قلعه نویی با ساکت مذاکره کرد

قلعه نویی با ساکت مذاکره کرد


اصفهان - معاون باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: مذاکرات امیر قلعه نویی سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال این باشگاه و محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه، عصر سه شنبه انجام شد اما از متن و نتیجه این مذاکره بی اطلاع هستم.


'مسعود تابش ' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:‌ برای مشخص شدن متن مذاکرات و نتیجه نهایی، باید دو سه روز دیگر صبر کرد و باشگاه سپاهان تا چند روز آینده وضعیت سرمربی تیم فوتبال خود را مشخص می کند.
وی درباره توافق نهایی امیر قلعه نویی با تیم تراکتورسازی تبریز نیز گفت: از انتشار این خبر تعجب کردم زیرا قلعه نویی درحال مذاکره با سپاهان بود و حتی امروز نیز برای ادامه همکاری، با ساکت مدیرعامل باشگاه پای میز مذاکره نشست.


معاون باشگاه سپاهان افزود: در فصل نقل و انتقالات خبرهای متقاوتی منتشر می شود، همانگونه که برخی از رسانه ها در طی روزهای گذشته از حضور 'ادینهو' در باشگاه سپاهان خبر دادند که این خبر از اساس صحت نداشت.


وی درباره حضور مجدد 'عماد رضا' در تیم سپاهان نیز گفت: بازگشت این بازیکن به تیم فوتبال سپاهان هنوز قطعی نیست زیرا وی با باشگاه الزمالک مصر قرارداد دارد و باید وضعیت قراردادش مشخص شود.


تابش اظهار داشت: برای جذب بازیکن، منتظر مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم هستیم و پس از مشخص شدن سرمربی تیم، بازیکنان مورد نظر را جذب خواهیم کرد.


به گفته یکی از نزدیکان قلعه نویی، در مذاکرات امروز او با مدیرعامل باشگاه سپاهان نتیجه قطعی حاصل نشده است.

nader46 - انگلیس - لندن
باباااااا امیر ابی ها در حال گرفتن گواهینامه تراکتور رانی هست.امیر تاراختووری شد/خلاص.قرمزته ژنرال قد قد!!!خدا کنه!تاراختور بی خیال این امیرک بشه.حیف از رنگ قرمزکه دست همچین مفلوکی بیفته.
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول
خوب تراکتورئ ها هم قهرمانی میخوان که رفتن دنبال ژنرال..باز یه مطلب از ژنرال گذاشت بعضی از این لنگیای سوخته پیداشون شد:)))
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

nader46 - انگلیس لندن - لندن
ashkan_m2013 - ترکیه - استانبول:اشکی جون!!تاراختور را عشق است.ژنرال بی ستاره با تاراختور پر ستاره,و حاشیه بازی و دوستان فدراسیونی ومطبوعاتی و دستهای پشت پرده /کل یوم!حتمن تراکتور قهرمان میکنه/البته محسن قهرمان ی.بتاز تاراختوور فقط بپا پنچر نشی.
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

cantona - ایران - شاهین شهر
لنگی هایی که با داور و فدراسیون و مظفری زاده و قطع برق ورزشگاه قهرمان حذفی میشید لازم ینست در مورد سرور و سالار باشگاه ترکیده سرخکی تون نظر بدین . ژنرال با تراکتوز لهتون میکنه بدبختهای لنگی صفت!!!
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

nader46 - انگلیس - لندن
. cantona - ایران - شاهین شهر :به هر حال هم پارسال هم امثال جام گرفتیم.استقلول که عرضه بردن حتا یک جام پلاستیکی را هم نداره,حق دارین بسوزین.بعداز سپاهان بهترینهارا مثلن داشتید اما با مربی یسوادتون/فقط یک کیسه حمام نصیبتون شد.
چهار‌شنبه 25 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.