دختر ۴ روز در اسارت خواستگار بود


دختر 4 روز در اسارت خواستگار بود

مرد معتاد وقتی از دختر مورد علاقه‌اش پاسخ منفی شنید، با ربودن دختر جوان او را 4 روز در خانه مادربزرگش زندانی کرد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته مردی با حضور در کلانتری خواجه ربیع مشهد از گم شدن دختر جوانش خبر داد.شاکی به پلیس گفت: دخترم برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است، تلفن همراه وی نیز خاموش است و جستجوهایمان برای یافتن او بی‌نتیجه مانده است. در پی شکایت این مرد و تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات برای یافتن دختر گمشده آغاز شد.ماموران در تحقیق از همسایگان مرد شاکی متوجه شدند، دختر آنها را روز حادثه همراه یک مرد جوان در حال مشاجره دیده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده، والدین دختر گمشده به کلانتری احضار شدند و در تحقیقات پلیسی گفتند مشخصات مرد جوان با خواستگار دختر خانواده مطابقت دارد و چندی پیش به علت این‌که مرد جوان معتاد بوده و خانواده مناسبی نداشته است، با وصلت آنها مخالفت کرده‌اند.با مشخص شدن این موضوع و احتمال این‌که مرد معتاد دختر جوان را ربوده است، وی به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت.

ماموران ابتدا خانه پدری متهم را شناسایی کردند و با حضور در آنجا و تحقیق از خانواده‌اش متوجه شدند وی چند روزی است که به خانه نیامده و در حال حاضر در خانه مادربزرگش زندگی می‌کند. با به دست آمدن این اطلاعات و با هماهنگی قضایی ماموران عازم خانه مادربزرگ متهم شدند و با ورود به آنجا متهم فراری را همراه 2 جوان دیگر در حال مصرف مواد مخدر شناسایی و دستگیر کردند.هنگام انتقال متهمان به مرکز پلیس، ماموران صدای فریاد کمک‌خواهی از طبقه دوم ساختمان شنیدند.

در پی این ماجرا، ماموران دختر گمشده را با دست و پای بسته در یکی از اتاق‌ها پیدا کردند.

متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی گفت: وقتی دختر جوان و خانواده‌اش متوجه نابسامانی خانواده‌ام و اعتیاد من شدند، با این وصلت مخالفت کردند. بنابراین تصمیم به انتقام از آنها گرفتم. روز حادثه با دیدن دختر خانواده در خیابان راه او را سد کرده و پس از کتک زدن، وی را با تهدید چاقو درون خودرویی انداخته و به خانه مادربزرگم که به سفر رفته بود، بردم.

متهم اضافه کرد: دختر جوان را دست و پا بسته در اتاق زندانی کردم تا در تماس با خانواده‌اش بخواهم با این وصلت موافقت کنند که موفق نشدم.بنابراین گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد.

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
مملکت امن به این میگن جوانها معتاد-مواد مخدر نقل و نبات-میراث فرهنگی تاراج-نفت غارت-جنگل حراج-امنیت داخلی زیر صفر-شکم آخوند جماعت گنده تر و گردن کلفت تر-چی میمونه؟ جز فنا و نابودی ایران عزیز.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مملکت زوری...عشق زوری,ازدواج زوری,سکس زوری,ازدواج مجدد زوری,ازدواج مجدد دوباره زوری,حجاب زوری,بهشت زوری,نماز زوری,روزه زوری,....اه
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
این هم نتیجه تعلیم و تربیت اسلامی که به اعتیاد و سرشکستگی و جبر ختم میشود ! بدینجهت اعتیاد, زیرا فاقد امید و کار هستند و سرشکستگی بدینجهت که خود را مسئول شکست 100% خود میدانند و جبر بدینجهت که خود را همیشه حقدار میبینند !
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
bita tehrani - کانادا - ونکوور عزیزم بیتا جونم حرف دل منو زدی بخدا واقعا بزار تشویقت کنم =d>=d>=d>
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
bita tehrani - کانادا - ونکوور .عزیزم واقعا عالی گفتی
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
بازم خدا رو شکر پسر خوبی بوده که دختره رو نکشته!!!تو این مملکت که هرکی کسی رو دزدید اخرش اونو کشت
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد /shana - ایران - خوزستان /قربان شما عزیزان.شرمنده میکنید.
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.