آخرین راه حل زن بیوه : سرقت گوشت از فروشگاه


آخرین راه حل زن بیوه : سرقت گوشت از فروشگاه

زنی که 2 بسته گوشت را از فروشگاهی در غرب تهران دزدیده بود، دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شد.

به گزارش «جام‌جم»، شامگاه یکشنبه این هفته یکی از کارکنان فروشگاهی در غرب تهران هنگام کنترل مشتریان به زنی که همراه 2 دختر نوجوان بود، ظنین شد و دقایقی بعد متوجه شد، دختران نوجوان در گوشه ای ایستاده و زن همراه آنها به سمت قفسه مواد پروتئینی می‌رود.

2 دختر نوجوان به محض دیدن کارمند فروشگاه وحشت کرده و سراسیمه آنجا را ترک کردند. دقایقی بعد ماموران در بازبینی فیلم دوربین مدار بسته فروشگاه مشاهده کردند، زن مشتری که همراه دختران نوجوان بود، با برداشتن 2 بسته گوشت، آنها را درون کیفش قرار داده و در حال خروج از فروشگاه است.

به این ترتیب موضوع را به همکارانش اطلاع داد و آنها مانع از خروج زن جوان از فروشگاه شدند. ماموران کلانتری 133 شهرزیبا با حضور در محل زن جوان را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.زن جوان در بازجویی پلیسی عنوان کرد به انگیزه مشکلات مالی و هزینه زندگی 2 دخترش بسته‌های گوشت را سرقت کرده است.متهم روز گذشته با قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه 13 دادسرای ناحیه 5 تهران روانه زندان شد.

گفت‌وگو با متهم

در این زمینه خبرنگار ما با این زن به گفت‌وگو نشسته است که در پی می‌آید.

چرا از فروشگاه گوشت سرقت کردی؟

2 سال قبل شوهرم فوت کرد. من ماندم و 2 دختر نوجوان. در این مدت هزینه زندگی‌ام را به سختی تامین می‌کردم.چند سال داری؟

35 سال.

سابقه سرقت داری؟

خیر، سرقت از فروشگاه اولین اتهام سرقتم است.

چرا به سرقت رو آوردی؟

به خاطر مشکلات مالی. پولی برای تامین هزینه زندگی‌ام نداشتم. هرجایی که برای پیدا کردن کار می‌رفتم از من ضامن می‌خواستند و وقتی متوجه فوت شوهرم می‌شدند، تقاضای غیراخلاقی از من می‌کردند.اما باور کنید من فقط می‌خواستم با فروش بسته‌های گوشت دزدی، پولی به دست بیاورم و هزینه زندگی 2 فرزند و مادر سالخورده‌ام را تامین کنم.

حرف آخر

بله، اشتباه کرده‌ام و می‌دانم آخر خط به زندان ختم می‌شود. اما عاجزانه از مسوولان فروشگاه می‌خواهم از خطای من بگذرند و مرا به خاطر 2 دخترم و تباه نشدن زندگی آنها ببخشند.

vezveznazi - ایران - تهران
کجاست خمینی هندی زاده تا ببینه با این ملت چه کرده. لعنت به خمینی و سگ هارش علی گدای یکدست.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
خیلی حرام لقمه هستید اگر او را نبخشید.بعد هی ور میزنید که فساد و فحشا زیاد شده.اخه حیوانهای انسان نما شما معلول علت فحشا هستید.بارها گفته ام باز میگم که...دولت.بسیچ.نیروی انتظامی بد .اما چرا مردم هم بد شده اند?اخه لااقل خودتان بداد همدیگر برسید.یادتون نره که تنها مسئولان نظام بد نیستند به جرات بگویم 90 درصد مردم هم از فقر.گرسنگی و نیازمندی مردم مستمند باخبرند اما بقول خودشان فرهنگشان بالا رفته و میگویند مشکل دیگران ائم از گرسنگی دربدری درماندگی بما ربطی نداره.ای اف و شرم به چنین کسانیکه از محنت دیگران بی غمند .ای بمیرند سرمایه دارانیکه اموالشان شده گوشت تنشان و حاضر نیستند با هدیه ای ناقابل لبخند بر لب کودک معصومی بنشانند.ای بمیرند چنین نامردانی.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
36 میلیارد دلاری که خامنه ای کارد به شکم خورده دزدیده رقمی نیست که به چشم بیاد ! این رژیم اسلامی مردم را به خاک سیاه نشانده است . آنان را به نکبت و جهل و تعصب و فقر و جاسوسی و دوروئی و دزدی و چاپلوسی مبتلا کرده است . یک مادر تنها و احتمالأ کم تحصیل با دو فرزند در آن سرزمین قهقرائی صبرش سر آمده و آبروی خود را در کف دست گذاشته تا فرزندان خود را سیر نگه دارد . ننگ بر آخوندهای روضه خون که فقط نحسی را به آن سرزمین به ارمغان آوردند .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
مردم ایران و تهران, بخاطر همدردی با این مادر و بعنوان اعتراض, ماها میتوانیم با هماهنگی قبلی شروع بدزدی از فروشگاهها بکنیم که خود اعتراضی به این سیستم تورمی اغطساد ( اقتصاد ) خراب ایران است ! هزاران بار افسوس که ما دارای چنین فرهنگی مانند فرهنگ غربیها نیستیم که مانند انان بدون ترس ولی با جسارت و متکی به نفس کامل دست به این چنین اعتراضات منفی بزنیم که واقعا موثر است, زیرا انها زندان به اندازه کافی ندارند که همه را روانه زندان سازنند و بازاریهای خون اشام هم, دچار درد وجدان میشوند ( اگر داشته باشند ) و ضحاک هم دچار وحشت شده که همه مردم مثل او دزد شدند !
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

masoud-usa - امریکا - نیو یورک
با عرض پوزش فراوان از تمام دوستان.خوب این بنده خدا اشتباه کرده ، ایشون در جمهوری تجاوزی باید گوشت لای پاش رو میفروخت تا بتونه خرج بچه ها ش رو بده .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

massoudoslo - نروژ - اسلو
ما ایرانیان ملتی پست هستیم ( لطفا دوستان عزیزم درش را بگذارید ،آنان که کامنت های مرا میشناسند میدانند چه میگویم )، از وقتی که خواندن و نوشتن دانستم و دیدم همه اش از این درد ها و خفت و ننگ بارگی در جامعه و تاریخ ایران بوده و هیچ وقت هم تا امروز این ننگ (فقر ) دوا نشده!شاید بیشتر هموطنانم اینجا از دیدن عکس لخت و پتی دختران غربی به صدا در میان ،اما در واقع و به حق ،این فقر و فقر زدگی است که از هر ننگ و کثافت کاری بدتر است و هر ملتی که به فقرش راضی و بی تفاوت شد، پست است. از صمیم قلبم برای زنان و کودکان ایرانی متاسفم . (زنی در حال دزدی ۲ کیلو گوشت دسگیر شد) !!!اما در عوض تا بخاهیم حیوان های نر و ماده در این سایت نوکری رژیم در پیتی اسلامی ایران را میکنند.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

raha1984 - المان - هامبورگ
masoud-usa مهم این هست که اگر اون کاررو هم میکرد میگرفتنش ومینداختنش زندان این بیشرفها فقط مونده مردم رو به جرم رفتن دستشویی هم ضرب و شتم کنند
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
از کلیه کاربران سایت در ایران خواهشمندم بفرمائید . همین سایت iranian uk که فیلتر است و یکی از دوستان در ایران قادر به امدن داخل سایت نمیشود . لطفا بفرمائید از چه فیلتر شکنی استفاده میکنید ؟؟؟. که من مراتب را بایشان اطلاع دهم ممنون از شما
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
من اعتقاد دارم که این خانم علاقمند بسرقت بوده و میباشد .درست است که در ایران مشکلات فراوان است درست است که در ایران گرفتاری زیاد است ولی این نهایت بی انصافی است که ما بگوئیم یک مادر و همراه 2 دختر خود قادر به تهیه لوازم اولیه زندگی خودشان نمیباشند. اقا. عزیز . جانم/ این سیستم با تحصیلکرده ها در جنگ است . این سیستم با روشنفکران در حال مبارزه است. والا سیستم .حامی گدا و گدا پروری است .در ایران کمیته امداد هست که بدور ترین روستا ها کمک میکند . اقا انصاف هم چیز خوبی است که ادم داشته باشد. در ایران خدمتکار زن در امدش از پزشک زیادتر است .بخدا . بدین بمذهب بشیطان . این که درست نیست که ما بگوئیم همه چیز این سیستم ویران شده است انصاف هم چیز خوبی است. چه کسی گفته هر زنی بهر اداره یا شرکتی مراجعه کند مدیر انجا قصد سو یاستفاده از خانم را دارد . نه عزیز . تا زن خودش امادگی هر گونه حرکت هرزی را نداشته باشد فلک هم قادر نیست که ان زن را به ثواب الهی برساند . اینقدر نباید بی انصافی کرد . این اعتقاد من است. بی انصافی چیز خوبی نیست . این خانم خودش یک مقدار کم دارد عزیز .
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
ناشکری کردن این چیزها را هم دارد.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

Pezhman - اتریش - وین
تکلیف بچه هایش چه خواهد شد.چه ضربه روحی بدی به هر دو وارد شده.. رضاشاهی نیست, خدایا چنگیزی بفرست.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

nemat420 - کانادا - لندن انتاریو
صحبت از بیوفایی نکن با وفا.کدوم سیستم؟اگر اخوندای بیسواد اسلام نما سیستم داشتن که حال روز ایران این نبود جناب.در ایران خدمتکار خانه درامدش از پزشک بیشتره ههههههه...جالبه نمیدونستم.منظورت از دورترین روستا هایی که کمیته امداد کمک میکنه روستاهای ایرانه یا جنوب لبنان ...حالا این روستا ها چقد دور هست پیاده میشه رفت یا باید اتوبوس سوار بشی.ای امان از این بسیجی و بسیجی ساندیس بازی.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

sama128 - ایران - شیراز
وقتی میان به 10 هزار نفر تو لبنان کمک می کنند و تحت پوشش کمیته امداد می برن اون مفت خور ها رو یا به حزب ا.. لبنان میلیارد میلیارد کمک می کنند بهتر از این نمیشه یا اون حماس که هر ماه کلی پول از ایران به جیب می زنه . من یه سوال از مسئولین دروغگویی نظام غیر مقدس اسلامی دارم و اون این هست که زمانی که اون رفراندوم سرکاری را برگزار کردید و به قول خودتون 99.9% مردم به جمهوری غیر اسلامی رای آری دادند کی صحبت از حماس - فتح و لبنان و سومالی و ... بود قرار بود عدالت و آزادی و مساوات باشه که الحمدا.. هیچ کدوم نشد خدا پدر شاه را بیامرزه خدا پدر شاه را بیامرزه خدا پدر شاه را بیامرزه نور به قبر خودش و پدرش بره
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
bawafa1385 - المان - هامبورگ -سلام دوست عزیز من نمیدونم شما چه مدتی از ایران دور بودید ولی این ومیدونم که درامد یه خدمتکار زن هیچوقت به اندازه درامد یه پزشک نمیرسه تو ایران پزشکان از درامد خوبی برخوردارند.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

پریستوک - ایران - تهران
bawafa1385 - المان - هامبورگ دوست شما باید VPN تهیه کنه و اگر از داخل موفق نشد، که می شه یک نفر از خارج براش VPN خریداری کنه.البته حتماً باید ADSL هم داشته باشه که بتونه با VPN کانکت شه
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
پرستوک/ایران تهران . نازنین . از شما ممنون و متشکرم و عین کامنت شما را برای دوستم در ایران ایمیل کردم. مرسی از شما
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
babak- khoramadin ایران دوست عزیز درست 26 سال از کشورم و از اب و خاک خودم مثل همه انسانهای ازاده دیگری بیرون هستم .دوستم که استاد بازنشسته دانشگاه است.خواهر تنها ان بدلیل کهولت سن و نداشتن بچه از بهزیستی خانمی را برای مراقبت شبانه ایشان فرستادند و ماهیانه 450 هزار تومان پرداخت میکند این خانم ابتدا غروب میاید و انجا میخوابد و صبح هم میرود.حتی یک استکان چای برای ان پیر زن بیچاره درست نمیکند. روز هم دو نفر برای انجام کارهای شتشو و خرید و پختن غذا میایند . با یک حساب سر انگشتی ماهیانه 1.5 تومان هزینه کلفت و همراه و همخواب این خانم مسن میشود. تازه همه اینها را با سلام و صلوات نگهداری میکنند .مبادا خم بر ابرو این خدمتکار های خانم بیاید قهر کنندو بروند.از انطرف دختر دوست دیگرم پزشک یک روستا است پولی را که میگیرد درست کمتراز پول این خانم خدمتکار است. حالا این بانو بگوید من گوشت سرقت کردم که شکم دختر گنده بی عرضه بی رگ بی خاصیت خودش را سیر کند و ضمنا ادعا میکند که همه مردم درخواست غیر مشروع هم دارند . دروغ مزخرف چرند از این اکله میشنوید شما
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
همه گونه اتهام طاغوتی . ضد انقلاب. نوکر بیگانه. نوکر شاه خائن.نوکر استعمار بما زده بودند جر ساندیس خوری که انرا هم بلطف همین اقایان کم اطلاع و بی اطلاع شنیدیم. اقا. عزیز . نازنین . اصلا من ساندیس خور . من بسیجی. من نوکر اسلام . خوبه.راضی شدی . این درست است که یک زن با این دلایل ابکی مسخره همراه با 2 دختر جوان خود برای گوشت دست بسرقت بزندو بعد چهره یک زن پاک منزه و مادر عم خوار را هم بگیرید. دوستان عزیزان کامنت هر کس بیانگر طرز تفکر و شخصیت ان فرد میباشد .ما نباید تفکر و شخصیت خودمان را با احساسات بی منطق خودمان قاطی کنیم. احساسات توام با منطق دارای ارزس و اعتبار میباشد . من یک ساندیس خور یا یک بسیجی واقعیت و منطق را باید شنید حالا از هر کسی باشد حتی از یک بسیجی ساندیس خور.از اینگونه زنهای لش . ول . سرگردان.مزاحم اجتماع و مردم زیاد بودند و هستند و خواهند بود باور کنید
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

damahi - ایران - بندرعباس
همه این ناهنجاریا ازبرکت جمهوری اسـ... وآخوندهای دزدواشغال است.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

faryade demokrasi - هلند - آمستردام
عزیزان این تازه اول کار.۳۰ ساله مردم چوب نفت و آب و گاز و بلیت مفته وعده داده شدهٔ توسط امام مفسد دارن میخورن ، یعنی آیا یک روز مردم روی خوشبختی‌ رو در ایران می‌بینند؟.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
bawafa1385- پس نتیجه میگیریم که اغلبِ کسانی که نام کاربریشان از ایران درج میشود در واقع خارج از ایران هستند !!!! بله !!!؟
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

bawafa1385 - المان - هامبورگ
feminism لندن . فکر نمیکنم که تمام کاربران ایرانی همه از خارج باشند. اگر خوب دقت کرده باشی سیستم دوست من شاید به ASDLمجهز نمیباشد . شاید . درست نمیدانم . ولی این نازنین پرستوک که نوشته حتما باید به VPN مجهز باشه . چون این سیستم به سرور های قوی اروپا وصل است و باید از طریف سرور های قوی بتوانند در سایت های مورد علاقه وارد شوند.. چون نمیدانم کاربران ایرانی با نام ایرانی در ایران هستند یا نه . بهمین دلیل کسی را متهم نمیکنم. و چیزی را که نمیدانم اظهار نظر نمیکنم
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

feminism - انگلستان - لندن
bawafa1385 - آخه با صفا من که نگفتم " تمام کاربران ایرانی " عرض کردم " اغلبِ آنها " !! یه حساب سر انگشتی !! خوب !! چطور ممکنه در سرزمینی که سرعتِ اینترنتش مثل روشنی چراغ گرد سوز میماند کاربرانی هستند که به راحتی از نقاط دور افتاده به اینترنت دست پیدا میکنند و بعد هم مشتری ثابت این سایت هستند و رگباری هم کامنت شوت میکنند ! البته به غیر از کسانی که چون پریستوک راه حل را یافته و مشکلشان برطرف شده است ! امیدوارم که مشکل دوستتان حل شده و براحتی به این سایت دسترسی پیدا کنند. تا بعد عزیز.
چهار‌شنبه 1 تیر 1390

ذره بین - هند - هند
سلام به همه و شب یا روز همه به خیر. من چند ماه هست که اخبار این سایت رو دنبال میکنم اما به عنوان کسی که بخواد نظر بده جدید هستم . در مورد این خبر من نمیخوام که دولت و رژیم بی صلاحیت رو درست جلوه بدم اما فقط فکر میکنم هنوز هم راهی به جز دزدی برای این شخص وجود داشته و دزدی شاید آخرین گزینه باشه - اگه کسی میخواد بهم لقب ساندیس خور بده بدم نمیاد چون ساندیس چیز بدی نیست البته من ساندیس مفت نخوردم هر وقت هم خوردم پول دادم خریدم =)
پنج‌شنبه 2 تیر 1390

ARTEMIS-SW - فرانسه - پاریس
سالیانه 5 میلیارد دلار هزینه رفتن به مکه ی معظمه ی .../ برای پر کردن جیب پادشاه فقیر عربستان بازگشت با چمدانهای سوقاتی و فخر به حاجی شدن/حمار اسلام/ باز هم دم از غیرت بزنید/جز اندکی از جوانان اکثریت در دریای بی رگی غرق /هزینه ی شام در برج میلاد برای هر نفر بالای 150000 تومان/کوففففففت بخورید رجاله ها در چنین شرایط اسف باری///اراذل اوباش سایت باز بند کنید به صیهونیسم فلسطینی و چرندیات دینتان برای رد گم کردن فجایع ملایان یک ننه 100 بابای عرب!!!
جمعه 3 تیر 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.