پدری برای ازدواج مجدد، نوزادش را از بیمارستان ربود!


پدری برای ازدواج مجدد، نوزادش را از بیمارستان ربود!

آخرین نیوز: ماموران پلیس مردی را که اقدام به ربایش نوزاد چند روزه خود از بیمارستان کرده بود را دستگیر کردند.

سرهنگ خوشدل جانشین رییس کلانتری 148 انقلاب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزییات این پرونده اظهارکرد: ماموران کلانتری انقلاب در ساعت 14:15 روز شنبه با دریافت گزارش وقوع یک فقره آدم‌ربایی در میدان توحید به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که فردی کودک حدود 8 روزه‌ای را در بالای سر خود قرار داد و تهدید می‌کرد که اگر فردی نزدیک شود، نوزاد را به زمین پرت خواهد کرد. در نتیجه اقدامات تامینی از سوی ماموران کلانتری انجام شد.

خوشدل ادامه داد: این فرد که از خیابان نصرت به سمت میدان توحید حرکت کرده بود از سوی ماموران پلیس محاصره شد و ماموران با بستن خیابان و همچنین انجام عملیات روانی بعد از 45 دقیقه موفق شدند این نوزاد چند روزه را از دست پدرش رها ساخته و به مادرش در بیمارستان تحویل دهند.

به گفته وی، متهم این پرونده به نام «مسعود» 25 ساله از سوی پلیس بازداشت و برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

خوشدل خاطرنشان کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی‌ها مدعی شده است که فرزندش در یکی از بیمارستان‌های کرج به دنیا آمده و به دلیل انجام یک عمل جراحی به بیمارستانی در تهران منتقل شده بود و به دلیل آن که توانایی پرداخت هزینه سه میلیونی عمل جراحی را ندارد، دست به چنین اقدامی زده است.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه تحقیقات صورت گرفته در این پرونده مادر این نوزاد با رد ادعای متهم عنوان کرد که شوهرش حدود 6 ماه پیش با دختری آشنا شده و امروز وی را به بیمارستان آورده و اجبار کرده است که وی باید با این دختر زندگی کند و برای تهدیدش این نوزاد را از بیمارستان و از داخل دستگاه، خارج کرده و به خیابان برده است.

جانشین رییس کلانتری 148 انقلاب اضافه کرد: تحقیقات بیشتر در مورد این پرونده همچنان ادامه دارد.

همچنین «مسعود» 25 ساله (متهم این پرونده) درباره انگیزه خود در ارتکاب به چنین عملی با بیان اینکه اعتیادی به موادمخدر ندارم، به ایسنا گفت: در یک لحظه عصبی شدم و دست به چنین اقدامی زدم که پشیمان هستم.

وی با اشاره به تصمیم خود برای ازدواج مجدد، افزود: همسر من قبول کرده بود با دختری که برای زندگی انتخاب کرده‌ام ازدواج کنم، اما امروز که از این خانم خواسته بودم به ملاقات همسرم برود وی با ازدواج ما مخالفت کرد و بین ما درگیری به وجود آمد. من هم عنوان کردم که بچه را نمی‌خواهم و مرتکب این اقدام شدم.

وی مدعی شد که از بهمن ماه سال گذشته همسرش در جریان آشنایی وی با زن مورد علاقه‌اش بوده است. حتی رضایت داده بود که به صورت مسالمت‌آمیز از وی جدا شود.

این متهم مدعی شد که سه ماه پس از ازدواجش برسر برخی مسایل با همسرش اختلاف داشته است اما به دلیل بالابودن مهریه تاکنون که دو سال از ازدواج آنها می‌گذرد، نتوانسته وی را طلاق دهد.

متهم در عین حال یکی از دلایل ارتکاب به چنین اقدامی را بحث مالی هزینه‌های درمان نوزاد پسرش عنوان کرد.

Royan - المان - المان
حالا بگید خانمها چرا مهریه میاندازند سه ماه بعد از ازدواج آقا فیلش یاد هندوستان میکنه بعد دوست دختر میگیره و دختره را هم با خودش میبره پیش زنه اگر خانمه مهریه نداشت سه روز بعد از ازدواج باید زیر هووشو جارو میزد. تازه 25 سالش هم هست زنه چند سال دیگه باید با این مرتیکه سر کنه معلوم نیست.
یکشنبه 12 تیر 1390

mehraeen - ایران - تهران
من که فکر کنم همسر بیچاره این مرد دیوانه اگر بدون مهریه هم طلاق بگیرد ، برد کرده است . بهتر است بگذارد ، همسرش با دوست دخترش ازدواج کند اینجوری انتقام خودش را از آن زن احمق می گیرد !!! :)
یکشنبه 12 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
وای از دست بعضی از این زنان که عقده شوهر کردن دارند مگه اون دختره نکبت نمیدونه که این آقا متاهله.از بعضی از این زنان همه کاری بر میاد.شایدم که.....
یکشنبه 12 تیر 1390

sepherdad - استرالیا - سیدنی
من نمیفهم چه اشکالی داره که یه مرد بخواهد با زن مورد علاقه اش ازدواج کند!. یه مقدار احساس وقدرت درک هم بد نیست بخدا.
یکشنبه 12 تیر 1390

sora.sefid - ایران - تهران
خدارو شکر مهریه همچنان حق زن هستش و این مردای .. هنوز نتونستن این حق و کاملا پامال کنن وگرنه مردای .. زنارو زنده زنده میخوردن و کلی بلا سرشون میاوردن.
یکشنبه 12 تیر 1390

monairan - ایران - تهران
این ان اخلاق اسلامی است که اینهمه اخوند و بسیج و سپاه به زور و پس از 30 سال در ایران پیاده کردند . مردی معشوقه اش را ببرد بیمارستان بالای سر همسرش. که تازه رایمان کرده و از همسرش با تهدید بخواهد که موافقت کند تا دوباره زن بگیرد !و. بعد هم بدنبال مخالفت این همسر بدبخت نوزاد بیگناه را از زیر دستگاه بدزدد و. اقدام به قتل این نوزاد کند. این اسلام خامنه ای رذل است که ایران را به گند. کشید. نابود باد جمهوری اسلامی فاسد. ایران تهران
یکشنبه 12 تیر 1390

pariha - کویت - کویت
خاک عالم بر سر تو عوضی و بر سر اون اشغالی که با تو میخواد ازدواج کنه
یکشنبه 12 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
نرینه کثیف
یکشنبه 12 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
پول نداره خرج بیمارستان را بده!!..اونوقت اون دختر وامونده به یه همچین مــَردی. تن به ازدواج میده!!...چقده بدبختی و واموندگی؟؟؟!!....
یکشنبه 12 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
چقدر ساپورت کرده خانمشو.از دوران حاملگی تا زایمان.تازه چه دسته گلی هم برده برای زائو! خب مشکل داشتین بچه دار نمیشدین...طفلی بچه.چه استقبالی :(
دوشنبه 13 تیر 1390

e.h - ایران - تبریز
رو خرابه های خونه کسی هیچ کس نمیتونه خونه بسازه . مقصر اصلی این زنهای خیابونی هستند که زندگی دیگران را خراب میکنند . آخه زنیکه پست فطرت مگه مرض داری با متاهل رابطه برقرار میکنی . ولی این زوج هم وقتی میبینند مشکل دارند نباید بچه دار می شدند . وای از دست این آدمهای نفهم لابد این زن بدبخت فکر کرده با آوردن بچه شوهرش دوباره برمیگرده .
دوشنبه 13 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.