فاطمه آلیا از دستگیری مهاجمان به استخر زنانه خبر داد


فاطمه آلیا از دستگیری مهاجمان به استخر زنانه خبر داد

 تهران- 'فاطمه آلیا' نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدادی از اراذل و اوباش که اخیرا به یک استخر زنانه در تهران حمله کرده بودند، دستگیر شدند.  

 
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا درباره این حادثه افزود: این اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست یابند و با همکاری نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شدند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی توضیح دیگری درباره جزئیات این حادثه نداد اما تاکید کرد: این اقدامات، تحرکاتی سازمان یافته برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه است.
آلیا افزود: با شروع اجرای طرح امنیت اخلاقی، تعدادی از اراذل و اوباش اینگونه اقدامات را برای مقاومت در مقابل قانون انجام می دهند.
وی تاکید کرد: نیروی انتظامی و مسوولان قضایی باید قاطعانه با متجاوزان به حریم خصوصی افراد و برهم زنندگان امنیت اخلاقی و روانی جامعه برخورد کنند.

حدود یک هفته پیش، گزارش هایی از حمله مهاجمان موتور سوار به استخری زنانه در تهران منتشر شده بود.

بر اساس این گزارش ها، مهاجمان وارد استخر زنانه شده بودند و با آزار و اذیت زنان حاضر در استخر، از این صحنه ها فیلم برداری و سپس محل را ترک کرده بودند.

نیروی انتظامی این گزارش ها را تکذیب کرده بود.

khosh bavar - ایران - یزد
حمله !? مردها را بجایی رساندید که استخر برای انان حکم بهشت را دارد و یا انها خواستند یادی از دوران زمان شاه شاهان کنند و یا خواستند احساس فرنگی داشته باشند ! لطفا با این مقایسه بیمعنی که " اگر مادرت و خواهرت " در انجا بود چنین حرف میزدی و منطقی داشتی ?! جواب جدی من : نه ! زیرا انها ( مادرم و خواهرم ) دچار غش میشدند, زیرا انها هم طاقت چنین تصوری را ندارند ! پس صحبت از " کل " موضوع میباشد که چرا باید اجتماع را به این سمت پیش ببرند که باعث چنین بیماری جنسی بشود ?! شاد و شجاع باشیم .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Royan - المان - المان
ای بر پدر رذل دروغگو تون لعنت این اراذل اوباش از زیر عبای رهبری بیرون میان واسه همین رهبر نمی خواد که اسمشون به گوش مردم برسه. وگرنه چرا مردم نباید از اسم مشخصات شخص متجاوز با خبر بشوند؟
سه‌شنبه 7 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
از خودشونند!!..میخواهند به بهانه نا امن بودن استخر برای زنان ....."استخر را . ببندند!!..."
سه‌شنبه 7 تیر 1390

siamaktg - ایران - تهران
این وحشی ها پرورش یافته ی دست خود نظامه!!!. وقتی جایی نباشه واسه خالی کردن عقده ی انسان های بیمار وضع بهتر از این نمیشه .. وقتی از در خونه میان بالا دیگه استخر رفتن که تو همه جای دنیا قاطیه عادیه دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
چه خبره تو ایران!!! نظام مقدس ولی وقیح چه گندی زده با این مملکت داریش!!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ekman - ‫ایران - شیراز
این ارازل و اوباش گرسنه بودند که چنین عملی را مرتکب شدند،ایکاش فردی آنجا راهنمائی شان میکرد و توالت را نشانشان میداد که گرسنه محل را ترک ننمایند،حـ... های بی ناموس.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اینها بهانه است برای بستن تفریگاه دختران.این اراذل پشتشون بدجور گرمه که اینقدر فعال شدن...اون پلنگهایی که از دستگاه اطلاعاتی ایران تعریف و تمجید میکردن پیشی شدن اینجا?
سه‌شنبه 7 تیر 1390

pi2tar - ایران - گیلان
قبل از فرو پاشی شوروی سابق شخص در مسیر جنگلی اقدام به تجاوز به دختران و زنان میکرد که این امر از سوی دولت حاضر به علت خدشه دار نشدن مدیریت دولتی یچ وقت به گوش مردم نمیرسید تا بعد از فروپاشی دولت این وقایع از سوی رسانه ها به چالش گرفته شد و شخص خاطی به جزای کارش رسید. گواینکه ایران نیز بر این مهم پایبند است زیرا هیچ گونه اطلاع رسانی دقیقی از سوی رسانه ها انجام نپذیرفته . من فاتحه ی ایران را سالها قبل خواندم. لطفا گهگاهی آبی بر سر مزارش بریزید تا احساس خنکی کند اونجایی که میسوزد.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
bita tehrani - کانادا - ونکوور. " اینها بهانه اشت برای بشتن تفلیح گاه دُخملان " . نه موش موشک , اینها پارازیت است برای انحراف اذهان عمومی از توجه به راهپیماییهای " تیر و خرداد ". کلاه قرمزی قربونت بره
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
این افراد روی حیوانات وحشی را هم سفید کرده اند ! از کی تا به حال در فرنگستان مردها با موتور وارد استخرها میشوند که ما خبر نداشتیم و آیا کسانی که به یاد دارند مگر زمان شاه موتور سوارها گلّه ای به استخرها هجوم میبردند که اکنون هم میخواهند تجدید خاطرات بکنند !! خیلی مضحک و مسخره است زمانی که عذری بدتر از گناه میاورند !! bita tehrani - درست حدس زدی بیتا جان . الله مسلمانان در کتاب آسمانی اش به محمد امر کرده که : (نساؤکم حرث لکم فاتوا حرثکم انی شئتم ):(زنان شما کشتزار شمایند ، پس در هر جا یا در هرزمان خواستید به کشتزار خود در آیید. آیۀ 223 سورۀ البقرة ). مذهب اسلام که برای جهانیان بخصوص زنان خفت و خواری را به ارمغان آورد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
اون استخر استخر صدف نام داره در شهرک والفجر انتهای امیرآباد. چند موتوری حمله کردن به داخل استخر در سانس بانوان و در حال عربده کشی به تماشای زنان لخت؛ لمس کردن بدنشون؛ فیلمبرداری و…پرداختند. منشی زنِ سانس رو با چاقو تهدید کردند و مانع تماس با پلیس یا مردم شدند و پس از 5 دقیقه متواری شدند. نکته تاسفبار اینکه ماموران کلانتری 125یوسف آباد پس از50 دقیقه به محل رسیدند! اون هم با یک سمند پیزوری و3 تا مامور عقب افتاده و هالو"... ایمیلی که در این رابطه دریافت شد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

perspolisi - استرالیا - سیدنی
. گزارش‌ها میگن :" مهاجمان وارد استخر زنانه شده بودند و با آزار و اذیت زنان حاضر در استخر، از این صحنه ها فیلم برداری و سپس محل را ترک کرده بودند". بعدفاطی سیبیل میگه: ": این اراذل و اوباش نتوانسته بودند به اهداف شوم خود دست یابند و با همکاری نیروی انتظامی به سرعت دستگیر شدند". باید این اراذل اوباش یه حالی‌ به خودتو خانوادت بدن بفهمی این کارا یعنی چی‌، دیگه دروغ نگی‌.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
این حملات کاملاسازمان یافته و برای خانه نشین کردن خانمهاست. این کپی برداری از طالبان در افغانستان است و تا مردم خود دست بکار نشده و غیرتی از خود نشان ندهند این تازه اول کار است.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

پریستوک - ایران - تهران
شایدم می خوان این حمله ها و تجاوزا هم خودشون تفریح کنن و هم چند وقته دیگه دوباره زیر لوای این که داریم متجاوزا رو به سزای عملشون می رسونیم اعدامای دسته جمعی رو شروع کنن.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

maryam-germany-71 - المان - برلین
ارازل اوباش غیر بسیجی نداریم,میخوان استخرهای زنونه ارو هم به این بهانه جمع کنن
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

felora - ایران - تهران
. sourena.de - آلمان - اشتوتگارت . چه خبره؟!! عزیزم همینها که میبینی ومیخونی. حالا حالاها وطن بی وطن!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

bita tehrani - کانادا - ونکوور
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران/ تحلیل شما هم میتواند درست باشد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

sourena.de - آلمان - اشتوتگارت
felora - ایران - تهران هموطن عزیز. از دوستان و فامیل شنیده بودم ولی باور کردنش برام سخته. چه بلایی سر این مملکت اوردند!!! نابود باد چنین حکومت قرون وسطایی و عصر حجری. مواظب خودت باش هموطن.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
زنکه کلاغ سیاه بر در مورد صیغه تحقیق کن.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
ابر قدرت (در مرکز ) چرا به لکنت زبان دچار شدی ؟! ...! آخی !
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.