طرز تهیه اسپاگتی تره‌ فرنگی


طرز تهیه اسپاگتی تره‌ فرنگی

مواد لازم

اسپاگتی سبوس‌دار =یک بسته
هویج= دو عدد
تره‌فرنگی= دو شاخه
سیر= دو حبه
سینه مرغ =یک عدد
نمک و فلفل= به میزان لازم
رب گوجه‌فرنگی= یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه

سیر را خرد کرده و روی حرارت قرار دهید. سپس هویج را که نگینی خردشده اضافه کرده و کمی تفت دهید. سینه مرغ را خرد کرده و به هویج افزوده و تفت دهید و در انتها رب گوجه‌فرنگی و تره‌فرنگی خردشده و نمک و فلفل را اضافه کرده و هم بزنید. اسپاگتی را در مقداری آب و نمک پخته سپس آبکش کرده و در ظرف مورد نظر کشیده و روی آن مخلوط مرغ و تره‌فرنگی را بریزید و در صورت تمایل کمی هم پنیر پیتزا ریخته و سرو کنید.
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
پله جان فکر کنم شما عاشق اسپاگتی هستید یادمه از ماکارانی خوشت می اومد !!منم این غذارو دوست دارم
سه‌شنبه 7 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
Fanoos* - ایران - شهمیرزاد -سلام فانوس جان ،خوبید شما . بله من هم اسپاگتی دوست دارم ،بخصوص وقتی خانم های ایرانی آنرا به سبک خودشان درست میکنند خیلی خوشمزه میشود.شاد باشید دوست مهربانم .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

shiva safapour - ایران - تهران
ای کاش در آن لحظه که تقدیم تو شد هستی من ...می سپردم که مراقب باش جنس این جام بلور است ... پراز عشق و غرور است ....مبادا بازیچه شود . می شکند...... میدونی که برام قشنگترین عشق این دنیا هستی ..روزهام رو با اسمت شروع می کنم و با عشق فردایی که دوباره روزم رو با تو شروع کنم سر به بالین می ذارم . .برات ارزوی سلامتی و اوقات خوش دارم ...یادت باشه که منتظرت می شینم تا برگردی.ایران تهران
سه‌شنبه 7 تیر 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
pelle - سوئد - استکهلم . پله جون , زیاد اسپگتی نخور , چاق میشیا , ازما گفتن
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
homa-ir - المان - هامبورگ-هما جان ،مرسی از اینکه بفکر من هستید ، خوشبختانه من مشکل اضافه وزن ندارم و یک روز در میان بعد از کارمیرم ورزش و غذاهای اضافه را می سوزونم. هما جان من اسپاگتی خودم درست نمیکنم بندرت ،ولی پاستا با ماهی و اسفناج یا با فیله مرغ را درست میکنم و به پاستا ترجیح میدهم .ولی حق با شماست باید مواظب باشم چون هیچ دوست ندارم اضافه وزن بیارم.قربانت پله .
پنج‌شنبه 9 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.