دعاهای شبانه روزی ایرانیان - طنز


دعاهای شبانه روزی ایرانیان

- خداوندا 100 ملت متمدن آفریدی و ما را عضو هیچ کدام قرار ندادی تو را شکر می گوییم که اینگونه قدر خوشی نداشته را به ما فهماندی.

- خداوندگارا همه ممالک دنیا را به سمت پیشرفت رهنمون شدی ، ما را عقب گرد فرمودی تو را شکر می گوییم که لذت زندگی در تاریخ صدر اسلام و حتی جاهلیت قبل از آن را به ما نمودی .

- خداوندا اگر چه شکمهایمان گشنه است اگرچه حقوقی نمی گیریم اگرچه هزار آرزو در یک جیب و هزار تومان در جیب دیگر داریم تو را شکر می گوییم که ما را از نعمت انرژی اتمی برخوردار خواهی کرد و ما را در چشم دشمنان حسود همچون خاری قرار دادی . فقط خداوندا کاری نکن که ما را از چشم بیرون بیاورند و در زباله دان بیندازند.

- خداوندا اگر چه ما را اجازه آزادی نفرمودی تو را شکر می گوییم که طعم تلخ اسارت در کشور خود را چشاندی که در عاشورا یاد بازماندگان خاندان پیامبر را عزیزتر بداریم.

- خداوندا تو را شکر می گوییم که پول و ثروت را همه به عربستان دادی ولی در عوض ما را در اسلام ناب غوطه ور ساختی و اینگونه عدالت فرمودی.

- خداوندا اگر آزادی نداریم ، اگر هر روز بر سرمان می کوبند لا اقل چندین مجلس داریم و هر سال دعوت چوپانان جامعه را لبیک گفته رای می دهیم پروردگارا تو را شکر می گوییم که به ما نعمت انجام واجبات اعطا نمودی .

- خداوندگارا تو را شکر می گوییم که به ما نجابتی همانند اسبان، وفاداری همچون سگان ، اجماعی همچون گوسپندان و هوشی همچون ماهیان آموختی و بدین وسیله اشرف مخلوقات خود کردی .

- گویند اگر کسی در عمر خود جهاد نکند و آرزوی آن نیز نداشته باشد کفر ورزیده خداوندا تو را شکر می گوییم که 1000 دشمن برایمان آفریدی و هر روز به تعدادشان می افزایی طوری که هر روز مرگ خود را در مقابل چشم داریم و جز جهاد در راه تو راهی نداریم .

- خداوندگارا وارثان سنت انیشتین را بر ما مسلط نمودی که دانشمان بسیار افزودند . پروردگارا به کدامین ملت اینگونه لطف نمودی که وراث سنت دانشمندان را بر آنان رهبر قرار دهی .

- خداوندا ملت ما گرسنه اند اگر چه نان نفت بر سر سفره ما نیاوردی ولی ما را نعمت کارت هوشمند دادی که اسراف نکنیم و اینگونه از گناهان برحذر داشتی تو را شکر می گوییم .

- پروردگارا اگر چه در این سی سال در کارخانه ها را یکسره بستی ولی در هزار مسجد گشودی تو را شکر می گوییم که معنویت را به ما هدیه دادی .

- خدایا همه پا برهنه ایم ولی شادمان منتظر نیروگاه اتمی می مانیم تا دردمان دوا نماید تو را شکر می گوییم که دروازه های خیال را بر ما گشودی .

- چنان پایه های شوکت ما را بلند نمودی که تمام مملکت فرنگ بر ما شوریدند . خداوندگارا تو را شکر می گوییم اما بد نیست کمی تعدیل می داشتی؟

- هر چه بگویم کم است از محبت های هر سال تو اما امسال ما را خواهشیست از درگاهت که بیا و بزرگی کن این همه نعمت را در این مکان متمرکز نکن که شاید از چشم زخم حسودان ما را گزندی رسد .

- بیا لطف کن این آبادگران را مملکتی دیگر محض عمران بنما ، اصلاح طلبان را سرزمین دیگری محض اصلاح از آسمان بفرست . لذت جهاد را بر امثال مردم عربستان بچشان . حماس را قیمی دیگر عطا فرما .

- پول نفت مال تو ، ما را قدری میوه ارزان مرحمت کن . اتم را همه به امرای فرنگ ببخش از برای ما همان کمی آرامش مقدر فرما . شوکت را به هر که می خواهی شوهر بده برای ما به همان اعتبار بسنده کن .

- تمدن 2500 ساله نمی خواهیم مردم ما را کمی فکر هوشمندانه عنایت فرما . چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما.

- خداوندا معنویتمان چنان زیاد شده که پاسبانها ی سر گذر قطاع الطریق گشته اند دیگر معنویت کافیست ما را کمی آزادی عنایت فرما.

- پروردگارا می بینی که هر چه تو نعمت می دهی ما به نصف قانع شدیم لطف بنما این نصفه را عنایت کن و لطف از این فرا تر منما .


raha1984 - المان - هامبورگ
طنزی در این ندیدم ! واقعیتی تلخ و دردناک !!
جمعه 10 تیر 1390

عرق سگی - ایران - تهران
یکی داشته نون خشک میزده تو اب میخورده هی میگفته خدایا شکرت یه نفر میبینش بهش میگه این که دیگه شکر کردن نداره میگه اگه خدا حالیش باشه از صد تا فوش دادن هم بدتره/ lol
جمعه 10 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
یعنی این جماعت اگر زیر فرشِ 12 متری دستی کاشان که خاکی و چرکین و پاخورده باشه , بخیزند ثوابش بیشتره ! یک پیج هم در فیس بوک برای خداتون باز کنید که همیشه در دسترس باشد و اگر تونستید با خداتون صحبت کنید از او/آن بپرسید فرق بین فاحشه و حوری چیست !؟ از آیت الله فیس بوکی پرسیدم پاسخی دریافت نکردم !
جمعه 10 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
عکــس از یه ..زن است؟؟ یا مــَــرد؟؟!!...
جمعه 10 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
خداوندا از اینکه مــوی خمینـــی را لای قرآن ایرانیان ِ مسلمان و نه اعراب! قرار. دادی !شُـــکر میگوییم!..خداوندا از اینکه خمینی را بدون فضا پیمای آمریکایی/روسی. به ماه نشاندی !شُـــکر میگوییم!!.."""از ما ست! که بر ما ست!......""""
جمعه 10 تیر 1390

لقمان - ایران - تهران
خداونداازاینکه دشمنان ماراهرروز خارتر وزلیل تر میکنی وروزبه روز قله های ترقی وپیشرفت راباوجودتحریمای زیادجوانان مان فتح میکنندودشمنان نظام تاکنون نتوانستندونمی توانند هیچ غلطی بکنندشکر میکنیم
جمعه 10 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
اااااااااامممممممممییییییییییییییییننننننننننننن !!!!!! خدایا ااااااااااامممممممممیییییییننننن !!!! بابا ااااااااااامممممممممییییییننننننننن!!!!!!
جمعه 10 تیر 1390

zhila-geo - ایران - تهران
ما دیگه شورش رو درآوردیم چون فکر می کنیم با دعا خواندن و جادو می شه کارمون رو درست کنیم الان مد شده یه سری اس ام اس های عجیب می باد که اگه این اس ام اس رو نفرستی بلایی سرت می یاد یا اگه بفرستی تا شب یه اتفاق خوب برات پیش میاد . از این مزخرفات . من اوایل ماه گذشته بطور اجباری به مشهد رفتم و به زور رفتم حرم امام رضا حدود 15 سالی بود که نرفته بودم کاملاً شوکه شدم چون خادمین عوض خدمت به حرم فقط چشم چرونی می کردند کی موهاش بیرونه تذکر بدن. اینقدر تذکر گرفتم تا با دوتاشون دعوام شد خلاصه اینکه آخر سر نه به خاطر مسائل مذهبی بلکه برای بدبختی خودم و ملتمون های های گریه کردم . به قول یک راننده که می گفت نسل ما رو نمی شه فرهنگ سازی کرد بلکه باید با 1 بمب اتمی کاملاً منقرض کرد و دوباره نسل سازی کرد.
جمعه 10 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
به قولfeminism عزیز,,داستان قالی چه ضیغه ای یه?شایدهم صواب زیرپتو ,چادر وزیر قالی وموکت بیشتره.
جمعه 10 تیر 1390

alisalar_1992 - ایران - کرج
من نمی فهمم شما با نظام مشکل داشته باشین حق دارین. ولی شما از خدام شاکی هستین!!!!! مسلمون نیستین حق پرست باشین. ایراد شما به اسلام اخه چیه؟
جمعه 10 تیر 1390

persia_021 - یونایتد کینگ دمب - لندن
متن جهت داره. سیاست خارجی‌ حرف نداره اما سیاست داخلی‌ مزخرفه. (جمهوری ایرانی‌ ). 021
جمعه 10 تیر 1390

mashady - انگلیس - منچستر
از همه قشنگتر این بود-( تمدن 2500 ساله نمی خواهیم مردم ما را کمی فکر هوشمندانه عنایت فرما . چوپان نخواستیم گوسپندی ما را درمان نما.)
جمعه 10 تیر 1390

MA_KARIMI - ایران - تهران
خداوندا از تو سپاسگزاریم به خاطر زنده شدن شعار حضرت امام حسین (ع) بعد از 1400 سال که فرمودند: اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید.از تو سپاسگزاریم که جوانان این مرز و بوم با غرور و جسارت می توانندبعد از آن دوران نحس طاغوت به دشمنان اسلام بگویند که شما و همه هم دستانتان هیچ غلطی نمی توانید بکنید . از تو سپاسگزاریم به خاطر داشتن رهبری فرزانه و رییس جمهوری شجاع .
جمعه 10 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
عرق سگی - ایران - تهران با اینکه شنیده بودم ولی باز هم حال کردم. دلت شاد و لبت خندان باشه عزیز.
جمعه 10 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
قابل توجه ماله کشان اسلامی! ببینید مدینه فاضله اسلامی یعنی چی! مملکتی ثروتمند و غنی را با کمک علم بیکران قرآن که شما مخبطان اسلامی مدعی آن هستید از کشوری درحال توسعه در رژیم سابق به کشوری جهان دهم تبدیل کردید! بلاهت اسلامی را جایگزین عقل و شعور کردید. رمالی و فالگیری و جنگیری و خرافه را در کشور جایگزین علم و مدرنیته کردید. منابع کشور را چپاول کردید و صنایع را ورشکسته, کارگران را بیکار و دروازه های کشور را به سوی کالاهای درجه پنج و بنجل چینی باز کردید. دانشجویان و فرهیخته گان و روزنامه نگاران و آزادیخواهان را زندان و شکنجه و اعدام کردید و بجای آن حوزه های علمیه (ایدزیه) و فرهنگ مداحی و آخوند پروری را باب کردید. اینست گوشه هایی از تمدن اسلامی. اینجور جاها امثال این مسلمان ضد ایرانی - شیراز و پسر شجاع بسیجی آفتابی نمیشوند تا از اسلام ناز نازی دفاع کنند.... { بقول ولتر: دین نوعی بیماری روانی است در سطح جهانی! } از آثار آن در ایران و کشورهای اسلامی کاملا صحت این گفتار آشکار میشود!
جمعه 10 تیر 1390

فضول معرکه - کانادا - ونکور
فقر نخوردن غذا نیست بلکه گذران زندگی بدون فکر است.
جمعه 10 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
zebelkhan- خیلی عزیزی !
شنبه 11 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس دوست عزیز کاملا" با شما موافقم.تجاوز به پسران شیعه در زندان اسلامی کهریزک را هم اضافه می فرمودید, نور الانور می شد. هرچی باشه بحث شیرین لواط, از اصول مذهب شیعه است.
شنبه 11 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. هر انقلابی وارث خرابیهاست : زمان شاه گوربگور با تهاجم فرهنگی (سینما) همه جوانها را لمپن (سیگاری) کرده بودند . /هزار نکته باریکتر ز مو اینجاست / نه هر که وطن فروشد قلندری بداند/ . آقا این ملت ایران اینقدر بیفرهنگ (سیگاری) هستند که بهترین هنرشان "مسافرکشی" و بدترین هنرشان "جرم وجنایت....." هست (میتوانید تشریف ببرید زندانها ببینید که همه شان اهل دود و دم هستند) . در ضمن از این به بعد اگر خواستی جوابت را میدهم
شنبه 11 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس. زبلخان دست از تزویر بردار , تو گفتی که من هر وقت میخواهم رو به اسلام بیاورم با رفتار شما اسلامیون روی میگردانم ولی در عمل برای هر ادله ای یک سفسطه آوردی و های و هوی راه انداختی ! حالا شما که تحصیلات آ.ک.ا.د.م.ی.ک دارید نظرات راجع به اولین "رفراندم" تاریخ ایران که در سال 58 برگزار شد چیست جناب پرفسور , به قول ولتر : ای که 50 رفت و در خوابی / مگر این 5 روزه دریابی
شنبه 11 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس بازم سلام .هوس کردم جواب بعضیها را بدهم ولی بهتر دیدم بصورت مزاح جوکی برای شما تعریف کنم.با اجازه..یک روز صدام حسین پسرش رو غافلگیر نمود درحالی که سبیل کلفتی داشت باهاش عمل کهریزکی واسلامی انجام میداد.خیلی ناراحت شدوفرباد زد فلان فلان شده حتما"میخوای فردا هم سیگار بکشی.!!! اینو گفتم چون عربها سیگار کشیدن را خیلی بدتر از بی ناموسی میدانند.پیروز باشید.
یکشنبه 12 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
کسی که دمش وصل باشه به دم 2 تا دیوانه اصلی این سایت (زبل و آرتمیس) معلومه چی هست , اصلا خوب رفرنسی هستند این دو نفر :) . جالتبر این که زبل خان هم مثل آریامهر وقتی هوا پس میشه فرار را بر قرار ترجیح میدهد:) . فسیل مغزان وطنفروش اینقدر مغزشان کار نمیکند که گناه های "یزید" را به پای "پیغمبر" نگذارند , یعنی گناه های "خامنه ای" را به پای "خمینی" نگذارند. حالا ما جنبش سبزیها به سان امام حسین حکومت الهی را از دست نا اهلش خارج میکنیم. درود بر خمینی , مرگ بر خامنه ای ( دست نشانده ی آمریکای جهانخواررررررررررررررررررر)
یکشنبه 12 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
ببین عزیزم تو که "منطق" سرت نمیشه برای 4 تا مثل خودت (مشیری) اظهار نظر کن . حرف ما راجع به خرابکاریهای اسلام نبود راجع به خرابکاریهای زمان شاه ملعون بود ,بعد شما آمدید با انحراف و وصلش به اسلام عمل شانتاژ (از نوع فرافکنی) انجام دادید ! .هر وقت از بدیهی ترین اصول منطق سررشته پیدا کردی بیا اینجا اظهار نظرکن , البته این شانتاژی که شما انجام دادید بنده را یاد "سیگاری های احمق" انداخت !!!. درود بر اسلام که منطق(رفراندم) را به ما ارزانی داشت. به زبل دیوانه (وطنفروش) سلام برسان
یکشنبه 12 تیر 1390

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی است! :-)) من هر جا دلم بخواد کامنت میذارم، مشکلت همین بود؟ اینم کامنت. راستی چه اتفاقی افتاده بود برات این مدت؟ ;-)
یکشنبه 12 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
بخش نخست. گناه های "یزید" را به پای "پیغمبر" نگذارند.!!! کدام گناه؟. اگر بد بود که حافظ شعرش را با رفرنس وارجاع وعطف به یزید بن معاویه آغاز نمی فرمود.طبق اسناد وکتب اسلامی سخن میگویم که عده ای متعصب اگر قصد پاسخ دارند, با دلیل ومدرک جواب دهند نه از روی باد معده.قدیمترین تاریخ اسلام کتابی است بنام مغازی(تاریخ جنگهای محمد)نوشته محمد بن عمر واقدی وترجمه محمود مهدوی دامغانی.فرزند آیت اله محمدکاظم مهدوی دامغانی.واما موضوع اصلی: (جنگ خیبر) محمد بعداز کشتن برادران, پدر وشوهر صفیه و درحالی که جسد عزیزان خانم صفیه در کنار چادر محمد روی زمین غرق در خون بودند. به این بانو تجاوز نمود.(ببخشید همبستر شدند..!!! حتما"با رضایت کامل این زن در حالی که طبق قانون اسلام عده اش تمام نشده بود.زنی که در حال عده است (یا در عده است) شرعاً مجاز به ازدواج جدید نمی باشد. !!! ماله بکشید مسلمونا , ماله کشی صوابه..!!! )...پایان داستان؟!! ولی یزیدابن معاویه بعد از سرکوبی فتنه حسین.وشکست و اسارت کودتاچیان از رسم وقانون محمد پیروی نکرد وبه زینب وزنان دیگر تجاوز نکرد.پس درود بر او باد.(حق را باید گفت)
دوشنبه 13 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
بخش دوم ..رسم اعراب بیعت است و امام حسن بعنوان جانشین پدرش علی, حق خلافت را به معایه ویزید فروخت وپول مالیات منطقه فسا در استان فارس را هرساله گرفت. وطبق قانون و بیعتش, خلافت از خاندان علی سلب شد.و ژاژخواهی حسین در واقع خلاف رسم بیعت بود.و یزید بعنوان خلیفه, حق سرکوب حسین و بدعهدی او را داشت.ضمنا"جنبش سبز همانگونه که کهریزک را محکوم میکند.البته جنایات خلخالی و خمینی جلاد و دروغگو را هم فراموش نکرده است. جنایاتی که منتظری طاقت گردن گرفتنشان را نداشت.واز خوف بدنامی راهش را از راه فریب و ریای خمینی خونخوار وجنایت کار جدا کرد.وبرخی که عقلشان به دمب خلخالی وخمینی جنابتکار ودروغگو وصل است, البته دم ازرنگ سبز میزنند.سعی در ماله کشی جنایات خلخالی وخمینی کذاب دارند.چنگیز وخمینی خونخوار را سبز کردن محال است.زهی خیال باطل زهی تصور محال. درود بردانشجویان وزندانیان سیاسی وجنبش سبز وصلح جوی ملت ایران. مرگ بر بی وجدانهای طرفدار کهریزک اسلامی.https://www.youtube.com/watch?v=wRH7l0PR-So
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
باز شانتاژ , باز شانتاژ , باز شانتاژژژژژژ . عزیزم لپ مطلب این بود که شما ثابت کنی زمان شاه جوانها "سیگاری آرتیست" (قالتاق حقه باز) نشدند . جواب تمام شانتاژهای اسلامیت را بعدا میدهم , فعلا در سایت کلمه سخت مشغولم. حدیث جالبی از حضرت محمد (ص) درباره مردم آخرالزمان : مردم آخرالزمان خوبی را بد میدانند و بدی را خوب ! . بله عزیز جان سیگاریهای قالتاق حقه و دروغ را نشانه نبوغ (به تبعیت از آرتیست بازی فیلمهای آمریکایی) و راستگویی را نشانه سفاهت و پخمگی میدانند. (باید ثابت کنی تقصیر شاه نبوده - البته شاه مترسکی بیش نبوده است)
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
ببین دوست عزیز بایدثابت کنی این فرهنگ "وارونه" حاصل تهاجم فرهنگی (سینما و .....) نیست نه این که بحث را منحرف کنی به صدر اسلام .
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
عزیزم من حسین و یزید را مثال زدم , "احتمالا" ملتفت نشدی , منظورم خمینی و خامنه ای بود که تجاوز (کهریزک) خامنه ای چه ربطی به خمینی (یا اسلام) دارد.
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
آخ آخ آخ ممدی زناکار بود و ما نمیدونستیم ! منو بگو به حرفهایش گوش دادم و دروغگویی و حرامخواری ... را اصلا انجام ندادم!. دوستانم بهم میگفتند اگر راه درست را بروی عقب می مانی من احمق به حرفشان گوش نکردم!.حالا علی موند و حوضش !. آخه عزیزم پزمان جان باز شما رفتی تو خط "تاریخ" , عزیزم اسلام "تاریخ" نیست اسلام "برنامه" هست. محمد به من گفت زنا نکن , گفتم چشم , گفت دروغ نگو , گفتم چشم , گفت مشروب نخور (تصادف میکنی) گفتم چشم , ولی به حرفش که گفت با مخالفین خود با زبان ملایم صحبت کنید گوش نکردم و درشتی نمودم , البته با شما خیلی مدارا کردم و وقتی کامنت اول شما را خواندم میخواستم با استفاده از حرفهای خودتان یک جواب بدجور بهتان بدهم که یاد حرف "محمد زناکار" افتادم که گفت خشمت را بخور حتی اگر اندازه یک کوه باشد و آن شد که بعد از کمی شکیبایی یک جواب "ملایمتر" به شما دادم ولی باز هم معذرت میخواهم
دوشنبه 13 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
چپق ووافور وحشیش ودخانیات در ایران از زمان قبل از حسن صباح را نمی شود به گردن سینما انداخت.پدر بزرگ من در زمان رضا شاه در جنگهای لرستان وخوزستان شرکت نموده بود.وآدم مذهبی هم بود.هفته ای دوسه بار تریاک میکشید.چون ذراسلام حرام نیست.واکثر ملاها در سن بالا تریاک میکشیدند.نگاهی به آقای ولایتی بندازید و یار غار رهبر را نقد کنید.ضمنا"موضع بالا این دو دختر هستند که زیر قالی رساله می خوانند.و آثاری از سیگار ودود و دم دیده نمیشود.روی موضوع بالا بمانیم و شانتاژ بازی درنیاریم.سلامت باشید.
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
1- شانتاژ را شما در میاورید , من که روی صحبتم با زبل خان بود . شما یا احتمالا سررشته ای از هنر ندارید و یا خیلی جوان هستید . ابتدائا بگم همین قضیه نابودی فرهنگ و افساد جوانان در سینماها در کشف الاسرار خمینی درج شده و بنده خیالبافی نمیکنم و بعد بحث اصلی : شما اگر فیلمهای دهه 40 و 50 و 60 میلادی موسوم به "دوران عشقی" را دیده باشید و اگر ندیدی "حتما" ببینید که از اسمش پیداست چه مضمونی دارد و در ضمن قهرمان اصلی فیلم دو مشخصه دارد !- خیلی زرنگ (باهوش) است 2- همیشه سیگار میکشد (آنهم با ژست قدرتمندانه و تاثیرگذار) ...
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
2- بعد جوانان ما اینها را الگو قرار می دادند و به خیال این که قدرت فرنگ از "نبوغ" است و نبوغ همین چیزی است که در فیلمهای غربی نشان داده میشود (ترفند به کار بردن ) آنها هم راه زرنگی ! را در پیش گرفتند ضمن این که تماشای مکرر آن فیلمها(ی عشقی) که قهرمان عاشق فیلم "احساساتش" را با نحوه سیگار کشیدنش نشان میداد بر "ضمیرناخودآگاه" آن جوانان "عاشق" تاثیر گذاشته بود و همه را سیگاری نموده بود , حال شما اگر تشریف بیاورید ایران و این قشر را ببینید و با ایشان معاشرت کنید می بینید که همه از زرنگیهای خود (دوز و کلکها) با افتخار یاد و تعریف میکنند !!
دوشنبه 13 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
3- مجری سیما برای جامعه شناسها صحبت میکرد و میگفت مستشاران آمریکایی که در ایران وارد میشدند یک دیکشنری از دولت متبوعشان دریافت میکردند که بیشتر معرف فرهنگ آن کشور بود و به عنوان مثال در تعریف واژه "زرنگ" توضیح داده بود یعنی : رند و دغلکار! , و در ادامه مینالید که چرا این ایران با این سابقه تمدن به روزی بیفتد که واژه ارزشی "زرنگ" معنی وارونه و زشتی این چنین بیابد. بله دوست عزیز وقتی به دست یک "آکتور" در صحنه های یک فیلم سیگار بدهند میتواند فرهنگ (جوانان) یک کشور (جهان سومی) را نابود کند(و قصدشان هم همین است).
دوشنبه 13 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
ایکاش ابرقدرت ایران(ایکاش مرکز جهان) - ایران - تهران. بخش نخست.. تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف.مگر اسباب بزرگی همه آماده شود.یک ایکاشک هم بگذار جلو اسم انتخابیتان تا بدانید هنوز باید خیلی بدوبم وتلاش کنیم تا بقول (جواهر لعل نهرو) فاصله ما جهان سومیها از جهان اولیها بیشتر نشود.ابرقدرت شدن پیشکش.دوست گلم, تعصب ولجبازی در زمان قاجار واصرار آخوندها به حمله نظامی به روسیه تزاری واینکه امام زمان لشکر مارا یاری خواهد داد.و گوش دادن شاه به این مزخرفات مذهبی چنان بلایی بر سرمان آورد که هنوز جایش درد میکند.آلمان هیتلری اگر زنده میشد ظرف چندروز باهمان تکنیک جنگ جهانی دوم, ایران را در کوتاهترین مدت تصرف مبکرد.آمریکا هیتلر را دهم شکست.وامروز قدرتش چندین برابر شده.گویا شما ابرقدرتی را وارانه تفسیر میکنید.
سه‌شنبه 14 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
ایکاش ابرقدرت ایران(ایکاش مرکز جهان) - ایران - تهران. بخش دوم...این چه اسمیه که انتخاب فرمودید.بیدار شوید.اونی که ابر قدرت است وچین وروسیه واروپا ازش حساب میبرند یکی دیگراست نه رژیم بدون پشتوانه مردمی آخوندهای انگل مفتخور.همین استانهای مرزی علیه ستم ملاها با امریکا همکاری خواهند کرد.منطورم اقلیتهای مذهبی وقومی مانند:بهائیان,کلمیان,مسیحیان,زردشتیان,سنی ها,بلوچها,عربها,کردها,آذریها,ترکمنها,واقشار ناراضی... دست رژیم تا مرفق در خون ملت فرو رفته وحکومت لرزان را ابرقدرت میدانی.ایول بابا ایول
سه‌شنبه 14 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.