باهنر: احمدی‌نژاد برای تشخیص شخصی خود بیش از قانون اهمیت قائل است


باهنر: احمدی‌نژاد برای تشخیص شخصی خود بیش از قانون اهمیت قائل است

محمدرضا باهنر (راست) در کنار محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی

در ادامه حملات و انتقادات اصول‌گرایان منتقد دولت محمود احمدی‌نژاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صراحتا آقای احمدی‌نژاد را به بی‌قانونی و اجرای دل‌بخواهی قانون متهم کرده و گفت که او «برای تشخیص شخصی خود بیش از قانون اهمیت قائل است».

محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، در عین حال به رئیس جمهور ایران در قالب «آرزو و دعا» توصیه کرده است که «زودتر» تکلیفش را با جریان انحرافی روشن کند.

با آغاز ماجرای عزل و نصب دوباره وزیر اطلاعات و ۱۱ روز خانه‌نشینی محمود احمدی‌نژاد اصول‌گرایان منتقد دولت موجی از
حملات و انتقادات شدیداللحن علیه رئیس جمهور و اطرافیان او یا همان «جریان انحرافی» به راه انداختند که هم‌چنان ادامه دارد. 

محمدرضا باهنر در تازه‌ترین مصاحبه خود با هفته‌نامه حزب موتلفه اسلامی در عین ابراز علاقه به محمود احمدی نژاد صراحتا گفته است که «جناب رئیس جمهور خیلی از تصمیماتی را که شخصا می‌گرفتند اجرا می‌کردند، حالا چه قانونی بودند و چه نبودند».

این عضو برجسته جامعه اسلامی مهندسین ایران در مصاحبه خود که روز شنبه، ۱۱ تیرماه، در وب‌سایت خبرآن‌لاین منتشر شده همچنین گفته است که از سال ۱۳۸۴ تاکنون تغییری در محمود احمدی‌نژاد حاصل نشده، ‌بلکه شناخت دیگران از او بیشتر شده است.

او در این زمینه گفت: «احمدی‌نژاد سال ۸۴ با احمدی‌نژاد امروز شاید فرقی نکرده باشد و اطلاعات ما درباره ایشان بیشتر شده باشد.»

محمدرضا باهنر در عین حال محمود احمدی‌نژاد را حائز «نقاط مثبت بسیار زیاد» دانسته و او را مردمی و پرتلاش و دلسوز توصیف کرده است.

اما نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه مصاحبه خود به نقاط ضعف رئیس جمهور مورد حمایت آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته و گفته است:‌ «احمدی‌نژاد به تشخیص خود بیش از قانون اهمیت قائل است و بیشتر تلاش می‌کند به تشخیص‌های خودش عمل کند.» 

«خط قرمز قانون است، نه کابینه»

در همین حال روزنامه‌های ایران نیز روز شنبه در واکنش به آخرین گفته‌های محمود احمدی‌نژاد در مورد این که کابینه‌اش را «خط قرمز» می‌داند به او متذکر شده‌اند که «خط قرمز قانون است، نه کابینه».

محمود احمدی‌نژاد روز چهارشنبه گذشته در تازه‌ترین واکنش خود به فشارهای روزافزون بر اطرافیانش هشدار داد که کابینه خود را
خط قرمزی می‌داند که در صورت «دست‌اندازی به آن» وارد عمل خواهد شد.

در واکنش به این هشدار رئیس دولت دهم، روزنامه‌های ابتکار، خراسان، جمهوری اسلامی و روزگار به شدت او را به خاطر چنین اظهاراتی مورد انتقاد قرار داده‌اند. 

از جمله روزنامه خراسان تاکید کرده است که «کابینه نمی‌تواند خط قرمز باشد، چرا که اگر کابینه خط قرمز باشد خیلی چیزهای دیگر هم می‌تواند به عنوان خط قرمز مطرح شود»، اما «بدون شک قانون خط قرمز است».
siamaktg - ایران - تهران
خب مگه ما نمیگفتیم مرگ بر دیکتاتور .. شما کر بودید و نشنیدید!!. این اومد روی دیکتاتورا رو کم کنه!!
یکشنبه 12 تیر 1390

پرفسور - هلند - دن هاق
هه هه هه اینا تازه فهمیدن گیر چه جونوری افتادن .. یک پدری از همتون در بیاره این فسقلی تا دیگه هر کی شپش بیشتر داشت نکنیدش رئیس جمهور...
یکشنبه 12 تیر 1390

razmandeh - سوئد - استکهلم
پس از بروز حادثه `جریان انحرافی خود بخود تمام حساسیت خبری و سیاسی اصلاح طلبها و جنبش سبز پایین رفت و سبزها در این میانه تنها شدند و پوشش خبری بین المللی شان هم کم شد ، توجه داخلی مردم به آنها کم شد و در همین اثنا هم نظام بار دیگر فرصت این را یافت که در همین سکوت خبری در همین زمان بیشترین و خونبار ترین فشارش را هم بر آنها وارد کند .از زمان آغاز این بحث نگاه کنید سخت ترین فشارها بر سبزها در طی این دو سال در همین ماههای اخیر بر آنها وارد شده است اما در کمال تعجب هیچگونه بازتاب سیاسی و خبری هم نداشته است ، مرگ هاله سحابی و هدی صابر تنها یک نمونه کوچک این برخوردهاست.
یکشنبه 12 تیر 1390

sora.sefid - ایران - تهران
خر چه داند قیمت نقل و نبات!!! مگه برای میمون توالت و محل زندگی فرق میکنه؟! معلومه که نه همه جارو به گند و کثافت میکشه...
یکشنبه 12 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
چه باهوش .تازه پس از 6سال فهمیدین . معلوم شد که چه شخصیت های سر کارند یکی از یکی . بعله .باهنر .یا ای بی هنر .این بابا .احمدی رامیگویم نماینده تام الاختیار .اون غائب است .خودتان را با شاخ گاو در نیندازید به صلاح نیست شلوار نازنین تان پاره میشود .یک مثلی هست که میگوید سگ هار باید کشت ...
یکشنبه 12 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
این اطرافیان دستمال بدست رهبر, کاسه داغتر از اش شده اند , به اون قدری که متوجه سیگنالهای خائنه ای هم نیستند که برای حفظ ابروی نداشته اش سعی در ساکت نگه داشتن محمود دارد. ا ن چه برگی در استین دارد که تا این حد خائنه ای را تهدید میکند? فقط موضوع جعل انتخابات نیست چون این رو دیگه همه میدانند, باید کثافتکاری دیگری هم پشت پرده پنهان باشد که اطرافیان رهبر خبر از وخامت ان ندارند.
یکشنبه 12 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.