پلیس ایران: کسانی که دوباره تجهیزات ماهواره نصب کنند به دادگاه می‌روند


پلیس ایران: کسانی که دوباره تجهیزات ماهواره نصب کنند به دادگاه می‌روند

استفاده کنندگان مجدد ماهواره به دادگاه معرفی می شوند

سرتیپ احمد رضا رادان، جانشین فرمانده پلیس ایران هشدار داد که افرادی که پس از جمع آوری آنتن های ماهواره ای توسط پلیس، دوباره آنها را نصب کنند، به دادگاه معرفی خواهند شد.

آقای رادان که در استان چهار محال و بختیاری سخن می گفت، همچنین اعلام کرد که نیروی انتظامی براساس ضوابط و حکم اخلاق، در مرحله نخست از ورود به منازل افراد خودداری می کند.

سرتیپ اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده پلیس ایران نیز در قزوین اعلام کرد که طرح جمع آوری ماهواره ها با قاطعیت از سوی نیروی انتظامی اجرا می شود.

آقای احمدی مقدم روز دوشنبه ۶ تیرماه اعلام کرده بود که با واحدهای صنفی فعال در زمینه تولید تجهیزات دریافت ماهواره برخورد شدیدی خواهد شد.

او همچنین از مراجع قضایی خواسته بود که برای "تشدید مجازات ها" در این زمینه اقدام کنند.

غلامحسین محسنی اژه ای، سخنگوی قوه قضائیه اخیرا با اشاره به جمع‌آوری آنتن های ماهواره‌ای در ماه‌های اخیر اعلام کرد که استفاده از تجهیزات ماهواره‌ای ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

او افزود که در مواردی که آنتن های ماهواره ای در معرض دید و آشکار است، نیروی انتظامی نیاز به حکم ندارد، ولی در مواردی که مستلزم ورود به خانه هاست، پلیس باید حکم قضایی داشته باشد.

طرح جمع آوری تجهیزات دریافت برنامه های تلویزیونی ماهواره ای و منع استفاده از این تجهیزات از سال ۱۳۷۳ در ایران مطرح شد و آیین نامه اجرایی آن در فروردین ۱۳۷۴ در هیئت وزیران به تصویب رسید. براساس ماده ۲ این قانون وزارت کشور موظف شد که با استفاده از نیروی انتظامی اقدام به جمع آوری آنتن های ماهوراه ای کند، اما بر اساس این ماده قانونی برای ورود به خانه افراد مجوز دستگاه قضایی لازم است.

دور تازه مقابله با دیش های ماهواره ای بر اساس طرحی جدید و به عنوان بخشی از طرح امنیت اخلاقی و لایحه استفاده مدیریت شده از ماهواره که در سال ۱۳۸۵ به تصویب رسیده است، اجرا می‌شود.

daryosh - انگلستان - لندن
تا کی. یکروزی برای داشتن ویدئو هم دادگاهی میشدیم. اخرش چی شد. ویدئو ازاد شد .ماهواره هم اخرش همینه.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
شما حیف نونها نه میتوانید چاره شیر زنان ایران رابرای حجاب اجباری کنید و نه ماهواره ،این تنها راه ارتباط مردم زندانی ایران با دنیای خارج .بنابراین هر چقدر دوست دارید عرعر کنید و تو سر شپشی خودتان بزنید.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

smartrun - کانادا - تورونتو
مملکت داریم ..؟؟ غرب زدگی خیلی بهتر از سوسمار زدگی است !! ههههههههه مرده شور این مذهبها رو ببره با این عقیدهایشان """" دم شیطان گرم که چه برنامه های اموزندی داره !! ایولا "" ما رو از بی سوادی نجات داد . سلامتی خودش و برنامهای جالبش <<<<
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
و اگر باز هم دست برندارند اعدام میشوند .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
منظورش این است پول بیشتر بدهند کاری با انان که ماهواره دارند نداریم.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
آب و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو نانی به کف آری و .. ما دوباره دیش می خریم تا شما دوباره مارو بازداشت کنید و ما دوباره پولی در جیب شما می ذاریم تا شما هر ماه با دست پر به خونه هاتون برید.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
رژیم اسلامی یعنی همین - بی خبری و اگاهی مردم , هراندازه مردم . کمتر اگاهی داشته باشند . بیشتر پذیرای خرافات و مذهب میشوند. .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
neda2oo7 - ایران - شیراز زیبا گفتی ای ول ..دقیقا همین طور است
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

Royan - آلمان - آلمان
یه جائی خواندم که ایران یعنی سرزمین مردان نجیب و واقعا همینطور ولی نجابت و صبوری هم حد داره باید بلاخره جلوی این نانجیب ها که به روش توالت رفتن آدم هم کار دارند ایستاد. نجابت زیادی هم نکبت میاره. با پروروئی تمام میگه حق نداری ماهواره داشته باشی از اینترنت استفاده کنی و.. غیره برای اینکه آگاه میشوید و پی به حق و حقوق انسانی خودتان میبرید می فهمید که ما چه بیشرفهائی هستیم و شماهارا از چه چیزهائی محروم کردیم .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
ای بابا. ..گیری کردیما
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

punisher - ایران - شیراز
البته چند سال پیش هم چنین اقداماتی انجام شد و مردم میگفتند که نیروی انتظامی ردیاب دارد و دیش های ماهواره را ردیابی میکند. / باید بگویم که کاملا درست میگفتند و آنها ردیاب دارند منتها دیش های اینترنت ماهواره ایی را که سرعت بسیار بالایی داشت را شناسایی میکردند و آنگاه از سر کوچه شروع به جمع آوری همهی دیش ها میکردند تا آن شخص مورد نظر را در بین همه بگیرند. با این کار میخواستند که مردم از چگونگی سیستم های موجود اطلاع پیدا نکنند و این قضیه اپیدمی نشود.با این حال پس از مدتب خودشان به کسانی که مشکل خط تلفن و ... داشتند اینترنت ماهواره ایی با سرعت محدود دادند و همه آنها را از کانال خودشان گذراندند. اما اکنون گویا دوباره بخاطر سرعت بسیار پایین انترنت دوباره سیستم های پرسرعت ماهواره ایی راه افتاده و اینها با یک تیر دو نشان را میزنند.
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

neda2oo7 - ایران - شیراز
*Fanoos*جونم فدات . اما اون ضرب المثل رو اشتباه گفتم lol ابر و باد و ...
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
Royan - آلمان - آلمان . گرامی این گفته ی دو یونانی//...گزنفون.و هرودت..// در باره ی ایرانیان دوران باستان و کاملش این است//ایرانیان مردمانی شجاع.. راستگو. و نجیب // هستند ایا این صفات تا چه حد در شرایط کنونی صادق است/قضاوت با شما/
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
neda2oo7 - ایران - شیراز فدای سرت ندا جانم ..موفق باشی عزیزم
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

feri gonzales - بلژیک - بروکسل
میگما الان نصابای ماهواره بازارشون سکه اس لول
شنبه 11 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.