را می دانستند. اصلا اگر غیر از این بود که نمی توانستند این همه فعالیت و جنب و جوش در این دو ساله داشته باشند. الان را طبیعتا نمی توانم بگویم، فقط از روی ظاهر و جسم شان می توانم قضاوت کنم.»

احترام السادت نواب صفوی  تصریح می کند که خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد خواستار پیگیری پزشکی این دو شده اند ولی ماموران امنیتی جمهوری اسلامی گفته اند: «خودمان دکتر داریم و پیگیری می کنیم.»

مادر زهرا رهنورد تاکید کرده است تا زمانی که پزشکانی از طرف خانواده میرحسین موسوی و زهرا رهنورد آنها را معاینه نکنند، «نگرانی » همچنان باقی است.

احترام السادت نواب صفوی همچنین گفته است: « نکته  نگران کننده این است که دامادم( مهندس موسوی) پیش از این گفته بود که تنها در یک بیمارستان رسمی حاضر به انجام چکاپ است. یک بار هم اوایل حصر ظاهرا خواسته اند پزشک بیاورند که دخترم گفته بوده در همان بیمارستان ویزیت بشود و اگرنه راضی نمی شوم… اینها برای من نگرانی می آورد. روزهای سختی است.»

وی اضافه کرده است: «من مدام به این فکر می کنم که تا قبل از زندانی شدن، آنها هر دو در وضعیت سلامتی کاملا مناسبی بودند و این را همه خبر داشتند. اما بار آخر واقعا ما دچار شوک و نگرانی شدیم به خصوص اینکه اجازه نداده اند یک دکتر شناخته شده و قابل قبول از طرف خودمان به وضعیت سلامتی آنها رسیدگی کند.»

فاطمه کروبی، زهرا رهنورد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی از ۲۵ بهمن ماه سال گذشته و پس از برگزاری راهپیمایی اعتراضی در این روز در بازداشت خانگی به سر می برند.

رسانه های مخالفان در ایران می گویند: کلیه ارتباطات میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با دنیای بیرون قطع شده است.

«حصر نه آدم ربایی» 

مادر زهرا رهنورد در ادامه این گفت وگو با انتقاد از وضعیت میرحسین موسوی و دخترش می گوید: «البته باید تذکر بدهم که من این را حبس و حصر نمی دانم. این دقیقا آدم ربایی است. دختر و داماد من که کاری نکردند که زندانی شوند اینها جز خدمت به کشورشان هیچ کاری نکردند.»

مادر زهرا رهنورد همچنین تصریح کرده است: «راه حلی هم جز آزادی سریع آنها و جواب دادن به این پنج ماه زندانی بودن بی دلیل دختر و دامادم نیست. همه می دانند داماد و دخترم جز خیرخواهی در این سالها برای مردم و کشور چیزی نخواسته اند و از همه زندگی شان هم گذشته اند.»

احترام السادت نواب صفوی در خصوص ملاقات فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با آنها می گوید: «متاسفانه باید بگویم که نوه هایم یعنی دخترها به مدت طولانی از پدر و مادرشان بی خبر بوده اند و برای سه ماه اول که تقریبا ملاقاتی نداشته اند حتی یک بار بیش از ۵۰ روز تمام خانواده به طور مطلق از آنها بی خبر بودند. جز چند دقیقه بالای سر پدر مرحومِ آقای موسوی.»

وی اضافه کرده است: «ولی در ۴۰ روز اخیرملاقات های محدودی صورت گرفته است که آن هم با حضور مامورهای خانم و آقا و دوربین های متعدد نصب شده در محل بوده است.»

مادر زهرا رهنورد همچنین گفته است: «طفلک نوه هایم با من زیاد صحبت نمی کنند. چرا که صحبت کردن راجع به این قضیه با کنترل دائمی مکالمه ها و دیدارهای خانوادگی مان سخت است در ضمن آنها نمی خواهند مرا نگران کنند. اما حتما بودن نیروهای امنیتی و کنترل کردن و بازرسی بدنی دختران ایشان و حتی مواد خوراکی که برده اند و لوازم نوه های دختر و دامادم برایشان خیلی آزاردهنده بوده است. حتی وقتی بچه ها می روند موهای سر آن ها را هم گشته اند که ببینند چه چیزی قایم کرده اند. گل سرشان راباز کرده اند. »
pelle - سوئد - استکهلم
از هر چی که بگذریم از رنگ و بلوز شلواراین خانم خوشم اومد، بر خلاف چادر و چاقجور معمول زنان مسن و مذهبی بود. ایول مامان بزرگ .
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
این بیچاره ها خودشان هم نمی دانستند برای جماعت منافع پرسته یارانه بگیر و یارانه پرست سینه شون رو سپر کردن و زندگیشون رو بباد میدن و آخر پیری تو قفس اژدهای خونخوارمنه ای گرفتار میشن !! . خانم احترام السادت نواب صفوی به این دو انسان شریف دربند و گرفتار شده سلام بنده رو برسونید و بهشون بگید که شما دونفر تنها نیستید که گول جماعت آب برق گاز مجانی خواه رو خوردید بلکه ده ها نفر در زندان های جونونهوری اسلامی گرفتارن و همگی برای بی بخاران جان و مال و هستی و حتی خانواده شان را بخطر انداختند !!و بهشون هم بگید "مر دم" خیلی دلشون براشون میسوزه ...آخ بمیرم براشون بیچاره ها....مرده شور آخوندها رو ببره....لعنت به آخوندها ..مرگ بر رژیم ملاها ...و عرضشون بصورت عملی از یه سرخپوست با تیر رو کمونش کمتره !!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
«نسبت به ملاقات های اخیر، دفعه آخر متوجه رنگ پریدگی و لاغری شدید و ناگهانی دختر و دامادم شدم. تغییر ناگهانی ظاهری آنها و رنگ کاهی پوست و از دست دادن وزنشان به شدت نگران کننده است» ! بمدت 32 سال, زدند, خوردند, غارت کردند, شکنجه کردند, تجاوز کردند و و و , نامی از این شخص نشنیدیم که اظهار " نگرانی و مسئولیت " بکند, تا بخاطر رنگ پریدگی دخترخانمش, ایشان بسیار نگران و دلواپسند و و و ! یک اسپند دود بگیر که احساس مسئولیتت چشم نخوره ! پس همواره شاد و منصف و باوجدان باشیم !
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت
مادر عزیز. ما در این باره خوشحال نمی باشیم. اما فراموش نکنید. در زمانی که داماد شما بر صدر قدرت بود.ملیون ها ایرانی در زندانهای مخوف صف بسته بودند.در زمان همین داماد شما مثل امروز پاسداران به دختران 15 ساله تجاوز می کردند. تا بعد از اعدام نتوانند به بهشت وارد شوند.ملیونها جوان ایرانی به نام اسلام به خون کشیده شدند. داماد شما سوگلی جنایتکار تاریخ خمینی بود. 6 ماه حبس خانگی چه است در قابل 3 ملیون اعدام جنایت وخیانت به خلق ایران.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
بنده خدا موسوی .. 18 سال بود خودش رو قاطی کثافت کاری های نظام نکرده بوداااا .. الان وضعش باید اینطوری بشه ... البته خانواده های دیگه وضعشون خیلی بدتره!!! .. تو این مملکت زندان هاش فقط پربرکته!!!. وگرنه اقتصاد و سیاست ها و وضعیت های اجتماعی همشون افتادن تو بحران از دیوانگی چندتا آخوند!!!!!. زیاد طول نمیکشه این وضع نهایت 2 سال!!!
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

احتراز - آلمان - دورف
خودشون فدای یک ملتی که بی‌ غیرت شده کردن.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khosh bavar - ایران - یزد/غره مشو گر ز چرخ کار تو گردد بلند/زانک بلندت کند تا بتواند فکند/ توده ذرات ریگ تا نشود کوه سخت/کس نزند بر سرش بیهده زخم کلند/تا نشود گردنی گردن کس غل ندید/تا نشود پا روان کس نشود پای بند /// ادم شریف انچه را خود تجربه کرده بر دیگران خرده نمیگیرد.به مورچه روا نیست فریاد به رزم مردان /در کامنت شما وجدان بی معناست
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

h.k - دانمارک - اودا
حتراز.المان .دورف.سلام.قربون دهنت.عالی گفتی.این ملت ازاول هم غی...ت نداشتند.که شده باشند.,,دروغ ودستمال,,منتظرهستند.دیگران نجاتشان دهند.بعدمثل بادمجان سبزبشوند.که پس ما????زهی خیال باطل .
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

فریدون شیرازی - ایران - شیراز
khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت / من اصلا به ماهیت سخنانت کاری ندارم ولی اگر این پیرزن کامنتت را بخواند چقدر ارامش می یابد که با غرور مردانه ات مثل یک قهرمان یک پهلوان با شمشیر بالای سر یک پیرمرد تیر خورده ایستاده ای و میخواهی انتقام یک اتهام را بگیری.چقدر شجاعت داری کسی را که در زندان است وتوان دفاع از خود ندارد را محکوم میکنی.چقدر با انصافی که از جنایت خمینی میگویی و خود دادستان و قاضی و وکیل و جلاد و خبرنگار هستی.ببینم تو Sozialbrater psychologکه به خانواده زندانیان کمک میکنند نیستی؟؟؟چقدر خوب است که تو وکیل خلقی !!دیگر چه کم داریم
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس
شعاری وجود دارد که// ملت ملت سال 57 نیست که گول اخوند شیادی را بخورد/ شیاد زیرا که وقتی مصطفی خمینی بر اثر حمله ی قلبی در نجف مرد و خمینی خود اینرا در نجف به تعدادی بازاری زائر گفته بود پس از عنقلاب جزو سناریوهای دیگر انرا به ساواک چسباندند که ساواک او را در نجف ترور کرد خمینی گور بگور شده خفه خون مرگ گرفت یعنی تائید!!بر گردم به سطر اول کامنت// ملت همان ملت 57 است با درصدی عاشق وطن که دربرابر مزدوران رنگارنگ در حد صفر///هزاران ایرانی بر اثر اعدامها شکنجه ها در حال پوسیدن زیر خاک-- این خانم چسبیده به وضع روحی این زوج////ساده اندیشان فرض کنیم اینها به جای عنتر می امدند فکر می کنید تغئیری می شد??نه!! تجدید دوره ی 8 ساله خاتمی نهایت ترقی بود
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فریدون شیرازی گرامی, شعر بسیار پر مغز و بامعنی سرودید که متاسفانه بخاطر سواد ادبیاتی ضعیفم فقط متوجه قافیه هایش شدم, پس بیزحمت عوض این شعرها, ترجمه اش را برایم بزبان خوش باوری بنویسید که بتوانم جوابی خدمتتان عرض کنم ! پس لطفا ترجمه انرا برایم بنویسید, ولی اگر از من انتقاد کردید, دوستمان khorramdin babak - فرانکفورت - فرانکفورت و بقیه دوستان خیلی بهتر از من توضیح دادند. شاد و راهنما باشید .
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

A.ahooraei - المان - کلن
من سال ٦٠ که بحث ولایت کثیف بود گفتم و باز هم معتقدم بر خلاف ضم خیلی ها، این حکومت پادشاهی نشئت گرفته از سیستم ایرانی نیست بلکه خلیفه گری از نوع روند عربی یاد گرفته از ساسانیان هست و این حیوانها به سبک همان خلفای عباسی که از جد پیامبر و عموی عباس بودند، پیروی میکنند. و دشمنان درونی و نزدیک به خودشون رو یا مجبور به خودکشی میکنند و یا مانند موُمون که با رضا و خواهرش معصومه کرد، مسموم میکنند و این بار به سبک کا.گ. ب روسیه که به مرور زمان تآثیر میذاره و عاقبتش مرگ تدریجی و صامته. احمدی نژاد و دیگران هم آیندشون به همین منوال خواهد بود. بهترینش اینه که؛ کسی با اینها همکاری نکنه و اگر کرد تا آخرش با خلیفه بمونه چرا که محکوم به نابودیه. این رژیم خودش خودش رو منحل و هضم میکنه. دیر و زود داره فقط.
جمعه 17 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
h.k - بسیجی اطلاعاتی تازی، مردم ایران غیرت دارند، منتها یک مشت چریک و بسیجی آدمکش بالای سرشان ایستاده و از تجاوز و ادمکشی هم ترسی ندارد. بیخود هم دلتان را خوش نکنید، همین مردم چنان بر سرتان بکوبند و از ایران بیرونتان کنند، اگر سرنوشت صدام را پیدا نکنید شانس اورده اید.
جمعه 17 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
درود بر اقای موسوئ و خانم رهنورد .خیلی تفاوت است بین انکه 20 سال از قدرت اگاهانه کنار می کشد و انکه تا دقیقه اخر خون ملت را در شیشه کرده و برای قدرت همه ملت ایران را به غل و زنجیر کشیده . اقای موسوی فریاد خود را بر سر این رژیم. کشید .این ما ملت هستیم که مثل مردم مصر و تونس و سوریه باید بریزیم به خیابان. و تا رسیدن به خواسته هایمان مقاومت کنیم .ساندیس خور های سایت هم بنشینند. سر جایشان . اقای موسوی در ایران میلیونها طرفدار دارند درحالیکه شما. ساندیس خورهای سایت شاید اندازه انگشتان یک دست هم طرفدار ندارید. درود بر موسوی درود بر جنبش سبز ایران . ایران تهران
جمعه 17 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
monairan -: عفت کلام, کمترین قیاسی هست که هر انسانی باید به ان احترام بگذارد تا " اسایش و منطق " جامعه " زیر پا " گذاشته نشود ! اوایل انگلاب 57 با " کوچکترین " سوال و اعتراض, با برچسب زدن " ضدانگلاب و ضد اسلام " به مردم صدای اعتراض انانرا در نطفه خفه میکردند و حالا هم " شاید " بچه های این برچسبزنان, باز دوباره " راه و روش پدران و مادران " خودشان را تقلید کرده و بدون دلیل و بدون فکر کردن, به منی که گریه خمینی و ضحاک ساندیسی را در اوردم, برچسب ساندیسی میزند ! همانطوریکه به یکی از کاربرهای محترم که در چند ماه پیش یاداوری شدم, که منی که برای سیستم سکولار سلطنتی مدرن و جمهوری ایرانی در این سایت تبلیغ میکنم, با پیروزی مردم بر این شپشان اسلامی, اگر من هم یک " سوال کوچک " از مسئولان وقت بکنم, حتما بمن برچسب ساندیسی خواهند زد ! پس یک کمی با تعمق حرف بزن و دیگران را " هوشیارتر " از خودت بدان و به انان احترام بگذار تا دچار اشتباه نشوید, پس همواره شاد و متفکر باشیم !
جمعه 17 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
monairan - ایران - تهران . سبزاللهی خاموش باش---- هر کسی حق انتقاد از کسانی که در دایره ی فساد اسلامی ملایان بوده اند را دارد از شعارهای تو خالی دست بردار/سال 57 نیست که با کوچکترین انتقاد از قاتل کبیرخمینی منتقدان را تکه پاره میکردند و نتیجه اش این فاجعه شد/
جمعه 17 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد .. میشه لطفا خیلی مختصر و کوتاه دلایل ارادت خودتون به شاهزاده فراری "رضا نیم وجبی" رو بیان بفرمایید؟.
شنبه 18 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
arashbehdin - امریکا - اطلانتا .. ازیزم! روش شوما در مبارضه با جمحوری اثلامی به وصیله قلط نوشتن کلمات بثیار خترناک و نیاذمند از خودگظشتگی فراوان اثت! لوتفن موازب صلامتی خود باشید! . .
شنبه 18 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس .. عزیز صهیونیست جیره خوار! بابا تو قرار بود ماجرای "حاج زنبور عسل" رو واسه ما تعریف کنی! چی شد پس؟! تو که حقوقت به موقع میرسه چرا به درخواستهای ما جواب مثبت نمیدی؟!. .
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli - : میشه لطفا خیلی مختصر و کوتاه دلایل ارادت مرا نسبت به امید فراری ما و ایران ما را 2 بار دیگر " مرور " بفرمائید : https://iranianuk.com/article.php?id=64814 , https://iranianuk.com/article.php?id=64799 , https://iranianuk.com/article.php?id=64813 ! دوست گرامی, سرسنگین شدید !? نه سلامی, نه علیکی, نه درودی ?! عزیزجان, فراموش نکن, که هر دویمان ایرانی هستیم و ایرانیمان را دوست داریم و بدنبال راه حلی میگردیم که " دشمن مشترکمان " را که همان ضد ایرانیان هستند از ایران بیرون کنیم و متاسفانه شما و من, جواب مختلفی برای درمان دردمان داریم, پس این دلیلی بر ان نیست که سایه همدیگر را با تیر بزنیم ! دوست عزیز, جان کلم ( کلام ) اینکه, سیستم پادشاهی سکولاری جمهوری ایرانی, باعث جدایی " دین از سیاست " میباشد که بمردم ایران " شخصیت " و " زندگی " اعطا میبخشد و " انسان و نیازهای " او در اولویت قرار دارد و نه نیاز خدا و ترس از جهنم و نرفتن به پیش حوری بهشتی, و بعبارت دیگر : اول وجود و باز هم وجود ", یعنی سجود را ببر در خانه خود و باعث " جدایی دلها " نشو !
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): و از طرفی حوصله ریسک و بیخردی را ندارم, زیرا نه عمری از من مانده و نه رمقی, پس حوصله اسلام سبز ( جنبش سبز ), اسلام نارنجی ( مجاهدین خلق ) و اسلامهای دیگری چون طالبان و وهابیت را ندارم و خواهان همان زندگی ابرومندانه زمان شاه روانشاد هستم که " عاشق زندگی " بودیم و همه دارای شخصیت و انسانیت و اگر چندتا کله خرابی مانند " زمانی " و بهشتی و باهنر و و و از سیستم سکولاری پادشاهی جمهوری ایرانی ناراضیند, این " مشکل " خودشان هست که از لحاظ ژنیتکی هم معلوم الحالند و باید هم باشند که جزو هر نوع سیستم دمکراسی هست, چه در سوئد و چه در انگلیس و چه در usa و یا چه در اسرائیل ! ولی همانطوریکه ملاحظه میکنیم, فقط و فقط فاکتور " دمکراسی " به انها " شخصیت و زندگی " بخشیده که از طریق این فاکتور " خدای " راه حل مشکلات امروزی خود هستند, زیرا انسان و نیاز او در " اوووولووووو یییییتتتتت " قرار دارد, پس همواره شاد و شاهی باشیم که بما زندگی و شخصیت بخشد !
شنبه 18 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد .. وعلیکم السلام و رحمه الله و برکاته! (خدا کنه بحث امروز به "بوشو بوشو من ترا نخوام" ختم نشه!) بجای صغری کبری چیدن، فقط یه سوال میپزسم: اون "امید"ی که خودش با پای خودش فلنگو میبنده و فرار میکنه، بجز لای جرز دیوار به چه درد دیگه ای میخوره؟! شاد باشیم اما عمرا "شاهی" نباشیم. چون در اون صورت گوشهامون نیاز به عمل زیبایی پیدا میکنه!!
شنبه 18 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
gogoli - یخ نکنی گوگولی، از خانمی به سن شما با چند نوه و نتیجه، انتظار وقار و آرامش بیشتری میرود.
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli - : "بوشو بوشو من ترا نخوام" !
شنبه 18 تیر 1390

saljog - یران - خوی
موسوی موقعی که زندانیان سیاسی را قتل عام میکردند لاقل مثل منتظری قهر هم نکرد. اصل کج درمان نگردد چون که بنیادش کج است. ا
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli - : انقلاب رنسانس بعنوان بزرگترین " سیگنال " بمردم وحشی و مذهبزده اروپایی بود که از این " ازادی و دمکراسی " اجتماعی بعنوان بزرگترین گنج بدست امده از ان حفاظت میکنند و بر پایه " اعتقاد " به این دو فاکتور بر " همه مشکلات " زندگیشان فائق امدند از جنگهای جهانی بگیر تا به امروز که با صراحت هر چه بیشتر از " نفوذ دین " مخصوصا اسلام در جامعه جلوگیری میکنند ! و اگر از نظر اقتصادی به فاکتور سیگنال بنگریم که چه نقش مهمی برای " فروش " یک محصول و " اشنایی " ان به مردم را دارد, که سرمایه ایی که برای فروش و اشنایی یک کالا که خرجش میکنند, بمراتب " بیشتر " از تولید اولیه ان کالا میباشد, حال اگر " یک به یک " به داشتن مظهری بنام " شاه " این نوع فکر کردن را پیاده بکنیم, " بهترین و بزرگترین " سیگنال
شنبه 18 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): برای فرهنگ اسلامزده ایرانی و مردم و سرمایه داران جهانی, داشتن سیستم شاهنشاهی و جمهوری ایرانی میباشد که در ایننوع سیستم, همه احزاب از حزب ساندیس گرفته تا حزب الله و سلطنت طلب و مجاهد و توده و و و اجازه ازادی و فعالیت احزاب خود را دارند همانند سیستمهای پادشاهی کشورهای مدرن اسکاندیناوی ! پس همواره شاد و شاهی باشیم .
شنبه 18 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - /فرانسه - پاریس khosh bavar - ایران - یزد. شما پوسیده تر از ان هستید که در نظام اینده ایران جا داشته باشید .مشروبتان را بخورید و تریاکتان را بکشید .جوانان ایران خودشان بلدند چی کار کنند احتیاج به شما ها. که گندتان را زدید ندارند . می بینید که خودتان روانی شده اید. ساکت شوید یا نشوید. فرقی ندارد . فعلا باید ترشی بیندازید. ایران تهران
یکشنبه 19 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
arashbidin - عامریکا - عاتلانتاع .. عزیض بیدین! به نضره شوما ظن بودن باعس تهقیر انصانه؟! جناب آلی طو حمچین خوانواده عی بظزگ شودی؟! واغعن واثط متعصفم!. .
یکشنبه 19 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد .. مشکل استدلال شما اینه که الان خیلی ها میخوان اثبات کنن که شاه عمیقا فردی مذهبی و معتقد بوده! به ازای چند رژیم رو به انقراض سلطنتی در اروپا (از جمله سر دادن شعارهای ضد سلطنتی در همین انگلیس در ماههای اخیر) اتفاقا اکثر کشورهای پیشرفته دارای حکومتهای جمهوری هستند. ضمنا دیگه دو واژه "سلطنتی" و "جمهوری" رو کنار هم بکار نبرید. این دو واژه نمیتونن با هم ترکیب بشن و برای شما زشته که این نکته بدیهی رو ندونین. از اصطلاح "شاهی باشیم" هم استفاده نکنید. من حتی رضا نیم وجبی رو ایرانی نمیدونم، چه برسه به اینکه دوباره این مفتخورهای فاسد رو بعنوان "شاه" بالای سر خودم ببینم. رضا نیم وجبی اگه شرف داره اول پولهای پدر دزدشو بر گردونه، بعد دم از ایران بزنه. .
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
monairan : یک نگاه به نوشته ات بنداز و یک نگاه به گفته و تهمتهایی که ضحاک ساندیسی و اوباشانش به جنبش سبز میزند که انگار " کپی " زدید و فقط بجای جنبش سبز, از نام کاربری ماها استفاده کردید و یک نگاه به کامنت من بنگر که با چه منطقی و زبانی دارم با شما به تبادل نظر میپردازم و با این " تستم " شما و جنبش شما را " محک " زده که با چه واکنشی با " صدای معترضین " برخورد میکنید که متاسفانه چهره زشت اسلامت و جنبش ات را بمن نشان دادی و همانند ضحاک و احمقی نژاد که بشماها خش و خاشاک مینامد, بمن تهمت تریاکی و مشروبی میزنید ! ایا این است منطق و شعور جنبش سبز ( اسلام سبز ) که ما خودمانرا باز دوباره با کتابها و رساله های پوسیده اسلام سبز درگیر سازیم ?! چرا باز مثل ضحاک سرت را زیر برف کردی و تحمل دیدن و شنیدن فریاد زنان و مردم ایران را ندارید که از هرچه حجاب و قیم داشتن متنفرند و جنبش سبز را بهانه خود قرار دادند تا نفرتشان را به اسلام و این سیستم نشان دادند و ایا این حق مردم ایران است که بعد از 32 سال
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): زیر فشار فاطی کماندویی و برادر ساندیسی باشند که بعد از پیروزی جنبش سبز خود را اسیر دستورات موناسبزی و برادرسبزی کنند ?! زهی خیال باطل, زیرا تا زمانیکه امثالی مثل من و میلیونها مردم ایراندوست در صحنه سیاسی شرکت داریم, باعث به گریه اوردتان خواهیم شد و ایران به فرهاد و شیرین ها تعلق دارد نه به محمد و فاطمه ها و فراموش نکن شاهنامه اخرش خوش است !
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli -: دوست گرامی, سعی کنیم کیلویی حرف نزنیم ! یک نگاه به کامنت اخریتان بندازید, همش ضدونقیض و شعار و و و که همه این حرفهای کیلویی زده ( بیمحتوا ) را باز من بعنوان یک شخصی که به دمکراسی و ازادی بیان معتقد است, بشما حق میدهم که از ازادی بیانت استفاده کنید ولی اینرا قبول بفرماید که از دید سیاسی خوش باوری نوشته و طرز فکر و منطقتان بسیار نحیفانه و پامنقلی است ! قصد اهانت و کوچک کردن شخص شما نیست ولی فقط خواستم " دوستانه " نمره ای بشما بدهم که این کامنت شما نسبت به قبلیها برایم بیمحتوا, سبک و نحیف بود ! پس بریم سر اصل مطلب که همان تجزیه و تحلیل کامنت شماست ! دوست گرامی, گفته شما : " مشکل استدلال شما اینه که الان خیلی ها میخوان اثبات کنن که شاه عمیقا فردی مذهبی و معتقد بوده!" شما این ادعا را از چه کسی دارید و من کجا و در چه تاپیکی " اصلا " از مذهبی شاه ایران حرف زدم که چنین برچسبی بمن میزنید ?!
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): و باز گفته شما : " در اروپا (از جمله سر دادن شعارهای ضد سلطنتی در همین انگلیس در ماههای اخیر) " ! کاملا درست دیدید و شنیدید ولی این افراد به دمکراسی معتقدند و اندکی خواهان حذف سیستم پادشاهی هستند و اگر مطلع باشید, حتی اینها هم از خاندان سلطنتی حمایت میشونند تا خاندان سلطنتی با " تحریک " کردن " اکثریت " مردم, داشتن سیستم سلطنتی را در جامعه امروزی تبلیغ کنند و این افراد ( اقلیت ) برخلاف دید اسلامیون که خود را نایب خدا مینمامند و با ترور و وحشت خواهان حذف ایننوع سیستم نمیشونند ! گفته شما : " ضمنا دیگه دو واژه "سلطنتی" و "جمهوری" رو کنار هم بکار نبرید. این دو واژه نمیتونن با هم ترکیب بشن " ! برای راحتی و مفهوم کردن عوام از این لفظم استفاده کردم که مردم دچار اشتباه و ترس نشونند که اگر من از داشتن سیستم سلطنتی دفاع میکنم, منظورم مثل زمان شاه روانشاد نیست بلکه مانند کشورهای اسکاندیناوی و اسپانیا و انگلیس که کشورشان از حکومت مشروطه برخوردار بوده و دولت به شکل پارلمانی اداره می‌گردد. پادشاه در این کشور مقامی تشریفاتی است و کشور توسط نخست وزیر اداره می‌شود !
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 3) : زیرا تجربه نشان داده که اگر شخصی مانند من از سیستم ایالت متحده امریکا و المان فدرال در ایران سخن بگویید که هر استانی میتواند دارای قوانین خود شود و دارای استقلال نسبی و تحت حکومت مرکزی, هستند کسانیکه مرا متهم به تجزیه طلب کرده و بعد از چند روز جسدم زیر خاک است, پس بدینجهت خواهان سیستم پادشاهی هستم : برای جلوگیری از هرج و مرج و سیگنال به مردم و حامی سکولاریست که از ازادی و فعالیت " همه احزاب " پشتیبانی کند, که مردم از طریق رفراندوم به ایننوع سیستم " بله " بگویند ! و شما یکطوری حرف میزنید و مخالف ایننوع سیستم هستید که انگار " یک " رای شما معادل " همه " رای مردم هست, پس زیاد خودتان و رای تان را " جدی " نگیرید و سعی کنیم به " ارای اکثریت " مردم احترام بگذاریم ! گفته شما : " رضا نیم وجبی " ! دوست گرامی, نه ایشان با این صفت شما که به او زدی نیم وجبی میشود و نه من با اسم کاربریم خوش باور و نه شا گوگولی, پس از این صفتها پرهیز کنید و نه به ان شوری که مردم به خمینی احترام پوچ و خدایی
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 4): مانند قبل از شروع کارش در ایران به او داده بودند, و نه به این بی نمکی که شما که ایشان ( رضا پهلوی ) و کارشان را ندید که به او با حقارت نگاه میکنید ! گفته شما : " مفتخورهای فاسد رو بعنوان شاه " ! اگر این حرف را به هر ادم احمقی بفرمایید, به حرف شما خواهد خندید و یا شما را دروغگو و یا شما را جزو سیستم ضحاکی میداند که مفتخوری و دزدی و رشوه و و و این قشر مذهبی را نمیبینید ! گفته شما : " رضا نیم وجبی اگه شرف داره " ! شرف ?! میلیاردها دلار ضحاکان اسلامی دزدی و اختلاس کردند و میلیاردها دلار " پول ایرانی " را به " شکم عرب " نصرالله ال وزغ و حزب الله لبنان واریز کردند که بجای این واریز کردنها میتوانستند, این پول را به " شکم گرسنه " مردم ایران بکنند که بناچار دست به " خودفروشی و اعتیاد " نزنند ! حالا متوجه شدید که ایندفعه شما با من بسیار در سطح پایین مانند monairan وارد بحث شدید ?! و اصلا شما "خواهان " چه نوع " اینده " و سیستمی در ایران هستید ?!
یکشنبه 19 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 5): ایا برخورد monairan که نمونه ای از اسلام سبز است که با کوچکترین سوال و تبادل نظر کردن بمن برچسب تریاکی و الکلی بزند و ایا درایران فردا باز باید " تظاهر " به تقوا و اسلام بکنیم وگرنه با مجازات و چوب اسلام سبز گریبانگیریم ?! همانطوریکه ملاحظه کردید, من از اسلام سبز نام بردم و نه از جنبش سبز, زیرا جنبش سبز شامل حال مردم خوش باوریند ( نه همه ) که باعث پیروزی این قشر از مذهبیون شده که بزودی مردم را " ترک " گفته و برای مستحکم کردن قدرت خود, دچار اشتباه اسلام خمینی خواهند شد, زیرا انها بیسوادند و دین را بر نیازهای انسانی که همان " شخصیت و زندگی " است میبینند ! پس همواره شاد و شاهی باشیم .
یکشنبه 19 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
gogoli - خیلی زحمت میکشی با این زبان زرگریت! نه زن بودن در دین و آیین ما و فرهنگ غربی عیب نیست و زن با مرد برابر است، اما در دین شماست که زن همواره نیمی از مرد به شمار میرود، نیمی از مرد ارث میبرد، شهادت و داوری زن پذیرفتنی نیست، زن باید فرمانبردار مرد بوده و هرچه میگوید گوش دهد وگرنه مرد میتواند اورا بزند. چنانچه زن تمکین نکند مرد میتواند اورا طلاق دهد. آری در دین شما زن بسیار پایین تر از مرد است و باید اینرا بپذیری. دیگر اینکه بی دین خواندن پیروان دینهای دیگر نشان از تعصب مذهبی و طالبانی بودن آیین تان دارد. به نظر میاید بی دین بودن بسیار برایتان مسئله بزرگ و حل نشده ای است!!!!
یکشنبه 19 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد .. 1- لطفا بیخیال نمره دادن به من بشین. وگرنه از روش تدریستون به آموزش و پرورش استان گیلان شکایت میکنم! 2- اتفاقا خود شاه در مصاحبه با اوریانا فالاچی ادعای دیدن ائمه و تجربه الهامات مذهبی رو داره! بقیه مسائل رو هم فعلا نیازی نیست بدونین! 3- قفط جهت اطلاع، یکی از شعارهای دانشجویان انگلیسی در هنگام "حمله" به ماشین ولیعهد انگلیس و همسرش این بود: "سر از تنشان جدا سازید"! عجب شاهزاده محترمی! 4- خود اعلیحضرت "عاری از مهر" مهمترین عامل تبدیل سیستم حکومتی ایران از مشروطه به دیکتاتوری بود. منظور "رضا نیم وجبی" هم قطعا چیزی جز این نیست. 5- لطفا اول درباره قاچاق هروئین به وسیله "عمه اشی" (دو ماجرای "دایی قاسم همدانی" و "ترور ناموفق اشرف" به وسیله مافیا) تحقیق کنین و بعد دم از حرفهای پامنقلی بزنین! 6- به کار شما در مورد کاربر با نام monairan میگن "چقلی کردن" که کار بسیار زشتیه! 7- شما هنوز نیومده میگین که رای منو جدی نمیگیرین و تازه ادعای دمکراسی هم دارین؟! اول برادریتو ثابت و بعد ادعای ارث و میراث کن عزیزم!
یکشنبه 19 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد 1. مردم ایران سلطنت طلب نیستند گرچه 100 %زمان شاه زندگی بهتری داشتند ولی شاه خودش از بس از روسها می ترسید به اسلامی ها چسبید . من که انزمان نبودم. ولی فیلمهای شاه را دیده ام که چطور عاشورا و تاسوعا عزاداری می کرد .بگذریم. خاندان پهلوی خدمات زیادی به ایران کردند اشتباهات زیادی هم کردند اگر مردم ایران. اگاهی سیاسی داشتند گول خمینی را نمی خوردند..ایران تهران
دوشنبه 20 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد2 مسئله بعد جنبش سبز است شما ما را متهم به بیسوادی کردید به ما گفتید ضحاک ساندیسی خس و خاشاک. دیکتتاتور فاطی کماندو....... در حالیکه بدنه جنبش سبز از طبقه فرهیخته دانشگاهی ان و تحصیل کرده و دانشگاهی و کلا قشر متوسط جامعه. ایران تشکیل شده است و صد البته از مردم خسته شما ما را متهم به بیسوادی کردید به ما گفتید ضحاک ساندیسی خس و خاشاک. دیکتتاتور فاطی کماندو....... در حالیکه بدنه جنبش سبز از طبقه فرهیخته جوان و تحصیل کرده دانشگاهی. و بیشتر متوسط ایران تشکیل شده است و صد البته از مردم خسته که خواستند با هر مرام و مسلکی زیر یک چتر متحد شوند و از هر راهی شده جلوی. نظام باییستند و به گواه تاریخ این بزرگترین شورش ایرانیان در 33 سال اخیر بود . هدف اتحاد بر علیه دیکتاتوری خامنه ای بود .حال این درست نیست ما جوانانی را. که برخواستند دیکتاتور بنامیم و اقای موسوی را مورد حمله قرار دهیم هر چه بود. او به پشتیبانی این ملت مقابل این نظام اعتراض کرد و پشت مردم را خالی نکرد . ایران تهران
دوشنبه 20 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
.khosh bavar - ایران - یزد 3 اما مخالفت شما با من :من در اعتراض به تعداد کامنت زیاد در باره خیانت با اعلام. قبلی نظر خود را نوشتم و چون شما بسیار بسیار لیبرال و طرفدار ازادی بیان هستید. به من حمله کردید و توهین پشت توهین . منهم از خودم دفاع کردم .سعی نکنید. جنبش سبز را بکوبید چون متاسفانه سلطنت دیگر بخصوص میان جوانان امروز ایران. جایگاهی ندارد و نظام سلطنتی اسکاندیناوی و ..... هم در ایران خریدار ندارد .مردم. جمهوری می خواهند و احزاب ازاد و دموکراسی .کسی نگفت جنبش سبز اسلامی. است بلکه قرار شد رفراندوم صورت گیرد .
دوشنبه 20 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد 4 مردم از قیم داشتن خسته شده اند . به شما قول میدهم همان سلطنت های باقیمانده هم دوامی نخواهد داشت .سعی. نکنید مقابل موج تغییر باستید وگرنه شما را با خود خواهد برد .کاخها و زندگی های. اشرافی پادشاهان شاید روزگاری برای مردم جالب بود ولی دیگر جالب نیست .زانو زدن. جلوی انسان دیگر و امتیازات ویژه و بوسیدن دست دیگری دیگر جالب نیست چه رهبر. چه پادشاه .سعی نکنید مردم را تحقیر کنید جواب نمی دهد. مردم ایران ازادی می. خواهند و جدایی دین از سیاست و البته جمهوری .با این حال برای برقراری رفراندوم. سلطنت طلبان نتواستند مردم را متحد کنند ولی اقای موسوی توانستند باید به ایشان. تبریک گفت هر چند ملت الان باید دهان رژیم را خرد می کرد. ایران تهران4
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli -: الف - بقول معروف, دوست خوب, بدی و خوبی را به دوستش میگه ! پس همانطوریکه قبلا گفتم یک نمره دوستانه بشما دادم ! 2- فراموش کن این داستانهای تاریخی مانند مصاحبه شاه با یک شخصی, زیرا اگر " شهامت و وجدان " داشته باشیم, که اگر " عقربه تاریخ " را به عقب برگردانیم, همه ماها, چه از شاه روانشاد و چه ان دکتر شریعتی و مهندس بازرگان و طالقانی و حتی مصدق, اگر میدانستند که نتیجه کتابها و فکرها و ایدههایشان به این سیستم امروزی ختم میشود, به گور پدرشان میخندیدند که برای سرنگونی سیستم پادشاهی میجنگیدند ! پس شاه روانشاد ساده شمالی بود که مثل همه خوش باور بود که چنین جوابی دادند ! c - شما انگار به نوشته هایم توجه نمیکنید که چه در مورد تظاهرات ضدشاهی انگلیس نوشتم, که انان در اقلیت قرار دارند و در یک سیستم دمکراسی باید " اپوزیسون زنده " وجود داشته باشد ! ت - اگر عمه اشی مافیایی بود, او فقط 1 نفر بود و اگر او اینکار را نمیکرد, کسی دیگر اینکار را میکرد و به شاه ربطی ندارد و الان همه سپاهیان و اخوندان در واردات و صادرات کالاهای مافیایی نقشی دارند, یعنی 1 عمه اشی کجا و هزاران اخوند شپشی کجا !
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): 5- در مورد کاربری که از او چشم بسته دفاع کردید, رجوع کنید که چطور بیشرمانه, به سایت و همه کاربرها " اهانت " کرد که چرا ما در این لینک : https://iranianuk.com/article.php?id=64979 به تبادل نظر پرداختیم, انگار ما به قیم و اجازه او احتیاج داریم !? ج - مغلطه کاری نکنید که از اول تا اخر صحبتهایم از " رفراندوم " و دادن رای مردم به سیستم سلطنتی است و و و که متاسفانه با دقت به کامنتها و لینکهای من توجه نمیکنید ! 7 - شما چرا به سوال من جواب ندادید که خواهان چه نوع سیستمی هستید ?! اسلام خمینی, و یا اسلام سبز و یا فعلا چای بخوریم تا امام غایب ظهور کند, چرا عجله داری ?!
دوشنبه 20 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
gogoli - ایران - تهران با احترام می بینید که چه ادمهای بی شخصیت و بی شرمی در سایت می چرخند .ادمهایی که دم از جمهوری پادشاهی!!!!می زنند و. دلشان برای زانو زدن و دستبوسی تنگ شده است .خودتان را ناراحت نکنید اینها هم نوعی ساندیس خور هستند و تحمل یک اظهار نظر ساده را ندارند .حالا یکی. ساندیس خامنه ای را می خورد یکی ساندیس نظام های رفته بر باد را . به قول دکتر شریعتی برای کوبیدن چیزی خوب به ان حمله نکن بلکه بد ازش . دفاع کن. با این دفاعشان از سلطنت فاتحه سلطنت را خوانده اند.ادم وقتی این. همه بی حیایی را می بیند اگر ذره ای هم سلطنت شاه را دوست داشت متنفر. می شود. ایران تهران
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
monairan - : چه خوب شد که این لینک را پیدا کردم : https://iranianuk.com/article.php?id=64979 که ما سرگرم تبادل نظر بودیم که شما وارد بحثمان شدید و بما تهمت ساندیسی زدید که چرا در مورد روابط زن و مرد بحث میکنیم که من بخاطر " عمل " شما, " عکس العمل " نشان دادم ! اگر حوصله, وقت و بادقت به تمام link من توجه کرده باشید, من از " رفراندم " دفاع کردم که امیدوارم مردم ایران از همه نوع افراد بد و پلیدی که در ایران داریم, از طریق رفراندوم به سیستم سلطنتی و جمهوری ایرانی پارلمانی رای دهد که بهتر از بقیه بدها میباشد که به انسان شخصیت و زندگی میبخشد ! در مورد تاخت کردن شاه روانشاد که هر سال در روز عاشورا تاخت میکرد بسوی مشهد, بخاطر سیاست " غلط " usa بود که برای " جلوگیری " از نفوذ شوروی به خلیج فارس از " اسلحه " دین و مذهب عوامفریبانه استفاده کرده مانند طالبان در مقابل جنگ افغانستان / شوروی که بعد از پایان و شکست شوروی, این اعجوبه ای که " اسلام طالبان " نام دارد, دودش به چشم همه رفت ! در ثانی, اگر شاه روانشاد میدانست که مذهبیون تبدیل به چنین قاتلانی میشونند, هیچوقت مانند ما
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): که بخودمان سرزنش میکنیم که چرا خمینی را وارد ایران کردیم, او هم در روز عاشورا تاخت نمیکرد بسوی مشهد ! و جواب جنبش سبز در مورد توسری چیست ?! در مورد اعدام و سنگسار ?! و اگر رهبران سبز مثل خمینی یک روزی مردند, ایا باز یک مذهبی دیگر مانند ضحاک امروزی خواهد امد و باز همان اش و کاسه ?! بدینجهت, ارزو دارم, مردم عزیزم, بدون ترس و رودرواسی به مذهب پشت کرده و اگر در ایران فردا , اخوند جماعت اجازه فعالیت داشته باشند, فقط در مسجد و بهنگام ختم, اجازه پوشیدن لباس خوابشان را داشته باشند مانند کشور ترکیه و اگر ........... ! بقیه داستان و ارزوهای مردم ایران را خودتان بهتر میدانید !
دوشنبه 20 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
monairan - خواهر دو بهم زنی نکن. آن دو کاربر دارند با هم گفتگو میکنند، تو آمدی ناسزا میگی! در فرهنگ شما احترام به باور دیگران وجود ندارد نه؟ هر کسی باور و دین و آیین خودش را دارد و تا زمانی که ناسزا نگفته، محترم است. از شاه بدت میاید، مشکل خودت است، برخی هستند پشتیبان پادشاهی و برخی جمهور خواه و ...چرا به دیگران دشنام میدهید؟
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
monairan -: بس دیگه, زیاد تئاتر بازی نکن و بهت هم قبلا گفتم بی عفتی و بی حیایی هنر نیست که مانند ضحاکت سرت را توی برف برده و خواننده گان مطالبمان را دست کم گرفته و هر تهمتی و اهانتی که خواستی بمن بزنید ! ننگت باد که حالمو بهم میزنی و از طریق تو, موضع گری و ارزویم را با مردمم در میان گذاشتم و از تو مونا کماندو سبزی نهایت استفاده را کردم !
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
arashbehdin گرامی, عجب شما شهامت, اعصاب و نیرویی دارید که به تعداد دشمنان خود میافزاید ?! باور بفرمایید این شخص باعث شد که برای اولین بار با خانمی اینطور برخورد بکنم که اگر جوابش را نمیدادم, عذاب وجدان بیشتری داشتم که چرا " سکوت " کردم که میدانم این سکوت کردنها به کجا ختم خواهد شد ! دوست عزیز, مرسی از حمایت و پشتیبانی شما و مواظب اعصاب و زندگیتان باشید, پس همواره شاد و شاهی ( زندگی ) باشیم.
دوشنبه 20 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
khosh bavar - دوست گرامی سپاس از هم اندیشی تان. اینها دشمنان شخص من نبوده که دشمن ایران و ایرانی و فرهنگ و تاریخمان هستند. شوربختانه اگر از همان روزهای ان غلاب مردم تودهنی بجایی به اینها زده بودند، در این سده بیست و یکم که حتی کشورهای افریقایی دارند پیش میروند، گرفتار ملا نبودیم! اینها بیشترشان بسیجی های سایبری بوده که ماموریتشان بهم زدن سایتها و دوبهم زنی میان کاربران سایت، به بیراهه کشاندن گفتگوها و دشنام و ناسزا گفتن به کشور و فرهنگ تاریخمان است. ما تنها چند کاربر هستیم که با اینها برخورد میکنیم، که امیدوارم روزبروز بیشتر شویم. شاد و پیروز باشی.
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
arashbehdin گرامی, 100% با شما موافقم و بدینجهت در این تاپیک https://iranianuk.com/article.php?id=65272 هم " سکوت " نکردم, زیرا میدانم چقدر این سکوت کردنها و زیر سبیلی در کردنها به کجا ختم خواهد شد ! عزیز جان, از همکاری و همفکری شما بینهایت سپاسگزارم و تا بعد همواره شاد و راهنما باشید .
دوشنبه 20 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
monairan - ایران - تهران .. اتفاقا من هرچی بیشتر فکر میکنم به درخشان بودن ایده "جمهوری پادشاهی" بیشتر پی میبرم! واقعا که "تاج ریاست جمهوری" فقط میتونه برازنده قامت رعنای اعلیحضرت "رضا شاه صغیر" باشه! . . .
دوشنبه 20 تیر 1390

gogoli - ایران - تهران
khosh bavar - ایران - یزد .. 1- اون بیشرفی که خیانت میکنه و در میره باید به گور پدرش بخنده نه رادمردانی مثل دکتر مصدق. 2- شما بالاغیرتا واسه ما نقش آدمهای باتربیت رو بازی نکن. خانوم monairan در مقابل رفیق جون جونی شما، "آرتمیا" خانوم اصلا چیزی نگفته. 3- شما مگه طرفدار رضا نیم وجبی نیستی؟ ازش بخواه یه فراخوان بده ببینم تو تهران چند نفر براش جمع میشن؟ دو صد گفته چون نیم کردار نیست.
دوشنبه 20 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
gogoli -: باز با مغلطه کاری به سوالم جواب ندادی که خواهان چه سیستمی هستی ?! و چندین سوالهای دیگرم که در اینجا از شما کردم ! پس خر ما از کره گی دم نداشت و این شناختی که از شما دارم, که با " وارونه " جلوه دادن تز و عقیدم, از شما لطفا خواهش میکنم, منو فراموش کنید و از من جویای احوالم نشوید, زیرا شما کتابهای پوسیده رساله را بعد از چندینبار خواندن متوجه میشوید, پس چنین کاری را در حق نوشته هایم بکنید که حتما متوجه منظورم خواهید شد و اگر اینطور نیست, کاری از من ساخته نیست و نمیتوانم بشما کمک کنم ! راستی, اعمال بقیه کاربران بخودشان مربوط است و خودم به اندازه کافی مشغله فکری دارم ! شب خوش .
سه‌شنبه 21 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.