علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس شد


علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس شد

با تصمیم کمیته فنی باشگاه پرسپولیس علی دایی به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد. این انتخاب در حالی صورت گرفت که حمید درخشان و حمید استیلی نیز برنامه هایشان را برای نشستن روی نیمکت این تیم ارائه داده بودند.
به گزارش خبرنگار مهر، از بین علی دایی، حمید درخشان و حمید استیلی که به عنوان کاندیداهای سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس به مسئولان این باشگاه برنامه داده بودند، با تصمیم کمیته فنی علی دایی سرمربی سرخپوشان تهرانی شد.

علی دایی در دو فصل گذشته موفق شده بود به همراه تیم پرسپولیس قهرمان جام حذفی شود و در مسابقات لیگ هم به مقام چهارمی دست یابد، گرچه در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند.

دلایل انتخاب علی دایی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بیژن ذوالفقارنسب در پایان نشست عصر امروز دوشنبه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با بیان این مطلب افزود: کار ما در کمیته فنی به هیچ عنوان ساده نبود. محکوم بودیم که برای انتخاب سرمربی پرسپولیس کمترین اشتباه را داشته باشیم و حتی الامکان اشتباه نکنیم.

وی افزود: اگر کمترین اشتباه  هم داشته ایم بگذارید به حساب کامل نبودن ما و تاکید می کنم به هیچ عنوان در کار ما غرض و مرضی نبوده است.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با تاکید بر اینکه در این باشگاه سیاست گذاری ها بر اساس اصول انسانی و معرفت انجام می شود گفت: به هیچ عنوان درست نیست اینکه فکر کنید دیکته ای از قبل نوشته شده را برای ما خوانده اند یا اینکه انشایی تعیین شده را در اختیار ما قرار داده اند که بخوانیم با اینکه از قبل چنین مسائلی مطرح شده بود اما ما به صورت مختار عمل کردیم و هیچ فشاری از جانب باشگاه وجود نداشت.

ذوالفقار نسب با تاکید بر اینکه اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس برای انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به خدا رجوع کرده و بدون حب و بغض عمل کرده است گفت: امیدوارم انتخاب ما به گونه ای باشد که در نهایت رضایت هواداران پرسپولیس را جلب کند.

وی با افتخار خود را یک پرسپولیسی خواند و گفت: به خودم افتخار می کنم که 6 سال عضو باشگاه پرسپولیس بوده ام و با اینکه طی سالهای گذشته در چندین باشگاه به  جوانان ورزش کشور خدمت کرده ام و سهمی کوچک داشته ام اما خودم را یک پرسپولیسی می دانم.

وی در ادامه صورتجلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس که پس از انتخاب سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تنظیم شده بود را قرائت کرد و گفت: کمیته فنی باشگاه با آگاهی عمل و با رفتاری ورزشی پس از مطالعه کاندیداها و ملاقات حضوری با آقایان حمید درخشان و حمید استیلی و نماینده تام الاختیار آقای دایی و درک شرایط حساسی که باشگاه در حال حاضر دارد در نهایت تصمیم به انتخاب آقای دایی گرفتیم.

وی با تشریح شروط همکاری باشگاه پرسپولیس با علی دایی گفت: دایی برای همکاری  با باشگاه پرسپولیس باید در تعامل با سرپرست باشگاه بوده و طبق چارچوب باشگاه عمل کند.

ذوالفقارنسب دلیل انتخاب علی دایی را بدین صورت تشریح کرد: به دلیل همکاری صادقانه، صمیمانه و موفقیت آمیزی که آقای دایی با سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتند تصمیم به انتخاب ایشان به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس گرفتیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر علی دایی نپذیرد که با حبیب کاشانی به عنوان سرپرست باشگاه همکاری کند استیلی به عنوان گزینه سرمربیگری پرسپولیس انتخاب خواهد شد، گفت:  توسط نماینده تام الاختیار آقای دایی صورتجلسه کمیته فنی به اطلاع ایشان می رسد و آقای دایی ملزم است طی 12 ساعت آینده نظر شفاف خود را نسبت به موافقت یا مخالفت با تصمیم کمیته فنی اعلام کند.

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: شرط همکاری با علی دایی این است که در چارچوب مقررات کامل باشگاه عمل کند و اگر از چارچوب مقررات باشگاه آگاه نباشد به اطلاع وی می رسد تا در تعامل با سرپرست باشگاه به فعالیت خود ادامه دهد.

ذوالفقارنسب با اشاره به اینکه در یک نشست صمیمانه و ورزشی که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد یخ روابط بین علی دایی و حبیب کاشانی آب خواهد شد افزود: با تعاملی که بین آقایان کاشانی و دایی بوجود خواهد آمد پرسپولیس برای پیشبرد اهداف خود  تیمی قدرتمند را تدارک خواهد دید.

وی همچنین تاکیدکرد باید از ظرفیت و پتانسیل باشگاه پرسپولیس به نحو احسن استفاده شود و گفت: با جذب نفرات جدید و تقویت تیم پرسپولیس قطعا حرفهای زیادی برای گفتن خواهد داشت حتی می تواند به عنوان یک الگو در فوتبال کشور مطرح شود.

وی با ابراز خوشبینی از برطرف شدن مشکلات بین علی دایی و حبیب کاشانی یاد کرد و گفت: امیدواریم  که هر چه زودتر ارتباط دو طرف به مانند گذشته های نه چندان دور شود و شاهد تداوم موفقیت های پرسپولیس باشیم.

love-iran - ایران - چابهار
به امید گند زدن های جدید در پیروزی وای خدا قلعه نویی هم که رفت تراکتور حالا اگه تراکتور خوب بازی کنه اعصاب ام خراب میشه چون پان ترک ها سرو کله شان پیدا میشه امیدوارم بازم مثل امثال سپاهانی ها خوب بازی کنن اخه تیم های پایتختی همیشه چاپلوس بودن فقط بلد بودن بخورن هاشیه درست کنن ای خدا
دوشنبه 30 خرداد 1390

kili_patilaki - قطر - دوحه
ای ریک! به هر حال امیدوارم دایی دست از سر آمریکا برداره و برگرده ایران و تیم قدرتمندی رو بسازه.به امید قهرمانی پرسپولیس در هر سه جام با دایی.
دوشنبه 30 خرداد 1390

tanhaee - ایران - اصفهان
بعد از این همه جون کندن دوباره این چلغوز سر مربی‌ شد واقعا برا پرسپولیس متاسفم هر چند هر کی‌ دیگه هم بیاد بازم تیمشون سوراخه
دوشنبه 30 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
بهتررررررررین خبر!!باز دربی رو میبازه.از این مهمتر امسال لنگ از الان رفت توی حاشیه و جنگ.دو رو تر از دایی خودشه!یاد انتخابش با لابی واسه تیم ملی افتادم!هی روزگار!
دوشنبه 30 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
خجالت اوره...پس این کولی بازی های اخرین برنامه 90 چی بود؟؟؟؟؟
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

zoroye iran - اتریش - وین
بعضیها نمیدونن چیه حرف یا مفت میزنن امسال دایی تیمی میسازه لرزه بر اندام قندلیها و شعبون بیمخها و لگنیها می اندازه امسال رفت و برگشت استفراقیها رو سوراخ میکنیم
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ghanber jakson - المان - فرانکفورت
در حال حاضر بهترین گزینه برای پرسپولیس همین دائی و بس . استق لالی هم همانطور که اسمشون برازندشون هست لطفا لال! برید خدا رو شکر کنید که به خاطر همین فوتبالی های پرسپولیسی مثل دائی و کریمی و مهدوی کیا و هاشمیان است که دنیا ایران رو هنوز فراموش نکرده.البته شما ها هم معروفید بابا اونهم در بین کیسه کشهای حموم!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
ghanber jakson - المان - فرانکفورت. 4ساله زیر استقلالید,امسال زیر تراکتور هم میرید. اخه همیشه زیر تیم امیر هستید!خیاط بیارید واسه لنگتون که بدجور سوراخه
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
چه شود امسال :)سال بعد میذاره میره دیگه برنمیگرده:)
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
pandora - المان - کلن . عجب روحیه ای داری.استق شما با کمال شرمندگی و با پر مهره بودنش یک جام که هیچ نیم جامم نگرفت.اما پرسپولیس که سروره تمام تیمهاست بازم با جام گرفتن پوزه بعضیها را حسابی زد اونم بدون مهره و با اینهمه مصدوم.بقول سرورت نادر 46 که از فهم فوتبالی بالائی برخوردار است پرسپولیس اگر جام هم نمیگرفت هم محبوب می ماند و هم سالار تیمها.چه برسه به حالا که با افتخار صاحب جام هم شد.در اخر خودفریبی نکنید استقلال هرگز نمیتونه مثل پرسپولیس محبوب پرطرفدار و پرافتخار باشه.این حقیقتیست انکار نشدنی.وسلام.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

yashainiran - ایران - ایران
love-iran - ایران - چابهار. خجالت نمی کشی به ترک ها اهانت می کنی و می گی پان ترک ها... . اولا ترک هانه آذری ها و دوما اگه همین به اصطلاح شما ترک ها نبودند معلوم نبود لنگت در هوا بود یا نه!!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

$persian$ - ایران - تهران
ما که شنیدیم دایی قبول نکرده استیلی رو سرمربی کردن هرچند که فرقیم نداره چه حسن کچل چه کچل حسن هرکیم باشه رفت و برگشت دربی مال ماست
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

pandora - المان - کلن
DKDK - دانمارک - اسلیس. لنگ از سرورش پر افتخار تره?هههههه!!!!جک میگی! لنگ مهره نداشت?استقلال توی لیگ و اسیا ازشما موفق تر بود حالا دربی بماند!چه رکوردها که این فصل زدید!روانخواه و جباری و میداوودی مصدوم نبودن?کلا حرفات جک بود!خوب میشی!
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
dkdk.دانمارک;با اینکه شمالطف دارید,ولی باورکن حسابی خجل شدم.اکثر هواداران فوتبال فهمیده واگاه هستن,اما!!!حیف که ازروی احساس و روکم کنی قضاوت میشه.حتا مربی ها را هم بدون توجه به شخصیت و روش هاشون,ساپورت میکنن.شاد باشی.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.