جزئیات تکان دهنده تجاوز ۵۰ نفره به یک زن در کاشمر


جزئیات تکان دهنده تجاوز 50 نفره به یک زن در کاشمر

مهر: پس از آنکه خبر تجاوز به زنان در باغی خصوصی در خمینی شهر اصفهان رسانه ای شد این بار پرونده ای روی میز دادستانی شهر کاشمر در خراسان رضوی گشوده شده که در آن حدود 50 مرد به یک زن در روستای قوژد حمله کرده و او را مورد تجاوز قرار دادند.

پنجم اردیبهشت امسال زنی به نام "م.ق" با طرح شکایتی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان کاشمر از حادثه هولناکی خبر داده که در آن به حمله  50 مرد به وی در روستای قوژد اشاره شده است. حادثه ساعت 20 روز دوم اردیبهشت ماه امسال در یک زمین کشاورزی و با تهدید چاقو و کتک کاری رخ داده و سپس عوامل آن اقدام به ربودن زن و فرار از منطقه کرده اند.

طبق آنچه در شکایتنامه این قربانی تجاوز آمده نیروهای امنیتی پس از حضور در منطقه و ردیابی این افراد دو نفر از آنها را دستگیر کرده و از این طریق افراد باقیمانده را نیز شناسایی می کنند.

به گفته خانم "م.ق" چند موتورسوار بعد از اینکه او و همراهش را از ماشینی در حومه شهر کاشمر پایین کشیده اند کلید ماشین را برداشته و همراهش را به شدت کتک زده و قربانی را به داخل گندم زار برده و با تهدید چاقو و کتک کاری به او تجاوز کرده اند.

این زن در نامه اش به دادستان آورده که "آنها به دوستشان زنگ زدند و آدرس محل را دادند و مرا تهدید به قتل کردند و گفتند ما همیشه این کار را می کنیم. من دیدم موتور سوار هست که از طرف روستا می آید و حدود پنجاه نفر دور من حلقه زده بودند و عد ای مست بودند و صورتهای خود را پوشیده بودند."

با اینکه پرونده این جنایت اکنون در دادستانی کاشمر مفتوح است و 13 نفر از متجاوزان از سوی نیروهای نظامی و امنیتی شناسایی و دستگیر شده اند اما سایر عاملان این جنایت دستگیر نشده و این پرونده هولناک به نتیجه نهایی نرسیده است.

دادستان کاشمر پاسخگو نیست

یکی از بسیجیان منطقه که موضوع را پیگیری و برخی از عاملان را مجبور به نشان دادن محل جرم و معرفی آن زن کرده است در این باره  گفت: " پیرو گزارش رسیده از سوی مردم قوژد در ساعت 21:15 روز شنبه سوم اردیبهشت امسال ضمن اطلاع به پلیس 110 به محل حادثه رفتیم که متوجه شدیم اراذل و اوباش زن مزبور را قبل از رسیدن ماموران از محل مزبور با یک دستگاه نیسان برده اند. مراتب به اطلاع دادستان کاشمر رسید که وی دستور داد تا زمانی که این خانم طرح شکایت کند اقدامی صورت نگیرد.

وی ادامه داد: گشت 110 با این دستور دادستان محل را ترک کرد اما ما بسیجیان بی تفاوت از کنار ماجرا رد نشدیم و پس از شناسایی راننده خودرویی که این زن را از محل جنایت برده بود از وی و دوستانش سئوالاتی کردیم و در نهایت این زن را در بیمارستان یافتیم.

وی افزود: در اول وقت اداری رئیس کلانتری گزارش افسر بیمارستان را به همراه گزارش افسر کشیک کلانتری مبنی بر اینکه بنده به عنوان بسیجی به همراه سه نفر به کلانتری مراجعه کرده و تحقیقاتی داشته ایم را به دادستانی ارسال می کند.

این نیروی بسیج گفت: اما دادستان شهرستان به جای پیگیری اصل گزارش و صدور دستورات لازم به عنوان مدعی العموم به فرع گزارش چسبیده و بسیج منطقه را مورد پرس وجو و بازرسی قرار دادند که چرا موضوع را علیرغم دستور دادستان پیگیری کرده اید.

نامه طلاب و روحانیون بسیجی کاشمر

جمعی از روحانیون و طلاب بسیجی شهرستان کاشمر نیز در نامه ای به دادستان این شهرستان آورده اند: " از آنجا که اجرای احکام دین از اولویتهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و جامعه دینی و خانواده شهدا به شدت خواهان اجرای احکام الهی هستند خواستار پیگیری و اشد مجازات عاملان این فاجعه هستیم".

متجاوزین به نوامیس مردم مفسد فی‌الارض هستند

روز جمعه 28 خرداد ماه نیز امام جمعه کاشمر در سخنانی نسبت به این واقعه واکنش نشان داده و عنوان کرده است: «دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید به موقع وارد عمل شوند زیرا اگر مردم ببینند دستگاه قضا و نیروی انتظامی توان و فرصت این کار را ندارند خود وارد عمل خواهند شد.»

وی با اشاره به اینکه اگر مردم ببینند در روز روشن به ناموسشان تجاوز می‌شود و کسی نیست که برخورد کند افزود: «در این شرایط هرج و مرج به وجود می‌آید که اثرات آن بدتر است.»

یعقوبی گفته است: «کسانی که به صورت گروهی، سازماندهی شده و با سلاح به نوامیس مردم تجاوز می‌کنند مصداق روشن مفسد فی‌الارض هستند.»

امکان انصراف از شکایت

با گذشت نزدیک یکماه از این فاجعه و شناسایی برخی از عوامل آن هنوز هیچ حکمی برای این افراد صادر نشده و مابقی جنایتکاران نیز دستگیر نشده اند.

همچنین عنوان می شود که این زن به دلایل نامعلومی شکایت خود را پیگیری نکرده و امکان انصراف وی نیز می رود.

خبرنگار مهر تلاش کرد که در این زمینه با دادستان کاشمر گفتگویی داشته باشد اما وی تاکنون حاضر به پاسخگویی نشده است.
love-iran - ایران - چابهار
خدا پدر سازنده این ضرب المثل را بیامرزه ( یک کلاغ رو چهل کلاغ کردن ) 50 نفر نبود 15 نفر بوده اگه 50 نفر بودن که اون خانم بیچاره زنده نمی موند تمام سایت ها 15 نفر گفتن
یکشنبه 29 خرداد 1390

zartusht67 - المان - فرانکفورت
خدایا ایران به چه روزی افتاده
یکشنبه 29 خرداد 1390

golf - بلجیک - هاسلت
می خوان بسیجی و اسلام رو ارزش بدن بهش که البته لازم به این فیلم بازی ها نیست چون ملت خرافه پرست ایران حالا حالا ها سواری میدن . بی بلا نسبت شرمنده حقیقت تلخه
یکشنبه 29 خرداد 1390

Shamamai - ایران - کوردستان
بسیار تاسف بار و مایه شرمساریست در این دوره وقرن چنین آدمهایی هنوز هستن
یکشنبه 29 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
از اینهمه شقاوت, دیو صفتی, وحشی گری, بربریت , نکبت و خواری این نامردان حالم به هم خورد و از همۀ این نامردان نکبت تر, ناکَس تر, بی عار و ننگ تر, بی تعصب تر و بی رگ و ریشه تر دادستانِ ....میباشد !!! غیر قابل باوره !!! سخنرانان و خطبه خوانانی که نگران سکس خود خواستۀ دختران 18 سالۀ اروپائی هستند بهتر است فکری به حال دختران و زنان هموطن خود بیاندیشند که گروهی حیز و مخنث و شهوتران مانند وحوش به جان زن بی پناه و بی دفاع روستائی نیافتند !! ای کاش میشد برای آن زن ناتوان و بیچاره کاری کرد :(
یکشنبه 29 خرداد 1390

khosh bavar - ایران - یزد
شپشهای پیر و پوسیده با شنیدن چنین جنایات هولناک و با صادر کردن حکم ساده و عوامفریبانه اسلامی از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگجند و به این ارزانی و اسانی خود را مردمی, اسلامی معروفی میکنند که با شدت مجازات که همان اعدام باشد, عدالت خدا و اسلام را در دل مردم بنشانند, و از طرفی باعث رعب و وحشت سیاسی شوند که هر که با من ور افتاد در افتاد, زکی !
یکشنبه 29 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
کثافت بودن رژیم تا چه حده که به بسیجی ها میگه چرا بی خیال آدم ربایی و تجاوز نشدید. آدم شاخ درمیاره
یکشنبه 29 خرداد 1390

zari goli - ایران - کرمانشاه
خدا مرده است...! رحم خدا به انسان او را کشت!
یکشنبه 29 خرداد 1390

Dionysos - فرانسه - پارسی
50 نفر !!! اینا مردم رو بی شعور فرض کردن. آخه 50 نفر اراذل که با هم در ارتباط بودند حتما باید از خود سربازان گمنام امام زمان باشند حالا بسیجی باشند یا حزب اللهی مزدور! این همه اراذل چطوری این گروه رو راه انداختند و این تجاوز رو سازماندهی کردند؟! مثل روز روشنه که این تجاوزها کار خود حکومت فاسد ولایت وقیحه!
یکشنبه 29 خرداد 1390

Royan - آلمان - آلمان
ریشه فساد تو جمهوری اسـ... وبیسجی و آخوندا و امام جمعه ها و پاسداران هرجه آدم وابسته به این کثافتهاست اگر اینها گورشون گم کنند و از این کشور بروند ایران دوباره گلستان میشود.
یکشنبه 29 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
.. love iran اگر 15 یا 50 نفر با همسر و یا همشیرۀ شما اینکار وحشیانه رو انجام میدادند هنوز ضرب المثل میگفتی ! مرام و رفتار .... از تو بیشتر و بهتر است !
یکشنبه 29 خرداد 1390

لیلی ایرانی - ایران - تهران
love-iran - ایران - چابهار . حالا 15 نفر باشه ابروی حکومت دلبندت کمتر میره الان بیشتر پول گرفتی چه فرقی میکنه 15 با 50 مهم نفس این عمل پلیده که داره به برکت حکومت اسلامی تو مملکت ما نهادینه میشه اونوقت تو سر عددش گیر کردی.ولی خب چه فایده تو که نمیفهمی
یکشنبه 29 خرداد 1390

yashainiran - ایران - ایران
تجاوز 50 نفره به یک زن....!!!!!!!!!. ای بابا شما دیگه چرا آمار رو زیادش می کنید؟!! در سایت ها اعلام شده تعداد تجاوز کنندگان 12 نفر بودند ولی شما تعداد را مثا آمارهای احمدی نژاد بالا برده و به 50 نفر رسانده اید! اگه چنین بود اون زن بیچاره باید الآن به جای بیمارستان در قبرستان بود
یکشنبه 29 خرداد 1390

DKDK - دانمارک - اسلیس
golf - بلجیک - هاسلت شما که پرفسور بالتازا هستی وبی بلانسبت به همه ملت ایران توهین کردی بگو ما ملت بدانیم با اینهمه تحصیل کرده در ایران از جمله محققین.دانشمندان.پرفسورها که البته یکشون خود شمایی.استاد دانشگاه.متخصصین نویسندگان.دانشجوها و غیره این امار کاملا مزخرف را از کدام صندوق در اوردی که تمامی ملت ایران خرافه پرستند?البته بجز شما که از نابغه های زمانه ای.خداوند دو چشم داده که همه را با یک چشم نبینی.
یکشنبه 29 خرداد 1390

fred1540 - بلژیک - هرنه
با سلام .همیشه واقعیت تلخ .چه 50 نفر.چه15 نفر.چه کمتر بالاخره جرمی صورت گرفته اگر واقعیت داشته باشه دادستان کاشمر هم باید با خود مجرمین دادگاهی بشه به خدا شرم اور ما که تو بیرون از کشور زندگی میکنیم برای مثال خودم من به همسر و خانواده همسرم تعریف ایران کشور عزیزم بکنم حالا این خبر همسرم بشنوه چه برداشتی از ایران میکنه باید کشوری که کم کم 7500سال قدمت داره ودم از قانون میزنه به این روز بیفته امیدوارم چرخ مملکت به دست کسانی بیفته که کارائی داشته باشند تاقدر هرج و مرج نشه و کسانی مثل این دادستان بره خونش بشینه خدارو شکر نظام ولایت فقیه هم برایه همچین کسانی کم نذاشته لااقل کار بسپارن به کاردان تا کشور اباد بشه خیلی راه خدا به داد نسل بعد ما که تو ایران هستند برسه وگرنه یا اعتیاد جرم جنایت پس زندگی چی
یکشنبه 29 خرداد 1390

alexxx - اتریش - وین
هر دم از این باغ جمهوری اسلامی بری میرسد تازه تر از تازه تری میرسد. اونم از استان مقدس رضوی به به, بابا این اسلام رو به ملتهای دیگه هم برسونید بزارید بی فیض نمونن.!!!
یکشنبه 29 خرداد 1390

pelle - سوئد - استکهلم
Dionysos - فرانسه - پارسی-درود بر شما ،دقیقا همینطور است که شما میگوئید ،چون زن بیچاره جرئت پیگیری شکایت خود را هم ندارد .
یکشنبه 29 خرداد 1390

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
این ثابت می کنه رژیم با اراذل اوباش کاری نداره و می بینیم حتا به بسیجی ها پیر دادن که چرا بی خودی پیگیر آدم ربایی یه زن شدید. بذار برن حالشون رو بکنن! - معلومه شعار مبارزه با اراذل اوباش فقط حرفه و نیرو ها فقط و فقط برای سرکوب ایرونی ها تو شهر صف می کشن چون دیکتاتور بدجوری پافنگ کرده
دوشنبه 30 خرداد 1390

monairan - ایران - تهران
بی شرفها معلومه بسیجی بودن و برای همین د ادستان کثافت به پلیس رذل گفته پیگیری نکنن . این مملکت اسلامیه ?اینها مردن یا لاشخور و کرکس.من دلم میخواد تمام زنها در اعتراض به این ناامنی تا جماران کثافتخونه. پیاده برن و خامنه ای را به زمین بکشن و تکه تکه اش کنن . این فجایع در. زمان این نکبت و زیر پرچم لسلام شون رخ داده. این واقعیت مرد اسلامی. اونهم از نوع ایرانیشه .تهران ایران
دوشنبه 30 خرداد 1390

babak_khoramdin90 - ایران - تهران
ما ایرانیها فرهنگ وتمدن خودمونو 1400 سال پیش وقتی که توجنگ با تازیان شکست خوردیم باختیم.تنها جیزی که از ما به عنوان ایرانی به یادگار مونده یه زبان فارسی(پارسی)هستش که اونم 60 درصد لغاتش عربیه.این جور اتفاقات تو یه مملکت عقب مونده چیز تازه ای نیست.
دوشنبه 30 خرداد 1390

sharafyabi - انگولا - بیمبه
خدا روح مرحوم ایت الله طالقانی را رحمت کنه. کسی این روزها یادی از ایشان نمیکنه. فرمودند شهر نو را نبندید. هر خانه ای احتیاج به یک مستراح دارد! گوش نکردند طبق معمول و فرمان مرگ زود هنگام ایشان را صادر کردند. جوانهای ایران را مجبور به همجنسگرایئ در خفا, متجاوزگر و یا با خود بازی کن و عقده ای بار اوردند. عقده یک جفت ادیداس اصل.
دوشنبه 30 خرداد 1390

Aida joon - ایران - تهران
. feminism - انگلستان - لندن - درود بر شما
دوشنبه 30 خرداد 1390

doste khob - ایران - ساوه
ایران عزیز .کاش مردم مثل سابق بودند .و ایمان و غیرتشون را دست این اخوندها نمى دادند
دوشنبه 30 خرداد 1390

felora - ایران - تهران
من قبلا هم اینو گفتم / اصلا اسلام/ . جمهوری اسلامی/ ایران/ کشور/ مذهب / این کشور اون کشور/همه به کنار........... واقعا حیوونها" هم اینجوری میکنن؟مجازات اینها چی میتونه باشه که حقشون باشه؟!!
دوشنبه 30 خرداد 1390

رضا ایرانی - آمریکا - لس انجلس
love-iran - ایران - چابهار. چون ۱۵ نفر اشکالی نداره از نظر شما، لطفا تشریف بیارید کاشمر در یک مهمانی ۱۶ (۱۵+۱) نفره ماه مجلس بشید
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
آزادی خار-ایران-تهران:. ..داری سنگ چیو به سینه میزنی.احتمالأ از آخوندزاده های که عقده شون اینه که برن رو منبر و .. بزندند.الان در بین این افراد فقط تو رو منبری.تا هستید ،همینید.گوش بسته و دهن باز.
دوشنبه 30 خرداد 1390

iranking - المان - مونیخ
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن . خوب راست میگه پدر جان !!! دولت از بسیجی اینجور انتظاراتی نداره که ....بسیجی رو واسه زدن مردم و تجاوز و پا بوسی اغا میخواند ...نه فضولی
دوشنبه 30 خرداد 1390

love-iran - ایران - چابهار
لیلی ایرانی - ایران - تهران. خوبه که شما میفهمی واقعا مرسی اگه شما نبودی الان کشور دیگه نمیچرخید خانم دکتر مثله 15 یا 1000 تا نیست مثله اینه که خبر باید دقیق باشه نه که پیاز داغ اش رو زیاد کن مثل این هست که یک هواپیما سقوط کنه بعد بگیم فرودگاه خراب شده فرق نمیکنه؟؟؟
دوشنبه 30 خرداد 1390

feminism - انگلستان - لندن
Aida joon - ایران - تهران - سپاسگزارم هموطن عزیزم .
دوشنبه 30 خرداد 1390

Azhin - آلمان - مونیخ
Arashbehdin- آمریکا-اتلانتا :. با سلام و درود بر شما. بنده به ایرانیهای فهیم افتخار میکنم.تمام تلاشم اینه که به مردم دنیا هویت و تمدن ایران را برسانم.بنده در دانشگاه مونیخ دکترا میخونم و شعاری را که در زندگیم داشتم اینه که ما ایرانی ها باید سرآمد هر کار و تخصصی باشم.وقتی میبینم تفرقه در بین یک سری افراد بیداد میکند احساس بدی دارم.کاش به جای توهین و نفاق دست در دست هم ایران را میساختیم.هر کس سهم خودش و به اندازه توانش.ولی یک سری افراد همانطور که گفتم رفتن رو منبر و سنگ اسلام را به سینه میزنند،با دهان باز و چشم و گوش بسته. درود بر شما دوست عزیز.شاد و همیشه سبز باشید.
دوشنبه 30 خرداد 1390

golf - بلجیک - هاسلت
dkd-دانمارک=اسلیس عزیز اولا من که گفتم شرمنده حقیقت تلخه و دوم من خودم هم یک زمانی خرافه پرست بودم ولی الان شکر خدا آزاد شدم و از همه مهم تر اینکه شما اگه خرافه پرستی این شامل حال شما میشه ولی هنوز تا زنده هستی وقت هست که آزاد بشی از مذهب و خرافه پرستی و اگه نیستی خدا رو شکر
دوشنبه 30 خرداد 1390

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
Azhin - دوست گرامی درود برشما، امیدوارم در درستان پیروز باشید و در آینده کامنتهای بیشتری از شما درباره تاریخ ایران بخوانیم. تا زمانی که این آدمهای عقب مانده ادعای همه چیز را دارند وضع کشورمان به همین روز خواهد ماند.
دوشنبه 30 خرداد 1390

zibabahadori - امرئکا - هوستن
مجازات ائن ها بائد قطح الت تناسلی باشه . قطع ئا قطح . نمئدونم
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

محمد طاهر حقیقتجو - کابل - افغانستان
سلام دوستان ایرانی، . اینها همه و همه توطئه است و فقط میخواهند جایگاهی بیشتری برای بسیجی ها بدهند و در ضمن میخواهند در آینده مسئوولیت های نیروی انتظامی و اطلاعات را نیز بسیج بعهده گیرد. بابا این فقط یه فیلم است که برای مردم نشان میدن و میخوان تا از پیوستن مردم به گروه های سبز و سایر گروه های آزاد اندیش جلوگیری نمایند. اگر کسی فریب این توطئه را بخورد بی شعور تر از آن خواهد بود که تجاوز 50 نفری را حقیقت فکر کنند.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

محمد طاهر حقیقتجو - کابل - افغانستان
بابا جون 50 نفر، غیر قابل قبول است. اما اگر بخواهند تا با این کار در آخوند های از کار افتاده انگیزۀ جنسی ایجاد کنند، پس تا یه اندازه ای خارج از امکان نیست که این کار واسه تحریک جنسی ملایان و آخوند ها توسط خود شان صورت گرفته باشد.
سه‌شنبه 31 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.