چطور از خیانت های زناشویی جلوگیری کنیم


چطور از خیانت های زناشویی جلوگیری کنیم

98 درصد از افراد درمورد فردی جز فرد مقابلشان در رابطه عشقی خیالپردازی می‌کنند. با شیوع شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک ، این خیالپردازی‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است، چه به‌صورت آنلاین و چه واقعی.

نتایج تحقیقات مختلف درمورد خیانت متفاوت است. وقتی محققان پرسشنامه‌هایی را بین زنان و مردان مختلف پخش کردند و از آنها پرسیدند که آیا تابحال خیانت کرده‌اند یا نه، به نظر رسید که مردان علاقه زیادی به لاف زدن درمورد خیانت‌های خود دارند. اما زنان معمولاً انجام اینکار را پنهان کرده و درمورد آن دروغ می‌گویند. هِلِن فیشر جامعه‌شناس اعتقاد دارد که این مسئله علت دارد و آن این است که زنان در طول تاریخ بیشتر از مردان مورد خیانت قرار گرفته‌ اند. درنتیجه خیانت، زنان ، فرزندان و حمایت مالی و اقتصادی خود را از دست داده و حتی در برخی کشورها تحت خشونت‌های قانونی قرار می‌گیرند.


تقریباً نیمی از افرادیکه در روابط متعهد هستند، در نقطه‌ای از رابطه دست به خیانت می‌زنند. و 98 درصد از افراد درمورد فردی جز فرد مقابلشان در رابطه عشقی خیالپردازی می‌کنند. با شیوع شبکه‌های اجتماعی مثل فیس‌بوک ، این خیالپردازی‌ها بسیار راحت‌تر از گذشته شده است، چه به‌صورت آنلاین و چه واقعی.

جالب است که ندرتاً افراد همسرشان را به ‌خاطر کسی که با او دست به خیانت زده‌اند رها می‌کنند. و آنهایی که اینکار را می‌کنند، احتمال طلاق در رابطه دومشان بسیار بالا است زیرا فرد مقابل نمی‌تواند به کسی که یکبار به خانواده خود خیانت کرده است، اعتماد کند.

پس اگر خیانت سودی به دنبال ندارد، چرا آدم‌ها به هم خیانت می‌کنند و آیا می‌توان جلو خیانت همسر را گرفت؟
برخلاف باور عموم، خیانت معمولاً زمانی اتفاق نمی‌افتد که فرد از رابطه خود ناخوشنود است. هشتاد درصد از خیانت‌ها به دلیل فرصتی که به دست رسیده‌ است انجام می‌شوند.


اگر این درست باشد، بنابراین مهم نیست که چند مرتبه با همسرتان رابطه‌ جنسی داشته باشد یا اینکه آشغال‌ها را شب‌ها سر کوچه بگذارید یا نه. ازدواج شما همیشه درمعرض خیانت قرار دارد. دور کردن دوستان از جنس مخالف همسرتان یا محدود کردن زمانی که در اینترنت سپری می‌کند هم اثری ندارد.


و البته این را هم بگوییم که همیشه کسانیکه مشکل اخلاقی دارند نیستند که خیانت می‌کنند. در سال 2004، 82 درصد از پاسخ ‌دهندگان به یک تحقیق ابراز کرده‌اند که خیانت همیشه کاری اشتباه است. و یک تحقیق نشان داده است که تا نیمی از زنان متاهل بعد از ازدواج تا قبل از 40 سالگی حداقل یک عاشق دارند.

پیش‌گیری از خیانت خیلی ساده است ، راهش راست گفتن است . محققان و روانشناسان اعتقاد دارند که برای اینکه زوج‌ها از بروز خیانت در زندگی زناشویی خود جلوگیری کنند، باید اول قبول کنند که جذب شدن به افراد دیگر مسئله‌ای کاملاً طبیعی است. و اگر متوجه شدید که درمورد یک فرد دیگر به غیر از همسرتان خیالپردازی می‌کنید، باید موضوع را به اطلاع همسرتان برسانید. این یعنی درمورد احساساتتان صادق باشید. البته لازم نیست که با گفتن جزئیات مسئله احساسات همسرتان را خدشه‌دار کنید اما قبل از اینکه نگرانی‌هایتان به مسئله جدی‌تری تبدیل شود با همسرتان صادق باشید.

به همسرتان بگویید که چه ویژگی رابطه‌تان را تحسین می‌کنید و فکر می‌کنید رابطه‌زناشوییتان چه ایرادات و اشکالاتی دارد. کاملاً راحت و معمولی با همسرتان حرف بزنید و احساساتتان را با هم درمیان بگذارید.


حرف زدن درمورد این مسائل را باید با دیدگاهی عادی و طبیعی نگاه کنید نه تهدیدآمیز مگراینکه طرف مقابلتان چیزی را از شما پنهان کند. آنوقت است که آن خیالپردازی به مسئله‌ای جدی‌تر تبدیل می‌شود و ممکن است موجب رفتارهای موزیانه و پنهان‌کاری شود. همین است که خیانت ایجاد می‌کند.

دفعه بعدی که با فردی جذاب روبه‌رو شدید، کسی که از هر لحاظ تجسینش می‌کردید، حتماً موضوع را با همسرتان درمیان بگذارید. همیشه به اینکه در رابطه‌تان چه می‌کنید دقت داشته باشید. این را به یک اولویت زندگیتان تبدیل کنید و از بودن با هم لذت ببرید.


بعد از مدتی خواهید دید که جزء معدود روابط متعهدی خواهید بود که دو طرف کاملاً به هم متعهد هستند.

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
مردای خائن روبایدجلوی تمساح انداخت ..بحث نباشه..:))
جمعه 3 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
فکر نکنم حرام باشه ولی اینرا یقین دارم که حلال هم نیست ! منظورم خیالپردازی با فیس بوک و اینترنت و یا چادر باد دادن است !
جمعه 3 تیر 1390

dannni - سوئد - استکهلم
جنس حللال مشاکل است هروز 3 مرتبه عشقبازی یارو فکر خیانت ازسرش میپره
جمعه 3 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
اقا روابط سالم مگه وجود داره تمام خواهشم اینه اصلا زن ها با مرد ها نچرخن که دچار جنون میشن بعد یک مدت اگه زن ها نمیشه فهمید اخلاقشون رو اما مردها که کاملا مشخصه کاملا نامرد خیانت کار حوس باز بابا همون موقع که میخواد اشنا شه میگه عزیزم تو خوشگلی هلوبی از این حرفها خوب این حوس هست دیگه من یکی یک اصلا با مردها حال نمیکنمم کاش میشد همشون رو اعدام کنم چند تا شون هم میدادن من خفشون میکردم دارم منفجر میشم از دست مردها همین الان که دارم تایپ میکنم یکشون رو مخم هست اما من ادم خوبی هستم ههههههههه
جمعه 3 تیر 1390

Sappho - ایران - اصفهان
توسط ماده 630 قانون مجازات اسلامی !!!!!!!!!
جمعه 3 تیر 1390

astara - ایران - استارا
اهای خانومایه شاکی. مگه شما از مردا بهترین?? همه شما خورده شیشه دارین. تا چشمه مرداتونو دور میبینید با یه نفره دیگه میریزین رو هم. ادعای پاکیتون گوشه فلکو کر کرده. ولی ایا پاکید?? اکثر معشوقه های من زنهای شوهردار هستند. پس لطفا از مردا ایراد نگیرید??
جمعه 3 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
چه مرد چه زن,,هرکدومش بخاد خیانت کنه,فلک هم جلودارش نیست.
جمعه 3 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
katrina - اسکاتلند - گلاسگو سلام کاترینا جونم خوبی عزیزم از این ورها خیلی خوشحالم باز شروع کردی به کامنت دادن فدات عزیزم. , بلا نگیر دختر چقدر با حال گفتی دمت گرم lol.
جمعه 3 تیر 1390

i_SARA_i - ایران - تهران
واللا من به شوهرم میگم که هیکلشو درست کنه ..گوش نمیده . البته وقت هم نداره چون باید بره سر کار..پس منم مجبورم خیالپردازی کنم!
جمعه 3 تیر 1390

pandora - المان - کلن
مردهای خائن رو باید دوباره ... ((:
شنبه 4 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
astara - ایران - استارا-پس چی که بهتریم درصدخیانت اقایون بیشترهست اصلا توروحتمابایدجلوی تمساح بندازند هه هه مردای ازخودراضی///Fanoos* - ایران - شهمیرزاد-سلام ازماست الهام جونم چطوری خانومم ?بازم مثل همیشه شرمنده کردی گلم ,دیگه چیکارکنیم دلمون براتون تنگ میشه :(
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
astara - ایران - هی تخته گاز نرو آقا موتور میاری پائین ! حتمأ همسر, همشیره و مادر شما نیز تا چشم مردانشان را دور میبینند زیر آبی میروند !! بله !؟ زنان شوهر داری که با شما رابطه دارند بسیار رذل و پست و فرومایه میباشند ولی خود شما که با افنخار از این موضوع چندش آور تعریف میکنید بمراتب از آنها کمتر هستید .
شنبه 4 تیر 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
feminism - انگلستان - لندن:آفرین به شما.کاملا موافقم.
شنبه 4 تیر 1390

pandora - المان - کلن
astara - ایران - استارا . معشوقه های دوست ما در استرالیا هم مثل مال شماست!!
شنبه 4 تیر 1390

سارا-تهران - ایران - تهران
ذات کثافتی که گرایش به خیانت داشته باشه بهانه وتوجیه بیخودی فراوان دارد.
شنبه 4 تیر 1390

high class - کانادا - ونکوور
astara - ایران - استارا . کبوتر با کبوتر باز با باز کندهمجنس با همجنس پرواز
شنبه 4 تیر 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
خیانت کردن واقعا عمل زشتیه .ولی چرا در دین مبین اسلام مردها اجازه پیدا میکنن با بیش از یک زن رابطه داشته باشن؟!حالا اسمش هرچی میخواد باشه ازدواج موقت یا دائم.جالب اینجاست که خیلی از خانم های مذهبی با اینکه خیلی از دین اسلام تعریف میکنن ولی هرگز باازدواج دوم شوهرشون نمیتونن کنار بیان و اسم این کارم خیانت میذارن.
شنبه 4 تیر 1390

shana - ایران - خوزستان
تو دنیای امروز بدون شک هر کس خیانت بکنه خیانت می بینه. اون روزا تموم شد که مرد نیمه شب مست وپاتیل میومد خونه و داد می زد ضعیفه شوم چی داریم ..........
شنبه 4 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
katrina - اسکاتلند - گلاسگو فدات عزیزم منم بدک نیستم , خواهش میکنم دشمنت شرمنده باشه بخدا دل منم خیلی برات تنگ شده بازم میگم خیلی خوشحالم شما رو مجددا دیدم ..
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
kili_patilaki - و صد آفرین به خودت که اینگونه میاندیشی. متشکرم دوستِ خوب .
شنبه 4 تیر 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
اگر همدیگر را در تمام چیزهای زندگی زناشویی خوب درک کنیم هیچوقت موردی پیش نمیاید
شنبه 4 تیر 1390

nader46 - انگلیس - لندن
feminism.لندن:اخ دمت گرم.خوب فک این یارو astaraرا پیاده کردی.....فهمش تانوک دماغشه.من ازهمه بانوان سایت معذرت خاهی میکنم.
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
nader46 - مرسی نادر جان . ! به هر حال من هم از تو تشکر میکنم که به عنوان یک " مَرد" مُهر تأئیدی ...زدی. اصلا هم نیازی نداشت که عذرخواهی کنی ولی در هر صورت فهم و شعور بالای خودت را نشان دادی ! موفق باشی عزیز .
شنبه 4 تیر 1390

Kille111 - سوئد - استکهلم
feminism.لندن. واقعا دمت گرم! خیلی عالی جواب آستارا رو دادی. ممنون!. آدمایی مثل آستارا مریض هستند و آدم حساب نمیشن چه رسد به اینکه مرد بنامیمشون!
شنبه 4 تیر 1390

ezatdf - ایران - تهران
فقط با شُرت آهنی
شنبه 4 تیر 1390

manteghi - ایران - یزد
نظر همه دوستان منطقی است. ولی اگر کسی کمبودی نداشته باشه فکر خیانت هم به سرش نمیزنه
شنبه 4 تیر 1390

Royan - المان - المان
زیادی گیر دادن و کنترل شدید و محدودساختن , گرفتن آسایش روحی وروانی عدم توجه به رفتارهای شخصی خود نداشتن عفت کلام و از بین رفتن حرمت بین طرفین عدم ونظافت شخصی و رسیدگی به خود باعث فراری دادن شخص از همسرش خواهد شد.
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
kille 111 - سوئد - عزیز جان من هم از شما متشکرم به دلیل یاری و حمایتتان و بالاتر از آن اینکه شما نیز مخالفت خود را با این.. نشان دادید . دقیقأ همانطور که گفتی این .. خود کم بین است که اینگونه میاندیشد !! به هر حال هموطن خوبم برایت سلامتی و خوشی را آرزومندم .
شنبه 4 تیر 1390

azadandish - هند - پونا
چقدر توصیه احمقانه ای کرده به همسرتان بگویید که از یک نفر دیگر خوشم امده و تحسنش میکنم خوب همسرت هم میگویید به درک برو با همون اشغال بعدش طلاق.خیلی احمقانست خوب همه از جنس مخالفشون خوششون میاد در یک ازدواج که 50 سال طول میکشه خوب حتما ادم از یک نفر دیگه بغیر همسرش خوشش میاد.این احساسات زودگزر هست و نیاز نیست به همسرت بگی چون باعث بی اعتمادی میشه
شنبه 4 تیر 1390

astara - ایران - استارا
feminism-انگلستان-لندن- مثل اینکه شما خیلی وقته که ولایت تشریف نداشتین و نمیدونید اینجا چه خبره. شاید به گفته شما مادر و خواهر من اینکاره هستند ولی در جامعه امروز ایران سکس حرفه اولو میزنه.یه جورایی اکثر مردم به غیر از همسراشون معشوغه هم دارن.چه مردش و چه زنش.لطفا در بحث و گفتگو با ادب باشیم. از اروپا چیزی یاد گرفتید???
شنبه 4 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
astara - واقعأ شما با واژۀ "ادب" آشنا بودید و ما نمیدانستیم !! ادبتان در سخنانِ گوهر بارتان واضح و آشکار است و من نیز با زبان گفتاری شما سخن گفتم و اگر توجه کنید کاربران دیگر که حداقل دو نفر از آنها مرد میباشند با من موافقت کردند ! لطفأ عذر بدتر از گناه نیاورید که در ایران چنین است و چنان . گیریم که آنچنان است که جناب میفرمائید چرا همۀ زنها را از زیر تیغ شمشیر میگذرانید !؟ چرا شما خودتان را در آن نکبت آلوده میکنید !؟ ارزش خود را دانستن و استمناء کردن, به از در آغوش این و آن خزیدن است !! به نظر من مرد و یا زنی که ارزش خود و تن خود را نداند, بیش از میکروب و عفونتی نمیباشد این را من در اروپا یاد گرفتم !
یکشنبه 5 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
katrina - اسکاتلند - گلاسگو . مثل اینکه این قسمتشو نخوندی که نوشته " نیمی از زنان متاهل بعد از ازدواج تا قبل از 40 سالگی حداقل یک عاشق دارند " حالا بگو تا همه بدونیم تمساح ها با زنها باید چیکار کنن ؟.
یکشنبه 5 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد . feminism - انگلستان - لندن . به تعداد مردهایی که خیانت میکنن در طرف مقابل و به همین تعداد یک زن وجود داره . پس لطفاً فتیله فانوس رو بالاتر بکشید تا راه قضاوت واستون روشنتر باشه !
یکشنبه 5 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
chatoli - تهرونی - سرکار از ادراۀ آمار عشقبازی و مهرورزی این اقلام را ربوده اید که تعداد و میزان مردان و زنان خیانتکار برابر و مساوی میباشد !! اگر اینچنین است, این شما هستید که باید با یک نورافکن قوی همواره مواظب همشیره و زنان دور و برتان باشید و چهارچشمی آنها را زیر نظر داشته باشید چون این ارقام و آمار شامل افراد خانوادۀ شما هم میشود.( واستون) متأسفم .
یکشنبه 5 تیر 1390

astara - ایران - استارا
feminism -انگلستان-لندن- جالب بود.!!!!!! گفتید دو نفر از اقایون هم با شما همنظر بودند. از طرز کلام و ادبیاتشون فکر کردم از نافه چاله میدون نظرشونو ابراز کردند ولی بعد از کمی دقت متوجه شدم که اون حضراتم اروپا تشریف دارن.من هنوزم رو حرفم هستم و اونم اینه که اگر اقایون به گفته خانومایه همین سایت باید از روی زمین پاک بشند , گناه و بدی خانوما کمتر از مردا نیست.شاید اونجایی که شما تشریف دارین خیانت وجوده خارجی نداره ولی تو جامعه امروز ایران برای درصد بزرگی از مردم حرفه اولو میزنه.تا حالا مسابقه کشتی دیدین ? یارو گیره حریفه قدر افتاده داره کمرش خورد میشه تازه مردم بیرونه گود داد میکشن لنگش کن. حکایته شماست.اونوره دنیا حال میکنیدو به اینوریا میگید لنگش کن. من هر چرتو پرتی هم بگم به قول اون اقا پوزه کسی رو خورد نمیکنم (چاله میدون) یا به شخص توهین نمیکنم.بر قرار باش
یکشنبه 5 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
chatoli - ایران - تهران اگه فتیله فانوس بالا بکشیم دود میزنه و شایدم قرعه به نام تو در بیاد
یکشنبه 5 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
chatoli - ایران - تهران. ایول. کاملا با شما موافقم ..جالبه کسانی از خیانت حرف میزنن که خودشون اعتقادی به ازدواج ندارن ..و در حقیقت خود خواسته هر روز با یکی هستند ..لوول
یکشنبه 5 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
chatoli - ایران - تهران-هیچ کس فکر نمی کنه تنها آقایون می تونن خیانت کنن. ازنظرمن خیانت مرد وزن نداره ولی ازاونجایی که بیشترین درصدخیانت مربوط به اقایان میشه چون تنوع طلب هستن. پس سزاوار تمساح ویابدترازان هم هستند. زنها چه بخوایم چه نخوایم و چه دوست داشته باشیم و یا خوشمون نیاد مثل مردها نمیتونن این کار رو به راحتی بکنن.این جز طبیعت زنهاست.
دوشنبه 6 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
astara - ایران - استارا-اه حالم روبهم زدی !اونوقت میگن چراپیشرفت نمیکنیم یکی مثل تو اومده اینجا ازکارنامه افتخارات مخ زنی زن های مردم حرف میزنه ..یکطوری هم حرف میزنه انگارما50 ساله رنگ ایران روندیدیم!!اره تودرست میگی همین چندروزه پیش تهران بودم میدونم بعضی ازمردای ایرانی چندش اورهستن این ازعقب ماندگی ماست سرگرمی ملت مااین شده ..منتظرروزی باش که همسرت بهت خیانت کنه این حرف من یادت باشه !
دوشنبه 6 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. خانم فمنیسم و مردستیز :. یه عبارتی هست که میگه " رنگ رخساره خبر می دهد از سرّ درون ".شما آی دی فمینیسم رو واسه خودتون انتخاب کردید و این آی دی بیانگر شخصیت فکری شما نسبت به مردان هر جامعه ای است . کسی که از ابتدا پرچم مرد ستیزی رو با انتخاب چنین عنوانی بالا میبره کاملاً طبیعی هست که نمی تونه در بحثی منطقی شرکت کنه .آمار 40% رو که من اشاره کردم به نقل از همین پست زده شده بود که نه تائید کردم و نه تکذیب .اما چیزی رو که از جانب خودم گفتم بحث وجود یک زن در مقابل یک مرد در روابط عشقی خارج از چارچوب زندگی زناشویی می باشد ( روابط مثلثی )که فکر نمی کنم نیاز به اثبات داشته باشد و کاملاً با عقل و منطق سالم سازگار است .بنابراین شما که فمنیست هستید و ادعای برتری زنان بر مردان رو دارید می بینید که به تعداد مردان اینچنینی زنان مقصری از جنس خودتان وجود دارند که در چرخه خیانت ضربات آنچنانی را به همجنسانشان وارد می آورند .
دوشنبه 6 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
کاربر گرامی . توجه داشته باشید که کامنت هایتان مدتی است که در معرض مشاهده و قضاوت بازدید کنندگان این سایت می باشد . از اظهار نظرهای تفرقه افکنانه که سبب تحریک بانوان و مادران گرامی گردیده و نهایتاً موجبات فروپاشی کانون خانواده ها را فراهم می آورد جداً خودداری نمائید . نظرات اینچنینی شما در فروپاشی خانواده ها و محروم نمودن فرزندان از کانون خانواده کمتر از خیانتی که اشاره کردید نخواهد بود!
دوشنبه 6 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
chatoli - ایران - تهران شما که لالایی بلدی چرا خوابت نمیبره!!! دیگه داری زیادی تند میری , لطفا کاری نکن که من بحث داغ و سنگین کل کل رو با تو آغاز کنم حواست رو خوب جمع کن کم به دیگر عزیزان من مثل خانم ها فمینیسم و کاترینا توهین نکردی ها ..
دوشنبه 6 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
chatoli - جناب آقای شاعر شهر آشوب شما که حتی با تئوری و باور فمنیسم آشنا نیستید و از آن به عنوان "مرد ستیزی" نام میبرید پس سخنان دیگرتان نیز چون بنا کردن و ساختن خانۀ خشتی بر روی دریاست !!! فقط جهت اطلاع شما میگویم که واژه ی فمینیسم را نخستین بار آقای " چارلز فوریه" اقتصاد دان و سوسیالیست فرانسوی در قرن نوزدهم برای دفاع از حقوق زنان به کار برد نه برای مرد ستیزی , بنابر این فمنیسم مبحثی است که از " برابری " حقوق زنان با مردان دفاع میکند و مخالف با هر گونه تبعیض و آزار جنسی است . و دیگر اینکه ادعا نموده اید که کامنتهای من سبب فروپاشی کانون گرم خانواده ها میشود بسیار مضحک و خنده دار است به چند دلیل 1- نخست همانطور که شواهد نشان میدهد تک روندگی و بی توجهی در سخنان شما موج میزند 2- مدرک بیاورید که من در کامنتهایم باعث فروپاشی خانواده ها و محروم نمودن فرزندان از کانون خانواده شده ام 3- اگر قرار است که کانون گرم خانواده ای با کامنت من و شما و دیگری از هم بپاشد آن از ابتدا ویرانه ای بیش نبوده .در ضمن بی اطلاعی شما از باور فمنیسم آذین بخش کامنتتان شده بود .
دوشنبه 6 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
- پسر شجاع - اگر شما به شخصی را که با ازدواج مخالف است تهمت هر روز با این و آن بودن را میزنید من هم میتوانم در خصوص شما بگویم که جناب ناعالی نیز از .... و ... خود چشم نمیپوشید !! فقط پاسخی بود به یاوه گوئی هایت !!
دوشنبه 6 تیر 1390

astara - ایران - استارا
katrina-اسکاتلند-گلاسگو- من حالتو به هم زدم?? اولا که سر زده وارد شدید ثانیا شما از اون تیپایی هستید که دوست دارید کنترل داشته باشید.در ضمن زن من خیانت نمیکنه چون هیچوقت با وجوده خانمایی مثل شما فکره گرفتار کردن خودمو نداشتم. راستی با این اخلاقی که شما دارید فکر نمیکنم زوج شما فیلشون یاده هندستون نکنه,چون اگه من شوهرت بودم به شما خیانت میکردم. حالا اگه حالت به هم مخوره مشکله خودته. در ظمن اگه اینورا تشریف اوردین با اوزون بورون و خاویار از شما پذیرایی میکنم.اینقدرم جوش نزنید که میگن برای پوست خوب نیست.I LOVE YOU TOOOOOO
دوشنبه 6 تیر 1390

*پسر شجاع* - ایران - تهران
feminism - انگلستان - لندن. شما میتونید هر حرفی رو بزنید ..ولی هر حرفی ارزش شنیدن نداره چون مردم عقل دارن میدونن کی راست میگه کی دروغ ..البته رفتار خود آدمها هم نشون میده از چه قماشی هستند ..و خیلی جاها بدون اینکه خودشون هم متوجه باشند خودشان و فرهنگی که در اون بزرگ شدند لو میدن..مثل همون خبر دوچرخاه سواران معروف ..لوول..حالا بابا چرا من هر حرفی میزنم شما بخودت میگیری! ..من منظورم این بود که روسپیها هم خودخواسته هر روز با دیگران هستند ..شما چرا ناراحت شدی ..بابا کسی که بخاطر اختلاف بر سر ظرف شستن یا دیسکو رفتن قهر میکنه میره با یکی دیگه دوست میشه . از نظر شما معناش چیه ؟!..هر روز با یکی بودن نیست؟!
دوشنبه 6 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
astara - ایران - استارا-ببین وقتی که میگم حال بهم زن هستی میگی نه..خجالت نکش هرچه دلتنگ پرعقده ات میخواهد بگو من امثال تورو حساب نمیکنمم چون مردای خائن.....هستن !بیشترازاین چهره پلیدت روبه نمایش نگذار چندش ام میشه .خاویارومخلفات وعرق سگیت نوش جان صغری وکبری معشوقه های ا... .I HATE YOU
دوشنبه 6 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
Feminism - انگلستان - لندن-درودعزیزم خوب زدی توبرجک شون خوشم اومد ولی واقعا ارزش ندارندباهاشون بحث کنیم../*fanoos*عزیزم, ناچیزترازاین حرفهاهستند بدجورذلیل هستن وعقل درست وحسابی ندارند دست خودشون نیست:)) فدایی داری..
دوشنبه 6 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
katrina - کاترینا جان ممنونم از هم فکری شما . بحثی را مطرح کردند و پاسخی را دریافت کردند. بعد یه جوجه خروس بی محل دُمش رو آورده بیرون میگه : راستی تو گفتی که با ازدواج مخالفی پس یعنی اینکه هر روز با این و آنی !! !! این بابا رو باید با زبان خودش با او سخن گفت : خیر آقا جان اولأ که نیستم دومأ اگر هم باشم دهان تو که گرو نمونده , شما برو .. ..بپا !! به هر حال کاترینا جان امیدوارم که خوب و خوش و سرحال باشی و هر وقت گذرت به لندن افتاد من رو خبر کن عزیز . Take care love
سه‌شنبه 7 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
*Fanoos * فانوس جان خانم, این جماعتِ آشفته حال و مغرور را اصلا جّدی نگیر . تا بعد عزیز .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

*Fanoos* - ایران - شهمیرزاد
feminism - انگلستان - لندن سلام عزیزم قربون شما آره بابا ارزش اینو ندارن که بخواهیم به خاطر آراجیفهای که میگن اعصاب خودمونو خرد کنیم با شما موافقم ..ولی خیلی خوشم اومد روشو کم کردی تا اون باشه با امثال خانم محترمی مثل شما کل نندازه و بی احترامی نکنه پاینده باشید فیمینیسم عزیزم. katrina - اسکاتلند - گلاسگو سلام خوبی آره بابا در کل خلاص خلاص اصلا اون متوجه شد چی داشت نجوا میکرد؟ ..ممنون از محبت شما کاترینای عزیز.
سه‌شنبه 7 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
نوع برخوردهای شما با کسانی که نقدت می کنند باز هم به من اثبات کرد که دقیقاً مصداق همون آی دی هستی که داری . اینجا تو این سایت هم شما نمی خواد واسه بقیه کلاس درس بزاری و خود شیفتگی خودتو به همه نشون بدی که کی چی هست و چی بلدی . اینکه میگم فمینیستی مصداق اون چیزی هست که در توده های مردم از این عنوان تفسیر میشه والا خیلی چیزها اونی نیست که در کتاب های فرهنگ لغات و کتاب های فلسفه و منطق توضیح داده شده که شاعر میفرماید " خر در لفظ به معنای بزرگ است ولی در زبان ما خر به ادمای بی شعور میگن " واسه خودم و دوستان خوبم در این سایت هم متاسفم که امثال شما و اون یکی دو تا رفیقت چند روزی هست که اینجا پرسه می زنن و سعی در پاشش زندگی ها از هم دارن .
سه‌شنبه 7 تیر 1390

chatoli - ایران - تهران
و امّا بعد .گفته بودی که تک روندگی ( اینو جداً معنیشو تو هیچ کجا پیدا نکردم ) و بی توجهی در سخنانم موج می زند .کاش اشاره هم میکردی به این مواردی که ادعاشو داری خانم عزیز دل انگیز ! بی ارتباط از همه چیز گفتی اما پاسختو ندیدم در مورد سهم برابر داشتن همجنساتون در به اصطلاح خیانت توسط مردان . در مورد آمار زنان و دخترانی هم که تحت تاثیر اینگونه سخنانت به بیراهه کشیده می شوند بهتره چند تا کتاب روانشناسی بخونی تا از اثر بخشی کلام در حتی با اراده ترین افراد اندکی اطلاعاتت بپّره بالا ! در واقع اصطلاحی که در ارتباط با امثال شما میشه به کاربرد "زندگی خراب کن " هست و بس!
سه‌شنبه 7 تیر 1390

katrina - اسکاتلند - گلاسگو
feminism - انگلستان - لندن-عزیزم welldoneداری . حتما چراکه نه ?!خوشحال میشم ازنزدیک ملاقات تون کنم .شادوسربلندباشی گلم.
چهار‌شنبه 8 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.