آزار کودک ۵ساله ای که نتوانسته بود ادرار خود را کنترل کند


آزار کودک 5ساله ای که نتوانسته بود ادرار خود را کنترل کند

مهد کودکی در استرالیا کودکی که خود را خیس کرده بود بمدت چهار ساعت مجبور کرد تا با همان یونیفورم خیس روی صندلی خود بنشیند.

دیلی تلگراف استرالیا نوشت: مادر کودک 5 ساله در منطقه لوریتون در نیو ساوث ویلز ضمن اعتراض شدید به مدیریت مهد کودک نورث هاون گفت فرزندش ساعت 8:45 صبح خود را خیس می کند و مسوولان مهد تا زمانی که وی به مهد نرفته، لباسهای خیس دخترک را عوض نمی کنند. مادر مذکور که نامش فاش نشده می گوید برای کار ضروری بیرون از خانه رفته و ساعت 12:30 به خانه بازگشته و متوجه پیغام تلفنی از سوی مهد می شود و این یعنی 4 ساعت فرزندش با لباس خیس سر میز و صندلی خود نشسته است. تنها به وی روزنامه ای داده می شود تا روی صندلی گذاشته و روی آن بنشیند.

مادر دخترک می گوید وقتی دلیل این کار را از مسوولین مهد پرسیده، آنها جواب داده اند که منتظر تلفن وی بوده اند که چکار کنند!

طبق تحقیقات اولیه یکی از مسوولین مهد ساعت 10:50 به خانه زنگ زده و پیغام می گذارد. یعنی اینکه بچه طفل معصوم هنوز در لباس خیس روی صندلی خود نشسته تا اینکه کسی لباس وی را عوض کند. گفتنی است مهد کودکها لباسهای زاپاس داشته و در چنین مواقعی به آنها آموزش داده شده تا لباس کودکان را تعویض کنند.

مقامات رسمی ظاهرا مسوولین مهد را تنبیه کرده و آنها حضورا نزد مادر و دختر بچه رفته و از آنها معذرت خواهی کرده اند اما این موضوع باعث نشده تا مادر دخترک از شکایت خود صرف نظر کند.

در ماه فوریه نیز یک بار دیگر این دخترک خود را خیس کرده و معلم مهد لباس دست دوم پسر بچه ای را که دو سایز نیز بزرگتر بوده را به تن وی می کند که باعث اعتراض مادرش می شود.

farshidkhan - ایران - بوشهر
اینطور که پیداست تا حالا دوبار بچه جیش کرده دفعه سوم احتمالا مدیر مهدکودک به جرم قتل عمد دستگیرش میکنند
یکشنبه 12 تیر 1390

ولایت وقیح - ایران - تهران
ایرانیان انگلستان جایه استرالیا بنویس ایران بعد از یه ساعت بیا ببین اینجا چه خبره
یکشنبه 12 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
حالا اگه این مادر و بچه در ایران بودند و از همچنین کوتاهی از طرف مهدکودک شکایت میکردن مسئولان چه جوابی به این مادر میدادند? یا اگر ان معلم ایرانی که در یکی از مدارس جیرفت تدریس میکنه و توی اون ویدو دو پسربچه را تنبیه میکرد, اگه این در استرالیا بود چکار باهاش میکردن ? از کجاش اویزونش میکردن? (ایران کشور حمایت از کودکان)...! تموم بچه ها اماده سازی میشن واسه ورود یه ضرب به بهشت, خوش به سعادت بچه های ایرانی.!!!!
یکشنبه 12 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
فکر کنم این خبر اشتباهی نوشته شده باید طبق معمول بجای استرالیا .ایران نوشته میشد ..لوول
یکشنبه 12 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫اگر این مادر احمق لباس ،مخصوصأ شلوار به اندازه کافی و یا حد اقل یک دست در اختیار مسئولین مهد کودک میگذاشت،آنها هیچگاه لباس کهنه و با سایزی بزرگتر را تنِ فرزنش نمیکردند،خانم حتمأ توقع دارد که مهد کودک از لباسهای سایر کودکان و آنهم با سایزی مناسب و نو تن دخترک بکنند.اگر لباس اضافه در اختیار مسئولین بوده و لیکن آنها به مدت چند ساعت بچه را با شلوار خیس نگهداشته اند،خوب اشتباه بزرگی مرتکب شدند،در غیر اینصورت آنها اجازه ندارند که شلوار شخصی دیگر را تن کودکی دیگر بکنند،و از نظر بهداشتی و انتقال میکرب و باکتری این کار اشتباه است.‫اگر در حق کودک آزاری انجام گرفته،این آزار از جانب والدینش انجام گرفته نه مهد کودک.لطفأ تیتر خبری تان را اصلاح کنید،هر کس همان اول که فقط تیتر را بخواند،در ذهنش خطور میکند که بلکه کودک مزبور مورد آزار فیزیکی قرار گرفته.ضمنأ مادرش بجای شکایت بچه اش را باید نزد پزشک و روانپزشک ببرد.
یکشنبه 12 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫ما که همیشه سه چهار دست لباس اضافه همیشه در مهد کودک بچه هامون داشتیم که اگر چنانچه موقع مثلا غذا خوردن و یا بازی لباسشان کثیف شود،مربی مربوطه لباس را عوض میکرد و هنگام تحویل گرفتن فرزندمان آنها لباس کثیف شده را هم تحویل میدادند و ما هم با کلی تشکر و قدردانی از آنها،فردا با یک دست لباس جایگزین بچه را به آنها میسپردیم.مهد کودک شخصی بود و پول زیادی هم میگرفتند،ولی ما همیشه ضمن گفتن خسته نباشید،با تشکر فرزندانمان را تحویل میگرفتیم،به مناسبت هائی هم عیدی و شیرینی کارگران و نظافتچی های مهد را میدادیم .ولی حالا بعضیها فکر میکنند که مربیان و کارگران مهد بَرده و نوکرشان هستند.
یکشنبه 12 تیر 1390

رضا عطار - اسنرالیا - ملبورن
حالا اگر ایران بود چه می شد؟
سه‌شنبه 14 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.