استفاده از دختر هشت ساله در بمبگذاری در افغانستان


استفاده از دختر هشت ساله در بمبگذاری در افغانستان

گزارشها حاکیست که طالبان اخیرا از کودکان در عملیات انتحاری استفاده کرده اند

مقامات افغان می گویند شورشیان در عملیاتی علیه نیروهای پلیس در جنوب افغانستان، از یک دختر هشت ساله استفاده کرده اند.

این حمله در ولسوالی چارچینو، از مناطق دور افتاده ولایت ارزگان روی داده و به گفته منابع وزارت داخله (کشور) افغانستان، به این دختر یک بسته حاوی مواد انفجاری داده و به او گفته شد آن را نزدیک یک موتر (خودرو) پلیس قرار دهد.

به گفته مقامات امنیتی افغانستان، این بمبگذاری به جز این دختر، تلفات دیگری نداشته است.

این حادثه یک روز پس از آن روی داد که در بمبگذاری در یک بیمارستان در شرق افغانستان، دست کم سی و هشت نفر کشته و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

گفته شده است که زنان، کودکان و بیماران بیمارستان از جمله قربانیان این حمله بوده اند.

وزارت داخله افغانستان با صدور اعلامیه ای حادثه بمب گذاری در ولایت ارزگان را "جنایت و عملی شرم آور" توصیف کرده است.

به علت دور افتاده بودن محل وقوع این حادثه، تایید مستقل آن دشوار بوده است.

در اعلامیه وزارت داخله آمده است:"این دختر با قلبی پاک، بسته را گرفته و به طرف موتر پلیس در حرکت شد. زمانی که به موتر پلیس نزدیک شد، دشمنان بمبها را توسط دستگاه کنترل از راه دور منفجر کردند و کودک بی گناه را کشتند."

ولسوال چارچینو به بی بی سی گفت که این دختر از ساکنان یکی از روستاهای این ولسوالی بوده است.

او گفت که عاملان این جنایت "هیچ حد و مرزی نمی شناسند و برای هیچ چیزی احترام قایل نیستند."

گزارشها حاکیست که طالبان اخیرا برای اجرای بمبگذاری علیه نیروهای افغان و خارجی، از کودکان استفاده کرده اند.

اخیرا امنیت ملی افغانستان چندین کودک را در یک کنفرانس خبری به خبرنگاران نشان داد و گفت که نیروهای امنیتی این کودکان را قبل از اجرای عملیات انتحاری گرفته اند.

طالبان این گزارشها را تکذیب کرده اند.

shapur - ایرلند - دوبلین
این هم از برکات اسلام ناب !! تازیان چه بر سر دنیا اوردند که در قرن ۲۱ هنوز برای الله مثل اب خوردن ادم . میکشند!
دوشنبه 6 تیر 1390

avareh swed - سوئد - بوروس
نه خیر .میخواستید تائید کند .سواستفاده از دختر 7ویا8 و9 ساله یک رسم قدیمی از زمان پیدایش اسلام باب شده .عایشه را بخاطر بیاورید .مسئله حل خواهد شد . در هر زمان یک جور بوده .خیلی ساده است .نه . .
دوشنبه 6 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
دیگه کم کم گند گروههای تند رو که توسط خود آمریکاییها و غربیها در خاورمیانه بوجود آمد در میاد ..اگر کسی روزنامه های 20 - 30 سال پیش رو بخونه کاملا متوجه میشه که آمریکا اسامه بن لادن و طالبان را در افغانستان ایجاد کرد و به آنها پول و تجهیزات میداد..ولی آن موقع چون شوروی بود بصورت آشکار آنها رو ساپورت میکرد ولی حالا بصورت پنهانی..یک فیلم مستند از افغانستان می دیدم که مردم افغانستان میگفتند تعداد طالبان حتی به 10 هزار نفر هم نمیرسه و اگه آمریکا مانع نشه خود افغانیها میتونن این گروه تند رو از بین ببرن..
دوشنبه 6 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا مافیای غربی چه هدفی در افغانستان دنبال میکنه ؟!..شاید این نکته جالب باشه که همه بدونن که از وقتی غربیها وارد افغانستان شدند ..تولید مواد مخدر در افغانستان 200 برابر شده!. این پول عظیم حاصل از تجارت مواد مخدر در دنیا به جیب مافیاهای غربی میره !
دوشنبه 6 تیر 1390

pelle - سوئد - استکهلم
چه آشغالهائی هستند این طالبانها که برای به کرسی نشاندن دین واعتقاد احمقانه و خونخوارشان از بچه های کوچک هم نمیگذرند. حالم از این تهی مغزهای بوگندو بهم میخورد .
دوشنبه 6 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اسلام دین بربریت و حماقت
دوشنبه 6 تیر 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
خمینی هم از بچه های نه تا 16 سال رو به جنگ فرستاد و وقتی صدام بخاطر فشارهای بین المللی خواست برشون گردونه ، خمینی قبول نکرد و گفت که اون بچه ها باید شهید میشدن (فیلمش هنوزم که هنوزه هست) حالا چون افغانستانه میگیم افغانها عقب مانده اند. خودمون بدتریم
دوشنبه 6 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
رهبر دین با دختر 9 ساله آمیزش میکند و پیروانش هم نه تنها آن کار را دنبال کرده بلکه کمربند انتحاری را به عنوان زیر لفظی به آنها هدیه میکنند ! اسلام اژده هائی است که آتش به جان آدمیت انداخته !
دوشنبه 6 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
*پسر شجاع* - ایران - تهران- دقیقا همینجوره که گفتی ولی یه عده به جای دیدن واقعیت دنبال ظاهر قضیه هستن . فکر میکنی در جواب یه عده که چشم و گوششون رو بستند و آمریکا رو منجی عالم میدونند جز نیشخندی تلخ چی باید گفت .
دوشنبه 6 تیر 1390

porharfi - هلند - آرنم
من حســـودیم شـــد!!..چرا همش اسمهای خوشگل داره افغانستان؟؟...: "ارزگان". "ولسوالی..چارچینو.."----در ایران.."خمینی شهر.."رجایی شهر.."بندر امام.."-نه که. همه ایران از پول .دارایی .مال و اموال اینهاست!!..اسمشان در همه جای ِایران!!..
دوشنبه 6 تیر 1390

leila leila - سوئد - گوتنبرگ
فشارم افتاد. این چه خبری بود
دوشنبه 6 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - /پاریس
feminism - انگلستان - لندن . دوست عزیز از حقیقت ننگین اسلام نگو این افلیج ها افسانه می سازند تعدادی از شرم بچه باز بودن رهبر دینشان می گویند عایشه از نظر هیکل 30 ساله بود!!!!!!! و انقدر خنگ که نمی دانند همین رهبر دختر 9 ساله ی خودش را به امام اول شیعه هدیه داد
دوشنبه 6 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
ایا دقت کرده اید تمام عملیات انتحاری اسلام کوفتی و قدرت گرفتن تروریستها ی این دین با عننننننننقلاب ایران اغاز شد????? همین اشخاص که بینا هستند در برابر ایجاد طالبان و القاعده از سوی غرب/نابینا در مورد قوه ی محرکه ی غرب در پیروزی خمینی کثافت پدر معنویشان!!!!!
دوشنبه 6 تیر 1390

nemat420 - کانادا - لندن انتاریو
اینها ترفند های امریکا برای استقرار نیروهایش در افغانستان هست.چون که طالبان همان گروه هایی هستند که خود غربیها در زمان اشغال روسها بوجود اوردند.امریکا فقط با ترفند ها می خواهد به مردم بقبولاند که ماندنش در افغانستان ضروری هست .ومنافع خودش را در منطقه دنبال میکند والا عاشق چشم و ابروی افغانها نیست که سربازانش در افغانستان کشته شوند.
دوشنبه 6 تیر 1390

لقمان - ایران - تهران
نیروهای طالبان ادم نیستند چه برسد که انها رامسلمان نامید .البته طالبان دست پرورده انگلیس وامریکاست
دوشنبه 6 تیر 1390

yaseyasy - ایران - تهران
دوستانی که همه چیز رو به هم می بافید(اسلام و طالبان و جنایت و حضرت محمد"ص"و عایشه و ...) اگه فقط کمی مطالعه کنید متوجه سوء برداشت خودتون از تعالیم و مفاهیم اسلام میشید.من به عنوان یه ایرانی وطن دوست و البته همیشه سبز ،به مسلمان بودن خودم افتخار میکنم.چراکه اسلام از شریعت های قبلی کامل تر و راهساز تره(دقت کنید نگفتم مسیحیت و یهودیت و دین زرتشت و...،غلط و ویران کننده اند!فقط به اندازه اسلام،جامع و چندبعدی نیستند.همین). یه درخواست دیگه هم دارم.تو رو خدا کثافت کاری های نظام به اصطلاح اسلامی و سردمداران خائنش رو به پای اسلام نذارید.همین طور هم راجع به طالبان و القائده.اینها افراطی هم نیستند!کسی که حاضر به طراحی و انجام این جور جنایات هول ناک میشه رو نمیشه حتی انسان نامید.حالا هر کی میخواد باشه:سپاه و بسیج فعلی در ایران، خ.ر ،خلخالی،ریگی،ملاعمر،بن لادن،جرج بوش،هیتلر،چنگیز (!)و ... من به وعده ی خدا برای "به خاک سیاه نشاندن" ظالمان و ستمگران و متجاوزان به حقوق مردم ، ایمان دارم. ببخشید اگه طولانی شد.برادرانه گفتم عزیزان...
دوشنبه 6 تیر 1390

invincible - آمریکا - مینستا
افغانستان – گردهمایی مشترک سه حزب افغانستان . حزب صلح ملی اسلامی افغانستان، حزب صلح ملی اقوام افغانستان و حزب مشارکت ملی افغانستان , شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی علیه ولی‌فقیه ارتجاع و پاسدار احمدی‌نژاد خشم و نفرت خود را نسبت به حکومت جنایتکار آخوندی ابراز داشتند . مرگ به احمدی‌نژاد، . مرده باد خامنه‌ای رذیل، . مرگ به خامنه‌ای رذیل،
سه‌شنبه 7 تیر 1390

nejaat2006 - انگلستان - لیدز
yaseyasy - ایران - تهران. ما مطالعه کردیم و از شما بهتر میدونیم. بهتر است که شما هم از توی لاکتون بیایید بیرون تا حقایق را بهتر ببینید و آزاد شوید
سه‌شنبه 7 تیر 1390

salarkhan - آمریکا - لس آنجلس
*پسر شجاع* - ایران - تهران ...دیگه واسه ماستمالی کردن بچه بازی تو دینت خیلی دیره بسیجی ...
سه‌شنبه 7 تیر 1390

Azadikhah - هلند - تکسل
yaseyasy - ایران - تهران:دوست عزیز:با احترام به شما و عقیدهٔ که دارین.متاسفانه دین اسلام در هیچ جا درست اجرا نمی‌شه و همش سواستفاده ازش می‌شه من واقعا موندم این دین اگر خوب هست پس چرا هیچ کشور اسلامی کارش درست نیست و ظلم ،بدبختی مردم در این کشورا تمامی‌ نداره.دین هر کسی‌ توی قلبش باشه بهتره تا توی بوق و کرنا کنن اونو.موفق باشید
سه‌شنبه 7 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
salarkhan - آمریکا - لس آنجلس. میخوای آمار بچه بازی در انگلیس و آمریکا رو .رو کنم ؟!!..لوول..کشور گل و بلبل انگلیس ..طبق آمار سازمانهای دولتی انگلیس هر سال تقریبا به 1000 کودک زیر 4 سال در انگلیس تجاوز میشه !!!!!
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.