استیل‌‌آذین به سمنان منتقل شد


استیل‌‌آذین به سمنان منتقل شد

امتیاز تیم فوتبال استیل‌‌آذین به استان سمنان انتقال پیدا کرد.

به گزارش فارس، امتیاز تیم فوتبال استیل‌‌آذین که در پایان رقابت‌های فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به لیگ دسته اول سقوط کرد، پس از نشستی که امروز (پنجشنبه) بین حسین هدایتی، مالک این تیم با مسئولان استان سمنان برگزار شد به این استان انتقال پیدا کرد.
حسین هدایتی با تأیید این خبر به فارس گفت: استیل‌آذین پس از انتقال به استان سمنان از فصل آینده رقابت‌های لیگ دسته اول، با عنوان استیل‌آذین سمنان در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

سعید آذری مدیر عامل استیل‌‌‌آذین شد

مدیر عامل سابق تیم‌های ذوب‌‌‌‌آهن و نساجی مازندران به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استیل‌‌آذین انتخاب شد.

پس از انتقال تیم فوتبال استیل‌‌آذین به استان سمنان، از سوی حسین هدایتی مالک این باشگاه، سعید آذری به عنوان مدیرعامل استیل‌آذین انتخاب شد.

حسین هدایتی با تأییداین خبر به فارس گفت: با سعید آذری جلسه‌ای را برگزار کردیم و توافقات لازم برای حضور وی به عنوان مدیرعامل باشگاه استیل‌‌‌آذین به عمل آمد.
وی ادامه داد: آذری در ورزش تجربه زیادی دارد و از سابقه مدیریتی خوبی نیز بهره می‌برد، به همین دلیل پیشنهاد مدیریت باشگاه را پس از انتقال به سمنان به وی دادیم که او با این پیشنهاد موافقت کرد.

آذری پیش از این مدیریت تیم‌های ذوب‌‌‌آهن و نساجی مازندران را به عهده داشت.

هدایتی: در تهران هوادار نداشتیم سمنان را انتخاب کردیم

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه استیل‌آذین گفت: چون در تهران به اندازه دلخواه‌مان هوادار نداشتیم سمنان را با توجه به زیر ساخت‌های خوب ورزشی انتخاب کردیم.

حسین هدایتی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: در نشستی که با مسئولان استان سمنان داشتیم به این نتیجه رسیدیم که به دلیل داشتن زیر ساخت‌های خوب ورزشی، وجود کارخانه استیل‌آذین در این استان و بین الحرمین بودن سمنان، این بهترین گزینه برای انتقال تیم از تهران است.
وی افزود: سمنان با وجود داشتن جوانان مستعد، از داشتن تیم فوتبال محروم است و ما امیدواریم با انتقال تیم استیل آذین به این استان، مردم ما را حمایت کنند تا از این تصمیم پشیمان نشویم.
هدایتی در خصوص محل دفتر باشگاه گفت: دفتر همچنان در تهران خواهد بود اما کلیه تمرینات و مسابقات تیم در ورزشگاه این شهر برگزار خواهد شد. الیته یک ساختمان اداری هم در سمنان خواهیم داشت.
وی با اشاره به سوابق مدیریتی خوب آذری تصریح کرد: وی به عنوان مدیر عامل باشگاه انتخاب شده است، من نیز به عنوان مالک بر عملکرد هیات مدیره نظارت خواهم داشت.
هدایتی افزود: وضعیت نهایی بازیکنان نیز هفته آینده در پی برگزاری جلسات مکرر و پس از توافقات صورت گرفته، مشخص خواهد شد.
مالک باشگاه استیل آذین با اشاره به این که به دنبال زنده کردن فوتبال در سمنان است، گفت: چون در تهران به اندازه دلخواه‌مان هوادار نداشتیم و در پایتخت تعداد تیم‌ها نیز زیاد است، سمنان را انتخاب کردیم.

مهران خان - ایران - تهران
با پول مردم باشگاه می زنن بعد محض خود شیرینی به هم کادوش می دن!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

poriyaye_vali - قطر - دوحه
هدایتی: در تهران هوادار نداشتیم سمنان را انتخاب کردیم...دلیل دیگش هم اینه که سمنان لابی درست وحسابی داره...اوس محمود!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 19 خرداد 1390

م ر - ایران - تهران
منظورش از بین الحرمین بودن چیه ؟
شنبه 21 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.