شکستن مجسمه های اسب شهر ساری توسط ماموران دولت


شکستن و معدوم کردن مجسمه های اسب شهر ساری توسط ماموران دولت


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود ویدئو اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=lRghtu5_ECA

لینک دانلود مدیافایر

Behnam1978 - المان - شتوتگارت
mad in اخونده دیگه...هاهاهاها
جمعه 10 تیر 1390

punisher - ایران - شیراز
میاد اون روزی که آخوندها رو مومیایی کنیم و سر هر چهارراه آویزون کنیم و رو یه سنک هم سرگذشت نکبت بارشون و خیانتهاشون رو حک کنیم تا آیندگان بدانند.
جمعه 10 تیر 1390

omid_eaol - ایران - تهران
چی بگه آدم!!!!!!!!!!!!!!!!1
جمعه 10 تیر 1390

tarrega - ایران - مازندران
بزارین دلیلش رو هم بگم. این مجسمه ها سالهای سال بود که تو میدان ورودی شهر ساری قرار داشت . یه جور سمبل شده بود تو ورودی این شهر . از قرار طبق عادت تمام میدانهای ورودی شهر های ایران به نام میدان امام نامگذاری میشن و این میدان هم به این نام خونده شد . این اسب های بخت برگشته اول با ارابه بودن و سوارشون هم محمد رضا شاه بود . که بعد انقلاب برداشته شدن .... سالها طول کشید که اون ارابه برگشت اما سوارشون آرش کمانگیر شد. طی این همه سال این میدون به نام میدون اسب معروف شد که اسم با مسمایی هم بود . بارها و بارها بین بادمجون دور قاب چین های دولتی و مردم سر همین موضوع درگیری صورت گرفت و چه کسایی که سر این موضوع بازداشت و جریمه نشدن ..... همه الان به میدان امام ساری میگن میدون اسب .... اینها هم طبق معمول یه جاییشون سوخته اینکارو کردن .... حالا همه با هم به افتخار اون اسبهای مادر مرده به این میدون میگیم میدون اسب ... ....
جمعه 10 تیر 1390

headman - امارات - ابوظبی
خیلی ناراحت کننده و شرم آوره.خاک عالم تو سر عوامل شهرداری و مسعولین دست اندر کار. خیلی اعصاب خوردکنه. باز هم باید گفت خاک تو سرشون.
جمعه 10 تیر 1390

astara - ایران - استارا
اشک در سکوت و تاریکی.
جمعه 10 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
چه زیبا بود!!..حیف شد..!""تا سرزمین ایران را نابود نکنند.مامورییت مـــلا یان وحشی. پایان نمی یابد!!..
جمعه 10 تیر 1390

josephi - ایران - تهران
این جماعت چماق! فکر کرده اند با این کارها میتوانند هویت آریائی ریشه ما را از هم بپاشانند ولی زهی خیال باطل که بر عبث میپایند این امت تازی که چند پیکره اسب نه نشان از ایرانی بودن دارد و نه نشان از هویت آریایی که آنان بخواهند با لگدکوب کردن آنها روحیه ما را خاکمال کنند.اندکی صبر سحر نزدیک است
جمعه 10 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مرگتان باد که جز خرابی و ویرانی و کشتن و ضرب و زور و کتک و تحقیر و شکنجه بلد نیستین.مدعیان دین رحمتتتت...
جمعه 10 تیر 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
خدا لعنتت کنه خمینی که اسمت روی یک میدان هم دردسر و خرابکاری به بار میاره
جمعه 10 تیر 1390

dannni - سوئد - استکهلم
بابا جون دیگه چرا اسب و گاریها رو ورداشتین بجای ارش کمانگیر جنتی رو میگذاشتین و بدون این خرابکاری
جمعه 10 تیر 1390

gharybeh - ایران - تهران
بی شرفها.
جمعه 10 تیر 1390

sankari - فنلاند - هلسینکی
لعنت بر شما تازیان ضد ایران.کاراینها دقیقا مثل عمل طالبان است که اثار تاریخی افغانستان را گلوله باران کردند.
جمعه 10 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
وای اینا دیگه کین. تموم دنیا به طالبان خندیدن و تمسخر و سرزنش کردن که مجسمه بودا رو خراب کردن. حالا بعداز گذشت چند سالی جمهوری اسلامی شده در حد و کلاس طالبان در ده سال پیش. حیف اون خاک که بر سرتون کنند. زبونهای عاجز روانی. بابا همه میدونن چقدر شماها پستین احتیاج به معرفی خودتون نیست.
جمعه 10 تیر 1390

khonok - آلمان - برلین
خلایق هر چه لایق! من اینو میگم حتما بعضی‌ از دوستان بهشون بر می‌خوره، ولی‌ واقعیت آاش اینه که اگه مردم واقعا واقعا از یک حکومتی ناراضی باشن، اون حکومت سر کار نمیمونه. اگر می‌بینید الان مردم ساکت هستن برای اینه که هنوز راضی‌ اند از وضع! واگر نه مثل کشور‌های عربی‌ تا آخرش می‌‌ایستادند! بابا چرا نمیخواید باور کنید مردم هنوز این حکومت رو میخوان! مردمی که هنوز حد اقل نصفشون اعتقاد‌های سفت و سخت دینی دارن و به امام زمان و چاه جمکران اعتقاد دارن و حج رفتن و اعمال شاقه آاش رو از واجبات میدونن و از صبح تا شب از هر ۵ تا حرفشون ۲ تاش حرفای مربوط به دین و چیزایی دیگه خرافیه وو تفریح شون دیدن سریال‌های جمهوری اسلامیه....چه حکومتی بیشتر برازندشونه؟!
جمعه 10 تیر 1390

kili_patilaki - قطر - د
ما محکوم می کنیم!
جمعه 10 تیر 1390

rds128 - انگلستان - لندن
خاک عالم بر سرشان اینها دیگه کیند دارند با دست خودشان تاریخ وهویت وتمدن چندین هزار ساله ایران را از بین میبرند با این ویران کردن آثار تاریخی دیگه ایران تا چند سال بعد که زیاد هم دور نیست یک کشور بی اصل ونصب وبدون پیشینه تاریخی اعلام میشه و راحتتر تصرفش میکنن چون هیچ چیزی که نشان دهنده ایران باشه درآن نخواهید یافت ؟؟؟؟
جمعه 10 تیر 1390

aria-aria-nl - هلند - روتردام
ادمهای عقده ای ... از زنده و مرده و مجسمه اونو از نوع اسبش این رژیم کوفتی میترسه.
جمعه 10 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
حکومت قرون وسطانی ولی وقیح طاقت دیدن مفاخر ایران رو نداره. کدوم ساندیس خور بود که میگفت هفته قبل این مجسمه ها رو دیده و خراب کردن اونها حقیقت نداره!!! همین .... هستند که به حکومت ضدبشری ولی وقیح کمک میکنن. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
جمعه 10 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
باز برید آویزون بشید به امامزاده ها. روزی می رسه که اون کشور از ویروس آخوند و بسیجی پاک بشه ...
جمعه 10 تیر 1390

mahdi1988 - اتریش - وین
می خوان بجای اسب مجسمه ی جنتی و احمد خاتمی یا شایدم خود خامنه ای رو بذارن!!!
جمعه 10 تیر 1390

eivani_mohsen - اوکراین - کرمانشاه
گیرم که میبرید،. گیرم که میزنید،. گیرم که میکشید،. با رویش ناگزیر جوانه‌‌ها چه می‌کنید!!!
جمعه 10 تیر 1390

ayoobirani - ایران - رشت
این مال دو ماه پیشه‌!!! تورو خدا یکم به روز باشید
جمعه 10 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
Punisher-شیراز جان کسی رو مومیایی می کنن که ارزش نگه داشتن داشته باشه اگه آخوندا رو مومیایی کنیم و سر هر چهاراه بگذاریم که چندش آور میشه . بگید باید با اسید ذوبشون کنیم و زیر خاک مدفون سازیم . زنده باشین.
جمعه 10 تیر 1390

Artosh - ایران - تهران
تف به روی همتون. به خدا روی طالبان رو سفید کردن این آشغال های اسلامی.
جمعه 10 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
‫فرق این آقایون با وهابیون چیست؟.
جمعه 10 تیر 1390

aiming - ایتالیا - بولونیا
خدا لعنتشون کنه انشاالله ..
جمعه 10 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
باید گفت بیچاره ملتی که همه این چیزها را تحمل میکنه و دم نمی زنه؟
جمعه 10 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
متاسفم که فرهنگ ایرانی رو هم دارن نابود میکنن :( ننگتان باد
شنبه 11 تیر 1390

Arash آرش - بریتانیا - لندن
منطق سرسخت تاریخ مبارزات ضد فاشیستی. دوستانی که از ته قلبتون رژِیم سراپا خیانت، غارت، تجاوز، کشتار و تروریزم فاشیستی-مذهبی باقیمانده از خمینی شیاد و خائن و جنایتکار رو دوست ندارید، به این دو نکته توجه کنید:. 1 هیچ وطن پرستی خواستار خونریزی نبوده و نیست ولی وقتی رژیمی با نابود کردن مخالفان خودش به فاشیزم تبدیل میشه، نمیشه برای از بین بردنش مبارزه نکرد. 2 مبارزه با فاشیزم در هر کشوری متاسفانه نیاز به مبارزه مسلحانه داشته و ایران هم از این قانون مبارزات اجتماعی جهان مستثنی نیست. تمام پارتیزانهای آزادیبخش جهان قهرمانان کشورهای خود هستند. مجاهدین، پیشمرگه ها و سایر مبارزینی که با ریسک کردن جان خودشان، به مبارزه علیه فاشیزم-قرون وسطائی فعلی اقدام کرده و میکنند، قهرمانان ایران هستند. کشتار وحشیانه ۶۷ قتل عام زندانیان بی دفاعی بود که حاضر به محکوم کردن قهرمانی های خود و یاران خود نبودند. جاوید باد یاد پارتیزانها و مبارزان آزادی، دمکراسی و حق حاکمیت ملت ایران
شنبه 11 تیر 1390

سوییس - سوییس - برن
khonok - آلمان - برلین . . باشما موافقم. مشکل اصلی ما خرافات ومذهبی بودن مردم داخل ایران است.بزرگترین حامی این نظام آخوندی همین اعتقادات پوچ و بی اساس است که تا زمانی که مردم عامه ایران از بند خرافات دینی و مذهبی رها نشند این نظام هم به عمر خودش میافزاید.
شنبه 11 تیر 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
وقتیکه سر برادر وخواهرمونو میشکونند ،،، جوونامونو معدوم میکنند ککمون نمیگزه ..مجسمه اسب ساری بماند
شنبه 11 تیر 1390

سوییس - سوییس - برن
khonok - آلمان - برلین . . باشما موافقم. مشکل اصلی ما خرافات ومذهبی بودن مردم داخل ایران است.بزرگترین حامی این نظام آخوندی همین اعتقادات پوچ و بی اساس است که تا زمانی که مردم عامه ایران از بند خرافات دینی و مذهبی رها نشند این نظام هم به عمر خودش میافزاید.
شنبه 11 تیر 1390

arashrad15 - سوئد - گوتنبرگ
هوراس شاعر ملی یونان گفت ، تا مشت خور نباشه، مشت زنی وجود ندارد. آنهایی که از درد و ناراحتی، حکومت ایران را به فحاشی می گیرند، فراموش نکنند بستر فکری ظهور چنین حکومتها در جامعه وجود دارد. بقول اسپنسر فیلسوف انگلیسی، با مردم سربی نمی توان جامعه طلایی داشت. افلاطون در کتاب جمهوری اش می گوید؛ دولت یعنی مردم، اگر می خوای دولتی را بشناسی، نخست مردمش را بشناس. علی دشتی می گوید از کاردار انگلیس پرسیدم ، شما جزیره نشین چطور از اون سر دنیا بر این سر دنیا حکومت می کنید. کاردار پاسخ داد؛ ما نخست در باره مردم مطالعه می کنیم سپس مطابق روحیه و فکر مردم حکومت انتخاب می کنیم. خود را قانع نکنید که دیکتاتورها نمی گذارند. قویترین دیکتاتورها با اراده مردم (اگر بخواهند) یکروزه متلاشی می شود. بیخود نبود دانشجویان شعار می دادند در ایران، ای مردم با غیرت حمایت حمایت
شنبه 11 تیر 1390

پریستوک - ایران - تهران
متاسفانه این اعتراض به محمدرضا شاه وارده (و اشتباهی که ایران و ایرانی و به باد فنا داد) نسل بسیار مذهبی و تربیت کرد. من شنیدم که ایشون بارها ( البته شاید نمادین) حرم رضا رو با گلاب خودش می شسته و از رسانه ملی پخش می شده یا این طرز نامگذاری تو خونواده پهلوی سرزنش آمیزه که از نام های علی و زضا استفاده شده و به خرافات و اعتقادات غلط دامن زده. اما خوشبختانه این حکومت هر چه کرد تا نسل ما رو مذهبی و خرافی بار بیاره نتونست و تا نسل قبلی نره نسل ما موفق نخواهد شد.
شنبه 11 تیر 1390

maziyar-m - ایران - مازندران
نابود با دشمن ایران و ایرانی. ایرانی هرگز زانو نخواهد زد حتی اگر آسمانش کوتاهتر از قامتش باشد.
شنبه 11 تیر 1390

Kavkaz - ایران - تهران
khonok - آلمان - برلین. دوست عزیز حقیقت را گفتی هر چند خیلی تلخ بود.فقط خدا کند تا روزی که مردم بیدار شوند اثری از ایران و هویت ایرانی باقی مانده باشد.
شنبه 11 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
arash آرش - بریتانیا - لندن هموطن عزیز. روح همه آزادیخواهان و وطن پرستان شاد باد. مرگ بر خامنه ای و مزدورانش
شنبه 11 تیر 1390

amirpersia - ایران - تهران
خوشا به غیرت ما مردم که نشستیم و نابودی خودمون رو تماشا میکنیم!!!.
شنبه 11 تیر 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
پریستوک - پیشینه مذهبی بودن مردم ایران به سدها سال پیش و رخنه کردن ملایان به حکومت و بازار و به بازی گرفتن مردم و گسترش خرافات، انهم بیشتر در شهرهای مرکزی ایران و مشهد و تبریز دارد. بگذریم از کسانی که دنبال آزادی سیاسی بودند، بسیاری از همین مردم مذهبی برابر پهلوی ها شوریدند چون رسم های مذهبی خوب اجرا نمیشد یا چند خواننده لخت میرقصیدند یا مردم الکل مینوشیدندو ....!!! . بروید چند کتاب بخوانید درباره مردم و جامعه در دوران قاجار و بدبختی و زمانی که مردم از گرسنگی و نبود غذا سگ و گربه میخوردند و بچه هایشان را با سیانور میکشتند تا نانخور کمتر شود. بعد همینها برای عاشورا به خیابانها میامدند و با قمه سر و کله شان را خونین میکردند!!! ملاهایی که در دوران ننگین قاجار با ساختن دبستان برای کودکان و بویژه دختران مخالفت میکردند! یک مشت لات و اوباش را در خیابانها بسیج میکردند به دبستانهای دخترانه بتازند و درشان را ببندند! درست مانند طالبان!
شنبه 11 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.