سپاه پاسداران: سیلوهای زیرزمینی پرتاب موشک آماده اند


سپاه پاسداران: سیلوهای زیرزمینی پرتاب موشک آماده اند

برنامه موشک های بالستیک ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم شده است

سپاه پاسداران ایران می گوید که در مرحله اول از یک مانور موشکی، از تعدادی سکوی زیرزمینی پرتاب موشک رونمایی کرده است.

سرهنگ اصغر قلیچ خانی، سخنگوی مانور "پیامبر اعظم ۶" گفته است که این "سیلوهای پرتاب موشک" در داخل کشور ساخته شده است.

به گزارش شبکه خبر صدا و سیمای ایران، وی گفت: "فن آوری ساخت این سیلوها از ۱۵ سال پیش در اختیار فرماندهی موشکی نیروی هوا فضای سپاه بوده و با تنوع و حجم بالا، بهره ‌برداری از آن برای اولین بار در این رزمایش در معرض نمایش قرار گرفت."

در این رابطه، سردار سرتیپ امیر علی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه، گفته است پیام این مانور ۱۰ روزه که در آن موشک های خلیج فارس، سجیل، فاتح، قیام، شهاب ۱و۲ مورد آزمایش قرار خواهد گرفت، "پیام صلح و دوستی" برای کشورهای منطقه است.

آمریکا برنامه موشکی ایران را تهدیدی جدی علیه منافع خود و سایر کشورهای متحدش در خاورمیانه می داند و طی سال های گذشته، دفاع موشکی خود در خلیج فارس و چند کشور عرب همسایه ایران را تقویت کرده است.

سپاه پاسداران می گوید که سیلوهای یادشده این امکان را فراهم می آورد که موشک هایش به صورت عمودی آماده پرتاب باشد و برخی از این موشک ها از راه دور نیز قابل کنترل است.

سرهنگ قلیچ خانی گفت: "نقش این سیلوها به عنوان بخشی از یگان های واکنش سریع فرماندهی موشکی محسوب می شود به طوری که موشک ها همواره عمود و آماده پرتاب بر علیه اهداف پیش بینی شده هستند."

برنامه موشک های بالستیک ایران از سوی شورای امنیت سازمان ملل متحد تحریم شده است.

این شورا به ویژه انجام آزمایش های مرتبط با فن آوری موشک های بالستیک توسط ایران را ممنوع اعلام کرده است.

یک هیات بازرسی شورای امنیت که درباره موارد نقض تحریم ها توسط ایران تحقیق کرده است اخیرا در گزارشی به این شورا اطلاع داده است که ایران طی یک سال گذشته شش آزمایش موشک های بالستیک انجام داده که دو مورد آن از دید رسانه ها دور بوده است.

به گفته این هیات، یک دولت که نام آنرا اعلام نکرده درباره این دو آزمایش به بازرسان شورای امنیت اطلاع رسانی کرده است.

گزارش هیات مذکور به طور رسمی منتشر نشده اما متن آن به رسانه ها درز کرده است.

بازرسان شورای امنیت گفته اند تحریم ها پیشرفت برنامه های موشکی و اتمی ایران را کند کرده است چرا که حکومت ایران برای دریافت فن آوری و تجهیزات مورد نیاز در این برنامه ها با مشکلات فزاینده ای رو به روست.

ایران بر صلح آمیز بودن برنامه اتمی خود تاکید دارد اما دولت های غربی به ویژه آمریکا حکومت ایران را به تلاش برای دستیابی به ظرفیت تولید بمب هسته ای متهم می کنند.

ari jojeh - ایران - تهران
امیدوارم این "پیام صلح و دوستی" شما تا اروپا هم برسد!!!!!!!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

sheyvar - ایران - ارسباران
پیام این مانور ۱۰ روزه که در آن موشک های خلیج فارس، سجیل، فاتح، قیام، شهاب ۱و۲ مورد آزمایش قرار خواهد گرفت، "پیام صلح و دوستی" برای کشورهای منطقه است. اگر پیام صلحتان با این همه موشک و آتش هست پس جنگ شما با چی خواهد بود ؟؟؟؟ . حالا دشمن فرضی را نابود میکنند اگه مفقودالاثر و شهید ندهند . .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

شیر بیشه مازندران - ایران - ایران
اهای سپاه همونطور که به فکر ساخت موشک از بیت المال هستید آیا به فکر شکم گرسنه مردم هم هستید؟؟؟
سه‌شنبه 7 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
مانور موشکی و امادگی سکوهای پرتاب موشک که به سمت اهداف پیشبینی شده هدفگیری شده پیام صلح و دوستی برای کشورهای همسایه و منطقه است. ( از این موشکها که در جشنها و مراسم سرور پرتاب میشوند شکلات و ابنبات به اطراف پخش میشود.)!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
وقتی میبینم ایران خودش توانایی ساخت موشک های به این قدرت و بزرگی رو داره حال میکنم وقتی میبینم حداقل اش تصمیمات کشور ما تو اون ور اول تائید نمیشه خوشحال میشم و همیشه مطمئن هستم که همین اخوند ها تا 20 سال دیگه دیسکو رو هم ازاد میکنن الان من خودم اخوندی میشناسم که مموتی و کوسه و همه رو فحش میده اما زمان زمان زمان میخواد
سه‌شنبه 7 تیر 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
آفرین به شما ها اوباشان و سر سپردگان تازی زاده و مزدور وجیره خوران و گدولیسان خونخوارمنه ای هیولای " خامنه ای" به چینی ها و روس ها هم پولشون رو دادید که اسباب بازیتون رو ساختن ....پس کارتون دیگه تمام شدو بسلامتی موشک ها همه ساخته شدندو ....سیلوها هم براشون ساخته شدند و.... ....خوب همانطور که میدانید دشمن های کفر و بی حجابی و شراب خور و ضد "مسلم انی" در اروپا و اسرائیل که میلیاردها دلار و یورو پول ایران رو تو بانک هاشون تحریم کردند " برای خودشون برداشتن" منتظر موشک ها تون نشستن که براشون پرتاب کنید ..پس خالی بندی نکنید ....اگر جراتش رو دارید ..رو تو شلوارتون دارید که فقط نرید تو باغ مردم به زن مردم تجاوز کنید پس لطفا" یه دونه از اون موشک خوشگل تون رو بطرف اسرائیل پرتاب کنید !! هی عنتری نژاد گفتی که اسرائیل که باید محو بشه ...پس یالله دیگه !! این موشک ها فقط برای پرتاب به شهرهای ایران ساخته شده و کشتن مخالفان !!!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

morid - ایران - بوشهر
وقتی نیروهای امریکا دور تادور ایران را محاصره کرده اند احمقانه خواهد بود که ایران دست روی دست بگذارد وبا کلاشینکف از خاک وناموسش دفاع کند. راستی اگر تروریستهای بلک واتر وارد ایران شوند به هیچ ایرانی تباری رحم نخواهند کرد.دستشان درد نکنه با این موشکهایشان.سربلند ایران
سه‌شنبه 7 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اگر وجود دارید بزنید هارت و پورت زیادی و زر زر دیگر به خالی بندی شماها همه دنیا پی بردند.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
آمریکا ظرف چند ساعت, رژیمهایی که از حمایت وپشتیبانی مردم خود بی بهره هستند را درهم خواهد کوبید.چنان غافلگیر کننده که نفهمید ازکجا خورده اید. از تاریخ درس عبرت بگیرید.خود را گول نزنید.اکثر ملت ایران خواهان همکاری با جهان و سازمان ملل هستد.قبر برای خود و مکتب نکبت تان درست کرده اید.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

hassan5 - ایران - تهران
تاانجائیکه من خبر دارم سکوی پرتاب وجود دارد و سیلو محل ذخیره مواد غذائی میباشد..شاید در سیلو های زیر زمینی جو برای هواداران خودشان ذخیره کرده باشند..و از این ببعد بجای ساندیس میخواهند بانها جو بدهند..
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار . قربون شکلت خامنه ای بره. اون موقعی که فقط یک ناو امریکا تو اقیانوس هند وایستاد و ظرف 11 روز 20000 تا موشک کروز تاماهاوک زد تو برجکت تو حال کن. ماهم تماشا میکنیم موشنگ هاتونو. دوما خبر نداری حالا داشته باش که تمام تصمیمات مملکتت اول تو نیویورک و واشنگتن گرفته میشه بعد به تهران "ابلاغ"میشه. بقیه کامنتت هم رد گم کنیه...خودتی که حالا میخوای با کامنت دوزاری ات اخوند سکولار به ما بفروشی.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ali1111 - ایران - تهران
باز هم جنگ تبلیغاتی براه می اندازند.. خودشون کار خودشون را پیچیده تر میکنند...
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران
ari jojeh - ایران - تهران. جناب جوجۀ الابریق ههههه ما سی ساله وایسادیم تا آمریکا یه "پوشک" به ما شلیک کنه تا با پوشکِ جوجه رو مشمّایش کنیم خودشو خیس نکه ولی خبری نشد ههههه. شما که علم کیمیا زولبیا دارید این بیماری "توهم توطئه" خودتان را چرا نمیتوانید مداوا کنید , شاید قضیه شما هم مثل قضیه رمال هاست ههههه . مرکز جهان (ایران) , تهران
سه‌شنبه 7 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
ابرقدرت ایران(مرکز جهان) - ایران - تهران .ابرقدقد این را بدان که جمهوری اسـ... ات در اوج قدرت به ناگهان سقوط خواهد کرد. یعنی همان موقعی که واقعا ابرقدقدیت. سرنوشت صدام را دیدیم سرنوشت بن علی ومبارک وقذافی را هم دیدیم سرنوشت شما را هم میبینیم. تو هم به اون لوله های 9 متری و 12 متری ات بناز. اما اگر ورقتان یکهو برگشت و نوبتتان رسید بیا و اینجا دو خط راستش را صادقانه بنویس. علما آخور را دیدند ولی آخر را ندیدند. اگر به پیغمبر خودت اعتقاد داری ایشان فرموده اند ( یعنی بدرستیکه در طلا و زاج و جیوه تصعید شده و زعفران الحدید یعنی زنگ آهن و زنگار مس و روغنی که نمیسوزد و نمیسوزاند هر آینه گنجهائیست که عبور کننده بآن راه نیابد مگر پیغمبر مرسل یا بنده شایسته و هر آینه خبر داد مرا رسول خدا صلی الله علیه وآله که بر آن اطلاع نمی یابد مگر پیرمرد سالخورده فانی شونده یا جوانی وامانده و سست شده ) و اگر به موشک های رهبرت اعتقاد داری و فکر میکنی گور بابای پیامبران و امامان پس برو تو خیابان و فعلا ملت ات را بکش تا حس ابر قدرتی بهت دست بده تا بزودی تکلیفتان معلوم خواهد شد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
سایت موشکی شنیده بودیم سیلو که مال گندم و کشاورزی است
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.