صالح در حمله مخالفان به کاخ ریاست جمهوری 'زخمی' شد


صالح در حمله مخالفان به کاخ ریاست جمهوری 'زخمی' شد

بر اساس گزارش ها از یمن، علی عبدالله صالح، رئیس جمهور این کشور در اثر حمله راکتی به کاخ ریاست جمهوری در صنعا به صورت جزیی زخمی شده است.

با این حال مقام‌های دولتی یمن می گویند که حال آقای صالح خوب است و به زودی در تلویزون این کشور خطاب به مردم سخنرانی خواهد کرد.
گزارش‌هایی نیز از زخمی شدن نخست وزیر و رئیس پارلمان یمن و کشته شدن چهار محافظ منتشر شده است.

ساعاتی پیش دو راکت از طرف نیروهای مسلح قبیله ای به سوی کاخ ریاست جمهوی یمن در صنعا، پایتخت این کشور شلیک شد. یک از مقامات یمن به بی بی سی گفت که این راکت‌ها به مسجد مجتمع ریاست جمهوری اصابت کرده و دست کم سه نفر را مجروح کرده است.

حمله به کاخ ریاست جمهوری یمن در پی بالا گرفتن تنش و درگیری میان نیروهای علی عبدالله صالح و گروه‌های مسلح قبیله‌ای در روزهای گذشته صورت گرفت.

پیشتر نیز، برای اولین بار بعد از گذشت یک هفته از افزایش درگیری ‍‌ها، صدای یک انفجار مهیب در صنعا شنیده شد.

بر اساس گزارش‌ها در این انفجار منزل شیخ حامد الاحمر، برادر رهبر قبیله‌ای که هواداران آن با دولت می‌جنگند، مورد هدف قرار گرفت.

در میان این ناآرامی ها، مخالفان حکومت علی عبدالله صالح در صنعا نیز بعد از برگزاری نمار جمعه تظاهرات اعتراضی بر پا کردند.

از ماه ژانویه و با آغاز اعتراضات در یمن تا کنون بیش از ۳۵۰ نفر کشته شده‌اند که از این تعداد دست کم ۱۳۵ نفر طی ۱۰ روز گذشته جان داده‌اند.

آمریکا هیئتی را برای بحث درباره چگونگی پایان دادن به خشونت‌هایی که یمن را در آستانه جنگ داخلی قرار داده، به منطقه فرستاده است.

قدرت های غربی و منطقه‌ای از علی عبدالله صالح می‌خواهند که با امضای قرارداد پیشنهادی شورای همکاری خلیج فارس، قدرت را در مقابل مصونیت قضایی به معاونش واگذار کند.

farar az zendan.almere.nl - هلند - المیره
اخبارتون خیلی به روزه ممنون
جمعه 13 خرداد 1390

ari jojeh - ایران - تهران
از مسئولین سایت کمال تشکر را دارم. این وقت شب خوشحالم کردید. از این به بعد با هر دیکتاتوری از امریکا تا ایران و از ایران تا چین باید با همین منطق باید رفتار کرد. شیر مادرش حلالش. قربون ادم با وجود ونشانه گیر و وقت شناس و محل شناس. تا موقعی که رهبران جهان ازاد باشند و به هیچ کس و هیچ قانونی جوابگو نباشند باید همینطور باهاشون رفتار کرد. انشاالله نوبت رهبر ایران و امریکا و اروپائی های کفتار صفت.
جمعه 13 خرداد 1390

germinehpakravan - قبرص - لارناکا
این حـ... کودن زباله با چنگ ودندان وبقیمت کشتن مردم کشورش بر مسند قدرت نشسته فقط برای چپاول وبخور بخور.این ملعون وحشتزده بزودی رفتنی است.دوست دانشمند عربی دارم که میگوید :العرب جرب"عرب ها پیسی هستند"البته به همه عرب ها جسارت نمیکنم.به این طفیلی های خون آشام ودنباله رو های این انگل ها باید تف روی صورتشان کرد وگفت پیسی.
شنبه 14 خرداد 1390

haghighatgo - آلمان - برلین
1-چه فرقیه بین آزادی خواهان چند ماهه از زمین سبز شده راکت دار و راکت زن لیبی و یمن و آزادی خواهان سی وچند ساله بی راکت ایرانی ؟!! . 2-چطوری میشه که لیبی ها و یمنی ها راکت دارشدن ....ایرانی ها بادست خالی و بدون راکت میاد تو میدون ؟؟. تفاوتش کاملا مشخصه ....!!.. یهودهای مستعمره دار که صاحبان اصلی کشورهای نفتی هستند می خوان مستعمره گردون های ارزون قیمت بیارن و جون که مثل مستعمره گردون های پیر شده پرو و زبان دراز و پر خرج نباشن و همین یهودی ها هم هستن که تفنگ و راکت در اختیار "آزادی خواهان می گذارند" که به هر صورتی هست ترتیب مستعمره گردن پیر شده لیبی و یمن رو بدن !!!....امپریالیست یهودها بین المللی کاملا و 100% در نهوه عمل و قدرت از خودنشان دادن و ضرب شتم مخالفان وضد منافع یهودی ها توشط مستعمره گردانشان در ایران بد مشهدیه خامنه ای رضایت دارن و نتنها راکت و اسلحه به ایرانی آزادی خواه نمیدن بلکه اون ها هم ردیابی کرده دستگیر کرده و شکنجه و زندانی و می کشند !!.
شنبه 14 خرداد 1390

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.