قذافی: می توانیم مثل ملخ و زنبور به اروپا بریزیم


قذافی: می توانیم مثل ملخ و زنبور به اروپا بریزیم

رهبر لیبی مدت هاست که به طور مخفیانه زندگی می کند

سرهنگ قذافی، رهبر لیبی، هشدار داده است که در صورت ادامه حملات هوایی ناتو، طرفدارانش می توانند مانند ملخ و زنبور به اروپا بریزند و غیرنظامیان را هدف قرار دهند.

او روز جمعه طی نطقی که از طریق تلفن برای هزاران نفر از طرفدارانش در میدان مرکزی شهر طرابلس، پایتخت لیبی، پخش شد به کشورهای اروپایی هشدار داد که می تواند منازل، دفاتر کار و خانواده های مردم در اروپا را هدف حملات تلافی جویانه قرار دهد.

رهبر لیبی مدت هاست که در ملا عام ظاهر نشده است و به طور مخفیانه زندگی می کند.

حکومت لیبی می گوید نیروهای ناتو در تلاشند که از طریق حمله هوایی او را به قتل برسانند.

ناتو این اتهام را رد می کند، اما هواپیماهای ناتو بارها مقر وی را در طرابلس هدف قرار داده اند.

سرهنگ قذافی گفت: "این مردم (لیبیایی ها) قادرند این جنگ را به اروپا بکشند."

عملیات نیروهای پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در لیبی حدود ۱۰۰ روز پیش و بر اساس یک قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد آغاز شد.

دادگاه بین المللی کیفری اخیرا حکم بازداشت آقای قذافی، پسر و رئیس اطلاعات ارتش او را به اتهام ارتکاب جنایت علیه بشریت صادر کرده است.

مقام های لیبیایی می گویند که این حکم را به رسمیت نمی شناسند زیرا به گفته آنها، رهبر لیبی دارای مقام رسمی در حکومت نیست.

خبرگزاری رویترز گزارش می دهد که نیروهای سرهنگ قذافی روز جمعه مخالفان مسلح را از حومه شهر بیر الغنم، واقع در ۸۰ کیلومتری پایتخت، عقب راندند.

فرانسه تایید کرده که طی ماه گذشته به مخالفان رهبر لیبی سلاح داده است.

این اقدام با اعتراض شدید روسیه مواجه شده است که می گوید شورای امنیت مجوز ارسال سلاح به مخالفان را صادر نکرده است.

pandora - المان - کلن
مردک عرب,ملخ رو خوب اومد!!!!!!
شنبه 11 تیر 1390

hovakhshatare - ایران - تهران
امیدوارم هرچه زودتر به سزای اعمال وحشیانه‌ات برسی مرتیکه‌ی روانی.
شنبه 11 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مثل ملخ و زنبور ?! حتما فکر کردی انها هم منتظرند و برایت دست میزنند و دست تکان میدهند ! نه تنها بدترکیب هستی, بلکه پولدار و خرفت هم هستی که هیچ کسی خواهان معاشرت با اشخاص پولدار و بدترکیب نیست و از طرفی کشورت از لحاظ جغرافیایی خیلی میتونه به جهان کمک کند ( انرژی خورشیدی برای تمامی نقاط اروپا ) و همچنین مردم دیگر حوصله ترا ندارند و سارگوزی و کامرون به یک پیروزی خارجی احتیاج دارند که باعث خیط شدن خودشان در مقابل اپوزیسون کشور و مردمشان نشونند ! پس ننگ بر تو و ال تو .
شنبه 11 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
نفت لیبی را آمریکا به تنهایی میزنه تو رگ"؟!..یا اینکه حق بمباران کردنهای. سکوزی محفوظه؟؟؟!!!"نقش ریاست جمهوری سکوزی از آغاز تا امروز ..فقط نوکری. برای بیگانگان بوده و بس!!...""
شنبه 11 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
تو که نمیتونی دماغ خودتو بالا ببری تو کشور خودت حالا داری تهدید میکنی؟؟؟ خدمت به اخوند جماعت حقش بهتر از این نیست.....
شنبه 11 تیر 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
تو فعلا خودت رو تو سوراخ نگه دار که پیدات نکنند بعدا در مورد زنبور و ملخ و سوسک یه فکری میکنند ! بن لادن هم از این حرفا خیلی زد . بعد از لیبی سوریه و ایران رو صف هستند تا عمو وارد بشه ؛)
شنبه 11 تیر 1390

hameshehbahar - انگلستان - لندن
مثلا حرف زد زنبور وملخ !!! خوب با یک امشی به درک واصل میشین.
شنبه 11 تیر 1390

gomgi - ایران - تهران
واقعا این نامردی.. اگه هرکدوم از شماها ببینید چندتا قلدر دارن یکی رو میزنن حتی اگه بدونین این ادم خوبی نیست اما میرید ازش دفاع میکنین اما خدایش این واقعا این ناجوانردانه است مردمی که به خاطر دفاع از زن و بچه شان دارن جلوی شورشی ها ایستادن این ناتو از بالا روسرشان بمب میریزه تا به جرم اینکه از رهبرشون دفاع میکنن بمیرن
شنبه 11 تیر 1390

oghab - فنلاند - هلسینکی
خوب اروپا هم با حشره کش جوابتون را میده .
شنبه 11 تیر 1390

PARVANE1 - انگلستان - برنموث
چه خوشباوره.!!!!!!!!!!!!!
شنبه 11 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
واه خاک عالم ! پروانه جون, مگه ادم قعطی بود که این دیوانه رو بمن چسبوندی ?!
شنبه 11 تیر 1390

1k adame sadegh - کانادا - تورنتو
gomgi - ایران - تهران.تو چقدر خوش باور هستی دقیقا همان کاری را میکند که نظام افت الله اسـ... رهبر انجام میدهد حقوق بگیران مزدور دولتش را با اعضای خانواده را به خیابانها اورده.چرا این طرفداران هر روز بیرون نمی ایند.فقط روزهائی میان که قذافی و پسرش سخنرانی میکنند و تهدید های دوران عصر حجری میکند.
شنبه 11 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
همانگونه که اعراب وحشی دزد قاتل به ایران ما تاختند و با قتل عام ایرانیان. شجاع و خیانتکاران داخلی همزمان با تعدادی مبارز ضد اسلام سرانجام پیروز شدند و ایرانی بوجود اوردند با قوانین توحش و تنزل اخلاقیات ---و در سال 1357 با تعدادی بی وطن یاوه گو سرانجام جهنم واقعی بوجود امد و جهانی که قوانین عصر حجری یهودیت پدر معنوی اسلام و مسیحیت معتدل شده را به زنجیر کشید این دراکولای دینی را از بند ازاد و به جان ایران و جهان افکند و موج ترور و وحشت/ عجیب اینکه ازادیخواهان سایت هم اکثرا با رژیمی ها و جدائی طلبان و مبلغین اسلام .....می زنند و اینجاست که می بینیم برای محافظت مجسه ی اریو برزن تنها..20 جوان دور ان حلقه زدند بقیه در کدام گوری هستند .الله داند!!!!!!!!
یکشنبه 12 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
اره راست میگه اینهو ملخ و مگس و سوسک میریزن تو اروپا و کشورای اروپایی باید شروع به سمپاشی و ضدعفونی کنند. این عربا هرجا برن حکم افت رو دارن و فقط کثافت و ترکمونی بجا میزارن.
یکشنبه 12 تیر 1390

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
ARTEMIS-SW- فرانسه - پاریس : اینقدر اجداد اجداد میکنی که انگار شجره نامه داری، قسم میخورم تو حتی اصلا نمی دونی جد سومت کیه، از کجا معلوم خودت مغول زاده نباشی؟ دوتا اصطلاح سیاسی یاد گرفتی فکر کردی تاریخدان شدی؟تو اگه سواد تاریخی داشتی می فهمیدی که هیچ تمدنی بقای ابدی نداره وهر تمدن همانطور که زاده شد پش از طی مراحلی تمدن دیگری جاشو میگیره واین تسلسل تا ابد باقیه، ادم نمی دونه به حماقت تو وامثال تو بخنده یا گریه کنه به قول انشتین حماقت انسان حد ومرز نمی شناسه
یکشنبه 12 تیر 1390

tiger.man - بریطانیا - گیلفورد
در ضمن بحثهای منطقی جایی برای توهین نیست؛ واین توهینهایی که از تو وهمفکرانت نوشته می شه ارزش حرفهاتونو معلوم میکنه
یکشنبه 12 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
tiger.man - بریطانیا - گیلفورد . تو هم با این...بریطانیا!!!!!!معلوم است از چه گروهی با چه تفکری امده ای مهم این نیست که پس از امدن اجداد وحشی تو به ایران چه بر سر اجداد من امده و مورد تجاوز کدام اشغالی قرار گرفته اند مهم این است که بازمانده ی همان ایرانیان اسیب دیده من و هفکران من هستند که روزی رهبران حکومت اسلام و دینشان و کور و کچلهایشان رادر سطل اشغال تاریخ خواهند افکند..مرد ببر از بریططططططانیا!!!!!!شما سربازان ارتش ملایان نوبتی به سایت می ائید یکی به مرخصی میروددیگری چون تو بجای او!!!!!
یکشنبه 12 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
tiger.man - بسیاری از ایرانیان میدانند رگ و ریشه شان از کجاست و نیای سوم که هیچ، از دوهزار و پانسد سال پیش میدانیم که هستیم و نیاکانمان که بوده اند. ما نه عربزاده هستیم و نه مغولزاده که پارس و گیلکی و کرد و... هستیم، زبانمان و فرهنگ و رسم های دست نخورده مان همه نشاندهنده هویت ایرانی ماست. شما تا کی میخواهید قوم پرستی کنید؟ تازی عربستان از کی تا حالا دوست ایرانی بوده که پشتش را میگیرید؟ هویت شما بسته به ایران است، نه عربستانی ها، و باشد روزی که شما هم مانند بانوی دلیر ژیلا بنی یعقوب عرب تبار، بلندگوی آزادیخواهی و سکولاریسم و میهن دوستی باشید و از پوسته قوم پرستی بیرون امده و فراتر بنگرید. اگر ازادی میخواهید باید همگی یکدست شوید نه اینکه بر اختلافات پافشاری کنید، که ملاها هم همین را میخواهند.
یکشنبه 12 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
ARTEMIS-SW - هم میهن گرامی، انگلیس همواره نقشه جدایی خوزستان از ایران را داشته، و همه برنامه عن فلاب و انداختن صدام وحشی به جان ایران، در راستای همین هدف بوده است. اما مردم ایران از جمله بسیاری از اعراب خوزستان درسی به او دادند که دیگر کسی هوس تازش به ایران را نکند.
یکشنبه 12 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - .پاریس
arashbehdin - امریکا - اتلانتا . . گرامی طبیعی است که پس از فاجعه ی 57 سناریوی بعدی ترویج جدائی خواهی در افرادیست که از نظر هویتی مشکل دارند!! من همان اندازه که از اسلام و ملایان متنفرم از جدائی خواهان نیز که در صدد سفره ی خونین دیگری بعد از شورش 57 هستند ولی ایمان دارم هنوز مهر ایران زمین در قلب تعداد زیادی زنده است و جواب شایسته ای به دشمنان خواهند داد/شاد وپیروز باشید.
دوشنبه 13 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.