زن برای کمک به دوستش سنگ‌تمام گذاشت


زن برای کمک به دوستش سنگ‌تمام گذاشت

زنی در دادگاه خانواده گفت: دوست صمیمی‌ام احتیاج به پول دارد و برای رفع این مشکل، تنها راهی که به نظرم رسید، درخواست مهریه‌ام بود تا با آن مخارج درمان دوستم تأمین شود.

به گزارش فارس ، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست مهریه خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه می‌خواهم با دریافت مهریه‌ام به درمان دوستم کمک کنم، گفت: شوهرم وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند به راحتی مهریه‌ام که 314 سکه بهار آزادی است را بپردازد بنابراین خواهان دریافت مهریه‌ام هستم.

وی با اشاره به اینکه شوهرم باید مهریه‌ام را بپردازد، ادامه داد: از کلاس اول ابتدایی با هم دوست هستیم؛ در حقیقت با هم بزرگ شده و بسیار صمیمی هستیم ولی در حال حاضر او دچار بیماری شده که مجبور به عمل جراحی است ولی نمی‌تواند هزینه آن را بپردازد بنابراین تصمیم گرفتم پس از دریافت مهریه، آن را به دوستم بدهم تا مخارج درمانش را تأمین کند.

مرد در دادگاه حاضر شد و با بیان اینکه اگر همسرم این مشکل را به خودم می‌گفت، وجهی را برای درمان دوستش به او می‌دادم ولی با این شرایط مهریه‌اش را نمی‌پردازم، گفت: همسرم این موضوع را از من پنهان کرده و من نیز به همین دلیل مهریه‌اش را نمی‌پردازم.

زن با بیان اینکه مهریه‌ام را می‌خواهم و شوهرم به دلیل وضع مالی مناسب می‌تواند آن را بپردازد، گفت: به خاطر دوام زندگی مشترکمان، شوهرم باید با درخواستم موافقت کرده و مهریه‌ام را به صورت کامل بپردازد.

مرد در حضور قاضی این پرونده عنوان کرد: چنانچه مهریه همسرم را بپردازم، او نباید مجدداً مدعی شود و درخواست مهریه دهد همچنین باید با کار کردن من در شرکتی که می‌خواهم، موافقت کند.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های طرفین، مرد را ملزم به پرداخت مهریه همسرش کرد.

ghost_rider - ایران - اصفهان
جالبه همدم و همراه زندگیتا که از هر کسی بهت نزدیکتره تیغ بزنی برا کمک به دوستت ، چیزایی آدم میشنوه که تو دکون هیچ عطاری گیر نمیاد ( خوشم میاد وقتی از اسلام حرف میزنن میگن این چه دینیه دیه زن نصف مرده و .. ولی موقع مهر گرفتن مسلمون میشن و میشه حقشون)
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
واقعا که!!! خوب چه کاااااریه!!! درستش اینه که این خانوم با دوستش میخوان سر این شوهر بدبخت رو بکنن زیر آب!! هه هه
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

mastaneh.deldar - ایران - اهواز
چه زن فداکاری....به این میگن دوست....................
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
اقا جون جنس را خریدی پولش را بده .معنای مهریه یعنی همین باعث تاسف است . میگن خرید وفروش نیست . ممکنه بفرمائید پس چی هست .مگر بخواهیم یک کلاه برایش بتراشیم .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

karaji - سوئد - گوتنبرگ
اوسکل زیاد پیدا میشه تو دنیا ...اما...!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

odin - بلژیک - انتورپن
ghost_rider - ایران - اصفهان -بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه - متاسفم که شما دونفر،دوستی را فقط در معامله و فریب و بده و بستون میبینید. با این نوع تفکر فکر میکنید وقتی شماها نسبت بدوستی و دوستاتون اینطور فکر میکنید، پس بقیه مردم در مورد شما «اول نویسهای» این سایت که همه میدونیم از چه قماش و دسته ای هستید حق دارن که لایق دوستی و محبت ندونن شماها رو. میبینین؟ این مکتب الهی و اسمانی چه جور موجوداتی ازتون ساخته؟ نه یه دوست واقعی دارین، نه یه فامیل که بجای اینکه ازتون بترسه بهتون احترام بذاره، نه یک همکار که حاضر باشه خودش و پستش رو در دوستی فداتون کنه. راستش ادم دلش براتون میسوزه. دلتون با مادیات و دنیا خوشه که بناحق از دیگران گرفتید اما، باور کنید :ازپس امروز بود فردایی.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
من واقعا اعتقاد دارم مهریه حق زن است و مرد موظف به پرداخت اون هست ولی خداییش فکر نکنم در این مورد بالا به اجرا گذاشتن مهریه و دادگاه و پرونده سازی برای خاطر کمک به دوست باشه. یه ریزه همچین مسخره بود. خب رک بگه حقمه می خوامش. مگه چی میشه؟!
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
این خانم باید بجای مهریه یه پسگردنی ابدار از اقاشون نوش جان میکردن. مگر اینکه زنی بود که در صورتی که شوهره هم واسه کمک به دوست دخترش از عیال میخواست از مهریه اش صرف نظر کنه و ایشون هم میکرد , اونموقع بله کاملا" حقش بود. ( که فکر نمیکنم همچون کاری میکرد, ولی اگه میکرد اونوقت عجب دوست فداکاری بود. در هر دو صورت دوست خودش یا دوست شوهرش ) شاد و مسرور باشید.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

مهم - بلریک - بزوکسل
ایران - شیراز شما که اعتقاد دارید مهریه حق زن است با این حساب قبول دارید زن در حکم یک کالا است و دوستان زنان ایران و مسلمان تا موقعی در مقابل ازدواج و یا یک رابطه که زن هم از اون لذت می برد وجهی درخاست کند هیچ فرقی با زنی که تن فروشی مکند ندارد و جا دارد به زنهای که توی ایران برای برابری زن مرد به خودشون این همه زحمت می دن بگم که فقط وقتشان تلف می کنند(البته اشتباه برای دوستان نشود زنی که اهل زندکی ودوستار زندگی خانوادش است مرد وظیفش است خرجش بدهد چون زن هم شریک زندگی است و در خانه زحمت ی کشد درود بر شیر زنهای که دستشان تو جیب خودشون است و اجازه نمی دهن به احدی قیمت روی انها بگذرد
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

hamzehveronique - ایران - تهران
خاک تو سر این خانم با این کار نفرت انگیزش- خوب اول می بایست به مرد می گفت جریانو- حقشه طلاقش بده این نادونو- من بودم طلاقش میدادم. این مهریه هم خیلی چیز مزخرفیه- اصلا برداشته بشه بهتره-
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

kaveh irani - پارسیان - تهران
مهریه نه قیمت گذاری روی دختران آیا این درسته؟
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
مهم - بلریک - بروکسل دوست عزیز شمائی که در خارج از کشور زندگی میکنی باید بدانی که زنان در اروپا و آمریکا حمایت قانونی محکمی دارند که بعد از طلاق به بدبختی نمی افتاند و تمام کمال حق و حقوقشون را میگیرند ولی یه کم به آینده یه زن ایرانی فکر کن که بدون مهریه شوهرش طلاقش بده نه تو اجتماع جا داره نه تو خانه پدر و هرکسی هم میخواد ازش سو؛ استفاده کنه من خودم کسی را میشناسم که مهریه اش را به شوهرش بخشید و حتی طلاهای عروسی اش را فروخت که مشکل شوهر حل بشه که البته شوهرش در این مورد فریبش داده بود .ولی وقتی مریض شد و احتیاج به جراجی تیروئید داشت شوهرش با اینکه وضع مالی بسیار خوبی دارد گفت با این وضع هم میتونی زندگی کنی مرگ که نیست من پول پای این چیزها نمی دم. زن باید تو ایران یا بسوزه و بسازه یابدبخت تربشه.
جمعه 10 تیر 1390

ghost_rider - ایران - اصفهان
odin - بلژیک - انتورپن . عزیز من خوب نشستی داری برا خودت میبری و میدوزی ، تو که از دوستی و محبت و احترام صحبت میکنی ، کسی رو نشناخته نباید هر چی دلت میخواد بهش بگی ، شما بگید شاید من نمیدونم دوستی نزدیک تر از زن یا شوهر به آدم هست یا این حرف توجیح میکنه من از یه دوستم به اسم این که حقمه پول بگیرم تا به یکی دیگه که احتیاج داره کمک کنم ، اگر این خانم دوستی میدونست چیه اول به شوهر خودش اینا میگفت ، من کجا حرف از طرفداری از دین خاصی زدم گفتم استفاده از دین مثل این شده که هر جا به ضررشونه قبولش ندارن هر جا به نفعشونه دیندار میشن ( یا رومی رومی یا زنگی زنگی) بعد از این تفاوت شما با جمهوری اسلامی چیه ؟ اونجا تاحرفی بزنیم میگن از آمریکا پول میگیری ، اینجا هم تا یکی چیزی میگیم بعضی آدما متعصب مثل شما میگن جیبتا آخوندا پر میکنن ، همه تو این دنیا که با هم موافق نیستن ، و اگه دوستی به اینه که شما میگید همون بهتر ما لایق نباشیم
جمعه 10 تیر 1390

ghost_rider - ایران - اصفهان
دوستانی که میگن هم مهر حق خانماست ، وقتی حرف شما درست که حقی در میان باشه ، میدونید از چند تا مرد هم اینطوری کلاه برداری شده ، وقتی میتونیم بگیم حقه که عدالت در موردش اجرا بشه و با توجه به زندگی که زن وشوهر با هم داشتن در مورد میزان مهر قضاوت بشه ، به عنوان مثال نه اینکه خانم مبینه شوهرش پولداره از یکی دیگه خوشش اومده، شوهرا تیغ میزنه تا بره با اون یکی( چون در بیشتر مواقع مرد هم وقتی میبینه بدون دلیل باید مهر بده طلاقم میده )،دوستان فقط کافیه یه سر به دادگاههای خانواده بزنید ببینید فقط خانمها تو ایران در مورد مهر و بقیه مسائل بهشون ظلم نشده
جمعه 10 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
ghost_rider - ایران - اصفهان. دوست عزیز. مهریه وخرید وفروش انسان خوب نیست. و اگر بلانسبت, احمقی زیر بار این حماقت رفت, چشمش کور , دندش نرم.باید بداندجریمه رفتن زیر پل خواجو, گل قالی شمردن است.!. سلامت باشید.
شنبه 11 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.