مسابقات فرمول یک البته ...


مسابقات فرمول یک البته ...

madly - سوئد - گوتنبرگ
بارک الله! بابا یارو مایکل شوماخره!
دوشنبه 6 تیر 1390

0102 - افغانستان - هرات
چشه مگه بوق نداره که داره،ترمز ای بی اس نداره که داره (حتی بهتر از ای بی اس)، ماشاالله فرمون هم که هیدرولیک دیگه از این بهتر چی میخوای. احمدی نژاد میتونه سرمایه اینهمه بنزین رو بزنه تو جیب و خرهای ملی رو جایگزین ماشین ها کنه و یک جزیره واسه خودش دست و پا کنه اون ور زمین.
دوشنبه 6 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
در بیابان لنگه کفش هم نعمت است ،حالا اگر امکان مسابقه اتومبیل رانی را ندارند همین الاغ هم خوب است ،جوانان به تفریح و ورزش نیاز دارند چه اشکالی دارد مسابقه الاغ سواری بدهند ، هر کسی به اندازه توانائی و امکانش وسیله تفریح خودش را جور میکند مسخره کردن آنها کار اصلا جالبی نبود .
دوشنبه 6 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
یاد زمان بچگی میوفتم که یه بار 5 تا بچه نشستیم روی یک خر و من هم نشستم روی گردن خر و عکس گرفتیم ... و دقیقا بعد خوردن فلاش دوربین خره من رو زد زمین .. چه خر فهمیده ای بود که تا زدن فلاش من رو روی گردنش تحمل کرده بود .. هنوز عکسش رو دارم . بیچاره خره .... هر وقت اون عکس رو میبینم دلم واسه خره میسوزه...
دوشنبه 6 تیر 1390

kabootar - پاکستان - لاهور
با مایکل ما چیکار داری!مایکل شما خره آقا جان.
دوشنبه 6 تیر 1390

massoudoslo - اسلو نروژ - اسلو نروژ
بابا iranianuk . کلی خندیدم :))))) فرمول یک و بعد که مطلب رو باز کردم زدم زیر خنده . مرسی
دوشنبه 6 تیر 1390

بنده ی تنهای خدا - قطر - دوحه
ایول خر سواری!!!!
دوشنبه 6 تیر 1390

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
مسابقات فرمون خر نه فرمول یک.
دوشنبه 6 تیر 1390

Neshat v sarbolandi - ایران - ایران
توی ایران ماهیچ تفریحی نداریم جزخیابان نوردی وپارک چرونی میایم باخرهم مسابقه برگزازکنیم وخوش بگذرونیم بازهم پلیس میادوگیرمیده میگه دنده عقب برو ببینم خرت دنده عقب هم بوق میزنه شمابگین ازدست این پلیسهاچه کنم که حتی خرماراهم جریمه میکنند.
دوشنبه 6 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
صمــــد آقــــا !..اون روزها با خر به شهر رفتی..ملا ها امروز اینها رو اینجوری. شاد (خ...)میکنند!!
دوشنبه 6 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
بیگلی بیگلی عزیز باور کن, منم با دیدن خر بیاد دهاتم میافتم که یک شخصی برای کرایه کشی یک خر خریده بود که ما از دیدن این خر بسیار لذت میبردیم و صاحبش که پیرمرد فقیری بود و از طریق کرایه کشی امرار معاش میکرد, چقدر به خرش میرسید و مغرور بود که انگار ماشین بنز خریده بود و وقتی که قیمتش را از او پرسیدیم, او با کمال غرور و افتخار فقط 4 انگشتش را نشانمان میداد که ما که بچه بودیم, نمیفهمیدیم که منظورش چیست تا اینکه با سوال مجدد و جواب تکراری با انگشت دست, بالاخره جوابمان را " شفاهی " داد و فقط گفت : 400 ! که بعد فهمیدیم قیمت خر 400 تومان بود ( در زمان ارزان قیمت شاه روانشاد ) ! حالا نمیدانم قیمت ان خر چقدره ?! ولی یک بدی که این خر داشت, مانند خروس هر روز صبح ساعت 5 صبح عرعر میکرد که خواب را از ما میگرفت ! ( الان از سر نعمت انگلاب اسلامی با شنیدن اذان از خواب میپریم ) ! و از طرفی الان هم وقتی خر را میبینم
دوشنبه 6 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
قسمت 2): به یاد کاربری بنام " کارا از هلند" میافتم که خردوست دارد که امیدوارم با دیدن این عکس نظری بدهد که ببینم اصلا حالشون خوبه یا نه, زیرا ایشان مانند کاربری بنام " شیرین از کانادا " هم فقط کامنت میدهد که اگر میوه مورد نظرش را در سایت ببیند ! چرا مردم اینقدر کم علاقه به چیزی دارند که نظر بدهند, پس شاد و بیشتر علاقه مند به هر چیز باشیم !
دوشنبه 6 تیر 1390

amir58 - ایران - مشهد
ایول.....یه تک چرخ(سم) هم بزن.
دوشنبه 6 تیر 1390

ahmadahmadi111 - ایتالیا - ایتالیا
شامپاین وا نکردن چرا؟.
دوشنبه 6 تیر 1390

yagoot - ایران - ممقان
خر تو خره. راستی به نفر اول چی دادن؟
دوشنبه 6 تیر 1390

mohsen_raja - ایران - تهران
حیونی خرها! اونایی‌شون که توی مملکت امام زمان سر از رستورانها در نیاوردن و با نام جعلی گوشت گوسفندو گاو به خورد امت حزب‌الله داد نشد، باید زیر ماتحت گرامی اشرف مخلوقات، سرور کائنات و برگزیده موجودات و زیر ضربات چماق در مسابقه دوشون شرکت کنند. البته لازم بذکره راکبین محترم چون پیروان دین مبین و تابعین سنت حضرت ختمی‌مرتبت هستند هیچ حرجی به انها نیست که برگزیده برگزیدگان خداوند تبارک و تعالی هستند؛ منظور فقط مظلومیت خرها بود.
دوشنبه 6 تیر 1390

بچه شمرون - هلند - روتردام
این که رالی بود
دوشنبه 6 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
yagoot - : بعنوان جایزه یک خر " نو " به نفر اول دادند !
دوشنبه 6 تیر 1390

homa-ir - المان - هامبورگ
(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور . مردم ازخنده , مرسی
دوشنبه 6 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
ای ول بابا,,,,سرکاری,,از نوع خرکی.!!
دوشنبه 6 تیر 1390

Pezhman - اتریش - وین
بدلیل خوش رفتاری با حیوانات, به برنده مسابقه تابعیت افتخاری قبرس اهدا خواهد شد.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

alexxx - اتریش - وین
khosh bavar با سلام دوست ارجمند. اون خره نو نبود, ولی اینقدر شیک بود به این دلیل بود که صاحب قبلیش خودش خرباز بود, و این خر رو خبلی باحال جمعش کرده. چهارتا نعل الومینیم , یال و دمش رو اسپرت اسلاح کرده , پالون چرم قرمز, با یه رنگ موی روشن,شاداب تمام رنگ, و کلی خورده کاریهای دیگه "تیپ تاپ" خره رو Tiun کرده. واسه این بود که نو به نظر میومد. ;-)) همیشه شاد و همواره برقرار باشید.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.