منتخبی از عکسهای روز اینترنت ۲۳


منتخبی از عکسهای روز اینترنت 23
خیابان ولیعصر(عج) چگونه ساخته شد؟
تصویر زیرتهران قدیم را نشان میدهد. عده ای در حال کاشت درختان چنار و ساخت خیابان ولی عصر(عج) هستند. در دورنمای تصویر به جز هتل استقلال، ساختمانی به چشم نمی خورد.

 یک طرح گرافیکی درباره‌ی احمدی‌نژاد

عکس نادیده از مرحوم سیداحمد خمینی با لباس عربی در نجف اشرف

 

سخنران : استاد داریوش ارجمند !!

عکس اول روزنامه ابتکار

امضاء قرارداد استیلی با پرسپولیس

به دنبال منتفی شدن حضور علی دایی بر روی نیمکت سرخ ها، در نشستی با حبیب کاشانی این باشگاه قراردادی دو ساله با حمید استیلی بست.

جهت بروز حوادث تماس بگیرید!

ازدواج الکتروسنتی!

در قسمت پایین عکس نوشته شده است: اگر چنین هستید، ازدواج نکنید!/ ازدواج به روش مدرن یا سنتی؟ ازدواج الکتروسنتی / یک انتخاب صحیح، یک عمر آرامش / خوب بودن شرط نیست، متناسب بودن مهم است! / دسته کلید طلایی، تناسب ها در ازواج / مچ گیری (پرسیدن سوالات معکوس) در جلسه خواستگاری و ...

بی توجهی به تابلو - خیابان چهارباغ اصفهان

گل آفتابگردان از نمای نزدیک

تاد گیپشتین در این تصویر، جزئیات بی‌نظیری از گل آفتابگردان را به نمایش درآورده و علاقه مردم به این عکس آن‌قدر زیاد بوده که آن را به یکی از پرفروش‌ترین تصاویر نشنال‌جئوگرافیک تبدیل کرده است.

غواصی در غار

استفاده ابزاری

استفاده از فیل برای توزیع تراکت های تبلیغاتی در تبلیغات انتخاباتی تایلند

کابینت‌ساز پوشاک‌فروش

از آنجا که در عصر کنونی همه مولتی تسک شده‌اند در این عکس شما نخستین پدیده مولتی کابیت‌ساز پوشاک‌فروش را نظاره می‌کنید.

بربری افغانی

نانوای افغانی در کابل منتظر مشتری !

زنجیر چرخ موتور!

کلاه ایمنی پلیس به این دلیل ضروریست

درگیری مردم یونان با پلیس

بانوی اول امریکا و دخترانش مهمان ویژه نلسون ماندلا در آفریقا جنوبی بودند

شوخی با علائم راهنمایی و رانندگی

دو تصویر کمتر دیده شده از سهراب سپهری

سهراب سپهری شاعر و نقاش ایرانی، متولد 15 مهر ماه سال 1307 خورشیدی، از جمله مهم‌ترین شاعران معاصر ایران است که شعرهایش به زبان‌های بسیاری ترجمه شده است. وی پس از ابتلا به بیماری سرطان خون به تاریخ اول اردیبهشت سال 1359 در بیمارستان پارس تهران درگذشت.

سهراب / پای بوم نقاشی

سهراب / همراه با دکتر علی شریعتی

حامد بهداد در لباس روحانیت

حامد بهداد در فیلم «کمیا وخاک» در کسوت یک روحانی مبارز انقلابی ایفای نقش کرده است. این فیلم که به کارگردانی عباس رافعی و در سال ۱۳۸۷ ساخته شده، همچنان منتظر اکران است.

غذای ایرانی


khosh bavar - ایران - یزد
با این عکس جبران بدرد اوردن چشممان را کردید, پس مرسی از مسئولان محترم سایت ! عجب عکسی که از دیدنش سیر نمیشم !
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

pandora - المان - کلن
این عکس بی معنی که همیشه تهش هست خیلی لوسه!!
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

پدرام-اهواز - ایران - اهواز
همه جالب بودم اما فیله از همه جالب تر چون که انکار داره میخنده.
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

بی خیال - ایران - کرمان
توی این گرونی و تورم نمی دونم چرا این سایت با اون عکس آخریش ما ایرونیا رو شکنجه میده. یکی بدادم برسه که غش رفتم
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

فلرتیشیا - هلند - روتردام
وای عکس آخری منو کشت دلم آب شد...چرا با احساسات آدم بازی می‌کنید فکر کنید ناهار آدم تخم مرغ بخوره بعد بیاد این عکسو ببینه چه حالی‌ می‌شه آخه...
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

behnam2009 - انگلستان - لندن
مرحوم سید احمد خمینی یا ملعون سید احمد خمینی؟
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

love-iran - ایران - چابهار
بانوی اول امریکا و دخترانش مهمان ویژه نلسون ماندلا در آفریقا جنوبی بودند ببخشید درسته ایشون احترامی ویژه در امریکا دارن و یک قدرتی هم کنارش اما بانوی اول این دلقک بازی مال انگلیس و عربستان اینطور جاهای که شاه دارن هست نه کشوری که انتخابات داره اونجا رئیس جمهور اش هم یک فرد قانونی حساب میشه و معمولی مثل مردم عادی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

شب قطبی - امارات - دبی
این تصویر اخری حسابی حا منو گرفت .های کارد بخوره تو شکمت یو کی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

Afshin London - انگلستان - لندن
نام اون خیابون پهلوی بود و هست و خواهد بود. ولی اسب کج دیگه کدوم خریه؟. "جهت بروز حوادث تماس بگیرید!" از همه خنده دارتر بود
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

rds128 - انگلستان - لندن
جالبه ولی من موندم که آقای سجادی چه جوری جفت پاهاش در جهت روبروی هم میخوان بهم برسند ؟؟؟؟/
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
شریعتی, یکی از شارلاتان های معروف اسلامی
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

ذره بین - هند - هند
عکس های جالبی بود . اما در مورد اون عکس چهارباغ اصفهان مسئله اینه که تمام طول خیابان در دو طرف پارک ممنوعه چکار میشه کرد خوب
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

saeed.star - ایران - مشهد
عکسای دیگه رو بی خیال عکس آخری رو بچسب .
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

amir_honda - ایران - شاهرود
آخونده داره وسط مجلس چیکار می کنه ؟
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

mehdi00 - آلمان - آخن
عکس آخری خیلی خوبه .. چلوکباب ایران
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

miniator - ایران - تهران
khshayarshah در همین بدو ورودت داری از اندازه ...لجن پراکنی میکنی,تو توی همون ملی گرائیت درجا بزن تاسواد و اگاهیت را بیوفته ,صحبت کردن از بزرگ تر از خودت رو بزار برای ادم با سواد وبامعرفت,یا حداقل با ادب.دکتر اندازه وزن و هیکلت کتاب و مقاله داره که امثالهم رو از حماقت در بیاره,گرچه عمومه ناکثان تکفیرش کردن چون تحمل روح های بزرگ برای حقیرها دشواره.تو اگه میفهمیدی که چی داری به کی میگی,حتم دارم که هیچ وقت به خودت اهانت نمیکردی.گرچه میدونم که نمیگیری چی میگم,ولی فقط ارزو میکنم خدا از جهل و کم اگاهی نجاتت بده و ارتقا پیدا کنی(به انسان شدن).
جمعه 3 تیر 1390

mr.honest - انگلستان - لندن
سری بعد عمرا عکس اخرو نگاه کنم
جمعه 3 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
miniator - ایران - تهران, اتفاقا اغلب کتابهای او را خوانده ام و در مورد آنها به اندازه کافی با شاگردان و علاقمندانش بحث و گفتگو کرده ام. تقریبا 98 درصد پامنبریهایش به درجه نهایت احساساتی و به گونه ای بیمار روانی بودند. خود دکتر میدانست که چگونه سر نخ جوانان را بدست بیاورد. این ذوق را هم داشت. از این نمونه ها زیاد بودند و هستند. مثال: خمینی رمال و مسعود رجوی دجال. اینکه در بالا نوشته ام که شریعتی یک شارلاتان اسلامیست, در واقع کم گفته ام. از قضا من در لندن و در مجلس ختم این آقای شارلاتان بودم.
جمعه 3 تیر 1390

Khashayarshah - ایران - تهران
miniator - ایران - تهران, دوست عزیز, این ماتمکده ای که نامش ایران است و از انقلاب اسلامی برای ما به ارمغان آورده شده است, دسترنج همین شارلاتانهائی مانند دکتر علی شریعتی است که راه را برای خمینی نادان هموار کردند. خمینی اصلا عددی نبود. فهم سیاسی, فهم علمی و فهم اسلامی هم نداشت. اما این دکتر سفیح, نان را در سفره او گذاشت. اینها را من از روی آگاهی و تجربه میگویم. خیانتی که دکتر علی شریعتی به ایران و خوشبختانه به اسلام کرد, کمتر از خیانت خمینی نبود. او میخواست که اسلام را زنده کند و نسبتا موفق هم شد. اما به موازی زنده شدن و ایدئولوژی شدن اسلام که تا آن موقع در بین مردم بیشتر بصورت رسم و عادت شده بود, مغزها و بینشهای جوانان هم زنده شد و ذره بینها را روی این دین گذاشتند. نتیجه این شد که اغلب اینها از این دین خارج شدند. البته شما را میتوان بعنوان آثار باستانی و موزه نگاه کرد. از لحاظ فکری شاید شعار شما این باشد. " گر بری سر یا بری دنبم//// من که از جای خود نمی جنبم"
جمعه 3 تیر 1390

zebelkhan - آمریکا - لوس آنجلس
miniator - ایران - تهران. بسیجی ... شریعتی مقاله و کتاب داده که داده! اون شیاد اسلامی علامه مجلسی هم دویست جلد لاطایلات به نام کتاب داده بیرون! مگر شریعتی غیر از این دروغهای آسمانی محمد ..مطالب دیگری هم بلغور کرده که تو بسیجی داری گلوی خودت رو براش پاره میکنی؟! یکی از کسانی که این بلای خانمان سوز یعنی اسلام را به سرزمین آریایی ایران دعوت کرد و مغزهای جوانان را شستشو داد همین عرب زاده بی وطن شریعتی بود! مرده شور ببرد این آیین سراسر جنایت و دروغ و فریب را که بجز هالو پروری و تروریسم پروری کار دیگری برای بشریت نکرده. تجاوز و فقر و بدبختی و فساد در کشور بیداد میکند. سرزمینی در دنیا هست که پای اسلام به آن رسیده باشد و مردم آن سرزمین دچار انواع بلایا نشده باشند؟! این اسلام در این 1400 سال کدام سرزمین را آباد کرده که ما به آنجا کوچ کنیم و روزی 100 بار نماز بخوانیم؟!
شنبه 4 تیر 1390

mehraeen - ایران - تهران
خشایارشاه - ایران - تهران . درود بر تو - شریعتی بنیانگذار واقعی جمهوری ننگین اسلامی است . نوشته های وی فقط به درد اس ام اس های آب دوغ خیاری میخورد.
شنبه 4 تیر 1390

مهران خان - ایران - تهران
استاد ارجمند؟! زکی! عکس صفحه اول ابتکار باحالِ
شنبه 4 تیر 1390

miniator - ایران - تهران
اولش واسه زبل خانوم چون خیلی وقته واسه هر موضوع مبتذل مسخره ای کامنت میزاره.که خوب البته از بابت بیکار و علاف بودنه در زندگیشه, که مثل خوش باور و ارتمیس, هر خبری رو باز میکنی میبنی اینا یه اظهاره نظری میدن .درست مثل ادم های چیپ,که خوب یکیش هم همین بابای مسخره که چرت بودنش از ادیش معلومه.بنابر این نه که من خیلی باشم,اما این بابا دبگه اصلا تو افسایته وکلا مرخصه.من اگه جوابی بخوام بهش بدم درست مثل اینه که خودمو به درجه ابتذال اون بیارم پائین.بنابر این این بابا باید بره جلو بوق بزنه چون در اندازه قر کمرو این حرفا,درجا میزنه..اما شماکه الینه خشایار شاه بودن, یخه ات رو گرفته..
سه‌شنبه 7 تیر 1390

miniator - ایران - تهران
شما هم با این توضیحات تکراری و مسخره ات که کپی شده برداشت بزرگتر هاته,نشون دادی که من درست تشخیص دادم و کله ات بوی قرمه سبزی میده.این مثال هائی که گفتی اصلا چه ربطی داره به روشنگریه دکتر؟اون بابا میگه اخوندا در طول تاریخ مترصد گرفتنه حکومت و قدرت از چنگ پادشاهان بودن,تو اون وقت میگی اون باعث شد خمینی یا هر کسه دیگه ییاد؟حرفت مسخرس چون مثل این میمونه که بگی حالا که نوبل دینامیت رو اختراع کرد,پس هر جا بمب میزارن باید فحش داد به نوبل.یک نفر چراغی رو برات روشن میکنه,دیگه با خودته که زیر نور این چراغ ادمی رو بقتل برسونی یا کمک کنی که مادری که داره وضع حمل میکنه بچشو بسلامت بدنیا بیاره.تو گفتی کتاب های دکتر رو خیلی خوندی,نه نخوندی.مثل تو مثل کسیه که چیزی رو تماشا میکنه واین فرق داره با دیدنه اون چیز.موضوع نگاه کردن نیست,دیدن و فهمیدنه.خوندنه تو مثل خودنه کتابهای ر اعتمادی و مایک هامر و اینا بوده,داستانه دکتر توی یه مایع دیگست,چشم دل میخواسته که شما هنوز پیدا نکردی
سه‌شنبه 7 تیر 1390

miniator - ایران - تهران
.میگم نکردی چون ادب پیدا نکردی.بزرگی ندانست انکه نام بزرگان به نیکی نبرد..اینائی هم که خالی کردی تو مغزت فقط جای حرف حساب و گیرائی رو گرفته..گیرم که هزار مصحف از بر داری,ان را چه کنی که نفس کافر داری!؟!...انسان شدن,ببین مشتقاتش چیه.همین
سه‌شنبه 7 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.