خبر خوب از کودکی که با فرغون به مدرسه می رفت


خبر خوب از کودکی که با فرغون به مدرسه می رفت:
خیرین و بهزیستی دست به کار شدند

عصرایران - در پی رسانه ای شدن مشکل خانواده مستأجر کرمانشاهی که دارای فرزند معلول بودند و مادر این کودک ناگزیر او را با فرغون به مدرسه می برد ،‌ خیرین و بهزیستی استان کرمانشاه دست به کار حل مشکل این خانواده شدند.

به گزارش خبرنگار عصرایران که پیگیر موضوع این خانواده محروم بود ،‌ پس از خبری شدن موضوع ،‌ چند خیر مشهدی با سفر به کرمانشاه و دیدار با مدیر کل بهزیستی این استان ،‌ توافق کردند خانه ای در روستای محل سکونت این خانواده برایشان بسازند.

  روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه در پاسخ به پیگیری های خبرنگار عصرایران اعلام کرد:به خیرین مشهدی راضی به ذکر نامشان نیستند ولی آنچه مسلم است این که با کمک آنها و مساعدت بهزیستی ،‌خانه این خانواده به زودی احداث می شود.
گفتنی است صاحبخانه این خانواده خواستار تخیله خانه شده بود.

بر اساس اعلام بهزیستی کرمانشاه ،‌همچنین با توجه به این که پدر خانواده نیز بیکار است ،‌بهزیستی استان تعهد کرده یک وام خود اشتغالی برای پرورش دام به وی بدهد تا مشکل بیکاری او نیز حل شود.

این روابط عمومی همچنین اعلام داشت: نوید ،‌فرزند معلول این خانواده از سال 82 در بهزیستی پرونده دارد و تا کنون از خدمات درمانی و توانبخشی مانند ویزیت پزشکی و عصا و ویلچر بهره مند شده است. با این حال ،‌آنها سال گذشته خودشان به بهزیستی مراجعه نکرده اند. ضمن این که فاصله خانه آنها تا مدرسه ، 4 کیلومتر نبوده است.

روابط عمومی بهزیستی با تقدیر از انعکاس رسانه ای این موضوع تصریح کرده است: آنچه در باب تعهد برای ساخت خانه و وام خود اشتغالی داده یم ،‌حتماً انجام خواهد شد و خیال مردم از این بابت راحت باشد.

عصرایران ،‌ضمن تقدیر از خیرینی که بانی این تقدام خداپسندانه شده اند و نیز با سپاس از کاربران خود که در طول این چند روز مدام خواستار شماره حسابی برای کمک به این خانواده بودند ،‌ امیدوار است به زودی شاهد تحقق کمک های وعده داده شده باشد تا این پرونده هم با دلخوشی یک خانواده نیازمند و مخصوصا "نوید" کوچک شان به پایان برسد هر چند که در جای جای این کشور نویدهای زیادی هستند که نیازمند یاری دولت و مردم اند و عصرایران همچنان در صورتی که با مواردی مانند این مواجه شود ،‌به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

سوییس - سوییس - برن
خاک بر سر این نظام ورهبرش که با همه ادعایشان نمی توانند یه همچین مشکلاتی را حل کنند.اگر در لبنان یا فلسطین کسی همچین گرفتاری براش پیش بیاد حکومت مخلصانه پیش قدم میشود ومشکلشان را حل میکند.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
درود بر این انسانهای نیکوکار و بزرگوار .
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

فضول میرزا - سوئد - استکهلم
این وظیفه دولت پدر سگ است که بجای کمک به لبنان و فلسطین، در وحله اول به فکر ملت خودش باشد نه اینکه مردم از مشهد و جاهای دیگر به کمکش بشتابند.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

khosh bavar - ایران - یزد
" در پی رسانه ای شدن مشکل خانواده " ! نکته " حیاتی " و بسیار مهم برای رساندن " صدای حق طلب " خود به مسئولین مملکتی و مردم جهان ! بعنوان مثال: دزدی مادر محتاج گوشت از مغازه که اگر " همه " با هماهنگ هم دست به دزدی بزنند که حتی یکعدد شکلات شد که باعث دستگیری خود شوند, با این دزدی همگانی, صدای اعتراضمان را بگوش ضحاک دزد خواهیم رساند ! و بخاطر اعتراض به حجاب اگر خانمها از طریق Flash Mob برای 2 دقیقه که شده " کشف حجاب " کنند ! و با 100 ها اعتراضات کوچک دیگر ولی بسیار درداور و موثر میتوان به هدف اصلیمان برسیم, پس شاد و معترض باشیم !
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

بیگلی بیگلی - ایران - مشهد
چقدر فرغون سواری حال میده . از آخرین باری که سوار فرغون بودم خاطره های خوبی دارم . یادمه اینقدر خندیدیم که اشکم در اومد .
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
در کشوری با ذخائر عظیم ملی , ملتی اینگونه به خواری و ذلت زندگی میکنند شرم است بر حاکمان غارتگرشان.. انانیکه تمامی سرمایه های ملی را در باج دادن به مالکی و کرازی و بشار اسد قاتل و نصراله گردن کلفت مفتخور و هزاران جانور دیگر در صحرای عربستان و بیابانهای افریقا و ترور و تروریست پروری میگذرانند....
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

aziz iran - دانمارک - کپنهاک
این اراذل و اوباش حاکم هم با عنوان نمودن . اینکه : "‌آنها سال گذشته خودشان به بهزیستی مراجعه نکرده اند. ضمن این که فاصله خانه آنها تا مدرسه ، 4 کیلومتر نبوده است." اولاً انها صدها بار قبلاً مراجعه کرده بودند ولی بعلت بی محلی و بی توجهی و هزنیه ی اضافی برایشان که فایده ئی نمیداشت از مراجعه مجدد دلزده شده بودند , در ثانی مرتیکه ی احمق بیشعور تو گاو ایا روزی 4 کیلومتر از خانه ات تا محل کارت پیاده میروی که اینگونه ادعا میکنی که انگاری 4 کیلومتر 4 قدم است . در آخر اینها هنگامیکه مسئله رسانه ئی و جلوی چشم ملت میآید دست بکار شده با وعده و وعید مسئله را ماستمالی میکنند بمانند زلزله زدگان بم و سیل زدگان و جنگزدگان کشورمان که هنوز که هنوز است در آلونکها و در شرایط سخت زندگی میکنند. این نظام و این ولایت نه تنها عرضه ی هیج کاری برای ملت ایران ندارد بلکه جز خرابی و ضرر به حرث و نسل و منابع ایران زمین کاری دیگری نکرده است و تنها با جارو کردنشان از خاک میهنمان میتوانم امیداور باشیم که ایرانمان را از نو ایران سر افراز کنیم .
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

niagara - ایران - تهران
نه بابا!تازه واسه من تعهدم میکنه.حالا میخوای پولی رو که مردم میدن واسه خونه رو هم بالا بکش و خونه رو نساز!ازکیسه ی مردم پز میده.تف بر این دولت حروم لقمه که عوض حل مشکلات مردم دست گدایی به طرف مردمی دراز میکنه که خودشون 1000تا مشکل دارن.عوضیا پس پول نفت و مالبات و تورم رو چیکار میکنین؟
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
چه خوب ....مشکل فقط همین یه خانواده در کرمانشاه در ایران بود که تبلیغات چی های حکومت خونخوارمنه ای "خامنه ای" اون رو با خیر خواهی حلش کردن و مشکل هم فقط همین یه معلول بود که میبایست با فرغون به مدرسه می رفت که درآینده پروفسور اتمی در ایران بشه !! صدها هزار کارتن خواب و عملی و بیمار در سطح کشور مثل سگ ولند و نمی دانند که کجا اطراق کنند !!
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

ari jojeh - ایران - تهران
پس میتوان نتیجه گرفت که اگر ایرانیان همت کنند و سالی یک بار پته این رژیم دزد اسلامی را روی اب بریزند تا پنجاه میلیون سال دیگر هیچ ایرانی بی خانمان نخواهیم داشت. با تشکر از تمامی ایرانیان باغیرت در سراسر دنیا.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

felora - ایران - تهران
فقط دل سوخته واراده مادر .....
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.