تساوی بدون گل تیم فوتبال ایران در اردوی اتریش


تساوی بدون گل تیم فوتبال ایران در اردوی اتریش

تیم ایران با پایان یافتن این اردو، ۱۹ تیر به تهران باز خواهد گشت

تیم ملی فوتبال ایران که برای برپایی اردوی آماده‌سازی در اتریش به سر می‌برد، دوشنبه شب در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم متالیست خارکف از اوکراین رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

ایران در آغاز رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ در منطقه آسیا، دو دیدار رفت و برگشت با مالدیو را پیش رو دارد.

تیم ملی ایران در نیمه اول با این ترکیب زیر به میدان رفت.

سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، مهرداد پولادی، سیدجلال حسینی، هادی عقیلی، آندرانیک تیموریان، قاسم حدادی فر، علی کریمی، محمدرضا خلعتبری، میلاد زنیدپور و رضا نوروزی.

پس از پایان نیمه نخست، هر ۱۱ بازیکن تیم ملی جای خود را به ۱۱ بازیکن دیگر دادند.

علیرضا حقیقی، پژمان منتظری، مصطفی سیفی، قاسم دهنوی، محمد نصرتی، مازیار زارع، ایمان مبعلی، پژمان نوری، حسین ماهینی، محمد قاضی و سعید دقیقی مردان ایران در نیمه دوم این دیدار بودند.

در این بازی که در شهر اوبروات در ۵۰ کیلومتری پایتخت اتریش برگزارشد، غیر از ‌آرش افشین، حمیدرضا علی عسگری، کریم انصاری فرد ، هادی نوروزی و مهرداد اولادی، بقیه اردونشینان ایران به میدان رفتند.

اوکراینی ها در دقیقه ۵۷ با خطای قاسم دهنوی، یک پنالتی را به دست آوردند. زننده این ضربه مارکو دوئیچ بود اما علیرضا حقیقی این پنالتی را دفع کرد.

در نیمه دوم همچنین دو فرصت خطرناک نصیب تیم متالیست شد که با درخشش حقیقی و با حرکت خوب قاسم دهنوی، دروازه ایران بسته ماند.

احسان حاج صفی به دلیل مشکلات خروجی، نتوانست تیم ملی را در این مسافرت همراهی کند.

کادر فنی تیم ملی هم تصمیم گرفت یک روز قبل از اعزام تیم ملی فوتبال ایران به اتریش، قاسم دهنوی را جایگزین حاج صفی کند.

در این بازی مازیار زارع و قاسم دهنوی از ایران کارت زرد گرفتند.

اردوی ۱۲ روزه ایران در شهر لایپرسدورف اتریش واقع در ۱۷۰کیلومتری شهر وین برپا شده است.

بنا بر اعلام فدراسیون فوتبال ایران، احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران روزهای جمعه و شنبه آینده نیز دو دیدار تدارکاتی دیگر با تیم های باشگاهی حاضر در این منطقه برگزار کند.

تیم ایران با پایان یافتن این اردو، ۱۹ تیر به تهران باز خواهد گشت تا در دیداری دوستانه با تیم ملی فوتبال ماداگاسکار روبرو شود.

kili_patilaki - قطر - دوحه
به امید درخشش حقیقی در لیگ.هفته اول (11 و 12 مرداد ماه) پرسپولیس - ملوان بندرانزلی
سه‌شنبه 14 تیر 1390

madly - سوئد - گوتنبرگ
تیم خارکف دیگه مال کدوم دوغوزآباده؟ وضع فوتبال ما چقدر خرابه که از پس اینجور تیمها هم برنمیاییم!!!!
سه‌شنبه 14 تیر 1390

konstantin777 - اوکراین - کیف
madly - سوئد - گوتنبرگ.خارکف واسه کدوم دوغوزآباده? شما یکم مطالعتو بیشتر کنی بد نیست.خارکف دومین شهر بزرگ در کشور اوکراین هست.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
باور کنید تیم زنان المان امریکا فرانسه برزیل تیم فوتبال مردان ما را به راحتی میبرند.
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
همین بازیکن‌هایی که یه تیم درجه چندم رو که کسی تا حالا اسمش رو هم نشنیده نمی‌تونن ببرند و تازه موقعیت‌ها بیشتر نصیب تیم خارکف بوده کسانی هستند که رقم‌های چندصد میلیونی رو از جیب مردم دریافت می‌کنند و بعید هم نیست که هر دو بازی رو به مالدیو ببازیم. در حقیقت فوتبال‌مون به جایی رسیده که باید از بابت مالدیو هم نگران باشیم و اگه بتونیم مالدیو رو ببریم باید خوشحالی کنیم! تیم‌های عربی و آسیای شرقی با منچستر و رئال و بارسلون بازی می‌کنند ما هم با خارکف!!
چهار‌شنبه 15 تیر 1390

Davidoff - اوکراین - خارکوف
madly - سوئد - گوتنبرگ - دوست عزیز! تیم متالیست خارکوف اوکراین یکی از پر طرفدار ترین و موفق ترین تیمهای اوکراین می باشد که به نظر بنده تیم بسیار خوبی هم می باشد و من خودم یکی از طرفداران این تیم هستم. در شهر خارکوف دارای یک ورزشگاه (زمین فوتبال) بسیار پیشرفته و مجهز هستند و از بازیکنان خارجی زیادی هم استفاده می کنند. اگر اطلاعات شما در حد دوغوزآباد است بهتر است کمی بیشتر مطالعه بفرمائید. https://www.metalist.ua/
پنج‌شنبه 16 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.