تهدید احمدی‌نژاد: کابینه خط قرمز ماست ؛ دست اندازی کنند به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنم


تهدید احمدی‌نژاد:
کابینه خط قرمز ماست ؛ دست اندازی کنند به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنم
دستگیری دولتی ها سیاسی است

در پی انتشار اخبار و گمانه زنی هایی درباره احتمال بازداشت برخی اطرافیان رئیس جمهور ، ظهر امروز محمود احمدی نژاد به صراحت گفت که کابینه خط قرمزش است و نخواهد گذاشت به کابینه "دست انداز" شود.

به گزارش عصر ایران ، رئیس جمهور همچنین دستگیری چند نفر از نیروهای مشایی توسط قوه قضاییه را "اقدامی سیاسی" دانست و گفت که اگر این روند ادامه یابد، مسائل را با مردم در میان گذاشته و به وظیفه قانونی خود عمل می‌کنم.

  احمدی نژاد رئیس جمهور که در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران سخن می گفت: موضع ما در قبال فشارهای که وارد می‌شود، همچنان سکوت است زیرا کشور نیازمند وحدت و همدلی است اما کابینه خط قرمز است و مجموعه این اقدام‌ها کاری سیاسی برای فشار به دولت است.

وی تصریح کرد: موضع ما سکوت بوده و همچنان سکوت است اما اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، مسائل را با مردم در میان می‌گذارم و به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل می‌کنم.

رئیس جمهور که ابراز امیدواری کرد این روند متوقف شده و نیازی نباشد وی وارد عمل شود، گفت که در خصوص اتهاماتی که به همکارانش در دولت وارد می‌کنند، با رئیس قوه قضائیه مذاکره کرده است.

پیش از این محمود احمدی نژاد بارها گفته بود همه در برابر قانون یکسانند و تصریح کرده بود: "من تنها رئیس جمهوری هستم که اعلام کرده  ام اگر اتهامی متوجه نزدیکان من هم شود باید با آن برخورد شود"که البته با مواضع امروز وی در برخورد با چند متهم پیرامونی اش به هیچ روی همخوانی ندارد.

yashainiran - ایران - ایران
.....گر بخواهند به این روند ادامه دهند، مسائل را با مردم در میان می‌گذارم و به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل می‌کنم..... کدام مردم ؟ آخه مگه پیش مردم ارزش داری تا به مردم شکایت بکنی و حرفت را با اونا بزنی؟ این همه بلا سرمردم آوردید و حالا که دمتان لای در گیرکرده مردم مردم می کنید؟ رو که نیست سنگ پای قزوینه!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

محمداصلی - ایران - تهران
واقعا از ته دل امیدوارم دولت ا.ن. تا پایان دوره چهار ساله اش دوام داشته باشد زیرا تا امروز در نتیجه بی خردی این دولت خسارات زیاد و ضربات مهلکی به رژیم آخوندی وارد گردیده است و الان موقع درو کردن نتایج سیاستهای ابلهانه سالهای اخیر است . حالا که اینهمه هزینه داده ایم و نظام ضد مردمی به لبه پرتگاه نابودی رسیده است حیف است ترن مرگ رژیم در آخرین لحظات متوقف شود و ترجیح میدهم با همین سرعت و یکبار برای همیشه ی تاریخ به ژرفای دره نیستی پرتاب شود .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

sama128 - ایران - شیراز
یکی نیست به این احمدی نژاد بگه ببند گاله رو. shut Up. تو هنوز نمیدونی زیرشلواریت چه رنگیه بعد صحبت از خط قرمز میزنی
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

m_r - استرالیا - سیدنی
با درود. از تو دروغ گو تر و نامرد تر کسی‌ نیست تو بیمار و اقدی هستی‌ فکر کردی که با تقلب کشت کشتار حکومت نظامی حالا دیگه میتوانی‌ هر کاری خواستی‌ بکنی‌ کور خندی آقا لولو‌ها را بردند ساعت رفتن تو شروع شده و چه بخوای چه نخواهی باید بری البته اگه جان سلام بدر ببری و یک جای یک کسی‌ یک بمب روی سرت خراب نکنه. یادت رفته در جواب خبرنگار در باره قتل ندا چه گونه و چه جواب و خندیدی و مسخره کردی دست انتقام تا جان داری تنها نمیگزرت برو و از مردم معذرت خواهی‌ و توبه کن هر چند دیگه دیر شده. شاد با د روح ندا عسگر اولادی و سحابی‌ها و دیگر عزیزان راه آزادی. زنده با د ایرانی‌ آزاد اندیش پایند با د ایرانی‌ عزیزمان.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
اغای بگم بگم باز شروع کرد .6سال است که درحال گفتن هستی .چی بگی.از کی بگی از کثافت کاری های خودت ودولتت .یا از مدیریت جهانیت .یا از عجز وناتوانی در اداره مملکت.تا حال چی کردی وچی گفتی .جز خدمت به ابرقدرتها .از تحریمها چه کسانی بیشتر بهره برده اند .فقر وبدبختی وبیچارگی مردم .از کارهای دولت قدر قدرت شما است .باید اول خودت را دستگیر میکردند .پا تو کفش رهبر میکنی.دو علی گلابی میائی .بچه میترسانی .برو دست بوس .هنر دیگری نداری .
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.